Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
-
huippumies
- Roger Murtaugh
Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
Kyllä tuo S.Ilotalon viesti asiaketjussa on yhtä hyvin bannin arvoinen. Mutta näinhän se menee, ken ensin ehtii painaa vasikointinappulaa..
Painoin juuri "vasikointi" nappia kun panetelet minua "Ilotaloksi". Mistä minua syytät? Ilmeisesti omalla nimellä avoimesti esiintymisestä.
-
huippumies
- Roger Murtaugh
Ohhoh, harmilloinen kirjoitusvirhe. Ja niitähän sattuu jokaiselle, etenkin sinulle.sisotalo kirjoitti:Painoin juuri "vasikointi" nappia kun panetelet minua "Ilotaloksi". Mistä minua syytät? Ilmeisesti omalla nimellä avoimesti esiintymisestä.
-
Lähtöruutu
- Neuvoja-Jack
huippumies kirjoitti:Ohhoh, harmilloinen kirjoitusvirhe. Ja niitähän sattuu jokaiselle, etenkin sinulle.sisotalo kirjoitti:Painoin juuri "vasikointi" nappia kun panetelet minua "Ilotaloksi". Mistä minua syytät? Ilmeisesti omalla nimellä avoimesti esiintymisestä.
Nimimerkki käyttää samaa tekniikkaa kuin jos minä jättäisin kirjaimen -i- pois hu-i-ppumiehestä. Silloin tästä nimimerkistä tulisikin murhaaja!
Kirjoitusvirheitä tulee tässä iässä (77v.) ja neljän kielen kanssa työskennellessä, mutta en koskaan väännä nimimerkkejä niin kuin täällä on tullut tavaksi tehdä halvennettaessa avoimesti omalla nimellä esiintyvää ammattitutkijaa.
Tässä on nyt alkamssa hyvin vastuunalainen viikko. Kolme tämän nimimerkin kanssa samalla tavalla kirjoittavaa on lähetetty Siperiaan. Olisi tärkeää, että yksi pysyisi mukana taistossa kun jopa Iltalehtikin on päättänyt painaa villaisella ne tiedot, jotka nyt on saatu salaisen oikeudenkäynnin papereista. Oikeat tietdot on Alibin toimitus kuitenkin sotkettu vääriin tietoihin julkisista papereista, Kokonaisuuden hahmottamiseen tarvitaan keskustelua täällä.
Kirjoitusvirheitä tulee tässä iässä (77v.) ja neljän kielen kanssa työskennellessä, mutta en koskaan väännä nimimerkkejä niin kuin täällä on tullut tavaksi tehdä halvennettaessa avoimesti omalla nimellä esiintyvää ammattitutkijaa.
Tässä on nyt alkamssa hyvin vastuunalainen viikko. Kolme tämän nimimerkin kanssa samalla tavalla kirjoittavaa on lähetetty Siperiaan. Olisi tärkeää, että yksi pysyisi mukana taistossa kun jopa Iltalehtikin on päättänyt painaa villaisella ne tiedot, jotka nyt on saatu salaisen oikeudenkäynnin papereista. Oikeat tietdot on Alibin toimitus kuitenkin sotkettu vääriin tietoihin julkisista papereista, Kokonaisuuden hahmottamiseen tarvitaan keskustelua täällä.
-
huippumies
- Roger Murtaugh
Eikö ole rikos julkistaa tietoja, jotka oikeus on julistanut salaiseksi? Eikö ammattietiikkasikaan laita sinua paheksumaan, että tietoja hankitaan laittomin keinoin? Jos ei, niin älä mainosta itseäsi ammattitutkijana.
Hyvä kysymys.
Ammattitutkijan on aina käytettävä kaikki tieto joka on saatavilla. Olen hyvin usein ollut tilanteessa, jossa julkaisemani tieto ei ole miellyttänyt vääriä tekoja suojaavaa vallankäyttäjää. Hän viittaa siihen, että laki turvaa hänet, todelliset tiedot leimatan salaisiksi, tehdään väärä päätös. Toisinaan vallanpitäjä onnistuu estämään julkaisemisen, mutta ei totuus siitä miksikään muutu.
