Mustalaiset

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Millavaan
Perry Mason

Re: Mustalaiset

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

On se vaan kumma miten voi rötöstely olla joillain niin veressä.
Aldrig
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Aldrig »

Millavaan kirjoitti: Ke Elo 30, 2023 8:29 am No ei nyt niin huipulta tuu mieleen ketään että uskaltaisi julkisesti nimetä mutta tiedän vaan että suosittu harrastus mustalaisten keskuudessa nyrkkeily.
No joo,eipä ole mustalaisia juuri huippu-urheilussa näkynyt.Ei edes nyrkkeilyssä.Mistähän Millavaan on saanut tietoa että nyrkkeily,(siis ei kadulla) on mustalaisten suosittu harrastus.Itse olen jonkinverran saleilla harrastuksen vuoksi käynyt ja eipä heitä ole näkynyt päärynäpalloa tai säkkiä takomassa.Tiedossani on kaksi mustalaista Suomesta ja yksi Ruotsin kansalainen jotka ovat korkeammalla tasolla otelleet.Eli Riku Lumberg 67 kiloisissa voitti neljä Suomen mestaruutta vuosien 97-02 välillä.Voitti muuten Amin Asikaisen.
Edusti myös Suomea kaksissa EM- kisoissa vuosina 2000 ja 2002. Sitten on Olavi Hagert jolla on yksi junioreiden mestaruus sekä aikuisissa hopea ja pronssi.Otteli kolme paidatonta matsia Pekka Mäen tallissa.Siihen sitten ura ainakin nyrkkeilyn puolella päättyi.
Ehkäpä menestynein kaalee oli kuitenkin Kokkolassa syntynyt Leif Keiski.Edusti Ruotsia kasiykkösten sarjassa.Oli mm-skaboissa 93 ja sijoitus yhdeksäs sekä EM- kisoissa samana vuonna viides.Ruotsin mestaruuksia ainakin kaksi.Ammattilaisena otteli seitsemän vuotta.
Voitti 28 matsia joista 19 tyrmäyksellä,hävisi vain kaksi matsia,ehkäpä ne ratkaisevat uran kannalta.On kyllä melko hyvä cv.
Viimeinen matsi WBC-liiton ylemmän keskisarjan mestaruusottelu jonka hävisi ja ura on loppunut.
Hevosella ajamista en ole tähän varsinaiseen urheiluun laskenut.Kaikki mustaisethan ovat hevosmiehiä.

Eli ei ole mustalaiset eivätkä somalialaisetkaan urheilijoita tuottaneet,lahjakkuudet ovat muilla aloilla
McCall
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja McCall »

Tässä aika legendaarinen pätkä Karpon ohjelmasta, jossa seurattiin kolaripaikalle tulleiden henkilöiden toimintaa.

Mannet tuli paikalle ja pölli uhrin kellon. Ajasta 10:23 eteenpäin.

https://youtu.be/C5w0gQlEiro?t=623
originalnightstalker
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja originalnightstalker »

Millavaan kirjoitti: Ke Elo 30, 2023 8:29 am No ei nyt niin huipulta tuu mieleen ketään että uskaltaisi julkisesti nimetä mutta tiedän vaan että suosittu harrastus mustalaisten keskuudessa nyrkkeily.
Tottaha tuo on että suosittu harrastus nii kauan kunnes hakkaavat jonkun vanhuksen tai puukottavat jotai piripäätä ja joutuvat lopettamaan koska eivät pääse enää kyseisen harrastuksen pariin.
Ois mielenkiintosta nähä että minkälaiseksi mustalainen kasvais jos adoptoitas valkoiseen perheeseen. Totuushan on se että mustalaisille opetetaan varastaminen ja väkivalta kotona. Muutaman mustalaisen kanssa olen ollut tekemisissä ja ovat todella reiluja ja puolustavat sua vaikka ois varma henkenlähtö kyseessä mutta jos joudut ongelmiin niiden kanssa niin ovat nii saatanan sadisteja ku vaan voi olla ja vievät sulta vaikka viimisen euron minkä omistat.
Millavaan
Perry Mason

Niin totta että mannet opetetaan epärehellisiksi, ex-anoppi pyysi mun jopa varastamaan lääkkeitä töistä hänelle.
Millavaan
Perry Mason

Ja kaikenlaista etuuskikkailua kuten esim nostaa eläke kahdesta eri maasta
Aldrig
Remington Steele

Millavaan kirjoitti: Pe Syys 01, 2023 10:53 am Niin totta että mannet opetetaan epärehellisiksi, ex-anoppi pyysi mun jopa varastamaan lääkkeitä töistä hänelle.
Millavaan se on jokapaikan höylä.Tässä osiossa hänellä ex-anoppi mustalainen ,jossain osiossa ex-mies mopojengiläinen jne
Välillä Raumalla,sitten J-kylässä,Tampereella,Helsingissä jne.Uskottavaa tarinaa vai ylivilkasta mielikuvitusta?
rakastaja nylkynen
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja rakastaja nylkynen »

