Isokäsi kaikille !
Naisten perustama rikollisjengi
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Kalessin
- Adrian Monk
niin sen on pakko olla, eihän tollaisia sankarittaria voi olla oikeasti olemassa, eihän? eihän kukaan aloita päiväänsä kaljapullo ja kukkapuska kourassa ja kirjoittele poikaystävänsä kanssa tällä foorumilla, eihän? eihän kukaan meistä menisi alibiin kertomaan kuinka voisi tappaa jonkun jos kaikkea omaan elämään perustavanlaatuisesti kuuluvaa uhattaisiin, eihän? ja eihän kukaan menisi poseeraamaan vessassa, kirjoitusvirhein koristeltu tusinahuppari päällä, vesipyssyn kanssa, eihän????EIHÄN!!!!EIHÄN!!!!
mutta onneksi me kaikki ollaan kuitenkin hopeasti huolimatta kultaa...täytyy käydä vielä laitattamassa tekokynnet ja latistunut permanentti niin olen valmis...eikun siis...enhän mä siis oikeasti...
mutta onneksi me kaikki ollaan kuitenkin hopeasti huolimatta kultaa...täytyy käydä vielä laitattamassa tekokynnet ja latistunut permanentti niin olen valmis...eikun siis...enhän mä siis oikeasti...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
**KUVITTEELLINEN HAASTATTELU***
MURHA.INFO TUHOSI URANI
(STT-REUTERS)
Syksy 2007 oli shokki Suomalaista yhteiskuntaa kohtaan, voiko tälläista oikeasti tapahtua turvallisessa lintukodossa, jossa ovi jätetään auki kyläreissun ajaksi ja kadunmies on kaveri .Yhtäkkiä rauha järkkyi, TEHY kiristi puolilaillisesti yhteiskuntaa ja työnantajia, Pekka-Eric Auvinen surmasi koulunsa henkilökuntaa ja oppilaita ja samalla alamaailmassa kuohui.
Suomalainen alamaailma on ollut vuosia varsin miesvoittoista, on ollut jos jonkinlaista moottoripyöräkerhoa, rikollisjärjestöä, satunnaisia kylän kovimpia. Nyt alamaailman arvojärjestystä haluaa järkyttää MC Woman's 1%. Jennie, 23, päätti järjestää alamaailman velanperinnän ja huumekaupan uuteen uskoon, naisellisesti ihquboxin, irc-gallerian ja keskustelupalstojen kautta.
"ME TULTIIN JA OLLAAN TULTU NIIN , ETTÄ PYSYTÄÄN! =)"
Uuden rikollisjärjestön alkulaukaus oli näyttävä, Alibi julkaisi jutun, mutta annetaan Jennien, rikollispäällikon kertoa tarkemmin: "Se oli ihan daa, ei voi olla mahdollista, haluutteks te oikeesti kirjottaa meistä? Me vähän aikaa siin sheikattiin bepaa ja juhlittiin et meist tulee julkkui ja sit mietittiin et ei me näin voia mennä rikoslehden haastatteluun, haetaan pyssy alakerran lelukaupasta, rispectii juunou"
Haastattelussa Jennie kertoi että heidän tarkoitus on ottaa siivu velanperinnästä ja huumekaupasta keinolla millä hyvänsä, vaikka tappamalla. Tosin tällä hetkellä Jennie ei halua tappaa ketään, mutta jos joku alkaa liikaa ärsyttämään häntä niin "Lupaan uhkailla sitä irc-gallerian kautta ja meidän kotisivuillakin sille vittuilen, ehkä myös keskustefoorumeilla, me ollaan oikeesti tosissaan"
"ODOTTELEN, ETTÄ POIKA YSTÄVÄNI NIKKI JA OMANI PALAUTETAAN, PIKAISESTI"
Jennien alamaailman valloitus on kokenut viime aikoina yllättäviä vaikeuksia: "Jotkut vitun nilkit jollain vatevöö murha.infossa on kiusanneet mua irc-galleriassa, oon jo monta kertaa joutunu vaihtaa nikkiä siellä" kertoo jennie. "Kotisivun osoitettakin piti muuttaa niiden takia, mut uusille sivuille laitoin meidän MC Woman's 1% jengitakin kuvan, ja kuvan mustsen vesipyssyn kaa, eiköhän ne siitä säikähdä"
"Niin ja voisitteko palauttaa mun ja poika kaverin nikin sinne teidän foorumille ja lopettaa mun stalkkaamisen irc-galleriassa, en mä muuten voi tehä meidän porukasta rikollisjengii jos koko ajan pitää vaihtaa nikkii" päättää Jennie haastattelun.
