Madeleinen tapaus ( Ketju 1)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
Cicciolina
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

blackwidow kirjoitti:aivan elämää jatkuu eikä näissä tilanteissa kannata jäädä murehtimaan pienen tytön kohtaloa vaan ottaa elämästä ilo irti :shock: :shock:

tosin mietyttää että jatkuuko madden elämä ja jos jatkuu niin millä tavalla, kun vanhemmat jättivät heitteille, ryyppyreissut kun olivat tärkeimpiä.

itse en kyllä usko sieppaukseen.
Eihän tosiaan taida tarkoittaa ettei murehtis Madden kohtaloa vaikka elämä jatkuiskin.. Ja kuka mainitsi että ottaa elämästä ilo irti? Voihan sitä yrittää silti katsoa eteenpäin.. Ihan olen kaksosten kannalta iloinen etteivät ole kokoaikaa naama norsunveenä.. Ja samahan se on miltä julkisuuskuva näyttää, yksikään kuva ei kerro sitä totuutta miten he ihan oikeasti elävät.Kun heillä kuitenkin on elämää myös muuallakin kuin julkisuudessa.
Sä et voi olla tosissas, jos oot aika mustavalkoista ajatusta kylvät.. ;) :lol: :lol:
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

..
Viimeksi muokannut blackwidow, Ma Loka 08, 2007 3:56 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Lehtikuvat kertovat hyvin totuuden syyllisyydestä mihin niitä muita todisteita tarvitaan?. Entäpä jos kuvan otto hetkellä on joku vaikka kertonut jonkun vitsin jolle äiti hymyilee?? Ai niin eihän sitä sovi hymyillä enään kun yksi lapsi on hukassa.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Lydia07
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Lydia07 »

Kuva

No mitäs medialynkkausta ja medianlukutaitoa tutkivat tästä sanovat?
Teksti vielä tehokeinona?
Kun etsii toisen parasta, löytää omansa.
- Platon -
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Tässäpä linkki joka ilmeisesti näitten kuva analyysien perusteella vapauttaa katen syyllisyydestä.

http://www.mirror.co.uk/news/topstories ... -19057964/
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

juu, ei sitä sovi missään nimessä hymyillä koska silloin olet syyllinen, jos itket olet vaan kalastelemassa sääliä ja olet syyllinen, jos olet ilmeetön olet kylmä ja tunteeton=tappaja siis ja näin ollen syyllinen.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Cicciolina
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

jamppa kirjoitti:Tässäpä linkki joka ilmeisesti näitten kuva analyysien perusteella vapauttaa katen syyllisyydestä.

http://www.mirror.co.uk/news/topstories ... -19057964/
Vapauttaa syyllisyydestä.. :) Kiitos kuvasta! Mielestäni tämä tapaus on vielä avoin eikä syyllistä/syyllisiä ole saatu kiinni?! (Toki ymmärsin ironiasi. ) :lol:
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Tuli täsä mieleeni, että aika monet lääkärit käyttänevät itse (ainakin ulkomailla) riippuvuuteen johtavia lääkkeitä...
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Lydia07 kirjoitti:Kuva

No mitäs medialynkkausta ja medianlukutaitoa tutkivat tästä sanovat?
Teksti vielä tehokeinona?
Juuri noin se tehdään, hämmästyttävän täsmällisesti ja julmasti.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

blackwidow kirjoitti:aivan elämää jatkuu eikä näissä tilanteissa kannata jäädä murehtimaan pienen tytön kohtaloa vaan ottaa elämästä ilo irti
Hymy=ilo irti elämästä...;)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

joo, saman jutun olen kuullut, ja tiedän että jo opiskeluaikana moni joutuu lopettamaan kun jää koukkuun lääkärinopintojen aikana. Sen verran rassaavaa opiskelua :roll:

Jos porukassa on vaan lääkäreitä tms. niin on hyvin mahdollista että käytetään samaa tavaraa porukassa vaikka illanistujaisissa...Tämä onkin se ainoa asia joka musta voi olla sen takana että koko porukka valehtelee, eli pieni uhkaus mccannien puolelta että kaikki jäädään sitten kiinni...jos ette pysy tarinassa...

