Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

taavetti
Perry Mason

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Gravedigger ...ainoa ehkä, jota saattamaan lähtisinkin.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

taavetti kirjoitti:Gravedigger ...ainoa ehkä, jota saattamaan lähtisinkin.
No jos tarpeeksi sieniä löytyy niin mikä nottei!
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
matlockb
Watson itse

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Voitte kaikki lukea henkirikoksista(selvittämättömät, Matti Heikka) mikä ärsyttää minfossa tällä kertaa ja paljon! :twisted:
Kun jotain yrittää tehdä tämän foorumin tason ylläpitämiseksi ja ennen kaikkea asioista kiinnostuneille antaa tietoa, niin kaikki menee pahemman kerran päin (-).
Vaikka syy olikin osin omaa tyhmyyttäni niin kyllä se ärsyttää että koko iltapäivän urakka menee hukkaan.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
Kärsinyt_
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Kärsinyt_ »

Tää on alkanu tekeen sitä ettei pidä kirjautuneena...?! :evil:
Onneksi ei toki ole kesken kirjoituksen buukannut pihalle, mutta monesti ei kirjaudukaan automaattisesti sisään sivua avattaessa.... :roll:
Kiitos ja Anteeks, risa aita!

- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -

Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Kas vain sanoi kasvain.Ittellä ei enää tuota ongelmaa ole(niinkuin viime vuonna)
mutta viikonloppuna kävi useamman kerran niin että postasin kirjoituksen josta tuli
se ihan normaali ilmoitus ruutuun, mutta kun palasin ketjuun, ei viestiä ollutkaan missään.
MerryLea
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja MerryLea »

Ai että niin oikeasti tapahtuu muillekkin että viestit katoaa? Tämä tieto helpottaa suuresti, sillä ihmettelin miksi niin käy, ja totesin sen jo johtuvan jollain tapaa siitä että olen tyhmä! :D
Mitäs helvettiä sitä tähänkin sanos...? Johan mä asiani kerroin... No, näkemiinkiitosseurasta&sillee! Ooksä viäl siäl? Saiskos sit vaikka jotain hyvää juotavaa!?
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

MerryLea kirjoitti:Ai että niin oikeasti tapahtuu muillekkin että viestit katoaa? Tämä tieto helpottaa suuresti, sillä ihmettelin miksi niin käy, ja totesin sen jo johtuvan jollain tapaa siitä että olen tyhmä! :D
Mahdottomastakin voi tulla mahdollista minfossa. :lol:
Pikkuvikojahan nuo ovat ja jokainen saa syyttää vain itseään jos ei pastettanut pitkää
postausta jonnekin ennen sen lähettämistä tänne(itselle kävi useammankin kerran).
Nimittäin jos nyt en ihan kauhean väärin muista niin aikalailla vuosi taaksepäin palsta
pragasi paljon pahemmin..
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Kärsinyt_ kirjoitti:Tää on alkanu tekeen sitä ettei pidä kirjautuneena...?! :evil:
Onneksi ei toki ole kesken kirjoituksen buukannut pihalle, mutta monesti ei kirjaudukaan automaattisesti sisään sivua avattaessa.... :roll:
Mulla teki viikonlopun sitä, et kun tulin tänne kirjanmerkistä olin kirjautunut ulos. Sit kirjauduin uudestana sisään, mut sit ku yritin lähteä surffaamaan mä olinkin taas kirjautunut ulos. En siis päässyt ees etusivulle. Oispa vika kestänyt vähän pidempään ni ois päässyt tästämin addiktiosta. Se ärsyttää :mrgreen:
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Tyhmät gallupit..tai lähinnä tyhmät vastausvaihtoehdot. Asiat voi hoitaa siististikkin, jos siihen kykenee.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
matlockb
Watson itse

Nyt ärsyttää nimimerkki x, joka avasi suoli24:ään tällaisen ketjun:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9517608

Syystä että en uudelleen heti kirjoittanut artikkelia (syyt pitäs olla kaikilla vähänkin järkevillä tiedossa), nyt artikkeli on kirjoitettu, eli Matti Heikka löytyi surmattuna-ketju, löytyy vielä selvittämättömistä.
Olis voinu hyvinkin asiallisessa yv:ssä (jonka hänelle tunti ennen ketjun avaamista s24:ssä lähetin) sanoa minulle asian ja pyytää kirjoittamaan jutun mutta ei!
Juttu nyt kuitenkin löytyy tuolta ja nimimerkki x voi hyvinkin uskaltautua esiin ja alkaa haukkumaan minua nyt täällä, eikä ihme nikkien takana s24:ssä.
Ja tämä ei tule olemaan pysyväkäytäntö, että kirjoitan lupaamani artikkelit kun minut on ensin haukuttu suoli24:ssä.
".. Sä kosketusta kaipaat toisen ihmisen, ken voi sulle antaa rakkauden. Saada voi vain toista etsien; onnea hyppysellisen .. " (Berit [oik. Tuula Etola]; Hyppysellinen onnea, san. Turkka Mali, säv. Jori Sivonen)
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

^ Kannattaako näistä ärsyyntyä? Kun tutkailee tarkemmin laittamaasi linkkiä, siellä tuntuu olevan myös Bodom -keskustelijoilla ihan oma maailmansa.

