Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kukkakaali
Lauri Hanhivaara

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Kukkakaali »

Chopper kirjoitti:En tiiä ärsyttääkö vai naurattasko vai ihan molempia mutta nämä huomionkipeät gallupit itsestään on pohjanoteeraus...
Mua kyllä melkein pelkästään ärsyttää. Tosin onhan se tietenkin jossain määrin huvittavaa, että reilun 100 viestin jälkeen tullaan jo kyselemään mielipiteitä itsestä kirjoittajana... Itse asiassa todella huvittavaa. :mrgreen:
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Kukkakaali kirjoitti: Mua kyllä melkein pelkästään ärsyttää. Tosin onhan se tietenkin jossain määrin huvittavaa, että reilun 100 viestin jälkeen tullaan jo kyselemään mielipiteitä itsestä kirjoittajana... Itse asiassa todella huvittavaa. :mrgreen:
Tarkoittaako kukkakaali geissimummoa? Sillä ny olis reilu sata postausta (285)....Ketskulla on hieman enemmän kuin 100 ;) (1335 tarkalleen tähän mennessä...)
Geissimummo kirjoitti:Pakko myöntää, mäkin haluaisin saada jonkinlaisen profiloinnin :oops: Itse en vielä oikein osaa kirjoittaa kenestäkään, vaikka muutama nimi on jäänyt hyvinkin mieleen tuolta "Lasten kasvatuksesta"-keskustelusta :wink: Myöhemmin sitten, kun innostun.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Kukkakaali
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Kukkakaali »

rosamarine kirjoitti:Tarkoittaako kukkakaali geissimummoa? Sillä ny olis reilu sata postausta (285)....Ketskulla on hieman enemmän kuin 100 ;) (1335 tarkalleen tähän mennessä...)
En, kyllä mä tarkoitin kampamaneettia.
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Kukkakaali kirjoitti: En, kyllä mä tarkoitin kampamaneettia.
Aah, okei. Enpä olekaan huomannut, että sillä olis gallup itsestään, menenkin heti vastaamaan. Eh... enhän mä voi vastata mitään, kun en tunne/tiedä kampamaneetista kirjoittajana/kommentoijana A yhtään B mitään.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Minua ainakin on arvioitu, arvosteltu ja vedetty henkisesti turpaan niin paljon, että en ymmärrä miksi joku sitä kerjää. Katsoin kauhuissani noita gallupeja: tähän asti ne harvat on syntynyt jonkun muun toimesta erittäin huonoina veetuiluna.
Nuotio & Äreät Tiput
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Itseäni ärsyttää minfossa nyt henkilö(t) jotka tulee päätään aukomaan ilman mitään syytä ihan vain sen vuoksi ettei parempaakaan tekemistä ole ja joku nimimerkki ei muuten vain miellytä tajuamatta että sellaset asiat kuulus huudella täällä lautamies-osiossa.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

MissHolmes kirjoitti:Minua ainakin on arvioitu, arvosteltu ja vedetty henkisesti turpaan niin paljon, että en ymmärrä miksi joku sitä kerjää. Katsoin kauhuissani noita gallupeja: tähän asti ne harvat on syntynyt jonkun muun toimesta erittäin huonoina veetuiluna.
No elekäähän nyt ottako noin vakavasti :D Kunhan beesailin kampamaneettia, idea ei ole omani :lol:
Florence86
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Florence86 »

Olen vielä aika keltanokka täällä Minfossa, kiinnostunut rikoksista ja oikeudesta tottakai, mutta nauttinut myös Vapaa Keskustelu -osiosta kovasti. Oi, ehdin jo tuntea piston sydämessäni, että olenko minäkin nyt osallinen ja syypää kaikenlaisen hömpän tuomisesta tälle rikospalstalle.. voi miksi olen mennyt kirjoittamaan Johanna Tukiaisesta ja siviilisäädystäni ja laskenut palstan tasoa?? Mutta helpotti löytää seuraava ketju (jo vuodelta 2007!):

