Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
Haetar niin haekeesti soi.Noin sen Esa Pakarinen aikanaan lauleskeli.
Pitäiskö osallistua Biisikärpäseen,miksi?
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Ilman muuta kannattaa osallistua. Siksi kun mä katson sitä.
Osaatko oikeasti laulaa..siis muidenkin kuin oman äidin mielestä ?
Siis osaanhan toki laulaa mutta nuotin vierestä,eikä kuulosta kenestäkään hyvältä.Tiina kirjoitti:
Minkä ominaisuuden tai "lahjan" toivoisit omaavasi?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
Ei tuu mtn mieleen mikä uupuu, no viinapäätä vois toki kehittää
Ootko pannu mummoos keittään nisukaffeet?
Ootko pannu mummoos keittään nisukaffeet?
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
En oo pannut. Silloin aikanaan keittivät kyllä ahkerasti, nyt molemmat jo kauan nurmen alla.
Oletko koskaan joutunut maaseudulla sukulaistöissä tai muuten ollessasi hämmentämään verta? (kukaan ei voi väittää sopimattomaksi kysymykseksi minfossa
)
Oletko koskaan joutunut maaseudulla sukulaistöissä tai muuten ollessasi hämmentämään verta? (kukaan ei voi väittää sopimattomaksi kysymykseksi minfossa
Nothing is quite what it seems
-
Neiti Etsivä
- Frank Drebin
En ole.
Maistuuko veriletut, ostatko valmiita vai teetkö itse?
Maistuuko veriletut, ostatko valmiita vai teetkö itse?
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
-
Scythe
Maistuu veriletut noin kerran pari puolessa vuodessa puolukkahillon kera ja kaupasta ostettuina.
Kuinka monta kupillista kahvia tarvitset aamulla?
Kuinka monta kupillista kahvia tarvitset aamulla?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Yksi kupillinen riittää, kunhan se on tarpeeksi iso. Ja kyllä, olen mä ainakin kerran vertakin hämmentänyt
Onko nykyihminen jo liikaakin vieraantunut ns. käytännön töistä, kun lähestulkoon kaiken saa teollisesti valmistettuna?
Onko nykyihminen jo liikaakin vieraantunut ns. käytännön töistä, kun lähestulkoon kaiken saa teollisesti valmistettuna?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
On todellakin.maija turjukka kirjoitti:YOnko nykyihminen jo liikaakin vieraantunut ns. käytännön töistä, kun lähestulkoon kaiken saa teollisesti valmistettuna?
Viljeletkö omiin tarpeisiin jotain? Perunaa, porkkanaa tms.
"Yöperho on koteloitunut"
-
rosamarine
- Adrian Monk
Joo, "viljelenhän" mä. Basilikaa ja ruohosipulia on nyt... ikävä kyllä en oo viherpeukku, että anopin antamat valmiit yrtit alkaa jotenkin kellastuu
Nyt hukutin ne veteen lähtiessäni, epäilen, että kuun lopussa mua odottaa joukkokuolema
Missäpäin Suomea löytyy parhaimmat lomamökit mielestäsi? Kerro perusteluja ja ehkä voisit kertoa yhteystiedotkin, jos on vuokrattavissa oleva mökki.
Missäpäin Suomea löytyy parhaimmat lomamökit mielestäsi? Kerro perusteluja ja ehkä voisit kertoa yhteystiedotkin, jos on vuokrattavissa oleva mökki.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Kuhmo -> Lentua -> Iivantiira -> Liukkuniemi.
Siellä on paras mökki!
Onko vasikoiminen koskaan oikein?
Siellä on paras mökki!
On tietenkin.Vasta pari viikkoa sitten käräytin eli VASIKOIN yhden aikuisen (yli 50v) joka myy alaikäisille viinaa,lonkeroa ja kaljaa, ja nuorimmat ostajat olleet 12-vuotiaita.Jos joku pitää vasikoimistani raukkamaisena niin aivan vapaasti.Wildzared kirjoitti:
Kuinka monen palstalaisen olet tavannut henkilökohtaisesti ja onko vielä joku jonka haluaisit ehdottomasti tavata?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
3 olen tavannut (yhden vielä useampaan kertaan) ja kyllähän tiettyjä ihmisiä olisi kiva tavata vielä. Siinä on vaan se, ettei se ihan helppoa ole yv:llä tai muulla häiritä (yhdelle ehdotin tapaamista yv:llä ja siinäkin oli jo tarpeeksi paniikki, mutta toisaalta kannatti).Chopper kirjoitti:Kuinka monen palstalaisen olet tavannut henkilökohtaisesti ja onko vielä joku jonka haluaisit ehdottomasti tavata?
Tuleeko sinulle koskaan jostain joku kanssaminfolainen mieleen? (Tuli mieleen, kun katsoin Sin Cityn niin nauroin monta kertaa leffan aikana kun tuli MotiivitOn mieleen)
Voi tulee useinkin. Erästäkin mietin aina kun ostan irtojäätelöä
Olen tavannut aika monia minfolaisia. Kokemukset ovat olleet hyvin mielekkäitä ja mieleenpainuvia. Jatketaan siis samalla teemalla:
Haluaisitko tavata jonkun minfolaisen ja miksi?
Olen tavannut aika monia minfolaisia. Kokemukset ovat olleet hyvin mielekkäitä ja mieleenpainuvia. Jatketaan siis samalla teemalla:
Haluaisitko tavata jonkun minfolaisen ja miksi?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Aloitan A:sta: haluaisin tavata Aizerbaidzan-in nähdäkseni, saisinko hänet lipsumaan noudattamaltaan tiukan asialliselta linjalta
Seuraava kertokoon jonkun B-, C- tai D-kirjaimella alkavan, jonka haluaisi tavata.
Seuraava kertokoon jonkun B-, C- tai D-kirjaimella alkavan, jonka haluaisi tavata.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-