Johanna Tukiainen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Jane T
Martin Riggs

Re: Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Mun on nyt pakko sanoa tämä: mun käy sääliksi tuota Johannaa kun katsoin tuon videon:
Johanna Mellunmäessä: Ensiesitys: Julian muistobiisi
Kelju K. Kojootti
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kelju K. Kojootti »

Ai siis että Arto Länsman on kihloissa Woman's MC -Jarnan kanssa??

http://www.hymy.fi/uutiset/juuri-nyt-tu ... ava-hakija
Kat_Revolver
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Kat_Revolver »

Hämmennyin lukiessani Tuksun blogia. Hän kertoo epäonnisesta (hänen mielestään onnistuneesta) Marokon matkasta, josta olemmekin saaneet eri medioissa lukea. Ohessa lainaus (tummennus minun):
Ostimme Hawaiji tyylisiä esiintymisvaatteita, mm. minulle ja Julialle simpukankuorista tehtyjä yläosia jne. ja sovimme yhdessä, että ostamme uudet lennot Suomeen vasta myöhemmin.
Nyt paluumme Suomeen myöhästyi Marokosta silkasta vahingosta mutta onneksi asiaan tuli pikainen ratkaisu ja saimme uudet lennot parin päivän jälkeen eksoottisesta, labyrinttimaisesta Medinasta Marracehcista takaisin Suomeen, Tukholman kautta.
Postaus on kirjoitettu 15.1.2014. :shock:
Muovipussi päähän ja ruumis suohon.
Lumienkeli
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

^Ei hätää, Tuksu vaan epäjohdonmukaisesti tarinoi ja viittasi tuolla viimevuotiseen matkaan.
Scruffy
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Scruffy »

Seiskalivessä ollaan jännän äärellä.
EMMI SURAKKA, OTA YHTEYTTÄ MINUUN ASAP!!!!!!!!!

Tiedän sen verran, että olet joku nuori tyttö joka voitti "maatilan emännät" ohjelman. Tiedän myös sen verran, että yksi eläimistäni on laittomasti sinun hallussasi. En usko, että haluat joutua oikeuteen minun kanssani, joten ota yhteyteyttä asap: [email protected] ja sovimme yhden koirani palautuksesta. Hän ei tule minulle, vaan olen myynyt hänet eteenpäin nykyiselle keikkamyyjälleni, eikä sinulla ole mitään oikeutta koiraan. Tiedän että asut Herttoniemen rannassa ja Jasmine toi sinulle eläimiäni "hoitoon", kiitos siitä, mutta en ole luovuttanut heitä mihinkään. En tunne sinua, Julia kertoi susta jotain. Rupean oikeustoimiin kanssasi, ellet palauta rakkauttani mulle välittömästi takaisin. Vanhempiani en halua sotkea tähän asiaa, EIKÖ MUKA OMAN TYTTÄREN MENETTÄMISESSÄ OLE JO TARPEEKSI SURUA??????

Ota yhteyttä ja asap.

Johanna Tukiainen
Kukapa nyt ei haluaisi oikeuteen Tunksutuksen kanssa. Hyvin on mennyt tähänkin asti.
Jail's not so bad. You can make sangria in the toilet. Course, it's shank or be shanked.
TheBride
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja TheBride »

Emmi oli tuohon vastannutkin. Ilmeisesti ei tajua mistä Tunkki vaahtoaa, ja että hänellä ei todellakaan ole Johkin koiria nurkissaan. FBstä bongasin.
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.

- Therapy? - Diane.
Kikki Hiiri
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Tuksu alkaa ihan toden teolla sekoamaan. Sen alkoholismi/sekakäyttö on jo sinänsä ongelma, mut sit nää persekärpäset, ns jees-miehet ja-naiset jotka sitä seuraa, pahentaa vaan tilannetta. Miettikääpäs vaikka kuinka moni oikea lahjakkuus on mennyt ennenaikaisesti koska jeesmiehet kiikuttaa douppia-viinaa-mitälie eikä ketään oikeasti välitä muusta kuin siitä et pääsee hetkeksi valokeilaan tunkin kanssa. Samaa oli nähtävissä Nykäsen kanssa, mut se (toivoakseni) tajus homman ajoissa.
Everything in the world is either a potato or not a potato
irmuska
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Jane T kirjoitti:Mun on nyt pakko sanoa tämä: mun käy sääliksi tuota Johannaa kun katsoin tuon videon:
Johanna Mellunmäessä: Ensiesitys: Julian muistobiisi
Mun on nyt pakko sanoa, etten pystynyt katsomaan alkua pidemmälle. Myötähäpeä ja sääli vaihteli paikkaa heti kun ekat heilautukset ilmestyi näytölle.