Kampamaneetti saattaa olla hyväntahtoinen kaveri, mutta joskus liika uteliaisuus voi tuntua häiritsevän tunkeilevalta. Ed. lause sopii muihinkin tämän palstan kirjoittelijoihin.
Paras tapa on aina ja uudestaan olla noteeraamatta trolleja. Niin minä tekisin. Aika nopeasti trollista tulee toimintakyvytön, kun sitä ei ruoki. Ja sama pätee jälleen myös tänne ;)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
matlockb
Watson itse

Rosamarine on oikeassa, eilen tämä suututti ja kunnolla, mutta nyt kun tarkemmin ajattelee niin saahan sitä kirjoitella jossai s24:ssä mitä tykkää ja haukkua kaikki nimimerkit täältä, tai no eiköhän kaikki ole jo siellä haukuttu :D Onneksi tällä palstalla pelaa kuitenkin selvästi paremmin moderointi kuin mainitsemallani s24:llä.
Ikävä juttu vain kun haukkuja kirjoittelee samalla palstalla ja sitten jää tällaisesta toiminnastaan kiinni, ja tietääkseni täällä on tuplanikkeily kielletty.
Mielestäni olisi ollut fiksumpikin tapa vaatia minua kirjoittamaan tuon lupaamani ja nyt kirjoittamani teksti uudelleen (kuten tuolla yllä jo todetaan, niin tekstit aina välillä häviävät bittiavaruuteen kuten itselleni kävi).
hannu hanhi
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja hannu hanhi »

matlockb kirjoitti:Rosamarine on oikeassa, eilen tämä suututti ja kunnolla, mutta nyt kun tarkemmin ajattelee niin saahan sitä kirjoitella jossai s24:ssä mitä tykkää ja haukkua kaikki nimimerkit täältä, tai no eiköhän kaikki ole jo siellä haukuttu :D Onneksi tällä palstalla pelaa kuitenkin selvästi paremmin moderointi kuin mainitsemallani s24:llä.
Ikävä juttu vain kun haukkuja kirjoittelee samalla palstalla ja sitten jää tällaisesta toiminnastaan kiinni, ja tietääkseni täällä on tuplanikkeily kielletty.
Mielestäni olisi ollut fiksumpikin tapa vaatia minua kirjoittamaan tuon lupaamani ja nyt kirjoittamani teksti uudelleen (kuten tuolla yllä jo todetaan, niin tekstit aina välillä häviävät bittiavaruuteen kuten itselleni kävi).
Ota vain kohteliaisuutena. Tuollainen tyhjänpäiväinen herjaaminen tarkoittaa, että olet oikeasti saanut täällä jotain aikaiseksi. Minua ei herjaa koskaan kukaan missään, pitäis varmaan huolestua.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

hannu hanhi kirjoitti:Minua ei herjaa koskaan kukaan missään, pitäis varmaan huolestua.
Kunnon korvausta vastaan on järjestettävissä.Saat valita vittuilun aiheen, keston ja rankkuuden.
Noiden perusteella määräytyy myös hinta.Paa yksäriä jos kiinnostaa. :wink:
matlockb
Watson itse

Eipä tuon takia kannata tosiaan yöuniaan menettää, tämä yksi ja sama henkilöhän voi laittaa niin monella nimimerkillä eri haukkumisviestejä kuin haluaa. Ihmettelen vain tuota herjauksen aihetta, yksi hemmetin artikkeli (joka nyt on kirjoitettu, toivottavasti tyydyttää jonkun tiedonjanoa).
No, kaikkia ei voi miellyttää ja noista suoli24:n kommenteista päätellen jollain on pahan kerran ongelmia mielenterveyden kanssa, kannattaisi ennemmin perehtyä niihin oikeisiin oikean elämän ongelmiin eikä haukkua täysin tuntematonta nimimerkkiä keskustelupalstalla :roll:
LISÄYS: Näköjään tuollakin on jonkinlaista moderointia, nyt on lähtenyt koko ketju bittiavaruuteen, samaan paikkaan varmaan kuin se kuuluisa artikkeli josta koko soppa sai alkunsa.
Lukittu