Spekulointia kadonneista tavaroista

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

^Hee että ihan ystäviä, no mikä ettei, niinhän kaikki bodomistit ovat.

Sain viimeinkin kaikki kuulustelut järjestykseen, ja löysin 7.5.2004 kuulustelusta pätkän, jossa Tuominen tenttaa tyttöystävistä.

" Kati " oli tyttöystävä vappuun saakka, ja hänen kanssaan oli sormuksien kanssa pelattu, Kati oli palauttanut sormuksen poliiseille.

Sukunimeä ei Nilssi muistanut ainakaan tuossa kohdassa.

Josko sitten olisi tämä, mutta mitä sitten? :lol:

Kuulusteluja muuten 14, mikäli oikein laskin, hetkittäin aika yllättäviäkin painostushetkiä tuomisella.
Mutta en tiedä, olisiko jollain toisella taktiikalla tullut enemmän valoa Bodomin pimeyteen.
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Jahhas, että "Kati", pelkkä paljas Kati.

Kyllä kait nyt kuulustelussa luulisi entisen tyttöystävänsä nimen sukunimineen muistavan, vai onko siinäkin jonkinlainen muistiaukko.

Itse muistan kyllä sellaisten entisten tyttöystävieni sukunimetkin, joille olen jotain arvokasta antanut ja bänksien tullessa myöskin pois saanut, kuten vastapuoli omansa.

Ei niitä vakavampia suhteita kerinnyt kovin tuhottomasti tulla, ennen kuin löytyi se oikea, jonka kanssa olen ollut naimisissa marraskuun 22. pnä. vasta 39 vuotta.

Ja vielä se lempi leiskuu.

Tuollaisen "Katin" voi nykäistä päästään ihan miten vain, mutta uskotaanko?
papillon
Perry Mason

^ En tiedä miten paljas Kati on ollut, ja mitä arvokasta antanut. :lol:

Tässä kokeeksi ne sivut kuulustelusta: 197 ja 198 .

lähde krp/etp.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Papillonille peukku.

Jännää, että minäkin olen alkanut pitämään papillonin tyylistä :D

No - mennäkseni asiaan - Gustafsson kertoo - että Katin sukunimeä hän ei tiedä - kivaa vaihtelua sille ainaiselle ja iänikuiselle muistamattomuudelle.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Joo, melko pikaseen on sitten kaikki Birgitin kanssa käynyt, kun jo seuraavana suvena hääkellot kilisi.

Edellisenä Uutenavuotena, kun vielä Birgitista ei ollut mitään tietoa.

No kokemattomallehan sattuu.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

^ Niin ja kyllähän Birgit tuki ja ties` ja komensi, että - "et sitten tunnusta mitään" - vai miten se oli ?
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

awa kirjoitti:^ Niin ja kyllähän Birgit tuki ja ties` ja komensi, että - "et sitten tunnusta mitään" - vai miten se oli ?
Kysy Arskalta.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
matkaaja
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Tässä yht'äkkiä tuli mieleeni sellainen että ne tavaratkin voisivat olla siellä mistä kengät löydettiin. Maasto on kivikkoista, kivikossa on paljon koloja joa isompia onkaloita (kuvien mukaan), joten onko sieltä kukaan oikein todella etsinyt? Pitäisi siirrellä niitä kiviä, ja varmaan jos ovat vaan metsään heitetyt, niin sammal tietenkin on peittänyt. Mutta onkaloissa voisi olla vastausta.
Oulunmies
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Itse mietin samaa just äsken...telepatiaa? Tai sitten vaan muut kivenkolot siellä alueella.
papillon
Perry Mason

matkaaja kirjoitti:Tässä yht'äkkiä tuli mieleeni sellainen että ne tavaratkin voisivat olla siellä mistä kengät löydettiin. Maasto on kivikkoista, kivikossa on paljon koloja joa isompia onkaloita (kuvien mukaan), joten onko sieltä kukaan oikein todella etsinyt? Pitäisi siirrellä niitä kiviä, ja varmaan jos ovat vaan metsään heitetyt, niin sammal tietenkin on peittänyt. Mutta onkaloissa voisi olla vastausta.
Onhan siellä tongittu, itse kukin. Mutta ei nyt jokapaikkaa varmaankaan.

Kerron esimerkin ( taas ) : Etsimme silloin -60 luvun kuvassa olevaa kenkäkätköä, joka osoittautui sitten lehtimiesten feikkipaikaksi, kartassaJ.Kivikolo.

Samalla retkellä olimme ns. suunnistuspolun mäessä, siinä oikean kenkäkätkön ja J. Kivikolon puolivälissä.

Siinä oli muutama mainio kätköpaikka, tökin kepillä kahden kiven väliä ja se oli ontto.

Varovasti sammal syrjään, jännäähän se vähän oli, mutta tyhjä mesta, toki kassinmentävä kolo siellä sammaleen alla oli.

