Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)
When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Confucius
...koska tämä on kakkaketju, ei ulvila-ketjuCSI kirjoitti:Ja nimimerkki Primaveran lähdeviitteettömille hokemisille me annamme tavanomaista enemmän painoarvoa koska..............viltsu81 kirjoitti:Lisäksi nimimerkki Primavera on kahteen otteeseen maininnut että surmayö oli täysikuinen pakkasyö, ei sadetta tai pilviä
(täydennä lause loppuun, viltsu81)
Kulttuurirealisti
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Tuo on EFPO-sääaseman eli Porin lentoaseman mittaamia tietoja. Toistan itseäni: Pori Airportin sääasema ei osaa mitata sademääriä (mm). Se näyttää aina 0 millimetriä vaikka olisi kaatosade.taavetti kirjoitti:Hejacin Härkä kertoo teille:
http://www.wunderground.com/history/air ... atename=NA
Huomaappa eräs asia tuolta wundergroundin historiadatasta EFPO-asemalle:
Temperature
Medeltemperatur 5 °C -
Maxtemperatur 8 °C - - (-1)
Minimitemperatur 2 °C - - (-1)
Degree Days
Sjunkande 24
Moisture
Daggpunkt 4 °C
Average Humidity 83
Maximum Humidity 100
Minimum Humidity 63
Nederbörd
Nederbörd 0.0 mm - - ()
Lufttryck vid havsytan
Lufttryck vid havsytan 1011.17 hPa
Vind
Vindhastighet 12 km/h ()
Max vindhastighet 26 km/h
Max Gust Speed 46 km/h
Sikt 10.4 kilometer
Händelser Regn
"Händelser: Regn" . Eli lentoasemalla on käsin kirjattu ylös, että kyseisen vuorokauden aikana satoi.
Lisäksi, RH 100% kielii usein sateesta - tai ainakin vähintään sumusta. Ilmankosteus on hyvin harvoin maanpinnalla 100% ilman noita ilmiöitä ainakin omien havaintojeni mukaan.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
CSI:lle: Mutta kuinka voit sietää itseäsi?
http://www.youtube.com/watch?v=dyvo3z0tuQ8
eiku eiku
http://www.youtube.com/watch?v=BqIndw0KuDk
http://www.youtube.com/watch?v=dyvo3z0tuQ8
eiku eiku
http://www.youtube.com/watch?v=BqIndw0KuDk
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
-
annaanna
Kappas vaan ^, niinpäs onkin!Kirjoittaja CSI » 15 Tammi 2013, 01:17
kuolema kirjoitti:Eikä tuossa kyllä csi mitään salaisia nimiä esille tuonut. Se on julkista tietoa se - ja liittyi minusta tähän keskusteluun. Kyllä sieltä minunkin nimi, puhnro, osoite ja email löytyy useammankin saitin takaa.ne, joiden kanssa keskustelen minfossa privassa oikealla nimelläni, niin hakuun vaan jos se kovin paljon kiinnostaa.
Julkista tietoa, kenen tahansa enterin painalluksella haettavissa. Joka saitin perustaa, se yhteystietonsa jakaa
(tai sitten käyttäköön register-proxyä)
Ihan yhtälailla jokaisen osakeyhtiön perustajan henkilötiedot on kaivettavissa kaupparekisteristä.
Julkista osoitetietoa etsiessäni olin näkevinäni seuraavaa puhelinluettelossa:
Santaoja Tapio, Tullipuomikatu 6, Vanha-Ulvila . . . . .02 631 6160
... jos jollakulla on jotakin asiaa, meinaan.
