Valhalla kirjoitti:Täällä useampikin ( en viittaa nuuskuun edellä ) pro-Annelisti on penännyt sitä, että murha/korkeimman valituslupa-asia ja uudet sen jälkeiset rikossyytteet tulisi kommentoida erillään toisistaan. Liekö joillekin sitten helpompaa fanittaa annua kun voi eriyttää siitä nyt esillä ja vielä tuomiota vailla olevat asiat. Olkoonkin, että ei korkeinkaan ole päätöstään tehnyt mutta kaikki lisäaika siis joillekin henkisesti tärkeää.
On vain niin, että tuiki vaikeaa näitä on erillään pitää kun niin monta liittymäpintaa nousee koko ajan esille.
Ja kai se nyt on oikeasti ihan sama miten me täällä kommentoidaan mitäkin. Ei nämä ketjut muutenkaan aiheissaan pysy niin jos tässä nyt kaksi saman henkilön oikeusjuttua välillä sekoittuu niin ei pitäis kenenkään maailmaa kaataa. Vaikka, ymmärrän toki sen joidenkin näkökannan että nämä uudet syytteet on kauheen kiusallisia käsitellä.
Minä olin ihan aidosti unohtanut että koko juttu alkoi tosiaan lisätutkinnasta surmaan liittyen, muistin ihan että lapset olivat sedälleen puhuneet näistä uusien syytteiden alaisista asioista ja tutkinta käynnistyi siitä. Hyvä että asia tuli esille. Ja liittyyhän se ainakin siten tähänkin topikkiin että siitähän tämä kaikki tosiaan lähti liikkeelle.
Ja kyllä siellä varmasti on jotain tullut esille joka on taksarin juttuun liittänyt, lasten tai muiden kertomuksissa on esitetty syytöksiä/epäilyjä sinne suuntaan ja hänet on otettu tutkintaan. Näin uskon vaikkei minulla siitä faktaa olekaan. Mutta onhan se nyt absurdi ajatus että poliisi summittaisesti tutkii Auerin tuttavia ja noin vaan saa kotietsintäluvat ilman mitään konkreettista.