Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

CSI
Michael Knight

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja CSI »

Kackelsbergiä ja insultamenttiä jälleen Valhallalta:
Valhalla kirjoitti: Sinä tuon nenänkaiveluiän vielä juurieläneenä muistat joten tiedä mikä rikossyyte niistäkin napsahtaisi jos vain Joutsenlahti putkavahdin hommilta kerkiäisi.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

CSI kirjoitti:Kackelsbergiä ja insultamenttiä jälleen Valhallalta:
Valhalla kirjoitti: Sinä tuon nenänkaiveluiän vielä juurieläneenä muistat joten tiedä mikä rikossyyte niistäkin napsahtaisi jos vain Joutsenlahti putkavahdin hommilta kerkiäisi.
No voi. Suo anteeksi. Eihän leikinlasku sovi tähän. Katson esimerkkiäsi ja teen jatkossa naurunalaiseksi vain itseni.
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Fakta riitelevät, nickien ei pitäisi lähteä solvauksen tielle....
Tara kirjoitti: Met *ittuun siiitä auringon sätelytehoinesi, saakutin tietopnakki, iteki löydetään mitä tarvitaan, mitä ei tarvita sitä ei etsitä.
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

CSI kirjoitti:Fakta riitelevät, nickien ei pitäisi lähteä solvauksen tielle....
Tara kirjoitti: Met *ittuun siiitä auringon sätelytehoinesi, saakutin tietopnakki, iteki löydetään mitä tarvitaan, mitä ei tarvita sitä ei etsitä.
Oi voi, niin! Olit heikkohermoinen, suo anteeksi.

Se oli vahinko, piloillani ihan vain virnistellen tuhahdin... :oops: Eihän se, hei kiltti, sua pahenna, muahan se pahentaa. Odotat vain, kyllä tupla tai joku muu ylen sivistynyt kultyyrihenkilö muistuttaa mua mun alhaisesta vulgääriydestäni, eikä suinkaan sua ala moittii, mun takia.

jatkoa:

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 85#p527785
Oletkin noin herkkä?? :shock:

CSI:
Rupesit nillittään pikkuasioista? Mikä noin pahoitti mielen?
En nillittänyt, sehän oli vitsi.. :cry: byäääh... kuka ei ymmärä mua.. buaah..
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Lähtöruutu
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Lähtöruutu »

Harmi, kun Sirpa on bannissa. CSI saisi hänestä oivan keskustelukumppanin, etten sanoisi hengenheimolaisen.
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Minä luulen, että taustalla on csi:n erikoisosaaminen. Hän kun on jälkikoiraekspertti, poliisityön tuntija, puhelin- ja tallenustekniikan osaaja, metereologi ja nämä tavanomaisen rikoslabratuntemuksensa lisäksi ja mitä näitä on.

No kun näin on kerinnyt määrittelemään asemansa kirjoittajana niin sitten on kauhia työ lunastaa näitä meriittejä.
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

SCI tyrmää 'perustelluilla väitteillään' kaikki! Niin annelistit kuin vastapuolenkin... Mitäs minä sanoin: varoisi ettei leviä kadelle tuolille.

1) Jukan puhelinsoitot Porvooseen: Suora johtolanka Jukasta huppumieheen! Ei epäilystäkään.

2) Hajujäljet! Jos vain ei olisi sattunut olemaan poutasää. Ne olisivat löytyneet!
Koska CSI*on siitä ihmeellinen että kykenee todistamaan, että Ulvilassa satoi, vaikka sääkarttojen historia kertoo muusta.

Huppu on olemassa!

Ei tuossa tietenkään vielä kaikki.

Annelin syyllisyys selviö: pikkanen välipala, ja ei kun turpiin myös pro-annelisteille. Huppua ei ollut!

Hän on täällä tänään, hän on täällä tänään..*rpa
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Ihme nillitystä taas täällä. Valhallan ydinkompetenssi on ilmeisesti muista nickeistä niiskuttaminen ja heille kateellisena oleminen?

Tarakaan ei juuri parempaan pysty. Keskittykää vaan siihen oman kompetenssinne kehittämiseen, sivuille vilkuilunne on turhaa, ei ne suorituksenne siitä parane sillä konstilla.