Annaannalta idean saaneena Kuseskeleva metsuri:
Rakkaat Ulvilan ystävät
Kuten varmasti tekin olette huomanneet
Esimerkiksi kotisalapoliisit
Tällaisissa... kuten kuusihalon DNA:ssa, jonka pitää matsata
ja vastaavissa tutkimuksissa, tulkitsevat niin tekopyhästi,
sillai teennäisesti ja minä olen saanut siitä nytten jo kystä kyllin
ja aion demonstroida teille miten, miten on kuseskeltava jos
jos halkoon pitää saada DNA:ta, virtsan pitää tulla suoraan rakosta
tähän malliin:
Noniin lähdetään
La la la
noniin
Savotoita kuljin kuin metsuri mä oisin
kuusikoissa herra oon
Kirjavat virtsaamiset kertoa mä voisin
nauraen kuutamoon
hahaa, nauran kuutamoon
Ha-ha-hahaa-hahaha
No johas nyt, kokoo ittes turre
Ole mies
Kun mä minfos näin mun jätökseni DNA:n, tappajasta kertovan
Ta… tappaja! Huppumies
Tutkijankin hurmas halon virtsa- DNA vieras
Ureasta mun, kuuseen kuseksitun
Ha ha ha ha hahhaa
No se siitä
Ja mennään eteenpäin
Palstalle halkoineni saavuin ja epäluuloisuuden nikeistä nähdä sain
Toisaalta tuplan silmät saivan kiillon uuden, ”veri virtsaa vain”
Se ei matsaa lain
oh, oho
Turre
puto puto puto putosi putos putosi pepulleen
meni kalliit valitut palat pirstalleen
Turre pitää nyt naaman peruslukemilla
Kauheeta, sattu sattu
Annanna annu
Rakkaat Ulvilan ystävät
Kuten varmasti tekin olette huomanneet
Esimerkiksi kotisalapoliisit
Tällaisissa... kuten kuusihalon DNA:ssa, jonka pitää matsata
ja vastaavissa tutkimuksissa, tulkitsevat niin tekopyhästi,
sillai teennäisesti ja minä olen saanut siitä nytten jo kystä kyllin
ja aion demonstroida teille miten, miten on kuseskeltava jos
jos halkoon pitää saada DNA:ta, virtsan pitää tulla suoraan rakosta
tähän malliin:
Noniin lähdetään
La la la
noniin
Savotoita kuljin kuin metsuri mä oisin
kuusikoissa herra oon
Kirjavat virtsaamiset kertoa mä voisin
nauraen kuutamoon
hahaa, nauran kuutamoon
Ha-ha-hahaa-hahaha
No johas nyt, kokoo ittes turre
Ole mies
Kun mä minfos näin mun jätökseni DNA:n, tappajasta kertovan
Ta… tappaja! Huppumies
Tutkijankin hurmas halon virtsa- DNA vieras
Ureasta mun, kuuseen kuseksitun
Ha ha ha ha hahhaa
No se siitä
Ja mennään eteenpäin
Palstalle halkoineni saavuin ja epäluuloisuuden nikeistä nähdä sain
Toisaalta tuplan silmät saivan kiillon uuden, ”veri virtsaa vain”
Se ei matsaa lain
oh, oho
Turre
puto puto puto putosi putos putosi pepulleen
meni kalliit valitut palat pirstalleen
Turre pitää nyt naaman peruslukemilla
Kauheeta, sattu sattu
Annanna annu
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
-
erämaaetsivä
- Christopher Lorenzo
annijatta se on aina niin leikkisä
(viheltelee ja lähtee nyt lenkille tämä jannu) 
-
huippumies
- Roger Murtaugh
Jopas rauhoittui palsta
Nyt kun Sirpa ja Tupla ovat molemmat jäähyllä, kenet saamme seuraavaksi räksyttämään? Niilo-nillittäjä on mun veikkaus 
Harmi kun ei Annijatta tullut laittaneeksi niitä Potter siteerauksia kyökin puolelle. Kyökkiterapian sanakirjaksi HP sopisi oikein hienosti, samoin 'kauhusynttäreitten.
Olisipa kiinnostavaa tietää millä perusteella Auer väittää, että lasten kertomukset ovat nimenomaan kuin Harry Potterista.
Mikäli Auer on lapsilleen jotain terpiaistuntoja pitänyt, niin varmaankin leikin varjolla. Miksei sanastoa olisi lainattu lapsille tutuista saduista, vaikka Harry Potterista, pienimmille ainakin. Lapsethan rakastavat myös sanaleikkejä, arvoituksia.. Neljät+ Annelin kauhujuhlat vuodessa + Halloween. Askarteluohjeita, herkkuja ja ideoita Halloween-juhliin tai kauhusynttäreille. Kauhusynttäriohjeet ovat ehkä jääneet kesken, koska niille varattu otsake ei aukea. Tai sitten Auer on ne poistanut, jäänyt päivtys kesken?
Auerin pohdintaa mtv3 videolla jo ennen Harry Potter puheita: "Onks he jotain kauhufimejä siel kattonu", veljen hoteissa, ennen kuin lsh-epäilyt tulivat lehtiin.
Olisipa kiinnostavaa tietää millä perusteella Auer väittää, että lasten kertomukset ovat nimenomaan kuin Harry Potterista.
Mikäli Auer on lapsilleen jotain terpiaistuntoja pitänyt, niin varmaankin leikin varjolla. Miksei sanastoa olisi lainattu lapsille tutuista saduista, vaikka Harry Potterista, pienimmille ainakin. Lapsethan rakastavat myös sanaleikkejä, arvoituksia.. Neljät+ Annelin kauhujuhlat vuodessa + Halloween. Askarteluohjeita, herkkuja ja ideoita Halloween-juhliin tai kauhusynttäreille. Kauhusynttäriohjeet ovat ehkä jääneet kesken, koska niille varattu otsake ei aukea. Tai sitten Auer on ne poistanut, jäänyt päivtys kesken?
