Mikä ärsyttää tänään?
Re: Mikä ärsyttää tänään?
Onhan se toinenkin mahis olemassa: vaihtaa poikakaveria hyvän sään (?) aikana...
Nothing is quite what it seems
Se ois turhan kevytkenkästä, etin mieluummin jonku typerämmän seikan jättöön. 
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Tuotanoin, Nooruska, eikö kuitenkin kaikkein kevytkenkäisintä ole seurustella vain siksi, että pääsisi jättämään?
Ei millään pahalla, mutta en vaan voi ymmärtää moista ideologiaa
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
- Juliet Jones
- Axel Foley
Nooruska kirjoitti:Se ois turhan kevytkenkästä, etin mieluummin jonku typerämmän seikan jättöön.
Aloittaisit jättämällä sen ärsyttävän deodorantin
http://www.youtube.com/watch?v=D4CpK8th ... re=related
Televisiokanava kommentoi Egyptin tilannetta: "... problems as rising food prices, high unemployment and official corruption."
[härm. "... ongelmia, kuten ruoan nouseva hinta, korkea työttömyys ja virkamiesten korruptio."]
Ööö. Mistäs maasta tässä nyt olikaan puhe?

Televisiokanava kommentoi Egyptin tilannetta: "... problems as rising food prices, high unemployment and official corruption."
[härm. "... ongelmia, kuten ruoan nouseva hinta, korkea työttömyys ja virkamiesten korruptio."]
Ööö. Mistäs maasta tässä nyt olikaan puhe?
Every ship must sail a world.
Olen sadisti (ja säälittävä).maija turjukka kirjoitti:Tuotanoin, Nooruska, eikö kuitenkin kaikkein kevytkenkäisintä ole seurustella vain siksi, että pääsisi jättämään?
Vaihdettu on! ^^ Ärsyttävää, että ne on ne oikeesti parhaat dödöt, jotka ei mulle käy.Juliet Jones kirjoitti:Aloittaisit jättämällä sen ärsyttävän deodorantinNooruska kirjoitti:Se ois turhan kevytkenkästä, etin mieluummin jonku typerämmän seikan jättöön.Vaihda tuoksuttomaan ja alkottomaan, jossa ei ole myöskään alumiinia.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Ärsyttää kaikki nuo narkolepsiasta/sikapiikistä valittajat.
Tottakai on ikävää, kun lapset sairastuvat ja muuttuvat ihan eri ihmisiksi sikapiikin takia (oletus), mutta on muistettava, että samojen lasten vanhemmat olivat innokkaita piikin otattajia lapsilleen silloin, kun sikaflunssa uhkasi. Ei tahdottu millään ehtiä saamaan piikkiä lapsille tarpeeksi nopeasti.
Omista lapsista 3 viidestä sai sikapiikin (isot pojat ei suostuneet sitä ottamaan), ja 8-vuotias, nuorin heistä, on muuttunut todella selvästi sen jälkeen. Väsymys on selvästi kovempi, ajatuskatkot ja hajamielisyys silmiinpistävät. Nukahtamisia yhtäkkiä keskellä päivää on ollut vain yksi. Yritän siis ravita hänen aivojaan mm. kalaöljyllä, ja tulokset ovat oloihin nähden hyvät. Ei tulisi mieleenkään alkaa ruikuttamaan sikapiikistä, itsehän se kuitenkin annettiin laittaa, vaikkakin jo silloin pitkin hampain ja epäröiden. Kyllähän kaikki tiesivät, että piikkiä ei ollut testattu riittävästi ennenkuin se otettiin käyttöön...
Viranomaistahoja syytetään aina, mutta ihmiset ovat loppujen lopuksi itse vastuussa päätöksistään. Eihän viranomaisten ja terveysalan ihmisten vakuutteluja tarvitse aina uskoa... omaa järkikultaa saa käyttää.
Omista lapsista 3 viidestä sai sikapiikin (isot pojat ei suostuneet sitä ottamaan), ja 8-vuotias, nuorin heistä, on muuttunut todella selvästi sen jälkeen. Väsymys on selvästi kovempi, ajatuskatkot ja hajamielisyys silmiinpistävät. Nukahtamisia yhtäkkiä keskellä päivää on ollut vain yksi. Yritän siis ravita hänen aivojaan mm. kalaöljyllä, ja tulokset ovat oloihin nähden hyvät. Ei tulisi mieleenkään alkaa ruikuttamaan sikapiikistä, itsehän se kuitenkin annettiin laittaa, vaikkakin jo silloin pitkin hampain ja epäröiden. Kyllähän kaikki tiesivät, että piikkiä ei ollut testattu riittävästi ennenkuin se otettiin käyttöön...