Tässä syyttäjät, heitähän on jo neljä, menettelevät juuri näin. Pahin sittemmin vääräksi todettu päätös tehtii Satakunnn KO:ssa 2010. Nyt on asia taas siellä ja ensimäisenä työnään Satakunnan laamanni salaa jopa Hätäpuhelunkin, jota on täällä hyvin pätevästi arviotu ja molemmilta puolilta.
Täällä on tehty kahteenkin otteeseen (nimimerkit Härkä ja Rantakoski) yritys saada viranomaiset rankaisemaan meitä, jotka käytämme virallisia dokumentteja. Luovutaan siitä ja perustellaan omat kantamme avoimessa keskustelussa - myös blogeissa. Nyt on blogeja jo viisi, kaikkien pitäjät tukevat hovioikeuden vapauttavaa päätösät. Vastablogeja tarvitaan.
Ammattitutkijan on aina käytettävä kaikki tieto joka on saatavilla. Olen hyvin usein ollut tilanteessa, jossa julkaisemani tieto ei ole miellyttänyt vääriä tekoja suojaavaa vallankäyttäjää. Hän viittaa siihen, että laki turvaa hänet, todelliset tiedot leimatan salaisiksi, tehdään väärä päätös. Toisinaan vallanpitäjä onnistuu estämään julkaisemisen, mutta ei totuus siitä miksikään muutu.
Tässä syyttäjät, heitähän on jo neljä, menettelevät juuri näin. Pahin sittemmin vääräksi todettu päätös tehtii Satakunnn KO:ssa 2010. Nyt on asia taas siellä ja ensimäisenä työnään Satakunnan laamanni salaa jopa Hätäpuhelunkin, jota on täällä hyvin pätevästi arviotu ja molemmilta puolilta.
Täällä on tehty kahteenkin otteeseen (nimimerkit Härkä ja Rantakoski) yritys saada viranomaiset rankaisemaan meitä, jotka käytämme virallisia dokumentteja. Luovutaan siitä ja perustellaan omat kantamme avoimessa keskustelussa - myös blogeissa. Nyt on blogeja jo viisi, kaikkien pitäjät tukevat hovioikeuden vapauttavaa päätösät. Vastablogeja tarvitaan.
Sisotalo, viranomaiset (oikeuslaitos) rankaisetvat vain rikollisia ja mitäs sanot kun idolisi Anneli Auer saa elinkautisen vankeusrangaistuksen miehensä julmasta murhasta?
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Aivan oikein kyllä Anneli Auer on idolini koska hän suoriutuu vääristä syytöksistä viilipyttymäisen rauhallisesti. Olen tutkinut kaikki Ulvilan surman dokumentit, mitä kukaan muu ei ole tehnyt. Ne osoittavat, että hovioikeus oli oikeassa kun Anneli vapautettiin. Ei hän suinkaan ole siis miehensä murhaaja.
Olen myös tarkastanut lhs asiassa annetun tuomion, eikä siinä väitetä Annelia raiskaajaksi. Kolme luunappia tai tukistusta oli tunnustanut. Ongelmallista on Jens Kukan tekemiset. Nyt ei ole tietoa mistä häntä syytetään, ei tiedetä voisivatko Annelin lapset olla hänen raiskaustensa uhreja. Ehkä Hymy tuo selvitystä tähän asiaan
Alibin julkistamat tiedot kertovat, että Annelin pojalta ovat valemuistot irronneet isän murhaa koskevassa asiassa, jolloin myöskin hänen kertomuksensa raiskauksista ovat valemuistoja kuten oikeuden pj Tapani Katajamäki totesi.
Olen myös tarkastanut lhs asiassa annetun tuomion, eikä siinä väitetä Annelia raiskaajaksi. Kolme luunappia tai tukistusta oli tunnustanut. Ongelmallista on Jens Kukan tekemiset. Nyt ei ole tietoa mistä häntä syytetään, ei tiedetä voisivatko Annelin lapset olla hänen raiskaustensa uhreja. Ehkä Hymy tuo selvitystä tähän asiaan
Alibin julkistamat tiedot kertovat, että Annelin pojalta ovat valemuistot irronneet isän murhaa koskevassa asiassa, jolloin myöskin hänen kertomuksensa raiskauksista ovat valemuistoja kuten oikeuden pj Tapani Katajamäki totesi.
