Ärsyttää Murha.infossa->
Re: Ärsyttää Murha.infossa->
Itsekin suon tukeni nooruskalle ja muistuttaisin ettei kannata välittää kaikista valittajista itsekin aluksi pidin valdovasin tyyliä kirjoittaa ehkä jopa harmillisena mutta nykyään voin sanoa pitäväni hänen kirjoituksistaan, joten tästä oppineena yritän olla kritisoimatta muiden hengentuotoksia ellei ole laittaa edes jonkinlaista faktaa pöytään, ja myöskin toivon samaa muilta, koirat haukkuu karavaani kulkee. 
Kiitos kovasti kaikille minua täällä puolustaneille. 
Sitä tälläinen pennuntasoinen maalaistyttö menee helposti aivan lukkoon, kun yhtäkkiä tempaistaan suureen maailmaan ja tänne lautamiehiin. Aiemmin olen vain katsellut tätä otsaketta valikossa haaveenani "jospa vielä joku päivä..."
Kuten Lenita Airisto on aikanaan sanonut: " Ärsyttävyys on myös myönteinen ominaisuus, ei pelkkä suloisuus pidä ihmistä pinnalla".

Sitä tälläinen pennuntasoinen maalaistyttö menee helposti aivan lukkoon, kun yhtäkkiä tempaistaan suureen maailmaan ja tänne lautamiehiin. Aiemmin olen vain katsellut tätä otsaketta valikossa haaveenani "jospa vielä joku päivä..."
Kuten Lenita Airisto on aikanaan sanonut: " Ärsyttävyys on myös myönteinen ominaisuus, ei pelkkä suloisuus pidä ihmistä pinnalla".
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Tämä se olikin oikein aikuismainen kommenttiNux vomica kirjoitti:Pentu mika pentu. Ihan vaan toteamuksena.
-
Polar
- Hercule Poirotin viikset
Mitäpä tähän enää lisäämään...Alice Cullen kirjoitti:Tämä se olikin oikein aikuismainen kommenttiNux vomica kirjoitti:Pentu mika pentu. Ihan vaan toteamuksena.
Musta Nooruska on symppis. Nuori varmaan joo, mutta sitä pentumaisuutta esiintyy ennemminkin näillä vanhemmilla ja "kypsemmillä" Minfolaisilla.
I don't wanna be buried in a Pet Sematary. I don't want to live my life again -Ramones-
-
rosamarine
- Adrian Monk
Ihan totta ja eihän se ole häpee olla nuori, päinvastoinPolar kirjoitti: Musta Nooruska on symppis. Nuori varmaan joo, mutta sitä pentumaisuutta esiintyy ennemminkin näillä vanhemmilla ja "kypsemmillä" Minfolaisilla.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Kiitos myös Alice Cullen, Polar ja Rosamarine kauniista sanoista. <3 
Hitto,pitäisköhän ihan avata topicci koskien itseäni...?
Nooo, narsistinen puoleni kuolisi huomion yliannostukseen.
Mutta tosiaan, kiitos kaikille minua hyvällä tavalla ajatelleille.
Hitto,pitäisköhän ihan avata topicci koskien itseäni...?
Mutta tosiaan, kiitos kaikille minua hyvällä tavalla ajatelleille.
-
Valdovas
- Axel Foley
Hauska kuulla!Skorpioni kirjoitti:Itsekin suon tukeni nooruskalle ja muistuttaisin ettei kannata välittää kaikista valittajista itsekin aluksi pidin valdovasin tyyliä kirjoittaa ehkä jopa harmillisena mutta nykyään voin sanoa pitäväni hänen kirjoituksistaan,
Vuh vuh!joten tästä oppineena yritän olla kritisoimatta muiden hengentuotoksia ellei ole laittaa edes jonkinlaista faktaa pöytään, ja myöskin toivon samaa muilta, koirat haukkuu karavaani kulkee.![]()
Juu, ja tsempit nooruskalle minultakin! On aina ilo saada tuoretta verta remmiin sanoi entinen sahuri!
