Sanna Marin kokoomaketju

Tänne keskustelut politiikasta siihen liittyvästä korruptiosta yms.
canis lupus
Jessica Fletcher

Re: Sanna Marin kokoomaketju

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

Täähän se on ongelma koko Sanna -keississä.

Ne jotka näkee jutun, ei oo intresseissä lähteä asiaa omalla naamalla esiin tuomaan.

1) käyttäjät. Ok ollaan samaa puolella. Jos tätä aetaan penkomaan, jää omatkin kokkelikauppiaat kuseen.

2) päihdelääkärit. Oma ura herkästi katkolla, jos alkaa pääministeriä kampittamaan, varsinkaan kun ei ole "vahvaa näyttöä".

Ne jotka eivät näe, eivät ole itse käyttäneet. Jo poliittisista syistä roska maton alle ja unohduksiin. Varsinkaan demareilla, tai yleensäkään hallituspuolueilla, ei ole intressejä selvittää todellista tolaa. Monet käyttää itekin kaikenlaisia päihteitä, ja hei, vaait on tulossa.

Periaatteessa mullekin olisi peeämmän "pikku irrottelu" ihan okei. Mut en mä olekaan hakeutunut piäministeriksi, ihan jo siksi että pitäis olla kaiken aikaa skarpimpi kuin mitä pystyn olemaan. Toisaalta, oon patriootti, olen huolissani miten tämän maan asioita oikeasti hoidellaan...
SAK:n pää­ekonomisti Marinin erityis­avustajaksi
Pääministerin esikunta saa uuden talouspoliittisen avustajan ensi maanantaina.
Kovasti se Sanna tarvii avustajia näköjään...
Tämä esimerkiksi. SAK on erittäin ideologisesti asettautunut ammattiyhdistys. Mitä hilloa tällainen tekee pääministerin erityisavustajana?! Ei tässä enää mennä kansakunnan etu edellä, vaan ideologia edellä.
Mens malus in corpore sano
Hermione
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Jostain syystä tuli alla olevasta uutisesta jauhojengi mieleen:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009043095.html
Jätevesi­tutkimus paljastaa: Kokaiinin käyttö lisääntynyt – keskittyy yhä voimakkaammin yhdelle alueelle

Amfetamiinin ja ekstaasin käyttö on vähentynyt.

STT
7:36

Kokaiinin käyttö on edelleen lisääntynyt Suomessa ja käyttö keskittyy yhä voimakkaammin pääkaupunkiseudulle, käy ilmi Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) tuoreimmasta jätevesitutkimuksesta.
LLT
Jazzermasser
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Jazzermasser »

Sannalla on silleen tällä hetkellä ihan yks hailee kelle pilluaan jakelee kun on jo lapsenkin synnyttänyt niin meno on sitten entistäkin villimpää kun ei enää oo estoja siitä et mitä munaa saisi mekkoonsa niin sanotusti..Eli ei oo ihme jos oma mies ei kauheesti nappaa jos saaliina löytyy jotain parempaa parruttajaa tarjolle siis..Onhan siitä ollut juttuakin että seksi halut kasvaa kun on ekah lapsen synnyttänyt mutta sitten se oma mies ei välttämättä oo se himojen kohde kummiskaan..
canis lupus
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

Jazzermasser kirjoitti: Pe Syys 02, 2022 3:26 pm Sannalla on silleen tällä hetkellä ihan yks hailee kelle pilluaan jakelee kun on jo lapsenkin synnyttänyt niin meno on sitten entistäkin villimpää kun ei enää oo estoja --- ..Eli ei oo ihme jos oma mies ei kauheesti nappaa jos saaliina löytyy jotain parempaa parruttajaa ---
Mä en noin ihmeemmin muutenkaan erikseen arvosta naisia sen mukaan kuinka ronkeleita ovat. Pelkkää plussaa iloluontoisuudesta.

Mut joo esim kokkeli saa estot tieltä hemmettiin. Kiva joskus, kallista toki.

