Menikö sinun ehdokkaasi vaaleissa läpi?
Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3
-
Neiti Etsivä
- Frank Drebin
- Juliet Jones
- Axel Foley
Halloween on aina ollut kaupallinen, siihen kuuluu mittavat krääsä-, rekvisiitta- ja eväsvarannot. Joulusta on alkanut jo aikoja sitten tulla yhä enemmän Halloweenin kaltainen törsäysjuhla.Clyde kirjoitti:Tänä vuonna ei, nyt olen päättänyt ottaa joulusta ilon irti.
Miksi ihmiset sanovat että joulu on kaupallinen mutta ostavat Halloweeninä vielä enemmän oheistuotteita?
Kinkku, kalkkuna vai jotakin ihan muuta?
Jotain ihan muuta. En tykkää ainoastakaan jouluruuasta, niin olen alkanut ajatella niiden osuuden jouluun sillä tavalla, että kunhan saa vetää navan täyteen kaikkia herkkuja, niin siinä on mun jouluruokailutKinkku, kalkkuna vai jotakin ihan muuta?
Ja tuohon halloweeniin vielä, onko se tosiaan rantautunut huomaamattani noin hyvin Suomeen? Paljon olet törsännyt/aiot törsätä juhlan viettoon?
Itse kun en omista ainoatakaan koristetta tai mitään muutakaan ko. juhlaan liittyvää. Ainoastaan avan vaihdoin, muuten en aio edes muistaa koko juhlapäivää.
Taitaa se Joulu olla edelleenkin vaikka kadottanut jo enemmän merkitystään kun lapset jo niin isoja.Tiina kirjoitti:Mikä on mielestäsi kivoin juhla vuodessa?
Kuulutko siihe enemmistöön joka vetää hurjat kännit jouluna ja sit onkin perheriita valmis?
(tilastothan kertoo että jouluna menee alkoholia juhlapyhistä kaikista eniten)
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
En juo jouluna melkein ollenkaan, eikä meidän suvussa ole tuollaista perinnettä, vaikka muuten ollaankin hyvin kaukana täydellisestä. Mieluiten tosin olen matkoilla joulunaikaan jossain kaukana, jo sään ja pimeyden takiakin.
Onko sinusta outoa viettää joulu muuten kuin "perhepiirissä"? (yksin tai ystävien eikä perheen kanssa)
Onko sinusta outoa viettää joulu muuten kuin "perhepiirissä"? (yksin tai ystävien eikä perheen kanssa)
- Juliet Jones
- Axel Foley
Kaikki muodot on tullut koettua, eikä niissä mitään outoa ole! Silti kuitenkin parhaat Joulut olen saanut juhlia lasten & miehen kanssa, tai lapsuuden Joulut perheen kanssa.sorsake kirjoitti: Onko sinusta outoa viettää joulu muuten kuin "perhepiirissä"? (yksin tai ystävien eikä perheen kanssa)
Sama kysymys eteenpäin.