Diagnoosisi? Eli mitä sairauksia sinulla on diagnosoitu?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

JohannaK
Remington Steele
Viestit: 225
Liittynyt: Ke Maalis 15, 2023 11:22 pm

Re: Diagnoosisi? Eli mitä sairauksia sinulla on diagnosoitu?

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

Niks kirjoitti: Ma Loka 02, 2023 9:32 am
JohannaK kirjoitti: Su Loka 01, 2023 7:54 pm Olin heikko ja menin osastohoitoon. Sama tää kyl on ku ois kotona ku tääl vaa maataan sängys ja syödään.
Et ole heikko. Päin vastoin. Hienoa, toivottavasti saat tarvitsemasi avun 🙏🏻
Mitä tääl olo auttaa ku ei tääl tehä muuta ku maataan sängys ja syödään, lihon viel lisää
scnade
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Marras 21, 2012 5:52 pm

Re: Diagnoosisi? Eli mitä sairauksia sinulla on diagnosoitu?

Viesti Kirjoittaja scnade »

JohannaK kirjoitti: Ma Loka 02, 2023 1:36 pm Mitä tääl olo auttaa ku ei tääl tehä muuta ku maataan sängys ja syödään, lihon viel lisää
Kai sieltä halutessaan pois pääsee?
viivahattu
Javier Pena
Viestit: 1820
Liittynyt: Ti Touko 02, 2023 10:10 am

Re: Diagnoosisi? Eli mitä sairauksia sinulla on diagnosoitu?

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Älä nyt jumalauta taas aloita. Kykenet tuottamaan kokonaisia, ymmärrettäviä virkkeitä, joten olet ihan normaalijärkinen ihminen. Ei normaalijärkisen ihmisen tarvitse kuukausikaupalla huudella jossain saatanan keskustelufoorumilla, että mitenköhän itseltään saisi hengen pois. Sulla on netti siinä ja selvästikin joku laite, jolla sitä voi käyttää. Eiköhän sieltä tietoa löydy jos sitä oikeasti on vailla.
JohannaK
Remington Steele
Viestit: 225
Liittynyt: Ke Maalis 15, 2023 11:22 pm

Re: Diagnoosisi? Eli mitä sairauksia sinulla on diagnosoitu?

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

viivahattu kirjoitti: Ma Marras 13, 2023 10:53 pm Älä nyt jumalauta taas aloita. Kykenet tuottamaan kokonaisia, ymmärrettäviä virkkeitä, joten olet ihan normaalijärkinen ihminen. Ei normaalijärkisen ihmisen tarvitse kuukausikaupalla huudella jossain saatanan keskustelufoorumilla, että mitenköhän itseltään saisi hengen pois. Sulla on netti siinä ja selvästikin joku laite, jolla sitä voi käyttää. Eiköhän sieltä tietoa löydy jos sitä oikeasti on vailla.
Vittu koitapa ite ettii tietoo, löytyy vaa auttavien puhelimien numeroita. Etkä selkeesti tiiä autismista mitää, voi pystyy tuottaa lauseita mut se ei poista sitä että on vammainen.
viivahattu
Javier Pena
Viestit: 1820
Liittynyt: Ti Touko 02, 2023 10:10 am

Re: Diagnoosisi? Eli mitä sairauksia sinulla on diagnosoitu?

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

JohannaK kirjoitti: Ma Marras 13, 2023 10:57 pm Vittu koitapa ite ettii tietoo, löytyy vaa auttavien puhelimien numeroita. Etkä selkeesti tiiä autismista mitää, voi pystyy tuottaa lauseita mut se ei poista sitä että on vammainen.
Voi kuule, minulla on ADD ja on ollut sitkeitä itsetuhoisia ajatuksia, ja kyllä minä silloin keksin tapoja, joilla se henki kivuttomasti tai ainakin nopeasti lähtisi. En minä niitä sinulle kuitenkaan kerro. Ensinnäkään en usko että tämä on sinulta mitään muuta kuin huomion kerjäämistä, mutta jos vaikka olisitkin oikeasti niin palikka, että sinulla ei ole mitään hajua, että mitkä eri asiat johtavat ihmisen elintoimintojen päättymiseen, niin en minä ole se, joka sen ahaa-elämyksen itsetuhoiselle ihmiselle antaa.
JohannaK
Remington Steele
Viestit: 225
Liittynyt: Ke Maalis 15, 2023 11:22 pm

Re: Diagnoosisi? Eli mitä sairauksia sinulla on diagnosoitu?