Yhtään mitään en ole kyllä "kumonnut" tai "todistanut" pitävästi. Kaikki pohdintani perustuu kuitenkin kohtuullisen järkeviin premisseihin ja faktoihin. Palstalla on paljon päättömämpääkin pohdiskelua tyyliin "No mua ainakin haluttais murhata aviomieheni, ihan varppina just Ulvilassakin haluttiin ja toteutettiin" tyylistä HerttaMansikki-sarjan tason "pohdiskelua". Tai pohdiskelu on väärä sana. Aivo-oksentelu on oikeampi. Keskittykää niiden alasampumiseen älkääkä edes pientä aivotoimintaa osoittaneiden kirjoittajien nälvimiseen.

Edit. Kiitos Valhallalle kaikista "arvonimistä". On hienoo olla peräti Meteorologi tällä taustalla. Olen pitkään ollut sitä mieltä, että Suomi on ääliöiden ja tunareiden yhteiskunta, jossa koulujärjestelmä ylikouluttaa pitkään ja kalliilla kädettömiä "idiot savantseja". Tämä kaikki jo viimeiset 20 vuotta ihan ilman Facebookiakin (joka tosin lisää ilmiön esiintyvyyden potenssiin kaksi havaintojeni mukaan). Siksi onkin erityisen merkillepantavaa, että tässä ollaan meitsistä tekemässä oikein meteorologia pelkällä amatöörisäähavainnoitsijan taustalla (tosin lukenut ja innokaskin sellainen...mutta enivei). Se kertoo oikean osaamisen tasosta Suomessa jotain merkitsevää.

Saisinko myös sen Juha Föörin palkan? Se kelpais kyllä nykyisen päälle....kun kerran minusta tehtiin meteorologikin...

PSS. On myös hienoa tulla nimetyksi "puhelin- ja tallennustekniikan osaajaksi" vaikka nimenomaan kertoessani puhelintekniikasta sen mitä tiedän, painotin että "tämän enempää en sitten näistä tiedä". Kertoo todellisen osaamisen laadusta Suomessa paljon, kuin pelkästään suunsa aukaisemalla tulee korotetuksi Alan Ylimmäksi Asiantuntijaksi (TM). Hienoo...tai sitten ei. Kertoo ehkä teistä daijuista aika paljon.
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Salainen agentti 86 on nyt kyllä antanut väärän todistuksen nimimerkki Tarasta. Tara auttaa auliisti kaikkia laittamalla mustaa valkoisella, käsiteltävään asiaan. Näin on myöskin itsellä helpompi löytää tutkittua materiaalia nopeasti ja tarkistaa muistikuvansa.
Tara on jutussa kartalla ja hänen faktansa ja viitteensä ovat ainakin minulle ja uskoisin monelle muullekkin korvaamaton apu kommentointeihin.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
erämaaetsivä
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

annijatta kirjoitti:Salainen agentti 86 on nyt kyllä antanut väärän todistuksen nimimerkki Tarasta. Tara auttaa auliisti kaikkia laittamalla mustaa valkoisella, käsiteltävään asiaan. Näin on myöskin itsellä helpompi löytää tutkittua materiaalia nopeasti ja tarkistaa muistikuvansa.
Tara on jutussa kartalla ja hänen faktansa ja viitteensä ovat ainakin minulle ja uskoisin monelle muullekkin korvaamaton apu kommentointeihin.
Ai mustaa valkoiselle ja fakta.
Tara kirjoitti kirjoitti:En nyt oikein jaksa tähän enää keskittyä kunnolla. Mutta asiahan on niinkin, että Auer on todellakin voinut olla ilkosillaan (tyttö kertoi käynneistään - 2009: äiti makuulla sängyssä ja piti peittoa edessä VETÄÄ PEITTOA RINNAN YLI tmv.. Auer ei tytön käyntiä muista, isä seisoi sängyn päädyssä ja piti kädellä kiinni sängystä, jotenkin noinikkään. Puhetta ukkosesta, pakkanen paukkuu tms, isä käski mennä takas omaan huoneeseen, koulupäiväkin edessä - tyttö totteli jne, Ai niin, se ikkuna oli jo rikki) Oliko Anneli alasti? Ikkunasta puhalsi viima, vilutti..? Jokin erityinen seksihetki oli jo mennyt persielleen?? Anneli ottanut nokkiisa. Jukka tölväissyt ilkeästi..??
Mitä siellä sanassa sanotaan tästä ? Löytyy varmaan sananlaskuista heh.
Ei silti ei nämä minua häiritse, nui vaa ku faktat loppuu :D
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

