Ymmärsit aivan oikein kysymykseni. Kyllä kaveria voi olla ja tuntea ihmisiä mistä vaan.jukitus kirjoitti:En nyt ymmärrä mitä tarkoitat kuinka lähellä mutta ymmärtäisin että pyrinkö siihen kerhoon ja vastaus on että en...kakkosurpo kirjoitti:Toi sun läheisyys Bandeihin? Kuin lähellä olet? Tottakai tunnet kerhosta väkeä.
olen aina huoltanut harrikani heillä ja syykin siihen on että homma tehdään hyvin ja vieläpä halvemmalla kuin muilla..
Auto ajoi moottoripyöröilijän päälle tahallaan Sipoossa 2012
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Re: BMW kuski ajoi tahallaan HD-kuskin päälle ja lähti karkuun
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
-
Insane Poetry
- Lauri Hanhivaara
Joo, vedetään kaikki vaan tota viinaa ku sehän on laillista jne. Ei se mitään ongelmia aiheuta, eihän? Kaikenlaisia pillereitäkin saa kunhan vaan käy oikeella lekurilla. Mut nehän on kaikki laillisia. Ei siinä sitten mitään.annaanna kirjoitti:Jos on tullut hävitetyksi joku laiton kasvimaa, niin erinomaista työtä. Rispektit kaikille moiseen ryhtyville.
Jos kaverilla on ollut hyvä henk koht syy tehdä näin niin se on ihan eri asia, mutta ei helvetti tätä holhousyhteiskuntaa. Miksi en saa paria kasvia kasvattaa omaan käyttöön himassa ilman jatkuvaa pelkoa viranomaisista?
Itse asiaan en osaa sanoa juuta enkä jaata.
Fall of Babylon
en muista missä osavaltiossa usassa laillistettiin cannabiksen vetäminen niin en nyt muista kuinka monta prosettia rikokset väheni yhteiskunnassa mutta se oli useita kymmeniä prosentteja ! ja suomessahan esim henkirikosista suurin osa tapahtuu kännissä.Insane Poetry kirjoitti:Joo, vedetään kaikki vaan tota viinaa ku sehän on laillista jne. Ei se mitään ongelmia aiheuta, eihän? Kaikenlaisia pillereitäkin saa kunhan vaan käy oikeella lekurilla. Mut nehän on kaikki laillisia. Ei siinä sitten mitään.annaanna kirjoitti:Jos on tullut hävitetyksi joku laiton kasvimaa, niin erinomaista työtä. Rispektit kaikille moiseen ryhtyville.
Jos kaverilla on ollut hyvä henk koht syy tehdä näin niin se on ihan eri asia, mutta ei helvetti tätä holhousyhteiskuntaa. Miksi en saa paria kasvia kasvattaa omaan käyttöön himassa ilman jatkuvaa pelkoa viranomaisista?
wikipedian mukaan ei löydy tieteellistä todistetta cannabiksen vaaroista.
eikö sitä lain mukaan saakin kasvattaa 3 pensasta nykyään kotona ? jos latvot niin sitten se muuttuu huumausaine rikokseksi ? mutta kasvatta saa ?
Insane Poetry kirjoitti:Joo, vedetään kaikki vaan tota viinaa ku sehän on laillista jne. Ei se mitään ongelmia aiheuta, eihän? Kaikenlaisia pillereitäkin saa kunhan vaan käy oikeella lekurilla. Mut nehän on kaikki laillisia. Ei siinä sitten mitään.annaanna kirjoitti:Jos on tullut hävitetyksi joku laiton kasvimaa, niin erinomaista työtä. Rispektit kaikille moiseen ryhtyville.
Eikö siellä ollut satakunta puskaa, jotka hän tuhosi? Jos yhtään pilvenpössyttelijää tunnet, tiedät mitä se aiheuttaa.