"TÄSSÄ ME OLEMME! ME WOMAN'S TYTÖT SALAPERÄISET"
Haastattelun jälkeen sain viestiä chatin kautta Jennieltä että hänen uutta irc-galleria nikkiä ei saa paljastaa kenellekään, tai hän lähettää vihaisen sähköpostiviestin tai mollaa minua murha.infossa kunhan hänen banni loppuu.
ILTATYTTÖ- HEIKKI ORAVA
MURHA.INFO TUHOSI URANI
(STT-REUTERS)
Syksy 2007 oli shokki Suomalaista yhteiskuntaa kohtaan, voiko tälläista oikeasti tapahtua turvallisessa lintukodossa, jossa ovi jätetään auki kyläreissun ajaksi ja kadunmies on kaveri .Yhtäkkiä rauha järkkyi, TEHY kiristi puolilaillisesti yhteiskuntaa ja työnantajia, Pekka-Eric Auvinen surmasi koulunsa henkilökuntaa ja oppilaita ja samalla alamaailmassa kuohui.
Suomalainen alamaailma on ollut vuosia varsin miesvoittoista, on ollut jos jonkinlaista moottoripyöräkerhoa, rikollisjärjestöä, satunnaisia kylän kovimpia. Nyt alamaailman arvojärjestystä haluaa järkyttää MC Woman's 1%. Jennie, 23, päätti järjestää alamaailman velanperinnän ja huumekaupan uuteen uskoon, naisellisesti ihquboxin, irc-gallerian ja keskustelupalstojen kautta.
"ME TULTIIN JA OLLAAN TULTU NIIN , ETTÄ PYSYTÄÄN! =)"
Uuden rikollisjärjestön alkulaukaus oli näyttävä, Alibi julkaisi jutun, mutta annetaan Jennien, rikollispäällikon kertoa tarkemmin: "Se oli ihan daa, ei voi olla mahdollista, haluutteks te oikeesti kirjottaa meistä? Me vähän aikaa siin sheikattiin bepaa ja juhlittiin et meist tulee julkkui ja sit mietittiin et ei me näin voia mennä rikoslehden haastatteluun, haetaan pyssy alakerran lelukaupasta, rispectii juunou"
Haastattelussa Jennie kertoi että heidän tarkoitus on ottaa siivu velanperinnästä ja huumekaupasta keinolla millä hyvänsä, vaikka tappamalla. Tosin tällä hetkellä Jennie ei halua tappaa ketään, mutta jos joku alkaa liikaa ärsyttämään häntä niin "Lupaan uhkailla sitä irc-gallerian kautta ja meidän kotisivuillakin sille vittuilen, ehkä myös keskustefoorumeilla, me ollaan oikeesti tosissaan"
"ODOTTELEN, ETTÄ POIKA YSTÄVÄNI NIKKI JA OMANI PALAUTETAAN, PIKAISESTI"
Jennien alamaailman valloitus on kokenut viime aikoina yllättäviä vaikeuksia: "Jotkut vitun nilkit jollain vatevöö murha.infossa on kiusanneet mua irc-galleriassa, oon jo monta kertaa joutunu vaihtaa nikkiä siellä" kertoo jennie. "Kotisivun osoitettakin piti muuttaa niiden takia, mut uusille sivuille laitoin meidän MC Woman's 1% jengitakin kuvan, ja kuvan mustsen vesipyssyn kaa, eiköhän ne siitä säikähdä"
"Niin ja voisitteko palauttaa mun ja poika kaverin nikin sinne teidän foorumille ja lopettaa mun stalkkaamisen irc-galleriassa, en mä muuten voi tehä meidän porukasta rikollisjengii jos koko ajan pitää vaihtaa nikkii" päättää Jennie haastattelun.