Miksi, oi miksi, kukaan ruokkii tätä sairasta ihmistä menemällä keikoille, en oikein jaksa uskoa että sinne kukaan menee nauttiakseen tanssitaiteesta saati musiikista. Tanssi on muuttunut aikaa sitten tanssin irvikuvaksi, ei siitä nautinnollista katsottavaa saa tekemälläkään ja koko touhu aiheuttaa vain ja ainoastaan sääliä, kiukkua ja myötähäpeää.
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Scruffy
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Scruffy »

TheBride kirjoitti:Emmi oli tuohon vastannutkin. Ilmeisesti ei tajua mistä Tunkki vaahtoaa, ja että hänellä ei todellakaan ole Johkin koiria nurkissaan. FBstä bongasin.
Näinhän se oli. Ja tuon näköjään seiska poisti. Mutta mikäs siinä. Laitetaan tämäkin ennen kuin lähtee.
EMMI SURAKKA, KOIRANI MULLEJA HETI!!!!!!! OLIT KUULEMMA MYÖS JULIAN "YSTÄVÄ" !!!!!!!!

En ymmärrä, miksi Seiska poisti tämän kirjoitukseni aikaisemmin, Emmi Surakka, joku tuntematon blondi minulle, mutta kuulemma Julian ja Jasminan ystävä, joka asuu Herttoniemen rannassa, sinulla on laittomasti huollossa ainakin chihuahani Esmeralda, joka synnyttää hetkenä minä hyvänsä Juha Immosen chihuahuan Romeon pennun!!!!!!!

Me molemmat vaadimme niitä takaisin ja ihan välittömästi, ymmärrätkö nyt???????
Voiti jonkun "maatalon emännät" kilpailun, en seurannut sitä kuin ensimmäisen jakson ajan, jossa pikkusiskoni oli mukana, ja se riitti minulle. Jos et aLA NYT TOIMIMAAN TÄMÄN ASIAN KANSSA JA ASAP, NIIN NOSTAN SUT SYYTTEESEEN!!!!!!!! MENIKÖ PERILLE???????

Isäni Markku Tukiainen alkoi nauramaan kun kuuli, että joku Jarna ja joku Arto ovat kihlautuneet.
En ole koskaan kuullut, mutta hän tosissaan nauroi, eikä se ollut pilkallista naurua, mutta ehkä enemmänkin sääliä heitä (en nyt tiedä kumpaa) kohtaan. Olen isäni kanssa tällä hetkellä hyvin läheinen, ja kuten sanoin jo aiemmin, vaikka kuka haukkuisi omia vanhempiani, niin puolustan heitä kumpaakin henkeen ja vereen asti.

Tiedän ihan tarkalleen, että sekä isäni, että ensimmäinen rakkauteni tulevat aina rakastamaan minua, riippumatta olosuhteista. Lukekaa Raamatusta "tuhlaajapojan tarina", poika lähti maailmalle törsäilemään ja käytti koko omaisuutensa. Kun tuhlaajapoika tuli takaisin isänsä luokse itkien, isän sydän heltyi ja hän sanoi, että rakas poikani, tule takaisin luokseni.

Muistan Julian edesmenneet sanat koko loppuelämäni kunnes itse kuolen. Hän oli äärimmäisen älykäs ja kaunis ihminen, myös sisäisesti, vaikka minusta edelleenkin hän on kaikista meidän siskoista kaikkein kaunein. Hän oli pitkäsäärinen ja missityyppinen, muttas hänessä oli ihan erilaista vetovoimaa ja karismaa kuin suurimmassa osassa misseistä joita olen luonnossa tavannut.

Amerikkalainen näyttelijä Brittany Murphy kuoli 32-vuotiaana sänkyynsä ja hänen oma äitinsä löysi hänet. En valehdellut kuin kirjoitin jo aiemmin, että hän todellakin sairasti diabetesta ja lisäksi hänen oma äitinsä löysi hänet kuolleena sängystään. Hänen poikaystävänsä oli siipeilijä ja pyrkyri, joka käytti vain hyväkseen Murphyn julkisuutta.