-
Kivireki
- Sofia Karppi
En ihmettele. Kuka perkele jaksaa hyvien kukkapaukkujen jälkeen lähteä jotain keikkaa vääntämään? Saati riehumaan johonkin...wannabe kirjoitti:en muista missä osavaltiossa usassa laillistettiin cannabiksen vetäminen niin en nyt muista kuinka monta prosettia rikokset väheni yhteiskunnassa mutta se oli useita kymmeniä prosentteja
bibo ergo sum
Olisko rikosten väheneminen voinut johtu siitä että ne huumausainerikokset väheni kun homma laillistettiin?wannabe kirjoitti: en muista missä osavaltiossa usassa laillistettiin cannabiksen vetäminen niin en nyt muista kuinka monta prosettia rikokset väheni yhteiskunnassa mutta se oli useita kymmeniä prosentteja
Eli voisiko tuon nyt tulkita niin että homma jatkuu vielä sen jälkeenkin kun volkkarikuski on kärsiny tuomionsa? Kova uho tällä jukituksella lähes joka viestissä. Mikään ihme jos olet tullut dissatuksi kun näitä kirjoituksiasi lukee.jukitus kirjoitti: Luulen että keissi saa jatkoa siellä missä suuret tuulet puhaltaa...tai missä ei tuule ollenkaan ja minä olen siihen syytön...
-
Insane Poetry
- Lauri Hanhivaara
Joo, en tunne vaikka just aamujointterin poltinkin.Durango kirjoitti:Eikö siellä ollut satakunta puskaa, jotka hän tuhosi? Jos yhtään pilvenpössyttelijää tunnet, tiedät mitä se aiheuttaa.
Tiedän kyllä mitä tollanen aiheuttaa, mutta jos hänellä oli hyvä syy niin mikäs siinä sitten. Vaikea sanoa kun en sen enempää tiedä tilanteesta.
No nimenomaan! Pitäis kohta lähtee kauppaan hakee sapuskaa ja kaljaa mut ei ihan vielä jaksa eikä ainakaan tuu mieleen mennä riehumaan tonne kadulle "huumepäissäni" joissa nyt kai olen lain mukaan...Kivireki kirjoitti:En ihmettele. Kuka perkele jaksaa hyvien kukkapaukkujen jälkeen lähteä jotain keikkaa vääntämään? Saati riehumaan johonkin...wannabe kirjoitti:en muista missä osavaltiossa usassa laillistettiin cannabiksen vetäminen niin en nyt muista kuinka monta prosettia rikokset väheni yhteiskunnassa mutta se oli useita kymmeniä prosentteja
Fall of Babylon
no niikuin sanon sullekin että kosto saattaa elää...en ole niitä ihmisiä jotka joutuu jonkun 3 idiootin takia yliajatuksi ja ottaa asenteen "anteeksi että olen olemassa" ja vetää ittensä kiikkuu kaupan päälle..ja niikuin en mahda sille mitään jos tuolla kongeilla jotkut ystäväni tai joku joka parhaaksi näkee ottaa oman käden oikeuden..siihen olen edellen syytön..minä en ole niitä ihmisiä joista jollain vitun yliajolla saadaan henkinen yliote...ja jos luulet että olen joku uhooja niin siinä olet väärässä...joudu itse ylijatuksi niin katotaan mikä sun sisältä sikiää...! luuseri vai koston mieliala..yksi on tietysti myös anteeksianto.. ?..ILMEISESTI TOI EKA...?...minulla on valitettvasti toiset fiilikset..V.V.82 kirjoitti:Eli voisiko tuon nyt tulkita niin että homma jatkuu vielä sen jälkeenkin kun volkkarikuski on kärsiny tuomionsa? Kova uho tällä jukituksella lähes joka viestissä. Mikään ihme jos olet tullut dissatuksi kun näitä kirjoituksiasi lukee.jukitus kirjoitti: Luulen että keissi saa jatkoa siellä missä suuret tuulet puhaltaa...tai missä ei tuule ollenkaan ja minä olen siihen syytön...
Ja mitä itse sinusta tulkitsen viitaten minuun kohdistetut viestit..olet niitä "jatkuvasti nenä kipee tyyppi"... tyyppejä jotka uskaltaa foorumeilla vittuilla nimimerkkien takaa..eikä etes omalla kuvalla...
