Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Kylli
Perry Mason

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Siinä on pointtinsa että keskustelee aiheista siellä missä niistä on tarkoituskin keskustella... Muuten saattaa käydä niin että ottaa riskin joutua lukemaan tällaisia(kin) kommentteja. Turha syyttää Cottonia.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Cotton
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Cotton »

Kas kun mun faija on kuollu jo aikoja sitten Ketsku! Mielelläni paistelisin sun rottia ja hamstereita faija vainaani kanssa joka osasi ruoanlaiton salat etu- ja takaperin! Mutta ihan oikein tuossa Kyllikin tuumaili kommentissaan. Ei mulla ketään vastaan mitään ole, mutta höpöhöpöhommat kuuluu sinne jonnekin muualle.
Alussa on rakkaus, lopussa on naru. (K. Palsa)
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Cotton kirjoitti:Kas kun mun faija on kuollu jo aikoja sitten Ketsku! Mielelläni paistelisin sun rottia ja hamstereita faija vainaani kanssa joka osasi ruoanlaiton salat etu- ja takaperin! Mutta ihan oikein tuossa Kyllikin tuumaili kommentissaan. Ei mulla ketään vastaan mitään ole, mutta höpöhöpöhommat kuuluu sinne jonnekin muualle.
Näinköhän paistelisit... Oletko sadisti kun haluaisit tappaa toisen rakkaan lemmikin? Olisko susta oikeasti tappamaan rotta omin käsin ja kaivamaan sisälmykset siltä? Sitäpaitsi hamsterissa ei ainakaan ole MITÄÄN SYÖMISTÄ taikka hiiressä. Onkos sulla noin niinkun muutenkin tapana syödä rottia, hamstereita tms? Mitä se sun ahterias kutittelee jos joku haluaa pitää lemmikeinä rottia ja hamstereita? Ymmärtäisin ärtymyksesi jos niistä olisi kymmeniä ketjuja mutta ei niitä taida niin montaa olla kuitenkaan. :twisted:
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Nooruska kirjoitti:IHANAA, että joku otti ton puheeks, sori oon vähä uonu, mutta oon miettiny kuka se muikkeli siin on?? Ois kiva jos tiina vastriasit. :)
Tosiaan, tässä olen näemmä sulavasti yrittänyt kysyä, että kuka nainen Tiinan avassa on? :D
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Musta tuo Tiinan ava on aivan ihana. Muhun se iski kuin salama ja kuvaa minulle Tiinan ihanaa asennetta 100%! :)
Ja Nooruska; sen täytyy olla Tiina itse. Ei sillä atituutilla varustettua toista daamia löydy! :D
Nuotio & Äreät Tiput
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Kappas, enpäs aiemmin huomannutkaan, että täällä on tälläinen ankara pohdinta menossa.
Florence86:lle tiedoksi, että kyllä mä tuon avan vaihdan sitten kun kyllästyn taas siihen. Jotenkin se nyt vaan innosti ja sopii kuvaamaan välillä fiiliksiä...ehkä tuo syksyinen ilmanala vaikuttaa... 8)
Eli netin kätköistä se löytyi ja kuvan nimi oli kuvaavasti idiootit.
Toivottavasti vastrias tyydytti Nooruskaakin... :mrgreen:
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

^ Tiinan avattaresta tulee mieleen joku amerikkalainen näyttelijätär. Voi johtua siitä että tyttöhän vääntää naamaa kuin Renee Zellweger ikään.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Kärsinyt_
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Kärsinyt_ »