Viranomaistahoja syytetään aina, mutta ihmiset ovat loppujen lopuksi itse vastuussa päätöksistään. Eihän viranomaisten ja terveysalan ihmisten vakuutteluja tarvitse aina uskoa... omaa järkikultaa saa käyttää.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Hyvä kuitenkin että edes jonkinlainen apu on löytynyt.Voimia ja jaksamista sinne.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Täytyy olla samaa mieltä. Tosiaan kun niinkin monta rokotettiin ja ei ollut edes promillen luokkaa tuo sairastuneiden määrä, niin vaikka haittavaikutus olisi ollutkin tiedossa jossain selosteessa (tyyliin: "haittavaikutuksia, joita esiintyy harvemmalla kuin yhdellä 10 000:sta"), niin olisiko se oikeasti vaikuttanut rokotteen ottaneiden määrään? Ja jos rokotuksia ei olisi otettu, sikainfluenssa olisi ehkä levinnyt laajemmalle ja mahdollisesti olisi sitten pahentunut ja ihmisiä olisi kuollut, kuten esim. Britanniassa kävi. Varmaan tulisi vanhemmilta suurempi poru, jos lapsi olisi kuollut, kuin pelkästään sairastunut narkolepsiaan, joka on pääasiassa hallittavissa lääkkeillä.Maybrick kirjoitti:Ärsyttää kaikki nuo narkolepsiasta/sikapiikistä valittajat.![]()
"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."
Joo ja jos on pettynyt yhteiskunnan ja valtion terveysholhoukseen, voi perustaa prosenttijengin ja olla ilman.
-
Mooses
- Nikke Knatterton
Ärsyttää. Erittäin moni asia.
Maybrick: ”Kyllähän kaikki tiesivät, että piikkiä ei ollut testattu riittävästi ennenkuin se otettiin käyttöön...”
Jos sinä tiesit, se ei tarkoita että KAIKKI tiesivät.
Maybrick: ”Viranomaistahoja syytetään aina, mutta ihmiset ovat loppujen lopuksi itse vastuussa päätöksistään. Eihän viranomaisten ja terveysalan ihmisten vakuutteluja tarvitse aina uskoa... omaa järkikultaa saa käyttää.”
Mikäli mielestäsi olet itse vastuussa lapsesi sairastumisesta, niin todennäköisesti tiesit että lapsesi saattaa sairastua elinikäisesti lääkehoitoa vaativaan sairauteen rokotuksen myötä?
INES7: ”Joo ja jos on pettynyt yhteiskunnan ja valtion terveysholhoukseen, voi perustaa prosenttijengin ja olla ilman.”
Tietysti voi perustaa. Voi perustaa vaikka petankkikerhon. Mutta murhainfoon ei näemmä saa kyseisestä asiasta kirjoittaa. Täällä kun pitää olla yhtä iloista suurta perhettä, joka heiluttaa Suomen lippua hymy huulillaan ja saa pa**kahalvauksen aina kun joku arvostelee valtiota tai sen instansseja.
Rinnastatko kriittisyyden yhteiskuntaa kohtaan rikollisuudeksi, joka haluaa olla yhteiskunnan ulkopuolella?
t. mongoloidi
Maybrick: ”Kyllähän kaikki tiesivät, että piikkiä ei ollut testattu riittävästi ennenkuin se otettiin käyttöön...”
Maybrick: ”Viranomaistahoja syytetään aina, mutta ihmiset ovat loppujen lopuksi itse vastuussa päätöksistään. Eihän viranomaisten ja terveysalan ihmisten vakuutteluja tarvitse aina uskoa... omaa järkikultaa saa käyttää.”
Mikäli mielestäsi olet itse vastuussa lapsesi sairastumisesta, niin todennäköisesti tiesit että lapsesi saattaa sairastua elinikäisesti lääkehoitoa vaativaan sairauteen rokotuksen myötä?
INES7: ”Joo ja jos on pettynyt yhteiskunnan ja valtion terveysholhoukseen, voi perustaa prosenttijengin ja olla ilman.”
Tietysti voi perustaa. Voi perustaa vaikka petankkikerhon. Mutta murhainfoon ei näemmä saa kyseisestä asiasta kirjoittaa. Täällä kun pitää olla yhtä iloista suurta perhettä, joka heiluttaa Suomen lippua hymy huulillaan ja saa pa**kahalvauksen aina kun joku arvostelee valtiota tai sen instansseja.
Rinnastatko kriittisyyden yhteiskuntaa kohtaan rikollisuudeksi, joka haluaa olla yhteiskunnan ulkopuolella?
t. mongoloidi
"Terroristi-Risto huutaa ei saa lyödä naista!, kun Ryydman iskee vanhan tuolin Riston rumaan naamaan. Batman huutaa iske Ryydman vielä toisen kerran, se vie vain meiltä pienen hetken verran!"
Relatkaa Mooses... tytölläni siis ei ole diagnosoitu narkolepsiaa enkä ole sellaista käynyt kyselemässä, mutta kuten kerrottu muuttunut on ja kerran nukahtanut yhtäkkisesti. Toivon että oireet jää sille tasolle.Mikäli mielestäsi olet itse vastuussa lapsesi sairastumisesta, niin todennäköisesti tiesit että lapsesi saattaa sairastua elinikäisesti lääkehoitoa vaativaan sairauteen rokotuksen myötä?