Haha vai nii, ei mulla oo sua kohtaan mitään henk. kohtaista kuhan ny vaa ihmettelen miten tässä keississä on niin paljon epäselviä piirteitä. Ja kun itse vedit asian julkisuuteen niin pitää se kriittikkikin kestää eikä olla jatkuvasti vetämäs herneitä nenuun ja uhkailemas... Tai ei nyt ehkä varsinaisesti uhkailemas mutta vihjailut on hieman olleet sen suuntaisia.jukitus kirjoitti:Ja mitä itse sinusta tulkitsen viitaten minuun kohdistetut viestit..olet niitä "jatkuvasti nenä kipee tyyppi"... tyyppejä jotka uskaltaa foorumeilla vittuilla nimimerkkien takaa..eikä etes omalla kuvalla...
Ja totta, kyllä muaki vituttais jos joku yrittää tappaa, ja ihan ymmärrettävistä syistä olet kyrpiintyny.
Mutta voihan sitä keskustella asioista asiallisesti ja selvittää median sekä muiden kirjoituksia jotka mielestäsi ovat olleet täyttä paskaa.
Jokatapauksessa kolari on tapahtunut ja syyllisetkin saatu kiinni joten mun mielestä oikeus on voittanut tällä kertaa, end of case siis meidän ulkopuolisten osalta. Kiitos ja anteeksi.
Ps. nenu ei oo ollu ku kerran kipee ku airbagi laukes yllättävän äkäseen.
↑
niin...kysyppä niin selvitetään..epäselvyydet..ei sana "pelle" mitä viljelet tuolla edellä ole kritiikkiä..vaan kasvamattoman kakaran päänaukomista kun ei kotona saa ja uskalla päteä niin täällä..kyllä itse petyin ainakin iltasanomiin jotka on ihan varmasti vääristellyt minun sanomisiani..iltelehti ei ole sitä tehnyt..ja lisäksi että olisin ollut muka perinnästä ja varkauksista kiinni..kuka tässä parhaiten tietää..lehdet vai minä ?...itseltäni meni usko sanomalehtiin aika väkevästi..
niin...kysyppä niin selvitetään..epäselvyydet..ei sana "pelle" mitä viljelet tuolla edellä ole kritiikkiä..vaan kasvamattoman kakaran päänaukomista kun ei kotona saa ja uskalla päteä niin täällä..kyllä itse petyin ainakin iltasanomiin jotka on ihan varmasti vääristellyt minun sanomisiani..iltelehti ei ole sitä tehnyt..ja lisäksi että olisin ollut muka perinnästä ja varkauksista kiinni..kuka tässä parhaiten tietää..lehdet vai minä ?...itseltäni meni usko sanomalehtiin aika väkevästi..
Re: Auto ajoi moottoripyöröilijän päälle tahallaan Sipoossa 2012
¨kasvamattoman kakaran päänaukomista kun ei kotona saa ja uskalla päteä niin täällä¨ No kyllä uskallan mikäli aihetta on mutta tähän juttuun olen nyt vain yleisesti ottanut kantaa ja ihmetellyt tarinan kummallisia käänteitä, edelleenkään kun minä ja moni muukaan ei tiedä asiasta muuta kuin sen mitä lähinnä mediassa on kerrottu. Et voi väittää etteikö niiden perusteella olisi epäilyä ollut ettet sinäkään jutussa täysin viaton uhri ollut.
Ja myönnettäkööt etten kovin asiallinen itsekkään ole ollut ja pyydän sitä vilpittömästi anteeksi
. Ja hieno homma että oot nyt selventäny että mikä on faktaa ja mikä ei.
Niin ja itse olen tätä keissiä seurannut lähinnä iltasanomien ja tältä foorumilta, joten ihmekään että minä monien muiden lisäksi ollan oltu ¨hieman¨ eksytettyinä.
No hard feelings! Hyvät syssynjatkot jukitukselle ja muille väärin ymmäretyille.
Kumpa tällekin palstalle tulisi useammin asianosaiset selventämään tapahtumia niin ei tarvitsisi olla pelkkien spekulaatioiden, huhujen ja suoranaisten valheiden varassa.
Ja myönnettäkööt etten kovin asiallinen itsekkään ole ollut ja pyydän sitä vilpittömästi anteeksi
Niin ja itse olen tätä keissiä seurannut lähinnä iltasanomien ja tältä foorumilta, joten ihmekään että minä monien muiden lisäksi ollan oltu ¨hieman¨ eksytettyinä.
No hard feelings! Hyvät syssynjatkot jukitukselle ja muille väärin ymmäretyille.