Näin ummikkona, silläkin uhalla että tästäkin on jaariteltu täälä jo varmaan ihan tarpeeksi, mutta itseäni ärsytti alkuun se, kun tunnukset teki, ei vahvistuviestiä kuulunut ei näkynyt.Selasin kaikki mahdolliset ja mahdottomatkin s.postini kansiot, mutta ei. Jossain vaiheessa etsin tietoja mihin voisi ottaa yhteyttä ja joka puolella tuli vastaan "ota yhteyttä keskustelufoorumin ylläpitäjiin", vahingossa löysinkin kerran linkin josta s.posti aukesi, mutta en saanut viestiä lähetettyä. Jätin sen paremmalle ajalle esim. seuraavalle päivälle ja enhän mä sitä enää mistään löytänyt! :evil:
Monta pv hermoilin kun ei kuulu ei näy ja jostain jo luin että kannattaa myös kokeilla kirjautua silloin tällöin sisään jos se toimisi, no milläs toimiskaan kun ei o vahvistettu. Vahingossa kirjoitinkin salasanan eräällä kerralla väärin ja satuin hiirellä sohaisemaan ruutuun tullutta tekstiä "...salasana väärä....ota yhteyttä ylläpitäjiin, tekstissä oli linkki piilossa josta sain vihdoin s.postiosoitteen ylläpitäjille.
Vieläkään ei ole vastausta saapunut mutta käyttäjätili alkoi toimimaan... :lol:

Paremmin esille tuo ylläpidon linkitys, näitä näkyy jonkin verran tapahtuvan ettei s.posti koskaan pääse perille edes täysin toimivaan ja tilallisesti riittävään osoitteeseen.
Kiitos ja Anteeks, risa aita!

- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -

Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

:D ^ vv
Raid on salaperäinen hahmo, josta ei oikein pysty sanomaan onko hän poliisien vaiko rikollisten puolella. Enimmäkseen hän on oman tiensä kulkija, joka tulee ja menee siten kuin itseään sattuu miellyttämään juurikaan menemisiään selittelemättä.
Nuotio & Äreät Tiput
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Kävin erään tapauksen tiimoilta selailemassa vanhoja postauksia ja sivuja täällä Minfossa. Bongasin monta nimimerkkiä, jotka ovat vaienneet täällä ilmeisesti iäksi.
Monipuolisia keskustelijoita ja ansiokkaita aktivisteja. Huoh.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Kuumat puheenaiheet ,jätteen kierrätys,lasten kasvatus ja siviilisääty...Joo tiiän ei oo pakko lukea,enkä kyllä edes lue,mutta eipä tarvii lukea mitään muutakaan kun ei keskustelua ole enää muusta kuin ko. aiheista.
Aikansa kutakin --->
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Harvinaisen samaa mieltä edellisen kanssa. Tarttis tehdä jotain, mutta se lienee liikaa vaadittu, ainakin ylläpitoa ajatellen. 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Jätinkin jo vapaan keskustelun puolelle viestini ei sanomiseni ketää kiinnosta.. unohtakaa sitten kunnolla kadonneet ym, Kiiiiitos
EDIT: eihän nämä kadonneiden kohtalot muita kiinnosta kuin mua! samoin selvittämättömät henkirikokset, joka haluaa (mopoterroristi ja dollari on ainaki ollu mua vastaan joten haukkukaa nyt mut!) niin haukkukaa nyt oikee kunnolla kun lautamiehissä ollaan!
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Kärsinyt_
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Kärsinyt_ »

^Mikäs mikäs... :shock:
Kiitos ja Anteeks, risa aita!

- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -

Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

matlockb kirjoitti:Jätinkin jo vapaan keskustelun puolelle viestini ei sanomiseni ketää kiinnosta.. unohtakaa sitten kunnolla kadonneet ym, Kiiiiitos
EDIT: eihän nämä kadonneiden kohtalot muita kiinnosta kuin mua! samoin selvittämättömät henkirikokset, joka haluaa (mopoterroristi ja dollari on ainaki ollu mua vastaan joten haukkukaa nyt mut!) niin haukkukaa nyt oikee kunnolla kun lautamiehissä ollaan!
Mitäs täällä tapahtuu? :shock:

Ilmotan sen jo tässä. Jos joku alkaa Matlockb:tä täällä haukkumaan saa mut myös siinä samalla vastaansa.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Lukittu