Mielestäni silloin vuosi sitten yleisesti puhuttiin siitä, että rokote oli nopeasti kasattu eikä ehditty tutkia kunnolla. Ihmisten kuolemanpelko vain vei järkevän harkinnan mukanaan, niin että sitä piikkiä piti kyynärpäillä avustaen saada. Siitä kai pohjaltaan on kysymys.
Mutta: ei tehdä tästä jälleen yhtä narkolepsiakeskustelua, joten uusia ärsytyksenaiheita kehiin!
Sivuhuomautuksena. Olen kirjoittanut aiemmin tällä foorumilla siitä, että rokotteessa adjuvanttina käytetyn skvaleenin riskit olivat tiedossa vuodesta 2003, jolloin ilmestyi sitä koskeva tutkimus M. Satoh et.al. (2003), "Induction of lupus autoantibodies by adjuvants". Suomessa ja Ruotsissa käytetty rokote oli ensimmäinen todella laajamittainen tutkimus skvaleenin käytöstä kaiken ikäisillä. Tutkimustulos näyttää olevan, ettei sitä olisi pitänyt antaa lapsille tai raskaana oleville naisille. Kanadassa ennakoitiin sen verran, että raskaana olevat saivat adjuvantitonta rokotetta - ja tuskinpa he antoivat rokottaa lapsiaankaan adjuvantillisella. Epäluuloisuutensa vuoksi kanadalaiset jäivät nyt ilman merkittävää tutkimustulosta, jonka mukaan adjuvantillinen rokote voi aiheuttaa autoimmuunisairauden puhkeamisen. 
Every ship must sail a world.
Ärsyttää komeamman puolison loistava tapa viilata pilkkua...
Esimerkki. Komeampi puoliso pyytää apuani vaikkapa ansioluettelon tekemisessä. Hän on tehnyt ansioluettelon ehkä kerran elämässään, minä taas lähes joka kesä. No sitten hän kysyy mielipidettäni esim. pitääkö luetteloon laittaa ajokortti. Vastaan, että yleensä niihin perustietoihin tulee nimi, syntymäaika, siviilisääty, (perhe), ajokorttiluokka, sotilasarvo... No sitten pitää vääntää, että no enhän mä nyt tässä työssä, johon haen, niin välttämättä tarvitse autoa. Onkohan se pakollinen? Mikähän ajokortti mulla olikaan, kyllä mulla on kuorma-autokorttiki. No pitäskö se kuitenki laittaa? Mä soitan veljelle ja kysyn (soittaa veljelleen ja kysyy). Mihinkä kohtaan se pitää laittaa, ihan viimeiseksikö? Mitä jos sen jättää pois? Oliskohan se huono? Antaako se huonon kuvan, jos en sitä laitakaan? Mä kysyn isältä (soittaa isälleen).
Ja yhdestä pienen pienestä asiasta nousee puolen tunnin väittely ja hermostuminen, joka johtaa siihen, että "ei pitäisi edes hakea mitään työtä kun ansioluettelon tekeminenkin on niin vaikeaa".
Eikä mun neuvo kuitenkaan kelpaa.
Ja sitten jos en ota kantaa koko asiaan, niin arvatkaa vaan mitä siitä seuraa...
Esimerkki. Komeampi puoliso pyytää apuani vaikkapa ansioluettelon tekemisessä. Hän on tehnyt ansioluettelon ehkä kerran elämässään, minä taas lähes joka kesä. No sitten hän kysyy mielipidettäni esim. pitääkö luetteloon laittaa ajokortti. Vastaan, että yleensä niihin perustietoihin tulee nimi, syntymäaika, siviilisääty, (perhe), ajokorttiluokka, sotilasarvo... No sitten pitää vääntää, että no enhän mä nyt tässä työssä, johon haen, niin välttämättä tarvitse autoa. Onkohan se pakollinen? Mikähän ajokortti mulla olikaan, kyllä mulla on kuorma-autokorttiki. No pitäskö se kuitenki laittaa? Mä soitan veljelle ja kysyn (soittaa veljelleen ja kysyy). Mihinkä kohtaan se pitää laittaa, ihan viimeiseksikö? Mitä jos sen jättää pois? Oliskohan se huono? Antaako se huonon kuvan, jos en sitä laitakaan? Mä kysyn isältä (soittaa isälleen).
Ja yhdestä pienen pienestä asiasta nousee puolen tunnin väittely ja hermostuminen, joka johtaa siihen, että "ei pitäisi edes hakea mitään työtä kun ansioluettelon tekeminenkin on niin vaikeaa".
Eikä mun neuvo kuitenkaan kelpaa.
Ja sitten jos en ota kantaa koko asiaan, niin arvatkaa vaan mitä siitä seuraa...
Tämän taivaan alla tuuli puhaltaa.
Loma loppuu, huomenna töihin. Olisi vielä mennyt viikko tai pari ihan omissa askareissa.