"TÄSSÄ ME OLEMME! ME WOMAN'S TYTÖT SALAPERÄISET"
Haastattelun jälkeen sain viestiä chatin kautta Jennieltä että hänen uutta irc-galleria nikkiä ei saa paljastaa kenellekään, tai hän lähettää vihaisen sähköpostiviestin tai mollaa minua murha.infossa kunhan hänen banni loppuu.
ILTATYTTÖ- HEIKKI ORAVA
-
Kelju K. Kojootti
- Sofia Karppi
Jos kyseessä onkin Alibilla uusi linja... Alibikevennys maikkarin uutisten loppukevennyksen inspiroimana, linja tietty liippaa liki Alibilinjaa, siksi nämä hurjat tyttöset saivat aloittaa uudet Alibikevennykset.Kylli kirjoitti:...Alibi vetäisi maton jalkojensa alta. Sen taso kun muutenkaan ei ole päätä huimannut viime vuosina. Typyt jätän ihan omaan arvoonsa, eihän ne ole edes kommentoinnin arvoisia. Mutta että Alibi näkee oikein vaivaa ja tekee parhaansa hauraitten maineenrippeittensäkin kadottamiseksi. Kuka on mahtanut maksaa Lahtoselle ko. julkaisun tuhoamisesta?
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
-
Kalessin
- Adrian Monk
no niin! nyt on prismasta ostetut tekokynnet (pysyy huonosti), kikkarat, jotka ovat jo oikenemassa, ruskistettu iho ja vaalea-hopea-nude-huulipunaa tummilla rajauksilla. Lobotomiaa ei kuulemma enää saa mistään, tiedättekö mistä sellaisen voisi ostaa? prismassa eivät osanneet yhtään auttaa, mutta sillä myyjällä oli varmaan joku tauti, kun sen suupielet nyki ja silmät pyöri kuin flipperipallot...kai sen mahaakin sattui, kun se niin kaksinkerroin köhi siellä hyllyjen välissä mun tiedustelujen jälkeen...
kaikenlaista henkilökuntaa sitä nykyään palkataankin...
niin...että sillai...mä en kyl juo kaljaa, mut käykö joku muu alkoholipitoinen juoma?
niin...että sillai...mä en kyl juo kaljaa, mut käykö joku muu alkoholipitoinen juoma?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Kalessin kirjoitti:no niin! nyt on prismasta ostetut tekokynnet (pysyy huonosti), kikkarat, jotka ovat jo oikenemassa, ruskistettu iho ja vaalea-hopea-nude-huulipunaa tummilla rajauksilla. Lobotomiaa ei kuulemma enää saa mistään, tiedättekö mistä sellaisen voisi ostaa? prismassa eivät osanneet yhtään auttaa, mutta sillä myyjällä oli varmaan joku tauti, kun sen suupielet nyki ja silmät pyöri kuin flipperipallot...kai sen mahaakin sattui, kun se niin kaksinkerroin köhi siellä hyllyjen välissä mun tiedustelujen jälkeen...kaikenlaista henkilökuntaa sitä nykyään palkataankin...
Mitäs sieniä te oikein syötte, Ettekö ymmärrä että Jennie ja Lellu tulee vihaiseksi kun pilkkaatte niiden skootteri kerhoa
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
UUSI TUNNUS! REALPITTI
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
UUSI TUNNUS! REALPITTI