Vapaa keskustelu luisuu hömppään

Ketjun aloitusviesti:
Oisko mahdollista saada vapaa keskustelu pidettyä yleisenä asiana ja perustaa vaikka ala-osio hömppään vivahtaville topikeille? (kivojahan ne karkkien ja jätskien makuvertailut ja biisien kuuntelut on, mut pysys luettavampana tuo yleisen keskustelun puoli jos ei tarvis suodattaa näitä sieltä pois :oops: ) Onko ihan pöllö idea?
Mun mielestä se mitä MissHolmes totesi pitää hyvin paikkaansa; eli kun rikosrintamalla on hiljaisempaa niin aikaa tapetaan sitten vähän kevyemmillä teemoilla 8)

Lopuksi yritän vielä keksiä jotakin mikä juuri mua ärsyttää Murha.infossa..hmm. Ehkä se, että aina jollakin välähtää jokin teoria/epäilys jonkin arvoituksen suhteen ja sitten ottaa päähän miksei itse keksinyt moista :mrgreen:
Clear water has no fish.
Saga
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Saga »

Juuri tällä hetkellä ärsyttää se, että ihan asiallisiin ketjuihin pitää väkisin tunkea aivovammaisia "huumori"viestejä: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=9765

Laskee palstan tasoa ihan turhaan. Joskus tulee mieleen että tänne pitäisi olla ikärajan lisäksi myös ÄO-raja.
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Saga kirjoitti:Juuri tällä hetkellä ärsyttää se, että ihan asiallisiin ketjuihin pitää väkisin tunkea aivovammaisia "huumori"viestejä: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=9765
Olin jo hetken varma, että jotenkin olen liitoksissa tähän kommenttiin, mutta HUH..en ole edes (vielä) lukaissut tuota ketjua. :D
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
hannu hanhi
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

ÄO:sta puheen ollen täällä on myös paljon kirjoittajia, jotka ovat omasta mielestään ruudinkeksijöitä, vaikka kirjoituksista saa joskus vähän eri käsityksen.
Florence86
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Florence86 »

Ärsyttää Murha.infossa...

...nimimerkki Tiinan uusi liikkuva avatar (blondi nainen joka näyttää veemäisen kyllästyneeltä) :twisted: :twisted: :twisted:

(sori Tiina :mrgreen: )
Clear water has no fish.
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

IHANAA, että joku otti ton puheeks, sori oon vähä uonu, mutta oon miettiny kuka se muikkeli siin on?? Ois kiva jos tiina vastriasit. :)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Cotton
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Cotton »

Joo Tiina vois "vastriasii". Mikä helvetti tän ketjun idea on? Jos joku ärsyttää niin se kai löytyy joistain postauksista? Vai onko tää sellainen ärsyttää muuten vaan juttu? Väärä kirjasinlaji, väärä kuva, väärä jotain...? Mielestäni kaikista marsuista, rotista, koirista, kultakaloista ym. voi hyvin ja jopa hedelmällisemmin keskustella jossain ihan muualla kuin täällä! Okei! Kännissä porukka haastaa sitä sun tätä, mutta se ymmärrettäköön. Kuka sitten tulee murhainfoon jorisemaan koirista, hamstereista, rotista tai muista grillissä maistuvaiseksi paistettavista otuksista? Koittakaa ihmiset löytää omat fooruminne!
Alussa on rakkaus, lopussa on naru. (K. Palsa)
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Cotton kirjoitti:Joo Tiina vois "vastriasii". Mikä helvetti tän ketjun idea on? Jos joku ärsyttää niin se kai löytyy joistain postauksista? Vai onko tää sellainen ärsyttää muuten vaan juttu? Väärä kirjasinlaji, väärä kuva, väärä jotain...? Mielestäni kaikista marsuista, rotista, koirista, kultakaloista ym. voi hyvin ja jopa hedelmällisemmin keskustella jossain ihan muualla kuin täällä! Okei! Kännissä porukka haastaa sitä sun tätä, mutta se ymmärrettäköön. Kuka sitten tulee murhainfoon jorisemaan koirista, hamstereista, rotista tai muista grillissä maistuvaiseksi paistettavista otuksista? Koittakaa ihmiset löytää omat fooruminne!
Mee isäs kaa paisteleen hamstereita ja rottia grillissä ääliö :evil:
Lukittu