Jyväskylän laukkusurma v. 2011
Re: Surmattu nainen löytyi laukusta Jyväskylässä
Tässäkin mainitaan VAIMO; http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011011 ... 2_uu.shtml
-
MinnaLiina
- Remington Steele
Eli Mikko ja Maria olivat naimisissa. Heillä on yhteisiä lapsia X verran.
Mikolla on aikaisemmasta liitosta lapsia X verran.
Marialla on aviottomia lapsia X verran.
Niitä voi olla vaikka kuinka paljon
Voisko nää lapset olla mukana tässä? Aika moni kuitenkin on ollut uhrin kaverina FB:ssä.
Mikolla on aikaisemmasta liitosta lapsia X verran.
Marialla on aviottomia lapsia X verran.
Niitä voi olla vaikka kuinka paljon
-
MinnaLiina
- Remington Steele
Ilta-Sanomissa puhuttiin jossain vaiheessa AVOvaimosta, niin ajattelin asian varmistaa, olivatko edes naimisissa
itse en mitään hääkuvia ole nähnyt, mutta hyvä niin, että sekin selvisi. Aviopari siis, joilla useita lapsia.
Mietin vain, ettei nämä muut "uudet" pidätetyt voi kovin kaukaa olla haettuja.. vaan siitä jostain lähipiiristä, toki voi olla, että menee enemmän sinne uhrin aviomiehen sukulaisten suuntaan.
Mietin vain, ettei nämä muut "uudet" pidätetyt voi kovin kaukaa olla haettuja.. vaan siitä jostain lähipiiristä, toki voi olla, että menee enemmän sinne uhrin aviomiehen sukulaisten suuntaan.
Ilta-Sanomat lauantai 15.1. Suora lainaus;
...Naisella on useita lapsia, joista osa on yhteisiä 37-vuotiaan kanssa.
Facebookin perusteella pariskunta on elänyt tavallista perhe-elämää ruoanlaittoineen, koiranulkoiluttamisineen ja siivoamisineen.
Pariskunta avioitui viime heinäkuussa. Nainen oli muuttanut miehensä luo noin vuosi sitten. Pupuhuhtaan he muuttivat saatuaan hääpäivän aikoihin häädön opiskelija-asunnosta Keltinmäestä.
Nainen on hiljattain tullut myös isoäidiksi nuoresta iästää huolimatta.
...Naisella on useita lapsia, joista osa on yhteisiä 37-vuotiaan kanssa.
Facebookin perusteella pariskunta on elänyt tavallista perhe-elämää ruoanlaittoineen, koiranulkoiluttamisineen ja siivoamisineen.
Pariskunta avioitui viime heinäkuussa. Nainen oli muuttanut miehensä luo noin vuosi sitten. Pupuhuhtaan he muuttivat saatuaan hääpäivän aikoihin häädön opiskelija-asunnosta Keltinmäestä.
Nainen on hiljattain tullut myös isoäidiksi nuoresta iästää huolimatta.
-
MinnaLiina
- Remington Steele
Okei. Eli tää pariskunta ei välttämättä ole osallistunut murhaan muuten kuin sen verran, että se on tehty heidän asunnossaan.
Jotenkin kyllä haiskahtaa toi uhrin naimisiin meno. Facebook-profiilista mulle tuli sellainen olo, että elämä ollut suht mallillaan ja sitten syksyllä tapahtunut jotain (mitä?), jonka takia ottanut yhtäkkiä eron lapsen isästä ja sitten hetken kuluttua mennyt naimisiin Royn kanssa.
Jossain vaiheessa täällä puhuttiin lapsen huostaanotosta, oliko se arvailua vai faktaa? Jos faktaa, niin ajoittuukohan huostaanotto myös tuohon syksyyn?
[offtopic]Jos mä joutuisin henkirikoksen uhriksi, niin minfolaisilla olis hemmetin tylsää, koska fb-profiilini on suljettu kaikilta paitsi kavereilta eikä valokuvaakaan musta löydy sieltä
[/offtopic]
Jossain vaiheessa täällä puhuttiin lapsen huostaanotosta, oliko se arvailua vai faktaa? Jos faktaa, niin ajoittuukohan huostaanotto myös tuohon syksyyn?
[offtopic]Jos mä joutuisin henkirikoksen uhriksi, niin minfolaisilla olis hemmetin tylsää, koska fb-profiilini on suljettu kaikilta paitsi kavereilta eikä valokuvaakaan musta löydy sieltä
-
MinnaLiina
- Remington Steele
Mun mielestä naimisiinmeno on hyvin outoa.. Onko se ollut vain hetken mielijohde vankilaa varten? Koska jos eivät asuneet yhdessä, eivät olisi saaneet perhetapaamisia.. Mutta koska olivat naimisissa niin, tapaaminen näin helpompaa.