Saa vaan estot pois myös tarkkanäköisyydestä seuransa suhteen (niinkuin videonpätkistä selvinnee), ongelma on vaan se minkälaisia riskejä siinä tulee ottaneeksi esimerkiksi "informaatiovaikuttamisen" osalta... Mua ei haittaisi yhtään siviilihenkiö Sannan iloittelu, hauskanpito, tanssiminen. Mutta mikä on vaikutus jos joku kaveripiiristä törmää tarjoukseen "10t€ ja ilmaiset kokkelit vuodeksi, jos saat kännykälles jotain herkullista".

Ja tällä aineistoa sitten vaikutetaan tasavaltamme piäministeriin, tarjouksilla joista et voi kieltäytyä.

Ja kuinka epätodennäköistä tällainen olisi? Hei, jopa mullekin on tarjottu (toki vaatimattomammin summin) tämäntyyppistä diiliä. Enkä tunne oikeastastaan ketään päättäjää henkiökohtaisesti.

(edit: mun spill resistent keyboard skippaa joskus älliä, tsorit)
Mens malus in corpore sano
Pedverkele

Viesti Kirjoittaja Pedverkele »

Tässä koko kohussa medialta unohtu täysin se, että millä perusteella Suomen ns. Tärkein henkilö hengailee b luokan julkkisten kans, joilla on todellinen tausta huumeisiin. Ja toiseksi, en ole vieläkään saanu selvyyttä Sannan ja Uniper homma. Julkisuudes oli, että 1 sähköposti muistio lähetetty, jonka jälkeen on jatkettu radalla biletystä, samalla Tuppurainen jäi hoitamaan Uniperia. Ei vittu mene mun jakeluun, et millä perusteella ne ruisrokit yms oli tärkeempiä? Sannan biletysilta makso 12 miljardia veronmaksajille, ja se oli vasta alkupala. Miksi Saksa pysyy hiljaa Sannaan liittyen. ??
Kitarisa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kitarisa »

Oppenheimer kirjoitti: Pe Syys 02, 2022 2:38 pm A -näytettä ei vahvisteta B-näyteen tutkimisella, mikäli A-näyte on negatiivinen. Näin säännöt menevät. Mikäli A-näyte olisi positiivinen, tutkittaisiin B-näyte. Jos se olisi negatiivinen, niin se olisi testin lopputulos. Tuloksen tulkinnassa sovelletaan siis tavallaan "lievemmän lain periaatetta", vaikka lähtökohtaisesti kumpi tahansa tuloksista voi olla virheellinen silloin, kun ne poikkeavat toisistaan.
Kuulostat siltä, että olet asiasta perillä. Luotan tähän, vaikka kuulostaminen nyt ei sinänsä ole luotettavuuden argumentti.
En tiedä nykyaikaisten analyysimenetelmien virhemarginaalia. Sitä ei opetettu elämämkoulussa. Sen sijaan olen havainnut, että poikkevia tuloksia uutisoidaan silloin tällöin urheilusivustoilla, vaikka kilpaurheilu ei sinänsä voisi vähempää kiinnostaa.
Nykyaikaisten testauslaitteiden tuote-esitteitä nähneenä, ovat ainakin lupaukset sitä luokkaa, että virheen mahdollisuus lähentelee nollaa. Toisaalta Fimlabin sivuilla annetaan ymmärtää, että virhemahdollisuudet ovat lähtöpäässä:

”Tekijöitä, jotka vaikuttavat huumaus- ja lääkeaineiden löytyvyyteen virtsanäytteestä:

– elimistöön joutuneen aineen määrä (annos, annostiheys, antotapa)

– aika viimeisestä käyttökerrasta

– aineen farmakokineettiset erikoispiirteet (puoliintumisaika, erittymistiet, erittyminen virtsaan eri fysiologisissa olosuhteissa)

– virtsan laatu (väkevöitymisaste, pH)

– yksilön erityispiirteet (ruumiinrakenne, sairaudet)