... ... .Kuva

annijatta kirjoitti: Tara on jutussa kartalla ja hänen faktansa ja viitteensä ovat ainakin minulle ja uskoisin monelle muullekkin korvaamaton apu kommentointeihin.
annijatta
Javier Pena

erämaaetsivä kirjoitti:
annijatta kirjoitti:Salainen agentti 86 on nyt kyllä antanut väärän todistuksen nimimerkki Tarasta. Tara auttaa auliisti kaikkia laittamalla mustaa valkoisella, käsiteltävään asiaan. Näin on myöskin itsellä helpompi löytää tutkittua materiaalia nopeasti ja tarkistaa muistikuvansa.
Ai mustaa valkoiselle ja fakta.
Tara kirjoitti kirjoitti:En nyt oikein jaksa tähän enää keskittyä kunnolla. Mutta asiahan on niinkin, että Auer on todellakin voinut olla ilkosillaan (tyttö kertoi käynneistään - 2009: äiti makuulla sängyssä ja piti peittoa edessä VETÄÄ PEITTOA RINNAN YLI tmv.. Auer ei tytön käyntiä muista, isä seisoi sängyn päädyssä ja piti kädellä kiinni sängystä, jotenkin noinikkään. Puhetta ukkosesta, pakkanen paukkuu tms, isä käski mennä takas omaan huoneeseen, koulupäiväkin edessä - tyttö totteli jne, Ai niin, se ikkuna oli jo rikki) Oliko Anneli alasti? Ikkunasta puhalsi viima, vilutti..? Jokin erityinen seksihetki oli jo mennyt persielleen?? Anneli ottanut nokkiisa. Jukka tölväissyt ilkeästi..??
Mitä siellä sanassa sanotaan tästä ? Löytyy varmaan sananlaskuista heh.
Ei silti ei nämä minua häiritse, nui vaa ku faktat loppuu :D
Älä vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan, ettet olisi hänen kaltaisensa sinäkin.
Sananlaskut: 26:4

Jos erämaaetsivä ei olisi erämaahan eksynyt kerran jos toisenkin, niin hän kaivaisi esiin vanhimman tytön kuulemisien pdf filen ja lukaisisi. Ja toteaisi että ihan mustaa valkoisella on. Olipa siellä vielä niinkin että tyttö ihmetteli miksi isä piteli sitä peittoa siellä... seisoessaan ja oli hämmästyneen huolestuneen näköinen.
Spekulointia a la annijatta. Oli saanut puukosta pernaansa ja seisoi sängynpäädyssä pidellen peittoa tyrehdyttääkseen veren. Peitto, pussilakana näkyy murhapaikalta otetuissa kuvissa juuri siinä sängynpäädyssä lattialla verisenä myttynä.
annijatta
Javier Pena

turumurre kirjoitti:... ... .Kuva

annijatta kirjoitti: Tara on jutussa kartalla ja hänen faktansa ja viitteensä ovat ainakin minulle ja uskoisin monelle muullekkin korvaamaton apu kommentointeihin.
Viisas mies kun käräjöi hullun miehen kanssa, niin tämä reutoo ja nauraa eikä asetu.
Sananlaskut: 29:9
erämaaetsivä
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

annijatta kirjoitti kirjoitti: Älä vastaa tyhmälle hänen hulluutensa mukaan, ettet olisi hänen kaltaisensa sinäkin.
Sananlaskut: 26:4
Ei vasta ei, vielä leimautuu. Olen vaiti :|
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

annijatta kirjoitti:
turumurre kirjoitti:... ... .Kuva

Viisas mies kun käräjöi hullun miehen kanssa, niin tämä reutoo ja nauraa eikä asetu.
Sananlaskut: 29:9

Hullu nainen kun käräjöi hullun miehen kanssa, niin molemmilla olkoon poskettoman hauskaa...
Sananlasku: 14.1
Vastaa Viestiin