Sammal takaisin ekosiististi, sitten löysimme sen kenkäjemaan, feikin siis.

Kerroin tästä silloisella palstalla, ohimennen tästäkin kivien välistä.

Seuraavalla käynnillä huomasi heti että viesti oli luettu, koko kivien väli oli kaivettu auki, kuin mäyrän työtä, innokkuutta sii oli :lol:

Tässä yksi kuvasiitä poliisin osoittaman kenkäjemman rinteestä, kätköpaikkoja riittää.

Lisätty karttalinkki.
matkaaja
Christopher Lorenzo

papillon kirjoitti:
matkaaja kirjoitti:Tässä yht'äkkiä tuli mieleeni sellainen että ne tavaratkin voisivat olla siellä mistä kengät löydettiin. Maasto on kivikkoista, kivikossa on paljon koloja joa isompia onkaloita (kuvien mukaan), joten onko sieltä kukaan oikein todella etsinyt? Pitäisi siirrellä niitä kiviä, ja varmaan jos ovat vaan metsään heitetyt, niin sammal tietenkin on peittänyt. Mutta onkaloissa voisi olla vastausta.
Onhan siellä tongittu, itse kukin. Mutta ei nyt jokapaikkaa varmaankaan.

Kerron esimerkin ( taas ) : Etsimme silloin -60 luvun kuvassa olevaa kenkäkätköä, joka osoittautui sitten lehtimiesten feikkipaikaksi, kartassaJ.Kivikolo.

Samalla retkellä olimme ns. suunnistuspolun mäessä, siinä oikean kenkäkätkön ja J. Kivikolon puolivälissä.

Siinä oli muutama mainio kätköpaikka, tökin kepillä kahden kiven väliä ja se oli ontto.

Varovasti sammal syrjään, jännäähän se vähän oli, mutta tyhjä mesta, toki kassinmentävä kolo siellä sammaleen alla oli.

Sammal takaisin ekosiististi, sitten löysimme sen kenkäjemaan, feikin siis.

Kerroin tästä silloisella palstalla, ohimennen tästäkin kivien välistä.

Seuraavalla käynnillä huomasi heti että viesti oli luettu, koko kivien väli oli kaivettu auki, kuin mäyrän työtä, innokkuutta sii oli :lol:

Tässä yksi kuvasiitä poliisin osoittaman kenkäjemman rinteestä, kätköpaikkoja riittää.

Lisätty karttalinkki.
Kyllä, telepatiaapa hyvinkin. Mietin tätä jo eilen illalla kuumeisesti, ja aattelin kirjoittaa, mutta olin jo sulkenut koneen, ja nyt hokasin vasta että piti kirjoitta tämä. Varmaan on paljon etsitty ja haravoitu aluetta, uskon sen, mutta jotenkin tämä tuntuisi hyvin mahdolliselta että sieltä jotain löytyisi. Ja jos löytyisi niin tavaroissa on jälkiä; ainakin dna:n saisi. Mitenkä, onko siellä jo lunta, että jos vaikka lähtis porukalla etsintäretkelle. Tulen mukaan varmasti jos joku järkkää 'partion'.??
papillon
Perry Mason

^ Joopa, mikä ettei. Sitten on sekin pointti, että JOS arvelee nilsin jemmanneen kamakassin, ei hän sitä ehkä edes muista, siis minne jemmasi. Joten se voi olla siellä edelleen.

Kenties tämä oli yksi niiden helluntairetkien aihe, joita sinne Oton kanssa tehtiin, aluksi pyörällä, mutta sitten tais helpottaa kun saatiin auto, 64-65.

Jokin siis siellä kiinnosti. :lol:
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

papillon kirjoitti:^ Joopa, mikä ettei. Sitten on sekin pointti, että JOS arvelee nilsin jemmanneen kamakassin, ei hän sitä ehkä edes muista, siis minne jemmasi. Joten se voi olla siellä edelleen.

Kenties tämä oli yksi niiden helluntairetkien aihe, joita sinne Oton kanssa tehtiin, aluksi pyörällä, mutta sitten tais helpottaa kun saatiin auto, 64-65.

Jokin siis siellä kiinnosti. :lol:
Miten onkaan se tieto, että lintupoikien salaviestejä löydettiin kenkäkätkön lähistöltä?
Muista lähdekritiikki!
matkaaja
Christopher Lorenzo

Alkaa kiinnostamaan aika lailla. Pitäisikö sinne mennä heti...
papillon
Perry Mason

^ Heh en tiedä, mutta muistatko skoone ne huru-ukon legendaariset näyt niin kenkäkätköltä kuin sitten siitä petolinnun per eh pesästä, mikä lintu se nyt oli, milloin mitäkin luetteli, ja tarkasti, sitten seurakunta tiirasi innolla koettaen nähdä noita vain hurun röngtenkatseelle mahdollisia naruja ja muita yksityiskohtia, voi perhana. :lol:
Vastaa Viestiin