Madeleinen tapaus ( Ketju 1)
henkilökohtaisesti minulle olisi tuossa tilanteessa se ja sama kuunteleeko joku mun puhelinta ja seuraileeko sähköposteja, eihän se tietty mukavalta tuntusi mutta jos on puhtaat jauhot pussissa niin ei pitäis kovasti haitata. Mies on samaa mieltä vaikka muuten inhoaakin kaikkea isoveli valvoo-toimintaa...
niin aika huonosti menee jos vanhemmat tosiaan olisivat tämän "kidnappauksen" raha-mielessä järjestäneet sllä persiille on menossa...ehkä jokunen miljonääri vielä pistää roposia kassaan niin ei tarvitse taloa myydä...muuten tämä julkisuus on pistänyt heidän elämänsä täysin pyllylleen sillä töihinpaluukaan ei tälläisen jutun jälkeen ole itsestään selvää vaikka puhtaat paperit saisikin. Ihmisten täytyy luottaa lääkäreihinsä ja tälläisen jälkeen on aika vaikea saada ihmisten luottamusta takaisin... ja vaikka julkisuudessa annetaan ymmärtää että ystävät pitävät heidän puoltaan niin ikävä kyllä tuokin osa-alue todellisuudessa on aika raadollinen...
en ymmärrä mitä mccannit ovat tällä suun pieksennällä ja poliisin jatkuvalla arvostelulla ajatelleet voittavansa...usealla brittifoorumilla ihmiset sanovatkin että ensin ajattelivat mccannien olevan syyttömiä mutta heidän oma käytöksensä on muuttanut ihmisten mielet toiseen suuntaan. Moni ihmettelee että jos he ovat syyttömiä niin miksi eivät vain jatka maddy-kampanjaa. Hehän kokoajan sanovat että poliisilla ei ole mitään todisteita, eikö silloin voi rauhassa luottaa siihen että asianajajat tekevät hommaansa?ehkä madeleinen vanhemmilla on joku oma ideologia jonka mukaan toimivat...
niin aika huonosti menee jos vanhemmat tosiaan olisivat tämän "kidnappauksen" raha-mielessä järjestäneet sllä persiille on menossa...ehkä jokunen miljonääri vielä pistää roposia kassaan niin ei tarvitse taloa myydä...muuten tämä julkisuus on pistänyt heidän elämänsä täysin pyllylleen sillä töihinpaluukaan ei tälläisen jutun jälkeen ole itsestään selvää vaikka puhtaat paperit saisikin. Ihmisten täytyy luottaa lääkäreihinsä ja tälläisen jälkeen on aika vaikea saada ihmisten luottamusta takaisin... ja vaikka julkisuudessa annetaan ymmärtää että ystävät pitävät heidän puoltaan niin ikävä kyllä tuokin osa-alue todellisuudessa on aika raadollinen...
en ymmärrä mitä mccannit ovat tällä suun pieksennällä ja poliisin jatkuvalla arvostelulla ajatelleet voittavansa...usealla brittifoorumilla ihmiset sanovatkin että ensin ajattelivat mccannien olevan syyttömiä mutta heidän oma käytöksensä on muuttanut ihmisten mielet toiseen suuntaan. Moni ihmettelee että jos he ovat syyttömiä niin miksi eivät vain jatka maddy-kampanjaa. Hehän kokoajan sanovat että poliisilla ei ole mitään todisteita, eikö silloin voi rauhassa luottaa siihen että asianajajat tekevät hommaansa?ehkä madeleinen vanhemmilla on joku oma ideologia jonka mukaan toimivat...
Viimeksi muokannut cicero, To Syys 20, 2007 7:35 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Koska olen yksinäinen kotona roikun täällä pohtimassa itsekseni.
Minulle tulee väkisin viimeisen kahden päivän uutisoinnista kaksi ajatusta:
a) uusi pr-ukkeli on hoitanut hommaansa: jutut englantilaislehdistössä ovat muuttuneet.
b) prtugalin ilmoitus ettei uusia todisteita ole ja uusia kuulusteluja ei tarvita, tarkoittaa mielestäni vain sitä, että etsivät ruumista. Ilman sitä on minkään laisella näytöllä vaikea todistaa mitään. Ja onhan tuosta pikku vuotoja ollut...