Viesti Kirjoittaja JohannaK »

viivahattu kirjoitti: Ma Marras 13, 2023 11:04 pm
JohannaK kirjoitti: Ma Marras 13, 2023 10:57 pm Vittu koitapa ite ettii tietoo, löytyy vaa auttavien puhelimien numeroita. Etkä selkeesti tiiä autismista mitää, voi pystyy tuottaa lauseita mut se ei poista sitä että on vammainen.
Voi kuule, minulla on ADD ja on ollut sitkeitä itsetuhoisia ajatuksia, ja kyllä minä silloin keksin tapoja, joilla se henki kivuttomasti tai ainakin nopeasti lähtisi. En minä niitä sinulle kuitenkaan kerro. Ensinnäkään en usko että tämä on sinulta mitään muuta kuin huomion kerjäämistä, mutta jos vaikka olisitkin oikeasti niin palikka, että sinulla ei ole mitään hajua, että mitkä eri asiat johtavat ihmisen elintoimintojen päättymiseen, niin en minä ole se, joka sen ahaa-elämyksen itsetuhoiselle ihmiselle antaa.
Ai kuka täs on huomionhakune, sie oot ku itket "vaikeeta" elämääs, oisit nyt vittu tehny jo sen itsemurhan jos kerta noin hyvii ideoita on siul
RasvaApina
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Helmi 26, 2020 11:29 pm

Re: Diagnoosisi? Eli mitä sairauksia sinulla on diagnosoitu?

Viesti Kirjoittaja RasvaApina »

Ei tää suinkaan oo sama Johanna mikä Pirkanmaalla vaikutti tyyliin joku vuos sitte :roll: Siinäpäs vasta oli bätäng emännys mutta kallotohtoria kyllä vaati kovastikin :|
UnenNukkuja
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: To Marras 23, 2017 10:52 am

Re: Diagnoosisi? Eli mitä sairauksia sinulla on diagnosoitu?

Viesti Kirjoittaja UnenNukkuja »

Vastaus ihan vain topicin nimeen: epilepsia ja hydrokefalia ovat minussa pysyvästi. Flunssat, koronat, vatsapöpöt... Ne tulee ja menee joskus silloin tällöin.
sikapäivät2020
Hetty Wainthropp
Viestit: 469
Liittynyt: To Loka 08, 2020 12:02 pm

Re: Diagnoosisi? Eli mitä sairauksia sinulla on diagnosoitu?

Viesti Kirjoittaja sikapäivät2020 »

:roll: Sen verran haluun varsinkin nuorempia täällä neuvoa.Älkää laittako mihinkään nykymaailmassa terveystietoja.On ollut tapauksia,jossa kela ja työeläkelaitokset,saaneet tarpeeksi tietoja.
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2393
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Diagnoosisi? Eli mitä sairauksia sinulla on diagnosoitu?

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

sikapäivät2020 kirjoitti: Ke Marras 15, 2023 7:56 pm :roll: Sen verran haluun varsinkin nuorempia täällä neuvoa.Älkää laittako mihinkään nykymaailmassa terveystietoja.On ollut tapauksia,jossa kela ja työeläkelaitokset,saaneet tarpeeksi tietoja.
Tästä haluaisin tietää lisää.

EU:n myötä vanha kunnon šizofreenia saa varmaankin jossain vaiheessa oman F-koodin.

Mielisairaalaympäristöön eristäminen on nerokkainta sitten leprasairaaloiden keksimisen jälkeen.

Masennusspedet ja itsetuhoiset lässyttäjät olisi hoidettu kunnollisessa totalitarismissa. Sellaisessa aivan loistavassa hallintomuodossa ei ole masennussairauksia eikä itsetuhoisia typeryksiä. Niitä esiintyy vain turhassa demokratiassa, jossa neekeritasoinen roskaväki saa lisääntyä hallitsemattomasti.
Sienisalaatti
Axel Foley
Viestit: 2006
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2021 5:34 pm

Re: Diagnoosisi? Eli mitä sairauksia sinulla on diagnosoitu?

Viesti Kirjoittaja Sienisalaatti »

Ei mitään, mutta todennäköisesti parikin diagnoosia saisin suhteellisen helposti. Mutta eipä väliä, koska ei vaikuta elämään merkittävästi.
Oikeudesta viis, kunhan laki säilyy! Eikä mitään henkilökohtaista ketään kohtaan, asiat vain asioina täällä.
Vastaa Viestiin