Kumpa tällekin palstalle tulisi useammin asianosaiset selventämään tapahtumia niin ei tarvitsisi olla pelkkien spekulaatioiden, huhujen ja suoranaisten valheiden varassa.
↑
onko tässä joku väittänyt olevansa viaton uhri ?..kuuntele suomipopin haastattelu..niinkö siinä väitän..en tosiaa...tämäkin foorumi taitaa olla pyhäkoulupoikien temmellyskenttä..
..mutta tosiaan kiitos anteeksi pyynnöstä, herrasmiehen puhetta ...! ..ja en voi muutakuin myös omasta puolestani pyytää anteeksi..itselläni on tuo peräänantamattomuus heikkous..
onko tässä joku väittänyt olevansa viaton uhri ?..kuuntele suomipopin haastattelu..niinkö siinä väitän..en tosiaa...tämäkin foorumi taitaa olla pyhäkoulupoikien temmellyskenttä..
..mutta tosiaan kiitos anteeksi pyynnöstä, herrasmiehen puhetta ...! ..ja en voi muutakuin myös omasta puolestani pyytää anteeksi..itselläni on tuo peräänantamattomuus heikkous..
Noniin tuli kuunneltua ja olisi pitänyt kuunnella jo aikaisemmin. Ei sillä ettenkö olisi hokannut asioiden oikean laidan jo kirjoituksistasikin mutta suullinen ulosanti selventää usein paljon enemmän.jukitus kirjoitti:kuuntele suomipopin haastattelu..niinkö siinä väitän..en tosiaa.
Jos ei lehdet kerro mikä tulee yliajajalle tuomioksi niin kerroppa sinä juki miten hommat tästedes etenee.
-
annaanna
alleviivaus by annaannaJukitus kirjoitti:
...
..kyllä itse petyin ainakin iltasanomiin jotka on ihan varmasti vääristellyt minun sanomisiani..iltelehti ei ole sitä tehnyt..ja lisäksi että olisin ollut muka perinnästä ja varkauksista kiinni..kuka tässä parhaiten tietää..lehdet vai minä ?...itseltäni meni usko sanomalehtiin aika väkevästi..
Joo.
Ei tunnu kaikki ymmärtävän minkälaisessa pakkoraossa on tyyppi, jonka yli tunnistamattomaksi jäänyt on ajanut. Pakkohan se on tekijä saada selville jos mielii vielä ajelemaan lähteä, vaikka sitten omalla naamalla ja julkisuudella asiaa selvittää. Kaikki niskaan satava paska päälleen saaden. Ettei oo sama paskiainen taas perässä.
Mutta se siitä. (ja tälle palstalle tunnut jäävän pysyvästi Järjestäytynyt rikollisuus -nimikkeen alle, vaikka poliisi miten todistelisi kummankin osapuolen kuulumattomutta rikollisiin ryhmittymiiin).
Lausuit jotain mun terävyydestäni. Sitten tajusin keitä käytit verrokkiryhmänä
wannabe kirjoitti:
en muista missä osavaltiossa usassa laillistettiin cannabiksen vetäminen niin en nyt muista kuinka monta prosettia rikokset väheni yhteiskunnassa mutta se oli useita kymmeniä prosentteja !
tohtori.fi kirjoitti:
Kannabiksen käyttö heikentää muistia ainakin tilapäisesti
Pitkäaikainen kannabiksen käyttö vaikuttaa muistin toimintaan ainakin vielä viikon kuluttua viimeisestä käyttökerrasta (lähde:http://www.tohtori.fi/?page=1341824&id=2403674)
Sitten tuosta alleviivaamastani kohdasta. Tulin suurin kirjaimin kirjoittaneeksi kaksi nimeä, ovatkohan oikeaan osuneita, vai jotkut toiset nimetkö pitäisi?
annaanna kirjoitti:
"Poliisilla ei ole tiedossa, että harrikkakuski tai hänen päälleen ajanut henkilö kuuluisivat mihinkään rikollisjärjestöihin."
JAAKKO ISONIEMI on Iltalehden toimittaja, joka asiasta tietää, KIMMO HYVÄRINEN puolestaan Itä-Uudenmaan poliisista ollut toimittajan haastateltavana.