Ihmettelen, että tuokin on saatu käännettyä ''jutun hiipumiseksi''. Jos niin olisi, portugalin poliisi varmasti syvästi kumartaen pyytäisi anteeksi julkista nöyryytystä ja poistaisi pariskunnan epäiltyjen listalta.
Minulle tulee väkisin viimeisen kahden päivän uutisoinnista kaksi ajatusta:
a) uusi pr-ukkeli on hoitanut hommaansa: jutut englantilaislehdistössä ovat muuttuneet.
b) prtugalin ilmoitus ettei uusia todisteita ole ja uusia kuulusteluja ei tarvita, tarkoittaa mielestäni vain sitä, että etsivät ruumista. Ilman sitä on minkään laisella näytöllä vaikea todistaa mitään. Ja onhan tuosta pikku vuotoja ollut...
Ihmettelen, että tuokin on saatu käännettyä ''jutun hiipumiseksi''. Jos niin olisi, portugalin poliisi varmasti syvästi kumartaen pyytäisi anteeksi julkista nöyryytystä ja poistaisi pariskunnan epäiltyjen listalta.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
-
blackwidow
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Kun tässä nyt ollaan puhuttu niistä syistä miksi kukin on puolesta tai vastaan, niin listaan teille ja itselleni omia näkemyksiä:
1) lapset jätetään iltatoisensa jälkeen yksin, vaikka juuri edellisenä iltana oli Madeleine (tod.näk.) parkunut isäänsä 1 h 45 min.
*itse en ole jättänyt enkä jättäisi edes isompia lapsia yksin kotona tai
mökillä, saati vieraassa maassa ja OVET AVOINNA! HALOO!
2) ''kielletään'' muut tutkintalinjat ehdottomasti
*tuollaisessa tilanteessa uskoisin, että haluaisin vain lapsen löytyvän
olematta itse määräämässä minkälaisella teorialla lasta etsitään
3) lähiseudun/ talojen etsinnän sijaan keskitytään mediaan ja haastatteluihin
*itse olisin juossut tukkaputkella loputtomasti etsimässä ''under every
stone''
4) hoetaan, että pitää pysyä siellä Madeleinen lähellä, vaikka saan aikaan havaintoja tytöstä tehdään vaikka missä.
*poistuminen jo hyvissä ajoin olisi antanut paikalliselle poliisille ilman
mediaa rauhan keskittyä oleelliseen
5) Mennään paavin pakeille, jenkkeihin vaikka mihin, eikä edelleenkään itse etsitä.
*mitä ****vetin apua tuossa tilanteessa on paavista??????? Harvoin
on kuoleet henkiin herännyt tai kadonneet palannut rukouksen avulla
6) annetaan sekavia lausuntoja ko. illan tapahtumista
*joku valehtelee illan kulusta. Onko syynä sitten liika viini tai jokin
muu, mutta on ilmeistä ettei koko totuus ole tullut esiin.
7) kieltäydytään kaksosten verikokeista
*jos yksi minun lapsistani olisi napattu ja poliisi epäilisi loppujen
olevan huumattuina, käskisin ja määräisin heidän ottamaan näytteet
äiti ollut väsynyt ja rasittunut. (rantaravintolan henkilökunta kertoi kuinka kate oli kypsän näköisenä syöttänyt kaksosia sinä iltana koko porukan siellä olo ajan ja isä oli keskittynyt peuhaamaan) Edelleen toistan, itse en olisi vuosi sitten jaksanut kolmea pientä lasta. Olen 40 v ja lapseni jo onneksi lähes aikuisia.
9) palkaavat huippu kalliit ja huippu pätevät juristit, vaikka ovat syyttömiä
10) ukko ei päivitä enää sivustojaan, vaan on palkannut ''positiivista'' kuvaa luovan pr-henkilön. Näinkö Madeleine löytyy?
11) jopa poliisin hälytys ajankohdasta on epäselvyys
12) paikalle tilataan myös pappi. Voi jessus kristus! Kas kun ei niitä selvännäkijöitä!
13) kunnon vanhemmat ei heittele kakkavaippoja täysinäisinä kadonnen lapsensa vaatteiden päälle. Eikä muuta niin, että laittaa niitä samaisia vaippoja vararengas tilaan.
14) jos poliisilla ei olisi kunnon perusteita epäillä vanhempia, he tuskin olisivat tuollaisessa mediamylläkässä siihen huvikseen ryhtyneet.
huh huh listaani voisin jatkaa loputtomiin, mutta y-kirjainkin reistailee.