Millavaan kirjoitti: Pe Syys 01, 2023 10:53 am Niin totta että mannet opetetaan epärehellisiksi, ex-anoppi pyysi mun jopa varastamaan lääkkeitä töistä hänelle.
mannet vittuu suomesta. :evil:
Millavaan
Perry Mason

Aldrig kirjoitti: Pe Syys 01, 2023 11:12 am
Millavaan se on jokapaikan höylä.Tässä osiossa hänellä ex-anoppi mustalainen ,jossain osiossa ex-mies mopojengiläinen jne
Välillä Raumalla,sitten J-kylässä,Tampereella,Helsingissä jne.Uskottavaa tarinaa vai ylivilkasta mielikuvitusta?
Niin. Mulla on kaksi lasta (toinen meniehtynyt 2016) toinen on 19 ja hänen isänsä on puoliksi romani ja tytön isä on Raumalta ja kuului Nordic leagueen ja kuulemma nykyään bandidoksiin. Asun Tampereella ja olen asunut 5 vuotta Raumalla. Jyväskylässä en oo koskaan vaikuttanut

Enkä myöskään Helsingissä ole kuin käynyt päoväreissulla katsomassa millaista on Kontulan ostarilla ja näkyykö katujengejä.

Ja nyt oon ihastunut romanimieheen niin käytän tästä päivästä eteenpäin sanaa romani koska manne on loukkaava nimitys.

Luulin että saa sanoa manne tai mustalainen mutta on ne kuulemma sittenkin loukkaavia nimityksiä.

Kuulin sitäpaitsi vasta tänään että sitä mannea ei saa käyttää.
Aldrig
Remington Steele

Millavaan kirjoitti: Pe Syys 01, 2023 11:55 am Ja nyt oon ihastunut romanimieheen niin käytän tästä päivästä eteenpäin sanaa romani koska manne on loukkaava nimitys.
No kun oot nyt juuri ihastunut mustalaiseen niin mites sitten se voi olla ex-mustalaisanoppi joka lääkkeitä käski varastaa?
Ei täällä kannata paskaa jauhaa,täällä jää paskanpuhumisesta kiinni,ainakin tyhmempi .
Millavaan
Perry Mason

Aldrig kirjoitti: Pe Syys 01, 2023 12:15 pm
Millavaan kirjoitti: Pe Syys 01, 2023 11:55 am Ja nyt oon ihastunut romanimieheen niin käytän tästä päivästä eteenpäin sanaa romani koska manne on loukkaava nimitys.
No kun oot nyt juuri ihastunut mustalaiseen niin mites sitten se voi olla ex-mustalaisanoppi joka lääkkeitä käski varastaa?
Ei täällä kannata paskaa jauhaa,täällä jää paskanpuhumisesta kiinni,ainakin tyhmempi .
No niin hän pyysi tekemään ja mun pojan isä varastaa kaiken mitä se näkee mutta tää mun ihastus on ahkera työtä tekevä bussikuski.
Millavaan
Perry Mason

Vaikka kyllä mun noita varastelevia nistejä lakerikengissään tekee mieli kutsua manneksi.
Yxkaksvaan
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Yxkaksvaan »

Kaikki rahtihameet vaan tiilenpäitä lukemaan.
Yhteiskunta kiittäis.
Mitä hyötyä noista oikeasti on kellekään?
Tuottavat vain metkuja, mölinää ja rikoksia.
Millavaan
Perry Mason

Täällä on Tampereella kaupunki täynnä ahkeria ja komeita romaneita bussikuskeina. Mutta on myös näitä tapavarkaita piripäitä joita voi edelleen kutsua manneiksi.
Jari Linna
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Jari Linna »

Millavaan kirjoitti: La Syys 02, 2023 6:32 pm Täällä on Tampereella kaupunki täynnä ahkeria ja komeita romaneita bussikuskeina. Mutta on myös näitä tapavarkaita piripäitä joita voi edelleen kutsua manneiksi.
Iskehän kiinni sitten siihen romaniiin ja jätä vähän vähemmälle internetin ihmeellinen maailma! Sua on jo aiemmin varoitettu,
että ei kannata ihan kaikkea kirjoittaa tänne. Varsinkin jos yhtään pelkäät sitä sun väkivaltaista rikollista ex-miestä. Kenen tahansa sut tuntevan/tietävän olisi erittäin helppo profiloida sut antamiesi tietojen perusteella ja tuskin ex-mieskään tykkäisi kun haukut sitä täällä. En yllättyisi vaikka Milla olisi oikea etunimesi.
Vastaa Viestiin