^Jaa, että vain ja sinä olet kaikki dokumentit tutkinut? Ja että nimimerkit (joista joku on ehkä jopa syyttäjä itse) yrittävät saada viranomaiset rankaisemaan teitä, jotka käytätte virallisia dokumenttejä. Mitä nää on, grandioottisia harhoja?
Vastablogejen perään kysellään, kuitenkin vasikkasormi hetkeäkään epäröimättä painelee vastakkaista mieltä olevien nimimerkkien kohdalla.
Vastablogejen perään kysellään, kuitenkin vasikkasormi hetkeäkään epäröimättä painelee vastakkaista mieltä olevien nimimerkkien kohdalla.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
- Toripolliisi
- Andy Sipowich NYPD
Ei ehkä konetta mutta miten olisi matkapuhelin. Kyllä silläkin voi nettiin päästä. Ei kai vangitsemisoikeudenkäyntiin valmistautuvaa pidätettyä täysin pussissa voi pitää?taavetti kirjoitti:Nappasin tuon päivämäärän taksarin kirjeestä. Tuolloin poliisit ovat hänen mukaansa rynnineet asuntoon, tehneet kotietsinnän, vieneet tietokoneet ja taksarin itsensa mukanaan. 12.9. on ollut vangitsemisoikeudenkäynti, konetta tuskin on tällä välin päässyt käyttämään.
..saapa nähä..
Kuinka tämä väite on tulkittava, miksi tutkiintapyynnöstä tietää vain yks minua kaikissa puheenvuoroissaan panetteleva nimimerkkitaavetti kirjoitti:Ja että nimimerkit (joista joku on ehkä jopa syyttäjä itse) yrittävät saada viranomaiset rankaisemaan teitä, jotka käytätte virallisia dokumenttejä.
"Re: Ulvilan tapaus (ketju 5)
Kirjoittaja rantakoski » La Tammi 26, 2013 5:14 pm
Juuri sähköpostilla saamieni tietojen mukaan, Alibi ja Hymy lehdistä on jätetty tutkintapyyntö poliisille, väitetystä Anneli Auerin ja Jens Rurik Kukan pedofilia esitutkintamateriaalin hallussapidosta."
Kyllä se Anneli sinulle, sisotalo näyttää aikamoinen idoli olevan, sen sentään myönnät. Mikäli sinua kiinnostaisi saada Anneli vapaaksi niin kuitenkin huutaisit isoon ääneen (olematonta) huppumiestä, Annelin miehen raakaa murhaajaa tulemaan esiin ja/tai poliisia selvittämään huppumiehen henkilöllisyyden. Miksi et tee näin?
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Tiedossani on, että murhasta epäillyn henkilöllisyys ei ole ongema, vaan se, että nämä valeoikeudenkäynnit estävät murhaajan etsimisen. Ruotsissa on aivan sama tilanne kun Sture Bergwall vapautetaan kahdeksasta murhatuomiosta. Oikean murhaajan etsimenin käynistyi heti, mutta valitettavasti seitsemän murhaa on jo vanhentunut.
Kun Anneli on vapaana siirryn auttamaan muita kaltoin kohdeltuja ihmisiä. Nykyisen tilanten avaamiseen ei tarvita tietoa todellisesta murhaajasta. Paljon ratkaisevat jo Hymyn toimet torstaina. Koko muu media - joka on ajanut syyttäjän asiaa hovioikeuden vapauttavasta päätöksestä lähtien - on mennyt aivan hiljaiseksi. Sitä ei kauan kestä.
Kun Anneli on vapaana siirryn auttamaan muita kaltoin kohdeltuja ihmisiä. Nykyisen tilanten avaamiseen ei tarvita tietoa todellisesta murhaajasta. Paljon ratkaisevat jo Hymyn toimet torstaina. Koko muu media - joka on ajanut syyttäjän asiaa hovioikeuden vapauttavasta päätöksestä lähtien - on mennyt aivan hiljaiseksi. Sitä ei kauan kestä.
-
huippumies
- Roger Murtaugh
Kuinka korkealle arvostat Alibin ja Hymyn? Luulen että suurin osa suomalaisista pitää niitä roska- ja juorulehtinä. Kertoo paljon jos noiden lehtien antia julistetaan täällä kuin Raamatun totuutta.