jotenkin tuo gerry on kuitenkin vähän sivussa kokoajan(tää on tätä mun omaa mietintää mutta muu porukka jotenkin matsaa hyvin yhteen...olis kiva tietää että ovatko alunperin katen tuttuja jne...

niin ja lehtitiedon mukaan murat voisi todistaa mccanneja ja koko porukkaa vastaan...mitenköhän?
Viimeksi muokannut cicero, Ma Syys 24, 2007 5:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Marsalkka
Horatio Caine

cicero kirjoitti:joo, saman jutun olen kuullut, ja tiedän että jo opiskeluaikana moni joutuu lopettamaan kun jää koukkuun lääkärinopintojen aikana. Sen verran rassaavaa opiskelua
.
Lopettamaan opiskelut vai lopettamaan lääkkeiden popsimisen?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

Marsalkka kirjoitti:
cicero kirjoitti:joo, saman jutun olen kuullut, ja tiedän että jo opiskeluaikana moni joutuu lopettamaan kun jää koukkuun lääkärinopintojen aikana. Sen verran rassaavaa opiskelua
.
opiskelut...toisinaan siitä popsimisesta jää jossain vaiheessa kiinni....
Viimeksi muokannut cicero, Ma Syys 24, 2007 5:15 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
kotona syntynyt
Susikoski

Viesti Kirjoittaja kotona syntynyt »

Millaisia teorioita illan kulusta ja Madeleinen mystisestä katoamisesta muilla on? Taitaa olla lähinnä kaksi "kuppikuntaa", vanhemmat syyllisiä tai sitten joku/jotkut siepanneet tytön. Toki myös mahdollista mutta minusta ainakin aika epätodennäköistä että olisivat itse lavastaneet kidnappauksen, jossa versiossa tällöin yhdistyisivät molemmat edellämainitut teoriat.

Itse olen tällä hetkellä kallistuneena vanhempien syyllisyyden kannalle ja tapahtumat olisivat voineet mennä kutakuinkin seuraavasti:

Vanhemmat tai jompikumpi heistä laittaa lapset nukkumaan johonkin aikaan illasta, luultavimmin reilusti ennen kahdeksaa, antaen nukkumisen varmistamiseksi unilääkettä. Huomaavat ennen baariin lähtöä että tyttö on hengetön. Joutuvat paniikkiin tajutessaan tulevan ilmi lääkkeen annon. Kertovat ainakin osalle muuta seuruetta mitä on käynyt ja juonivat yhdessä kidnappaustarinan.

Jotta oleskelu ravintolassa sujuisi ulkoisesti normaalisti, herättämättä henkilökunnan ja muiden paikallaolijoiden keskuudessa epäilyjä mistään poikkeavasta, ainakin vanhemmat ottavat ruhoittavia. (Muutoin en ymmärrä kuinka olisivat pystyneet olemaan kuin ei mitään, siis jos jo tietävät Madeleinen kuoleen.)

O´Brian vie tietokilpailun loppumisen jälkeisen vajaan puolen tunnin poissaolonsa aikana Madeleinen pois huoneistosta. Tässä välissä on käyty kerrottujen aikojen mukaisesti välillä tarkastamassa lapsien voinnit. Kate käy tsekkaamassa lapset kymmenen aikaan ja tekee hälytyksen Madeleinen katoamisesta. Juuri tätä ennenhän O´Brian on palannut takaisin pöytään.

varmaan joku huomaa jonkun seikan jonka perusteelal juttu ei voi mennä noin mutta minä nyt en toistaiseksi hoksaa muuta kysenalaista kuin että mihin kummaan tyttö oltaisiin voitu puolessa tunnissa kätkeä.
Marsalkka
Horatio Caine

cicero kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
.
opiskelut...yleensä siitä jää jossain vaiheessa kiinni....
Missä maassa? Suomessa?
Lukittu