Pub Prison **AVATTU**
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Re: Pub Prison **AVATTU**
^Tuntuu tuon rosamarinen itsesuojeluvaiston toiminnassa olevan muutenkin hiukan häikkää... 
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
No ei saa pelästytellä minnuu..MotiivitOn kirjoitti:Aina ei kannata uskoa kaikkea mitä netissä kirjoitetaan...![]()
Marsalkka olis ymmärtänyt kysyä tähän jotain faktaa pohjaksi!![]()
Mun rintakehässä on kyllä naiseksi aika komea ryijy..!![]()
Sovitaan, että mä olen sukupuoleton, niin voitte kaikki (v)ihastua muhun huoletta!
Minun nikistä ja avasta ei varmaan kans voi päätellä mitään..
Mä olen kai sitten transu, johan sen näkee avasta ja nickistäkinMaybrick kirjoitti:Itse ihmettelin aluksi samaa: mitä miehisempi avatar, sitä varmemmin kaiken takana on nainen. No ei aina mutta usein!
Yömyssyt teille vakkareille
Nanika ga tooku matteiru to
Totta. Chopi ajoi sen pois kun tavattiin taannoin. Kyllin partaroikale ulottuu leuasta (isoihin) tisseihin. Tämä tarina on tosi koska Kyllillä on miehen genitaalit!Chopper kirjoitti:Miekö??? Nainen ilman partaa,Kylliiiii,todista ettei miul oo partaa
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Tästä herää kysymys, mitä tapahtuikaan eilen?Kylli kirjoitti:Tämä tarina on tosi koska Kyllillä on miehen genitaalit!
Voi vitsit, Prisonissa alkaa Kauniit ja Rohkeat!MotiivitOn kirjoitti:Tästä herää kysymys, mitä tapahtuikaan eilen?Kylli kirjoitti:Tämä tarina on tosi koska Kyllillä on miehen genitaalit!
Mä siirryn sohvalle popkornien ja ruuvimeisselin kanssa katsomaan tätä jaksoa.
Nanika ga tooku matteiru to
Kylli kirjoitti:Totta. Chopi ajoi sen pois kun tavattiin taannoin. Kyllin partaroikale ulottuu leuasta (isoihin) tisseihin. Tämä tarina on tosi koska Kyllillä on miehen genitaalit!Chopper kirjoitti:Miekö??? Nainen ilman partaa,Kylliiiii,todista ettei miul oo partaa
Siis tossahan lukee että: blaablaablaa blaa blaablaa isoihin tisseihin blaablaablaa blaa..
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Huhhuh...rasittavia nää viikonloput...kunhan mä tästä selviän ni otan kunnon kännin!Sen kunniaks kierros kaikille ja mulle Akkuhappo.
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
-
rosamarine
- Adrian Monk
Maybrick ei pelkoaMaybrick kirjoitti:Etkö rosamarine pelkää että joku korskea musulmaanimies ihastuu sinuun avatarin perusteella (niin vois käydä)?
No sans muuta, täällä kaikkien murhien ja muitten friikkien keskelläMotiivitOn kirjoitti:^Tuntuu tuon rosamarinen itsesuojeluvaiston toiminnassa olevan muutenkin hiukan häikkää...
Nyt kyllä romutit mun ajatusmaailmani täysinKylli kirjoitti:Totta. Chopi ajoi sen pois kun tavattiin taannoin. Kyllin partaroikale ulottuu leuasta (isoihin) tisseihin. Tämä tarina on tosi koska Kyllillä on miehen genitaalit!
Pepsi diet edelleen..yritän pitää aivosolut virkeinä...pilli, ei jäitä..
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Mitä? Enkö olekaan herttainen? Ja se yö Paulan seurassa oli IHANA, ei välttämättä kiihkeä
..Negroni, ilman alkoholia kiits. Kiintiö taisi täyttyä tuossa sukupuolenvaihdosoperaation tiimoilla.
..Negroni, ilman alkoholia kiits. Kiintiö taisi täyttyä tuossa sukupuolenvaihdosoperaation tiimoilla.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
rosamarine
- Adrian Monk
Oothan sie Kylli herttanen =) Noh, ihana ja kiihkee, eiks ne oo sama asia
Kun sanot, että sulla on miehen genitaalit, kuin se pitäis ymmärtää? Onko ne lasipurkissa säilöttynä muiden hillojen sekaan?
Kun sanot, että sulla on miehen genitaalit, kuin se pitäis ymmärtää? Onko ne lasipurkissa säilöttynä muiden hillojen sekaan?
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Juuri tätä minäkin ajoin takaa ja oli vastaus mikä tahansa, en ikinä enää uskalla osallistua mihinkään mitä Kylli järjestää!rosamarine kirjoitti:Onko ne lasipurkissa säilöttynä muiden hillojen sekaan?
..Niin vai onko ne isot tissit siellä?rosamarine kirjoitti:Kun sanot, että sulla on miehen genitaalit, kuin se pitäis ymmärtää? Onko ne lasipurkissa säilöttynä muiden hillojen sekaan?
-
rosamarine
- Adrian Monk
Niiiin ... vai onko molemmat, ja missä ne on 
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Meille peukalopainin kannattajille genitaaleille ei pitäisi olla niin merkitystä.MotiivitOn kirjoitti:Juuri tätä minäkin ajoin takaa ja oli vastaus mikä tahansa, en ikinä enää uskalla osallistua mihinkään mitä Kylli järjestää!
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."