Tiesikö Roy siis menevänsä vankilaan, vai onko sit tehnyt jotain yllättävää ja joutunut tutkarina sinne, epäilen kuitenkin.
... ihmettelen vain sitä, miksi ihmeessä se pariskunta on sotkeentunut tähän, koska uhri oli kaiketi ihan hyvä ystävä niiden lapsien kanssa, vai onko ihminen vain niin kovin julma. Ilmeisesti.
Tiesikö Roy siis menevänsä vankilaan, vai onko sit tehnyt jotain yllättävää ja joutunut tutkarina sinne, epäilen kuitenkin.
... ihmettelen vain sitä, miksi ihmeessä se pariskunta on sotkeentunut tähän, koska uhri oli kaiketi ihan hyvä ystävä niiden lapsien kanssa, vai onko ihminen vain niin kovin julma. Ilmeisesti.
No onhan heidän asunnossaan ollut ruumis, kai sitä nyt tekee jonkinlaisen ratkaisun siitä eroon pääsemiseksi; Soitetaan poliisille joka vie ruumiin, tai viedään se itse ulos kämpästä. Ehkä on pelätty että heitä syytetään kun kerran heidän kämppäkin, tai on haluttu suojella nuoria ihmisiä, tai sitten vaan ihminen on paha, niinkuin menneisyyskin kertooMinnaLiina kirjoitti:
-
MinnaLiina
- Remington Steele
Niin. Ihminen on vain paha, täytyyhän veljenkin olla aika sika, jos tappaa tosiaan oman veljen vaimon..
Selvää on kuitenkin se, että huumetta käytti koko sakki ja uhrin lapsi oli kyllä huostaanotettuna. Syvällä huumeissa koko porukka.
Selvää on kuitenkin se, että huumetta käytti koko sakki ja uhrin lapsi oli kyllä huostaanotettuna. Syvällä huumeissa koko porukka.
Ihan faktana voin ainakin minä kertoa lapsen olevan huostaanotettuna.
-
MinnaLiina
- Remington Steele
Tämä uhri ei ollut kovin pidetty tyyppi näissä kuvioissa, miksi. Sitä en tiedä, mutta voin vaikka vannoa, että ei se henki ole ihan huvikseen lähtenyt, kyllä siihen syy täytyy olla.
Sen pariskunnan ukon on oltava osallisena siihen murhaan jos on vangittu samoin perustein ko lankokin! Muija on hepposin perustein ja vain viikoksi eli lähinnä uskosin olleen osallisena ruumiin hävittämiseen! Uskon että saa syytteen hautarauhanrikkomisesta jos on osallistunut ruumiin hävittämiseen ja siirtoon!
Nainen vangittiin niin sanotusti syytä epäillä -perusteella viikoksi ja miehet todennäköisin syin epäiltyinä murhaan. <-- Eli samassa sopassa on niin Mikko kun lankomieskin!
Nainen vangittiin niin sanotusti syytä epäillä -perusteella viikoksi ja miehet todennäköisin syin epäiltyinä murhaan. <-- Eli samassa sopassa on niin Mikko kun lankomieskin!
Life. It´s just fucking thing after nother...
-
MinnaLiina
- Remington Steele
Ja teko on ihan varmasti kunnolla suunniteltu. aviomies ja koko avioliitto liittyy tähän soppaan, ihan varmasti.
Mä en jaksa uskoa jos sekin on ottanut veitsestä joulukuussa niinko uhrikin. Mä en usko että se on mukana millään tavalla tässä. Mä olen sata varma et tässä ei loppujen lopuksi ole sen suurempaa dramatiikkaa ko sekasin ensin uhkailtu ja pikkasen hakattu ja sitten se lähtenyt lapasista ja Aija hengetön! Ihan jo se että jos on ollut todistamassa jotain juttua noita vastaan sanoo mulle sen että on pikkasen jengillä hakattu ja sitten onkin muija mennyt hiljaseksi ja kuollut vammoihinsa! Tai sitten se on koukutettu sinne asuntoon ja esim se lankomies soitettu paikalle "jututtamaan" uhria! Jtn tällasta mä epäilen käyneen!
Life. It´s just fucking thing after nother...
-
Tutkailija
- Scooby-Doo
Olen samaa mieltä, että jätetään lapset pois tästä spekulointi vyyhteestä, koska tiedän että tämä on heille erittäin raskasta aikaa. Eivätkä lapset, niin nuoremmat kuin vanhemmatkaan , liity millään tavalla tapahtuneeseen.Petrus kirjoitti:Mä olisin henkoht sitä mieltä että jätetään ne E:n lapset nyt tästä ulkopuolelle, ellei ne liity oikeasti tähän juttuun muuten kuin olemalla epäiltyjen lapsia.