Eric Harris & Dylan Klebold

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Natural_Selector kirjoitti:Oon tässä huomannu kun oon kattellu noita videoita Ercista ja Dylanista, että Ericilla oli ihan samanlaiset mustat reisitasku housut kun mulla on tällä hetkellä ja, että Eric piti röökejään ihan samassa taskussa kun minäkin pidän.Aika outoo.
Ei että oot seuraava Eric? Minulla on samanlaiset housut ja poltan tupakkaa, mutta en nyt aatellut siitä huolimatta lähteväni seuraavana paukuttelemaan jollekin koululle.

Edit: Niin, pointti oli siis, että eiköhän aika monella oo samanlaisia housuja, polttavat tupakkaa, ajattelevat samoilla tavoin, fanittavat poikia jne jne. Mutta loppujen lopuksi en usko että siellä on kukaan poikien reinkarnaatio tai mikään muukaan vastaava. En edes oikeastaan usko siihen fanittamiseen loppupeleissä niinkään, luulen että pikemminkin kyseessä on vain halu näyttää, olla vähän kovempi kuin muut ku omg, mä fanitan Columbinee ja Harris oli niiq Jumala.
Viimeksi muokannut VoDKa, Su Joulu 09, 2007 3:32 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Succis kirjoitti:Mut toi kaveri on perustanu pojille omat fani yhteisötki ja vielä Trenchcoat Mafia yhteisönkin :roll:
Niin, ja ei ole omaa pärstää kuvissaan. *jotain mutinaa säännöistä* Ja yllättäen nimimerkkikin viittaa vahvasti poikiin ;) Mikset vielä maininnut, että yhteisöissä on myös musiikkiyhtye, josta Columbinen pojat ja ymmärtääkseni PEA tykkäsi? :P
C Starling
Alibin satunnaislukija

"fanitus"

Viesti Kirjoittaja C Starling »

Sinällään offia, mutta näin täysjärkisenä (kuka sen muka todistaa) ihmisenä on ihan pakko ihmetellä, mitä fanittamista on sairaissa ihmisissä?
Itseä nämä keissit kiinnostaa kovasti, mutta minkäänlaista fanitusta en kykenisi harrastamaan vaikka nyt Dylania, ja Ericiä. Voi tziisus.

Pakko jonkinverran ihmetellä minne tämä maailma menee tällä menolla?

Osaatteko te, jotka nyt ns. fanitatte näitä päästään pipejä kertoa järjellisen syyn miksi ihailette heitä?
Sääliä pitäsi, ja mäkin voisin olla jonkinlainen natural selector, ja laittaa mielelläni psykiatriseen pakkohoitoon moiset yksilöt.

tuleekohan turpaan, tekstistäni johtuen :shock: en kuitenkaan tahdo sinällään ketään loukata, tai mitään.

Ja mullekin kelpais yv:nä kyseinen linkki? Jotta saisin kauhistella lissää :D

Ja elokuvista zero day on ehottomasti paljon parempi.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Re: "fanitus"

C Starling kirjoitti:Osaatteko te, jotka nyt ns. fanitatte näitä päästään pipejä kertoa järjellisen syyn miksi ihailette heitä?
Sääliä pitäsi, ja mäkin voisin olla jonkinlainen natural selector, ja laittaa mielelläni psykiatriseen pakkohoitoon moiset yksilöt.
Tästä on ollut puhetta jo toisaalla. Etsi ja lue.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Succis
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Succis »

Hmm tämä kyseinen irc-galleria henkilö on poistanu(tai sitten ylläpitö poistanut)kaikki poikien fanitus yhteisönsä :?
Bullets fly, I pulled the trigger
Revenge is mine sweet and bitter
Welcome to my hell on earth
this time you'll get hurt-Norther-Unleash Hell
C Starling
Alibin satunnaislukija

Ok, kiitos ystävällisesti vastauksestasi. Kaikilla vaan ei ole aikaa notkua koneella kauhean paljoa. Linkinantaminen olis sitten liikaa?
*menee kahlaamaan viestejä läpi*
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Succis kirjoitti:Hmm tämä kyseinen irc-galleria henkilö on poistanu(tai sitten ylläpitö poistanut)kaikki poikien fanitus yhteisönsä :?
Juuri meinasin sanoa samaa. Sen tiedän, että poisti itse, ylläpidolla ei ollut asian kanssa mitään tekemistä. Ihan fiksu veto, turha vetää huomiota itseensä tuollaisella.

