Tyhmiä kysymyksiä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

Kuten olen joskus jollakin palstalla sanonut, kyselen aina mitä sattuu joten tämähän on minulle aivan oikea paikka!

Miksi nuo kamalat inisevät hytykät syövät vain minua eikä esimerkiksi poikaystävääni koskaan? Puremat raavittaa hulluna, joten jalat ihan verillä.nam. Mutta tuolla ukkelilla ei piston pistoa! Olen häkeltynyt. :shock: Ehkei sitä vaan raavita pistot niin kuin minua..? hhm. taisin vastata juuri omaan kysymykseeni, mutta:

Tietävätkö ampiaiset kuolevansa pistettyään jotakuta? Mistä kuningatar ampiainen tulee? Aina siellä sellainen on, mutta mistä se tulee, miten se syntyy ja miksi juuri se?

Miksi jotkin hyönteislajit syövät uroksen parittelun jälkeen?

Möllitän railakasta lauantai-iltaa yksin kun ukko on töissä. Näin hassun hauskaa minulla on.:)
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Kelju K. Kojootti
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kelju K. Kojootti »

serialist kirjoitti: Tietävätkö ampiaiset kuolevansa pistettyään jotakuta? Mistä kuningatar ampiainen tulee?
Pilkkua nussiaksemme se on mehiläinen joka kuolee pistettyään. Ampiainen puolestaan yleensä ei kuole, ellei käy niin että piikki jostain syystä jää pistettävään jumiin.

Muihin kysymyksiisi en sitten osaakaan vastata ja sitäpaitis olen kännissä.. :roll:
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

serialist kirjoitti:Kuten olen joskus jollakin palstalla sanonut, kyselen aina mitä sattuu joten tämähän on minulle aivan oikea paikka!

Miksi nuo kamalat inisevät hytykät syövät vain minua eikä esimerkiksi poikaystävääni koskaan? Puremat raavittaa hulluna, joten jalat ihan verillä.nam. Mutta tuolla ukkelilla ei piston pistoa! Olen häkeltynyt. :shock: Ehkei sitä vaan raavita pistot niin kuin minua..? hhm. taisin vastata juuri omaan kysymykseeni, mutta:

Tietävätkö ampiaiset kuolevansa pistettyään jotakuta? Mistä kuningatar ampiainen tulee? Aina siellä sellainen on, mutta mistä se tulee, miten se syntyy ja miksi juuri se?
Entisten täytyy kuolla, jotta uusille olisi tilaa.
Miksi jotkin hyönteislajit syövät uroksen parittelun jälkeen?
Proteiinia toipumiseen? Tai estääkseen urosta syömästä jälkeläisiä? Kaikissa näissä lajeissa on muistaakseni naaras isompi kuin uros, joten vastaus saattaa olla sama kuin kysymykseen "miksi koirat nuolevat muniaan".
Every ship must sail a world.
serialist
Olivia Benson

Muistin, että ampiainenkin kuolee pistettyään. Minun moka ja kiitos oikauksesta! :)

Itsekin olen miettinyt, että naaras syö uroksen siksi ettei se ehdi syödä jälkeläistä. Ehkä se on niin. Jännää. Katson luontodokkareitakin aina kun mahdollista, mutta perusjutut unohtuu joskus aivan tyystin. Voi minua.:)
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
- Jack Handy -
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

serialist kirjoitti:Miksi nuo kamalat inisevät hytykät syövät vain minua eikä esimerkiksi poikaystävääni koskaan? Puremat raavittaa hulluna, joten jalat ihan verillä.nam. Mutta tuolla ukkelilla ei piston pistoa! Olen häkeltynyt.
Kuulinpa sellaistakin, että O-veriryhmä on itikoista makeinta. Kuulunetko siihen ryhmään?
serialist
Olivia Benson

Tai sitten jalkani haisevat niin pahalle, että olen oikea itikka-magneetti. Kun eikös hiki houkuttele myös? :D Pakko myöntää, etten muista veriryhmääni. Ei ole tietoa koskaan tarvinnut mihinkään. o.O
- Jack Handy -
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

^Joo, ei ole varmaa tietoa. Isäni tosin on aina väittänyt, etteivät häntä itikat syö. Mutta isälläni on tosi paksu nahka. Luulisi, että ohemman ihon läpi olisi helpompi pistää. Useinhan pienet lapset ovat aivan paukamilla.
Tuulitukka84
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka84 »

Itikat kaihtavat ihmisiä,jotka syövät paljon valkosipulia tai tupakoivat. 5 raakaa valkosipulinkynttä päivässä ja saat olla kesäsi aikalailla rauhassa itikoilta(ja monilta muiltakin)
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Tuulitukka84 kirjoitti:Itikat kaihtavat ihmisiä,jotka syövät paljon valkosipulia tai tupakoivat.
Eivät kyllä todellakaan ainakaan mua kaihda vaikka poltan.
John Smith
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja John Smith »

Olis aika jännää, jos ihmisillä olisi sama lisääntymissysteemi kuin joillain hämähäkeillä. Niillä naaraat on monta kertaa kookkaampia kuin urokset, ja päästäkseen lisääntymään on äkkiä hyökättävä jostain piilosta ja hoidettava homma, ennen kuin naaras ehtii tappamaan ja syömään sut. Parittelun jälkeen niin käy taatusti, mutta hitaammat ei ehdi edes kassejaan tyhjentämään ennen kuin henki lähtee.

Paljon mukavampi ja vähemmän stressaava lisääntymistapa olisi sellainen kuin kasveilla. Mentäisiin vaan jonnekin pellolle seisomaan tuulisella säällä ja odoteltaisiin että tuulenpuuska puhaltaisi hilseet tukasta.
"Vain fakiiri kusee tumppeja."
- Vanha viidakon sanonta
Anna
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Anna »

Mä taas oon kuullut että jos syö paljon b-vitamiinia, hyttyset ei pistä.
Ehkä sun miehes juo enemmän olutta kun sä, eikös siitä saa b-vitamiinia?
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Ilmeisesti mikä tahansa b-ryhmän vitamiini ei sellaisenaan vaikuta, vaan nimenomaan hiivatablettien syöminen (niissä b-ryhmän vitaamiineja mm.) Kokeiltu on. Syön joka päivä hiivatabeja, ja ei hyttyset juuri kiusaa, vaikka mieheni meinaa seota niiden takia!
Kai se tuoksuu iholta, vaikkei ihminen sitä vaistoa.
Nothing is quite what it seems
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Taas ne valkoiset perkeleet aiheuttaa päänvaivaa.

Miksi ne on MUUMIpeikko ja MUUMIpappa? Ei ketään kutsuta ihmispeikoksi ja ihmispapaksikaan!

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

purple_heart
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja purple_heart »

Miks sanotaan esim että "Ota ilo itri kesästä"? Miksi se ilo pitää irroittaa pois siitä kesästä :(
British by birth - English by the Grace of God
Judge Dredd
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Judge Dredd »

VoDKa kirjoitti:Taas ne valkoiset perkeleet aiheuttaa päänvaivaa.

Miksi ne on MUUMIpeikko ja MUUMIpappa? Ei ketään kutsuta ihmispeikoksi ja ihmispapaksikaan!
Koska ne on mielikuvitusta ja mielikuvitusta ei saa altistaa logiikalle. Nim. En-pidä-Don-Rosan-Aku-Ankka-Tarinoista.
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.
Lukittu