Jos epäillään tuloksen oikeellisuutta, testi uusitaan käyttäen toista virtsanäytettä.”
Lähde: https://fimlab.fi/tutkimus/8355
En minä suinkaan ole vaivannut päätäni luottolääkäriasialla. Tehän sitä jankutatte. Jos olette sitä mieltä, että luottolääkärillä ja / tai Marinilla on näppinsä pelissä, niin miettinette, kuinka monella eri tavalla näytettä on voitu manipuloida.
En jaksa uskoa, että näytettä olisi manipuloitu, tai että luottolääkärillä olisi millään tavoin sormensa pelissä tulosten osalta. Kaikki on toki teoriassa mahdollista, mutta jotenkin tällaisessa tapauksessa en siihen vaihtoehtoon aivan herkästi usko. Kuten sanoin, mielestäni ainoa vaihtoehto olisi käyttää näytettä, joka on peräisin toisesta ihmisestä. Jos joku keksii jonkun toisen vaihtoehdon, kertokoon.
aumari
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja aumari »

Marinin suosio ei ole laskenut, koska hänen esiintymisensä on niin itsevarmaa ja joskus hyökkäävää. Hyökkäys on paras puolustus, kun syyttää ja haukkuu toisia, niin omat teot jää taustalle. Kaikki ei sitä tajua, mutta lapsetkin tietää, että joka toista haukkuu on ite.
~enigma~
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja ~enigma~ »

Pedverkele kirjoitti: Pe Syys 02, 2022 7:59 pm Tässä koko kohussa medialta unohtu täysin se, että millä perusteella Suomen ns. Tärkein henkilö hengailee b luokan julkkisten kans, joilla on todellinen tausta huumeisiin.
Nimenomaan! Juuri tässä olet asian ytimessä. Mikä todellisuudessa on suurin yksittäinen osoitus siitä, että jotakin on pääministerin kohdalla pielessä; hänen valitsemansa seura. Sillä mikä yhdistää tätä sinällään sekalaista seurakuntaa (someturhakkeita, velkaantunutta "stylistiä", valokuvaajaa jne.) Aivan oikein. Ja miksi Marin siis on tässä seurassa? Koska ei löydä muuta seuraa? Tuskin. Koska kokee yhteyttä näiden kavereiden kanssa, jakavathan he saman poliittisen kiinnostuksen... Tuskin. Koska hekin ovat pienten lasten vanhempia ja... Noup.
The owls are not what they seem
acp
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja acp »

Pedverkele kirjoitti: Pe Syys 02, 2022 7:59 pm Tässä koko kohussa medialta unohtu täysin se, että millä perusteella Suomen ns. Tärkein henkilö hengailee b luokan julkkisten kans, joilla on todellinen tausta huumeisiin. Ja toiseksi, en ole vieläkään saanu selvyyttä Sannan ja Uniper homma. Julkisuudes oli, että 1 sähköposti muistio lähetetty, jonka jälkeen on jatkettu radalla biletystä, samalla Tuppurainen jäi hoitamaan Uniperia. Ei vittu mene mun jakeluun, et millä perusteella ne ruisrokit yms oli tärkeempiä? Sannan biletysilta makso 12 miljardia veronmaksajille, ja se oli vasta alkupala. Miksi Saksa pysyy hiljaa Sannaan liittyen. ??
~enigma~ kirjoitti: Pe Syys 02, 2022 10:56 pm Nimenomaan! Juuri tässä olet asian ytimessä. Mikä todellisuudessa on suurin yksittäinen osoitus siitä, että jotakin on pääministerin kohdalla pielessä; hänen valitsemansa seura. Sillä mikä yhdistää tätä sinällään sekalaista seurakuntaa (someturhakkeita, velkaantunutta "stylistiä", valokuvaajaa jne.) Aivan oikein. Ja miksi Marin siis on tässä seurassa? Koska ei löydä muuta seuraa? Tuskin. Koska kokee yhteyttä näiden kavereiden kanssa, jakavathan he saman poliittisen kiinnostuksen... Tuskin. Koska hekin ovat pienten lasten vanhempia ja... Noup.
Kuva
ruusumaa
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