Mielestäni kaikki on nurin kurin.
Johtuuko se siitä, että YYYököttää.

1) lapset jätetään iltatoisensa jälkeen yksin, vaikka juuri edellisenä iltana oli Madeleine (tod.näk.) parkunut isäänsä 1 h 45 min.
2) ''kielletään'' muut tutkintalinjat ehdottomasti
3) lähiseudun/ talojen etsinnän sijaan keskitytään mediaan ja haastatteluihin
stone''
4) hoetaan, että pitää pysyä siellä Madeleinen lähellä, vaikka saan aikaan havaintoja tytöstä tehdään vaikka missä.
5) Mennään paavin pakeille, jenkkeihin vaikka mihin, eikä edelleenkään itse etsitä.
6) annetaan sekavia lausuntoja ko. illan tapahtumista
7) kieltäydytään kaksosten verikokeista
9) palkaavat huippu kalliit ja huippu pätevät juristit, vaikka ovat syyttömiä
10) ukko ei päivitä enää sivustojaan, vaan on palkannut ''positiivista'' kuvaa luovan pr-henkilön. Näinkö Madeleine löytyy?
11) jopa poliisin hälytys ajankohdasta on epäselvyys
12) paikalle tilataan myös pappi. Voi jessus kristus! Kas kun ei niitä selvännäkijöitä!
13) kunnon vanhemmat ei heittele kakkavaippoja täysinäisinä kadonnen lapsensa vaatteiden päälle. Eikä muuta niin, että laittaa niitä samaisia vaippoja vararengas tilaan.
14) jos poliisilla ei olisi kunnon perusteita epäillä vanhempia, he tuskin olisivat tuollaisessa mediamylläkässä siihen huvikseen ryhtyneet.
Mielestäni kaikki on nurin kurin.
Johtuuko se siitä, että YYYököttää.
Ihmiset ovat erilaisia. Minua haittaisi.cicero kirjoitti:henkilökohtaisesti minulle olisi tuossa tilanteessa se ja sama kuunteleeko joku mun puhelinta ja seuraileeko sähköposteja, eihän se tietty mukavalta tuntusi mutta jos on puhtaat jauhot pussissa niin ei pitäis kovasti haitata. Mies on samaa mieltä vaikka muuten inhoaakin kaikkea isoveli valvoo-toimintaa...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Jos olisin syytön, niin saattaisin myös arvostella poliisin toimintaa, jos he kovasti paljon käyttäisivät resurssejaan todistaakseen minua syylliseksi. Minusta tuollainen tuntuisi resurssien hukkaamiselta.MissHolmes kirjoitti:Ja kyllä juuri sitä.
Että ensin ollaan kaikkeen niin niin tyytyväisiä, mutta syyttävän sormen kääntyessä aletaan arvostella jo kerran kiiteltyjäkin tekoja. Halpaa!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Tämä on sinänsä törkeää ja anteeksiantamatonta käytöstä vanhemmilta. Tällä tavalla he mahdollistavat esimerkiksi lapsensa kaappauksen.MissHolmes kirjoitti:Kun tässä nyt ollaan puhuttu niistä syistä miksi kukin on puolesta tai vastaan, niin listaan teille ja itselleni omia näkemyksiä:
Käsittääkseni he kieltävät lähinnä sellaisen tutkintalinjan, jonka mukaan ovat syyllisiä. Tämä voisi selittyä sillä, että ovat syyttömiä.2) ''kielletään'' muut tutkintalinjat ehdottomasti
Gerrykö ei etsinyt Madeleinea? Meillä ei varmastikaan ole tästä kovin paljon tietoa.3) lähiseudun/ talojen etsinnän sijaan keskitytään mediaan ja haastatteluihin
stone''
Tällaisessa tilanteessa ei aina toimi rationaalisesti. Ei todista syylliseksi.4) hoetaan, että pitää pysyä siellä Madeleinen lähellä, vaikka saan aikaan havaintoja tytöstä tehdään vaikka missä.
Uskot siis, että kovasti etsimällä olisi tyttö löytynyt? Saivat ehkä asialle näkyvyyttä tapaamalla Paavin. Saattavat muutenkin olla uskovaisia.5) Mennään paavin pakeille, jenkkeihin vaikka mihin, eikä edelleenkään itse etsitä.