Olen ajatellut, että rupean kohta lesboksi, tai ehkä bisekseksuaaliksi. Kyllähän minä pidän miehen kanssa seksistä, mutta en edes enää muista enää, millaista se edes on.

Juha Immosen chihuahua Romeo teki paksuksi mun chihuahuan Esmeraldan. Esmis on niin pieni, että joudutaan keisarileikkaamaan, Juha on tapansa mukaan täysin kadonnut.

Minuun otti yhteyttä eräs harvinainen tuttavuus, olin hänen kanssaan töissä yli 10 vuotta kuten myös siskoni Julia. Hän on entinen showtanssija, malli, hyvin tunnettu henkilö ja hän on alkanut nyt puolustamaan minun oikeuksiani. Hän on hyvin kaunis ja lahjakas nainen ja meillä on valmiina Jenkeissä oma asunto. Hän on samanlainen ihminen kuin minä, joko hän rakastaa jotain ihmistä tai sitten vihaa, Hän rakasti Juliaa, ja hän oli kaikkien aikojen parhaimpia shampanjamyyjiä minun lisäkseni (mielettömät myyntitaidot, ja puheenlahjat!)

Jarna ja Arto ovat kuulemma menneet "naimisiin" maistraatissa, isäni lisäksi myös tämä anonyymi tanssija alkoi nauramaan puhelimessa. Kun huora ja alkoholisti menevät naimisiin keskenään, niin mitä siitä tulee???????

Ja KUSIPÄÄ Juha Vuorinen, joku asshole Iltalehden random toimittaja, jos joku tulee kuolemaan vuonna 2015, se en ainakaan ole minä!!!!! Mutta sorry vaan, sun haudalle en tuo ruusuja, vaikka kuolisitkin!

Johanna Tukiainen
Jail's not so bad. You can make sangria in the toilet. Course, it's shank or be shanked.
irmuska
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja irmuska »

:shock: Tsiisus mitä tajunnanvirtaa! Ei osaa oikein ottaa koppia mistään. Paitsi huorasta ja alkkarista ja tässähän alkaa itse toimia kuten jossun isä; naurattaa...
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Atlanta
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Atlanta »

Älä muuta sano, irmuska!

Taisi olla tuon miehen lähtö Tuksulle kova paikka.

Mutta katsotaan nyt, miten Johanna tästä eteenpääin elämäänsä klaaraa.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
Bias
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Bias »

Ei ole kyllä Johannalla enää mitään toivoa jenkkeihin muuttamisesta. Hyvä jos antavat enää viisumia lomalle.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Paikalla
Kattivaara
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Kattivaara »

Atlanta kirjoitti:Älä muuta sano, irmuska!

Taisi olla tuon miehen lähtö Tuksulle kova paikka.

Mutta katsotaan nyt, miten Johanna tästä eteenpääin elämäänsä klaaraa.
Parisuhteen purkautuminen käynnisti todennäköisesti nykytilanteeseen johtavan tien. Juliakin joutui epäsuorasti tapahtumaketjun uhriksi.

Mietin, että joku vahvapäisempi, häikäilemättömämpi ja nokkelampi olisi voinut hyödyntää saatua julkisuutta niin, että I. Kanervan olisi ollut pakko lähteä maanpakoon Brysseliin. Syntynyt monimutkainen tilanne kävi varmasti hermoille ja Tukiaisen aivot ylikuumenivat peruuttamattomasti.

Millaiset valmiudet vankeinhoidolla lienee hoitaa pahasti päihdeongelmaisia, jos Tukiainen sinne asti selviää? Tuskin on ensimmäinen tuossa tilanteessa oleva.
Atlanta
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Atlanta »

En tiedä, onko vankeinhoidon puolelta sen kummenpaa hoitoa, kuin se, että joudutaan olemaan vaan kuivilla. Joskus voi saada jotain nappia, kun valittaa vaivojaan tai joltain vankilatoverilta saa jotain ainetta. Siis aineet liikkuu vankilassa.

Vapaaehtoista apua tarjoaa Anonyymit Alkoholistit, jotka käyvät pitämässä vangeille kokouksia. Ne palaverit ovat vapaaehtoisia.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
Kikki Hiiri
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Tässä ku luin ton aiemmin postatun tunkin tekstin ni herää kysymys...

Kuva

Ei tuksu hoitoa tarvii, vaan kunnon kurituksen. Tiiätte kyl miksi.
Everything in the world is either a potato or not a potato
Vastaa Viestiin