Edit:
C Starling kirjoitti:Ok, kiitos ystävällisesti vastauksestasi. Kaikilla vaan ei ole aikaa notkua koneella kauhean paljoa. Linkinantaminen olis sitten liikaa?
Normaalisti en vaivautuisi.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... ght=#57220

C Starling
Alibin satunnaislukija

Kiitsa. Ja jos saa kysyä, miksi et normaalisti vaivautuisi?? Jos joku, kuten minä nyt tietämättäni otin asian esille tässä lukiessani.
Miksi toisten neuvominen on jotenkin vaikeeta? Yks pieni copy paste, verrattuna noihin suomennoksiisi esim, joissa jo hommaa on ollutkin. Kiitos muuten niistä, vissiin kaikki on tullut luettua.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

C Starling kirjoitti:Kiitsa. Ja jos saa kysyä, miksi et normaalisti vaivautuisi?? Jos joku, kuten minä nyt tietämättäni otin asian esille tässä lukiessani.
Miksi toisten neuvominen on jotenkin vaikeeta? Yks pieni copy paste, verrattuna noihin suomennoksiisi esim, joissa jo hommaa on ollutkin. Kiitos muuten niistä, vissiin kaikki on tullut luettua.
Ei ole mikään pieni copy-paste. En muistanut missä topicissa tuosta edes oli puhuttu, piti tonkia parisataa omaa viestiäni läpi, että löysin tuon. Joten siinä meni hyvää aikaa hukkaan.

Olen sitä mieltä, että jos ihminen haluaa jotain, se tekee myös työtä sen eteen. Kuten tässä tapauksessa sinä olisit voinut etsiä tuon aiheen järkeilemällä hieman.

sorsake
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja sorsake »

Olen itsekin tormannyt tassa syksyn mittaan sellaiseen asenteeseen, etta jonkun mielesta on tosi outoa ja huolestuttavaa, etta olen kiinnostunut tallaisista jutuista. Toisaalta samaan aikaan olen saanut haukkuja maailmojasyleilevilta kaikenymmartajilta, jotka eivat viitsi tutustua taustoihin ja esim. asiaan liittyvaan psykologiaan tarkemmin eivatka sinansa ole erityisemmin kiinnostuneita asiasta, mutta olettavat kuitenkin automaattisesti etta kyseessa ovat ehdotonta sympatiaa ansaitsevat raukat (mita mielta itse en asiasta lainkaan ole, vaikka asioilla on aina syynsa, se ei tarkoita etta tiettyjen ratkaisujen tekeminen loppupeleissa on lainkaan ymmarrettavaa).

En ole sitten varma, onko se kaikenymmartaminen yhtaan sen parempi kuin fanituskaan, siis olettaen kuten VoDKa sanoo, etta suurin osa fanittajista nyt ei koskaan tee mitaan. Nimittain niita kaikenymmartajia sitten taas luultavasti on enemman niissa ns. fiksuissa ihmisissa, jotka jopa paattaa asioista (kuten hoitoonohjauksesta, olen esim. hoitoalan ammattilaisissa tormannyt tallaiseen), fanittajat (kaiketi) paaosin on voimattomia teineja.

No ihan absurdiahan ja lahes saalittavaa se on, etta nuo fanittajat heittaa jotain tyyliin etta pojat ovat jumalia... Vai jumalia, vahan keskinkertaista alykkaammat teinit suuruudenhulluine suunnitelmineen (jotka yleensa menee viela pieleen suurelta osin). Ja hoitoonhan ne olisi kuuluneet, se on selva. Olen lueskellut tuota Ericin paivakirjaa ja ihan TAYSIN sairas ihminenhan siina on kyseessa. Vaikka sairaudellakin on tietysti syynsa.
Elephant
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Elephant »

