Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
Kahvia, mustana. Ja mukaan kiitos, en voi jäädä.. *potee moraalista krapulaa* 
-
rosamarine
- Adrian Monk
Elisa, taas morkkis?
Herttinen, anna ruoskan vaan viuhua, vai oliko se raippa, hih =)
ps. mahtaa Damienin pakarat punottaa sun käsittelyssä
Edit: Kieltämättä nyt kun oon seurannu yleistä mielipidettä lautamiehissä, siel on aika vihasia immeisiä
Hmm... toisaalta taas kun aattelee, että lautamies-osio on tarkotettu tän kaltasille herjoille, niin miksei sit voi laittaa, mitä vaan...jaa no, en minä tiedä, nyt pitää jatkaa matkaa, uus auto alla taas kun ed. tuli pintavika
Eli pepsin voimalla käväsin tässä baarissa, Moooi...
ps. mahtaa Damienin pakarat punottaa sun käsittelyssä
Edit: Kieltämättä nyt kun oon seurannu yleistä mielipidettä lautamiehissä, siel on aika vihasia immeisiä
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Juu, turjukka aterioi kaikessa rauhassa epämääräisen näköistä annostaan samalla kun pohdiskelin ääneen ruumiin metamorfoosia erilaisissa olosuhteissa ja kärpästen osuutta (ja halukkuutta) siihen. Mä söin nakkeja valkovuotodipillä.maija turjukka kirjoitti:Sen verran kylli tarttee korjata tuon miittiemännän lausumaa, että en mä ainaskaan mitään pikkupurtavia napostellut. Kylli se oli ihan listallakin isännänsalaatin nimellä se mun pekoni-perunasalaattiannokseniJa noista sukupuoliarvuutteluista vielä sen verran, että olenkos mä nyt sitten miespuolinen, kun sen listan nimi oli Äijäviikon lista?
Rohkeesti kuitenkin vedin koko annoksen, vaikka ei ihan tuo kylmä pekoni suosikkeihin kuulukaan.
Kaikkeen sitä sortuukin minfoporukoissa(pyörittelee päätään vieläkin hämmentyneenä)
P.S. MotiivitOn, kesähän on vasta alussa, älä nyt vielä kaihoile loppukesän biiseillä!
Paskanen tukka
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Muistaakseni samanlainen salaattiannos maistui kyllä toisellekin miittiläiselle sitten hieman myöhemmin.
Mä muuten ajattelinkin sua tänään tehdessäni perheelle tonnikalapizzaa... tuli mieleen, että siitä sinäkään et varmaan olisi kieltäytynyt, jos olisin löytänyt siihen lisukkeeksi tönkkösuolatun muikun
Mä muuten ajattelinkin sua tänään tehdessäni perheelle tonnikalapizzaa... tuli mieleen, että siitä sinäkään et varmaan olisi kieltäytynyt, jos olisin löytänyt siihen lisukkeeksi tönkkösuolatun muikun
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kas, hyvää alkuiltaa kullekin säädylle, minulle yksi A. Le Cog ja Viru Valgee-snapsi, kiitos. Hermot menee inttervepin ihmeellisessä maailmassa taas kun mikään ei toimi..
-
rosamarine
- Adrian Monk
buracee, senkin juAppo!
Ainii..tää on baari..hmm 
Pöhrosamarine kirjoitti:buracee, senkin juAppo!Ainii..tää on baari..hmm
-
rosamarine
- Adrian Monk
Jaa siis sun webbisivut oli nurin(ko)?
Ei, mut pitäis vähän säätää parin domainin asetuksia, mut milläs teet mtn kun ei pääse edes jokerin etusivullekaan..
-
rosamarine
- Adrian Monk
No, otat lepoo sit vaan, firma tarjoo sulle lisää olutta
Käykö, että mä otan vaan pepsi dietin, viime kännäilyistä tuli hieman morkkis...
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Tääkin palailee reissuiltaan kotoiseen Prisoniin.Myöskin lievästä morkkiksesta kärsien on tyydyttävä mukilliseen kahvia ja tuoppi soodavettä viereen,kiitos. 
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Tämä henkilö lähtee huomenna Savvoon Kuopijoon melko aikasin jotenka ei kovin myöhäsiä istuntoja tänä iltana... miten käynee. Maha täynnä pojan 14-v.synttärikakkua, mikä auttais tasottumaan nopeasti?
Ehken yks valkkari taasen kiitosta...
Ehken yks valkkari taasen kiitosta...
Nothing is quite what it seems
Tää ottais ihan lasin shamppanjaa yksien kauppojen kunniaksi. Skål. Tai no tarjotaan nyt kaikille saman tein!
Kiitos vaan, ei tainnut ollakaan ihan pienistä kaupoista kyse... (siristelee uteliaasti, nti Marplen tyyliin silmiään ja kutoo huolellisesti pari silmukkaa vaaleansiniseen vauvannuttuun)
Nothing is quite what it seems
^ Heheh.. No ei mitkään hirveen isot kaupat ollut, mutta pitkästä aikaa tyhjää parempi..
Pitää juhlia aina, kun siihen annetaan vähääkään aihetta, nääs!