Mulla ei ole mitään valittamista Nooruskan teksteistä, mutta tuo avatar on raivostuttava!
Jotenkin häiritsee kovasti, kun lueskelee tekstejä ja se vilkkuu aina jossain 
Eipä minullakan ole mitään pahaa sanottavaa kyseisestä henkilöstä kirjoittajana. Tosin tuon avan(!) ja nimimerkin perusteella aluksi vähän vierastin, pakko myöntää. Ehkäpä johtui myös jollain tavalla erilaisesta tyylistä ottautua asioihin ja teksteihin. Ei pahalla tavalla ollenkaan. Huomasin kuitenkin että asialleen omistautunut henkilö ja tuo vähän uusia tuulia tännekin.eyes kirjoitti:Mulla ei ole mitään valittamista Nooruskan teksteistä, mutta tuo avatar on raivostuttava!Jotenkin häiritsee kovasti, kun lueskelee tekstejä ja se vilkkuu aina jossain
Niin siis mikään ei kylläkään ärsyttänyt tällä kertaa joten sori väärä ketju.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
No nyt ei perkele tarvi enää tosta mun avasta kitistä!
...kyllä tosin tosta uudesta kuvastakin tykkään
Kiitos Rimma (ja eyes) kauniista sanoistanne.
...kyllä tosin tosta uudesta kuvastakin tykkään
Kiitos Rimma (ja eyes) kauniista sanoistanne.
-
Valdovas
- Axel Foley
Jahas, ja just kun olin siihen pomppivaan zumba-avaan tottunut...Nooruska kirjoitti:No nyt ei perkele tarvi enää tosta mun avasta kitistä!![]()
hehe
Olin saanut muutaman yksärin koskien avaani ja sen vaihtamista, kerrankin olin nöyrä ja vaihdoin sen.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Minfo oli kuulema ollut aamulla Radio Rockin lähetyksessä mainittuna.
Se mikä siitä teki ärsyttävää, oli tapa jolla Minfoa käsiteltiin; toimittajien mielestä oli hienoa, että Suomestakin löytyy ns. kotidekkareita, jotka ratkoo ja selvittelee asioita.
Ulkopuolisin silmin Minfo saattaakin äkkiä vaikuttaa siltä, mutta mikä todellisuus tänä päivänä oikeastaan on? Lapset hiekkalaatikolla-tyyppistä söhertämistä, joiden joukosta erottuu selkeästi lahjakkaampia lapsia aina silloin ja tällöin, niitä, jotka eivät jaksa tapella siitä samasta hiekkaämpäristä tai itkeä sitä, että on hiekkaa vaipassa.
Kaikki kunnioitus niille lahjakkaille muksuille täällä, toivottavasti jonain päivänä nähdään nämä samat ihmiset johtajan asemassa edes tällä foorumilla.
Se mikä siitä teki ärsyttävää, oli tapa jolla Minfoa käsiteltiin; toimittajien mielestä oli hienoa, että Suomestakin löytyy ns. kotidekkareita, jotka ratkoo ja selvittelee asioita.
Ulkopuolisin silmin Minfo saattaakin äkkiä vaikuttaa siltä, mutta mikä todellisuus tänä päivänä oikeastaan on? Lapset hiekkalaatikolla-tyyppistä söhertämistä, joiden joukosta erottuu selkeästi lahjakkaampia lapsia aina silloin ja tällöin, niitä, jotka eivät jaksa tapella siitä samasta hiekkaämpäristä tai itkeä sitä, että on hiekkaa vaipassa.
Kaikki kunnioitus niille lahjakkaille muksuille täällä, toivottavasti jonain päivänä nähdään nämä samat ihmiset johtajan asemassa edes tällä foorumilla.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Kiitos tästä. Se sykkivä avatar oli ärsyttävä mutta en viitsinyt pienistä valittaa.Nooruska kirjoitti:heheOlin saanut muutaman yksärin koskien avaani ja sen vaihtamista, kerrankin olin nöyrä ja vaihdoin sen.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"