Maija: Muut seikat sitten kai pitivätkin paikkaansa? Rauhan merkit ja sivistynyt tissuttelu?
Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
HIPHEI! Kyllistä on nähty päiväunia <3<3<3
Maija: Muut seikat sitten kai pitivätkin paikkaansa? Rauhan merkit ja sivistynyt tissuttelu?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Mulle nyt heti joku vitun aggressiopaukku kiitos. Ja parempi olla niin helvetin tuju ettei enää tänäpäivänä virkoa
RÄYH!
Nanika ga tooku matteiru to
-
rosamarine
- Adrian Monk
Kaikille puutteessa eläville vähän sveedumusaa a ' la Pandora
http://www.youtube.com/watch?v=xYGnxNMOnGQ
Kuka lähtee tanssiin?
http://www.youtube.com/watch?v=xYGnxNMOnGQ
Kuka lähtee tanssiin?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Jep. Mutta jos ei suutansa avaa, kun jotain haluaa, ei ikinä mitään saakaan.elisa_day kirjoitti: "siitä puhe mistä puute"!
Clyde kirjoitti:Mulle nyt heti joku vitun aggressiopaukku kiitos. Ja parempi olla niin helvetin tuju ettei enää tänäpäivänä virkoaRÄYH!
Noh, mikäs noin nätin tytön saa noin pahalle tuulelle? Älä kuule huoli, täällä jaetaan piirakkaa kaikille, etköhän säkin pääse maistamaan. Ja se on "hyvä ruoka, parempi mieli".
Nyt ei kerkee, oon ollut niin pitkään ilman piirakkaa, että nyt täytyy keskittyä naatiskeluun. Sitäpaitsi mulla on tanssiessa koneen liikkuvien osien vuoksi viiden metrin varoetäisyys, hätäseis-painike on se punainen keskellä naamaa.rosamarine kirjoitti:Kuka lähtee tanssiin?
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Voi loppui, munaa löytyy vielä.Piirakoitakin taitaa olla vähän laisesti.
Nyt punkkupullo auki, hyvää musiikkia ja los cigar!
Nyt punkkupullo auki, hyvää musiikkia ja los cigar!
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Suku ja sen ongelmat. Koko suku on sekaisin ja kaikki on sekaisin ja prrr tätä touhua.. Ottaa *lievästi* päähän!MotiivitOn kirjoitti:Noh, mikäs noin nätin tytön saa noin pahalle tuulelle? Älä kuule huoli, täällä jaetaan piirakkaa kaikille, etköhän säkin pääse maistamaan. Ja se on "hyvä ruoka, parempi mieli".
Sitäpaitsi piirakka närästää.
rosamarine kirjoitti:Kuka lähtee tanssiin?
Mitä, ootko sä joskus muka saanut sitä piirakkaaMotiivitOn kirjoitti:Nyt ei kerkee, oon ollut niin pitkään ilman piirakkaa, että nyt täytyy keskittyä naatiskeluun.
Nanika ga tooku matteiru to
Uuh, Clyde käy aika hurjana nyt! Äkkiä sille joku paukku, mikä vie ns. tajun kankaalle.. 
-
rosamarine
- Adrian Monk
Mä tanssin vaan tyttöjen kanssaMotiivitOn kirjoitti:Nyt ei kerkee, oon ollut niin pitkään ilman piirakkaa, että nyt täytyy keskittyä naatiskeluun. Sitäpaitsi mulla on tanssiessa koneen liikkuvien osien vuoksi viiden metrin varoetäisyys, hätäseis-painike on se punainen keskellä naamaa.rosamarine kirjoitti:Kuka lähtee tanssiin?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Kyllikylli, juurikin näinhän se meni... tosi sivistyneesti meni ainaskin kolme situkkaa ja 3 giniversiotaKylli kirjoitti:
Vaan sitä en kyllä olis arvannut, että Tuusulan Lähitaksin kuskit tarttee itte opastaa perille Jokelan keskustassa! Eikös niitten pitäisi tuntea tienoot paremmin kuin omat taskunsa???
-ei kynttilöitä SEN lammen reunamilla-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Hihhei, meidän Damien on päässyt Lautamiehiin! Jee..
Tosin niin oli Mike Mannerkin, mutta häntäpä ei ole näkynyt sitten sen yhden selkkauksen. Vieläkö MotiivitOn ikävöi Mikee?
Ai niin, ollaan baarissa. Nyt maistuis Kriek- olut, ainoa olutlaatu/merkki mikä meikäläiselle maistuu.
Ai niin, ollaan baarissa. Nyt maistuis Kriek- olut, ainoa olutlaatu/merkki mikä meikäläiselle maistuu.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Ei oo muutes ainakaan Prisonissa ollut koskaan mitään puutetta. Piirakkatarjoilusta en muista, mutta ainaskin torttua ja pulliahan täällä on tarjoiltu jo ammoisista alkuajoista lähtien. Joskus jopa itse leivottuna...MotiivitOn kirjoitti:Jep. Mutta jos ei suutansa avaa, kun jotain haluaa, ei ikinä mitään saakaan.elisa_day kirjoitti: "siitä puhe mistä puute"!![]()
Clyde kirjoitti:Mulle nyt heti joku vitun aggressiopaukku kiitos. Ja parempi olla niin helvetin tuju ettei enää tänäpäivänä virkoaRÄYH!
Noh, mikäs noin nätin tytön saa noin pahalle tuulelle? Älä kuule huoli, täällä jaetaan piirakkaa kaikille, etköhän säkin pääse maistamaan. Ja se on "hyvä ruoka, parempi mieli".
Tiesittekös muuten sitä, että Feissarissa on tuosta lausahduksesta semmoinenkin versio kuin "hyvä seksi, parempi mieli"
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Tämänpäivän rippijuhlast meikä tuli ihan loppuun ajettuna. Kummipojan kekkerit, ja hänen suku oli kokoontunut Jojensuusta, Nurmeksesta, Hesasta, Paimiosta ja Oulusta, paljon puheita ja herkkuja. Savuporopiiras maistui, nyt on sellainen janontunne. Joku siideri olis paikallaan, kiitos. (yksi hymiö jossa kieli roikkuu suusta)
Nothing is quite what it seems
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Näin tehtiin.Nyt tikkuviina esille ja kaikki solvaamaan ja osoittamaan sormellaelisa_day kirjoitti:Hihhei, meidän Damien on päässyt Lautamiehiin! Jee..Tosin niin oli Mike Mannerkin, mutta häntäpä ei ole näkynyt sitten sen yhden selkkauksen.
näitä palstaa nakertavia sikoja.
Mannerin tosin toivoisin palaavan, enkä liene ainoa.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Mikehän vihjaili poistuvansa:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 67#p235267Mike Manner kirjoitti:http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=210
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=13&t=7402
Vittu mitä homostelua palstan ylläpidolta!
Marsalkka lietsoo riitaa joka vitun paikassa sillä helvetin huonolla huumorillaan ja kun lopulta saa vastapuolen ottamaan lämpöä, niin ylläpito jakaa yksipuoliset bannit.
Tää palsta saa minun puolesta pyöriä omassa paskassaan ihan rauhassa.
Kesän jatkoja kaikille.