Tervehdys! Viimein pääsin tunnukset luomaan, on meinaan mielenkiintoisia keskusteluja sivulla. Ja pakkohan omaa sanaakin tulla kertomaan :D
Tuossa paaljon aikaisemmin puhuitte näistä Harrisin sosiaalisista suhteista, enkä huomannut kenenkään mainitsevan tästä tekoitsemurhasta..? Eihän se suurikaan asia ollut, mutta osoittaa taas hieman että pojalla oli pipo hieman valahtanut silmille! Eikös hän tälle eräälle Tiffanylle esittänyt tehneensä itsemurhan, kun tyttö ei toisille treffeille enää suostunut, niin Harris oli kierinyt maassa yltä päältä tekoveressä, (korjatkaa jos olen väärässä) taisin ihan näiltä perus acolumbinesite sivuilta lukea..
Ja katsellessani tätä poikien jälkeen kuoleman kuvaa, (jota en ensin ymmärtänyt mutta poliisin piirrustus selvensi asiaa huomattamasti, kiitos siitä!) niin silmiini pisti tämä ensimmäinen ase mikä Kleboldin vieressä on. Eikös hän pidä vasemmalla kädellään tästä aseen hihnasta kiinni, vai onko kuva vain niin epäselvä? Outoa olisi jos pitäisi, sillä tällä aseellahan kumpikaan ei itseään ampunut..
Enempää en nyt kerkeä, mutta hyvä että muitakin 'kiinnostuneita' ihmisiä aiheista löytyy. Sivuilta on tullut paljosti uutta tietoa! :wink:
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Elephant kirjoitti:Tuossa paaljon aikaisemmin puhuitte näistä Harrisin sosiaalisista suhteista, enkä huomannut kenenkään mainitsevan tästä tekoitsemurhasta..? Eihän se suurikaan asia ollut, mutta osoittaa taas hieman että pojalla oli pipo hieman valahtanut silmille! Eikös hän tälle eräälle Tiffanylle esittänyt tehneensä itsemurhan, kun tyttö ei toisille treffeille enää suostunut, niin Harris oli kierinyt maassa yltä päältä tekoveressä, (korjatkaa jos olen väärässä) taisin ihan näiltä perus acolumbinesite sivuilta lukea..
Olet oikeassa tuosta feikki-itsemurhasta, nimittäin acolumbinesitella on kirjoitus:
During his freshman year, Eric met Tiffany Typher in German class and took her to the homecoming. It was their only date and when she refused to go out with him again, Eric staged a fake 'suicide', sprawling on the ground with fake blood splashed all over him. He later wrote in her yearbook (and Nate Dykeman's): "Ich bin Gott" - "I am God".
DenverPost kirjoitti:Harris, still tongue-tied and meek, took fellow freshman Tiffany Typher to the Columbine homecoming dance. He was nervous and quiet, she remembers. Nothing odd - until she broke up with him a few days later and Harris faked his suicide.

"He had his friend take me over to his house. When I went there, he was laying with his head on a rock, and there was fake blood around him, and he was acting like he was dead," Typher says.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Feikki-itsemurha oli minulle uutta. Kiitoksia sekä Elephant että Howler asian esille tuomisesta.

Tässä aamusella kun puolinukuksissa katselin jälleen kerran pojista otettua kuvaa kuoleman jälkeen miettiäkseni tuota aseen hihna-kysymystä, niin huomasin jotain muuta, mikä oli mennyt minulta ohi joka kerta aiemmin.
Molemmilla pojilla on ranteessaan jonkinlainen ranneke: Dylanin ranneke, joka on oikeassa kädessä, näyttäisi olevan siniharmaa/harmaa, Ericin, jonka ranneke on vasemmassa kädessä, on punainen. Ruumiinavauspöytäkirjoissa noita rannekkeita ei kuulema ole mainittu, ovatko ne sitten tutkijoiden/poliisien asettamia merkkejä? (Tyyliin: Uhri punainen, uhri harmaa, uhri sininen jne.) Kuitenkin, Dylanin ranneke näyttäisi litteältä, Ericin taas on enemmänkin tommoinen pulskempi malli. Vai näyttääkö se vain siltä sitten...

Kuva Kuva
Viimeksi muokannut VoDKa, La Tammi 12, 2008 3:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

rotkorakkeli
Susikoski

Viesti Kirjoittaja rotkorakkeli »

^ vois olla esim. kellot. Vaikka niitä missään kuolinsyy raportissa mainitakkaan. Vaikka dylanin raportissa taas mainitaan sormus ja koru joka löytyi kengästä.

raportit jota kahlasin on http://www.acolumbinesite.com/autopsies.html

toinen aika hyvä saitti http://www.members.tripod.com/~VanessaW ... intro.html näkyy tuo aikajana.

nii, heippa vaan kaikille!
"Siksi suurin osa propagandasta ei ole suunniteltu huijaamaan kriittistä ajattelijaa, vaan ainoastaan antamaan moraalisille pelkureille tekosyy olla ajattelematta lainkaan." — Michael Rivero
Elephant
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Elephant »

Voisin myös veikata että ihan vain kellot.. Ainakin Eric piti kelloaan vasemmassa kädessään ja eikös tuo ollut kumminkin aika aikataululleen suunniteltu juttu, ajatellen pommeja ja muita, joten kellot olisivat aika käypä selitys.
Miettiessäni tuota juttua katselin noita valvontakameroita. Hidastelin erästä kohtaa jossa Dylan kävelee ruokalassa ja (kohottaa oikeaa kättään juuri kuin katsoen kelloa ? ) näyttäisi hämärästi että hänellä olisi jokin ranteessaan.

Ja muuten, suosittelen katsomaan Bang Bang You're Dead elokuvan, (joku taisi mainita tämänkin aikaisemmin ohimennen :D ) antoi ainakin itselleni hieman erilaista käsitystä jälleen näistä kouluammuskeluista.
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
Lukittu