aumari kirjoitti: Pe Syys 02, 2022 9:07 pm Marinin suosio ei ole laskenut, koska hänen esiintymisensä on niin itsevarmaa ja joskus hyökkäävää. Hyökkäys on paras puolustus, kun syyttää ja haukkuu toisia, niin omat teot jää taustalle. Kaikki ei sitä tajua, mutta lapsetkin tietää, että joka toista haukkuu on ite.
Ketä hän haukkui? Orpoa vai? Mielestäni ei, koska Orpo kokoomuslaisena tietenkin länkytti hallituksen toimia vastaan olla kerrankin köyhien puolella.

Arvostukseni Marinia kohtaan laski pakkaselle noista bilekohuista, mutta ei hän mielestäni silti ketään haukkunut.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Cacao
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Cacao »

Marin on narsisti. Aina ollut ja tulee aina olemaan. Osa varmasti minfolaisistakin muistaa, kuinka Marin arvosteli isäänsä alkoholistiksi, eikä mennyt isänsä hautajaisiin. Syytti isäänsä joka asiasta ja sitten kun jää politiikka-kuvioista pois, niin melko varmasti avautuu sekoiluistaan tyyliin, "kun mun isä oli semmonen, niin hänelle jäi traumat" etc. Marin-lahkolaisten intressit suvaitsuvaisuudesta tuli jo silloin esille: Sannan isukki tuomittiin pelkästään Sannan sanomisista, kuinka paha isi oli. Onneksi Sannan äiti kääntyi lesboksi, elämä muuttui ihanaksi ja täydelliseksi kahden naisen sateenkaari-perheessä, mutta siltikin on hyvä syyttää isää, vaikka ilmeisesti isällä ei ole mitään tekemistä Sannan kasvatuksen kanssa.
Toivossa on hyvä elää ja Rauhassa kuolla, sanoi lapamato
ruusumaa
Horatio Caine

Olen myös ihmetellyt Sannan suhtautumista isäänsä.

"Minulla ei ole isää" hän on sanonut. Kaikilla ihmisillä on isä.

Eikä olisi ollut suuri vaiva mennä isän hautajaisiin. Sukunimi on kylläkin kelvannut.

Äitinsähän on nykyään aivan toisella nimellä.
dippainssi
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja dippainssi »

ruusumaa kirjoitti: La Syys 03, 2022 7:56 am Olen myös ihmetellyt Sannan suhtautumista isäänsä.

Eikä olisi ollut suuri vaiva mennä isän hautajaisiin. Sukunimi on kylläkin kelvannut.

Tuo sukunimen pitäminen saattaa kyllä vähän minuakin ihmetyttää, kenties Marin, jonka voi hienosti lausua "mariin" , on hänen mielestään hieno tuon epä-suomalaisen kalskahtavuuden takia.
Mutta isän -ja miehenmalli on ainakin puuttunut.
Allahia ei ole olemassa.
Oppenheimer
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Oppenheimer »

dippainssi kirjoitti: La Syys 03, 2022 2:31 pm
ruusumaa kirjoitti: La Syys 03, 2022 7:56 am Olen myös ihmetellyt Sannan suhtautumista isäänsä.

Tuo sukunimen pitäminen saattaa kyllä vähän minuakin ihmetyttää, kenties Marin, jonka voi hienosti lausua "mariin" , on hänen mielestään hieno tuon epä-suomalaisen kalskahtavuuden takia.
Mutta isän -ja miehenmalli on ainakin puuttunut.
Miten niin on puuttunut? Hapan maistuu molemmille.
ruusumaa
Horatio Caine

^No tuskin Sanna isästään paljon muistaa, jos on ollut 5-vuotias kun vanhemmat erosivat.

Ne riippuvuusgeenit kun vain ovat periytyviä.

Useinhan alkoholistivanhempien lapset ovat absolutisteja sen lasisen lapsuuden vuoksi.

Mutta tosiaan miehen malli on puuttunut, sen tarvitsee tyttölapsi siinä missä poikakin.
Vastaa Viestiin