Auerin pohdintaa mtv3 videolla jo ennen Harry Potter puheita: "Onks he jotain kauhufimejä siel kattonu", veljen hoteissa, ennen kuin lsh-epäilyt tulivat lehtiin.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
-
rantakoski
- Andy Sipowich NYPD
CSI tuolla ketjuissa, tai ketjussa lähinnä, ei näe metsää puilta, vaan peilaa omaan elämänkokemukseensa Jukan ja Annelin asioita. Ei osaa kuvitella muunlaista, kuin mistä itsellä on kokemusta ja tietoa.
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
Huomasin vasta, etta CSI on lomalla.
Selvennykseksi: ei ollut minun aloitteestani. Vapaan sanan kannattajana olen toistaiseksi vasikoinut ainoastaan alaikaisten lasten nimien levittelijoita. Mun hyiset "jaa-hyvaiset" CSI:lle ylla tarkoittivat vain sita, etta laitoin CSI:n vihollisiin kun kyllastyin arripurrin itkupotkuraivareihin aina kun taman omat "faktat"/teoriat kyseenalaistettiin.
Selvennykseksi: ei ollut minun aloitteestani. Vapaan sanan kannattajana olen toistaiseksi vasikoinut ainoastaan alaikaisten lasten nimien levittelijoita. Mun hyiset "jaa-hyvaiset" CSI:lle ylla tarkoittivat vain sita, etta laitoin CSI:n vihollisiin kun kyllastyin arripurrin itkupotkuraivareihin aina kun taman omat "faktat"/teoriat kyseenalaistettiin.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Confucius
Confucius
- Hovimestari
- Martin Beck
Mutta eihän tuo^ voi pitää paikkaansa:rantakoski kirjoitti:CSI tuolla ketjuissa, tai ketjussa lähinnä, ei näe metsää puilta, vaan peilaa omaan elämänkokemukseensa Jukan ja Annelin asioita. Ei osaa kuvitella muunlaista, kuin mistä itsellä on kokemusta ja tietoa.
CSI kirjoitti:Uskotte varmasti kuinka p_keleen rasittavaa on joka toisessa postauksessa lukea kuinka kirjoittaja alkaa "ja MÄ ainakin OMASTA työstäni tiedän kuinka MÄ aina unohdan plää plää plää". Ja sitten yleistetään se oman pollan heikkoudet tai epäsystemaattiset työtavat tähän keissiin 100% totuutena.
Muuten olen sitä mieltä että CSI takasin äkkiä, muuten TM:lle jää taas liikaa aikaa kiinnostua meikäläisen menemisistä ja tulemisista.
You can choose a ready guide in some celestial voice. If you choose not to decide, you still have made a choice! You can choose from phantom fears and kindness that can kill. I will choose a path that's clear; I will choose freewill. -Rush
-
Lähtöruutu
- Neuvoja-Jack
Joopa joo. AA on tainnut tietää, että kauhuteemoja on käsitelty, leffoja katseltu ja potter-sanastoa käytetty. Tosin jo äidin hellässä huomassa, tämänkin taitaa mielellään siirtää jonkun toisen vastuulle jo varmuuden vuoksi ja hyvissä ajoin ennen kuin kukaan muu ehtii keksiä saman. Hyökkäys on paras puolustus, AA:n elämän kulmakivi.Tara kirjoitti:Harmi kun ei Annijatta tullut laittaneeksi niitä Potter siteerauksia kyökin puolelle. Kyökkiterapian sanakirjaksi HP sopisi oikein hienosti, samoin 'kauhusynttäreitten.
Hovimestari kirjoitti: Muuten olen sitä mieltä että CSI takasin äkkiä, muuten TM:lle jää taas liikaa aikaa kiinnostua meikäläisen menemisistä ja tulemisista.
Sopiskos tähän pöytään hetkeks istahtaa? Täst on niin hyvät näköalatkin...
Kiitos...
Juu, eiköhän CSI takasinkin tule... Saataisiin palstoille sitten kasapäin lisää näitä kirvesmiehen vakiovastauksia:
Olen alannu epäilemään että Valhalla on kehittänyt automaattisen kommentointikeinon. Eräänlaisen satelliittipaikantimen joka tietynlaisesti kohdennettuna 'kirjoittaa' tuon yhden ja saman vastauksen postiin kuin postiin. Olkoon sitten aihe mikä tahansa...Valhalla kirjoitti:..
Tämä on muutenkin tälläistä kun jotkut hirttäytyy etpk:n kuin se olisi viimeinen ja pyhä sana. Etpk palvelee pääasiassa syyteharkintaa. Itse oikeudenkäynnissä kaikki siitä esille otetut lausunnot käydään uudelleen suulisesti läpi ( lasten lausunnot poikkeuksena ). Nämä lausunnot löytyvät oikeuden pöytäkirjoista.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 48#p528648
Mutta kyllä sä kirvesmies 'oikeassakin' olet, mitä tulee alla olevaan lausahdukseesi kohdennettuna tähän Ulvilan murhatapaukseen:
"Etpk palvelee pääasiassa syyteharkintaa"
Näin se on menny....