Mutta kuka valehtelee? Vai onko mahdollista, että ihminen ei muista aivan kaikkea tarkasti?6) annetaan sekavia lausuntoja ko. illan tapahtumista
Tästä lukisin mielelläni lisää. Linkkiä?7) kieltäydytään kaksosten verikokeista
Ja sitten vaan tappamaan yksi lapsista? Epäuskottavaa...äiti ollut väsynyt ja rasittunut. (rantaravintolan henkilökunta kertoi kuinka kate oli kypsän näköisenä syöttänyt kaksosia sinä iltana koko porukan siellä olo ajan ja isä oli keskittynyt peuhaamaan) Edelleen toistan, itse en olisi vuosi sitten jaksanut kolmea pientä lasta. Olen 40 v ja lapseni jo onneksi lähes aikuisia.
En kyllä tuossa tilanteessa itsekään palkkaisi halpoja ja epäpäteviä lakimiehiä.9) palkaavat huippu kalliit ja huippu pätevät juristit, vaikka ovat syyttömiä
Ei tunnu löytyvän. Eikä löydä poliisikaan. Pitäisikö Gerryn edelleen hortoilla Portugalissa etsimässä? Löytyisiköhän siten helpommin?10) ukko ei päivitä enää sivustojaan, vaan on palkannut ''positiivista'' kuvaa luovan pr-henkilön. Näinkö Madeleine löytyy?
Ja tämä on todisteena mille?11) jopa poliisin hälytys ajankohdasta on epäselvyys
Osa ihmisistä on uskovaisia. He saattavat pitää keskusteluista papin kanssa.12) paikalle tilataan myös pappi. Voi jessus kristus! Kas kun ei niitä selvännäkijöitä!
Ja jos heittää, on syyllinen lapsensa surmaan?13) kunnon vanhemmat ei heittele kakkavaippoja täysinäisinä kadonnen lapsensa vaatteiden päälle. Eikä muuta niin, että laittaa niitä samaisia vaippoja vararengas tilaan.
Eipä olisi ensimmäinen kerta, kun poliisi epäilisi kadonneen lapsen vanhempia turhaan.14) jos poliisilla ei olisi kunnon perusteita epäillä vanhempia, he tuskin olisivat tuollaisessa mediamylläkässä siihen huvikseen ryhtyneet.
En tiedä kannattaako...
Tämä ensimmäinen lista on minustakin hyvä, erittäin hyvin tiivistetty viime päivien tapahtumat (vaikka pidänkin juttua hienoisen hiipuneenaMissHolmes kirjoitti: a) uusi pr-ukkeli on hoitanut hommaansa: jutut englantilaislehdistössä ovat muuttuneet.
Tuosta toisesta listastasi en sitten tajuakaan hölkäsen pöläystä, että mitä nuo mitään todistaa.
Lisäys: kiitos marski, olitkin näköjään nopea ja säästit minulta vaivan
LisäysLisäys: Kohtaan 7 täydentäisin, että ymmärrän hyvin jos vanhemmat eivät halua että kaksosia huudatetaan verikokeen otossa ilman järkevää syytä
-
blackwidow
Löysin tämän sivulta 152 ja jotenkin tökkii tämä Katen (tai jutun kirjoittaneen toimittajan) kertoma tarina Madeleinen viimehetkistä äidin kanssa. Näistä lehdissä aiemmin olleista tarinoista päätellen Madeleinen muut illat nukkumaan mennessä eivät olleet näin ruusunpunaisia. Jos on kuulunut huutoa ja on huudettu isää paikalle, mutta kas kummaa juuri sinä iltana kun lapsi katoaa myös nukkumaan meno käy kuin tanssi ja lapsen viime sanatkin ovat kuin romaanista.7.30PM KATE gives Madeleine a bath, then dries her hair, carefully taking out a bead she had put in earlier in the week.
Then she helps her into her pink pyjamas and puts her to bed next to the twins' cots at around 8pm.
As Madeleine snuggles up to her beloved Cuddle Cat toy, she says: "Mummy, I've had the best day ever. I'm having lots and lots of fun."
Lisäksi en usko, että kannattaa vedota asioissa siihen, että vanhempien ollessa lääkäreitä, jotkin asiat olisivat pois suljettuja, johan jo vanhassa sanonnassakin kerrotaan suutarin lasten kengättömyydestä.