Kysy mitä vaan ylläpidolta

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Raid

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta.

Viesti Kirjoittaja Raid »

Raid kirjoitti:
Gaius T. kirjoitti:Ulvila-ketju on tosiaan niin massiivinen, että alkaa olla hankala seurata aihetta. Voisiko tässä tapauksessa tehdä poikkeuksen ja avata useamman ketjun eri ala-aiheille? Yksi ketju jeesustelulle ja päivittelylle, toinen tekniselle tutkimukselle, tms...

Moi

Asia on kesittelyssa ja sita harkitaan....

RAID
Ulvilalle on avattu oma osionsa...

RAID
Elpukka
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Elpukka »

Raid kirjoitti:
Raid kirjoitti:
Gaius T. kirjoitti:Ulvila-ketju on tosiaan niin massiivinen, että alkaa olla hankala seurata aihetta. Voisiko tässä tapauksessa tehdä poikkeuksen ja avata useamman ketjun eri ala-aiheille? Yksi ketju jeesustelulle ja päivittelylle, toinen tekniselle tutkimukselle, tms...

Moi

Asia on kesittelyssa ja sita harkitaan....

RAID
Ulvilalle on avattu oma osionsa...

RAID
Koska sinne pääsee?
Vai vain harvoille ja valituille?
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei.
Raid

Elpukka kirjoitti:
Koska sinne pääsee?
Vai vain harvoille ja valituille?
Nyt pitäisi toimia... Jos ei toimi niin ilmoitelkaa.. ;-)

RAID
kiikkuli
Alokas

Viesti Kirjoittaja kiikkuli »

Hei! kaikille palstalaisille. Rekisteröidyin lauantaina 24.4-2010 tälle kyseiselle palstalle. Tänään vasta onnistui kirjautuminen (29.4-2010), koska en ole saanut vielä tähän päivään mennessä vahvistusta sähköpostiin. Onnistuuko se ensimmäinen kirjautuminen ilman sähköpostiin tulevan ilmoituksen vahvistamista? Nimittäin minä en ole vahvistanut sitä ilmoitusta, koska minulle ei ole tullut vahvistusta. Entisellä puolisolla kyllä on mahdollisuudet päästä minun sähköpostiin, joten olisiko hän tehnyt vahvistuksen? Asia vaivaa minua kovasti saattaa olla, että olen aivan väärillä jäljillä.Hyvä kuitenki, että pääsen tälle palstalle kirjoittelemaan omia mielipiteitä rikollisesta toiminnasta. Täytynee vaihtaa sähköpostin salasanat varmuuden vuoksi. Hyvää vappua kaikille palstalaisille ja ylläpidolle. Terv: Kiikkuli :D
Raid

kiikkuli kirjoitti:Hei! kaikille palstalaisille. Rekisteröidyin lauantaina 24.4-2010 tälle kyseiselle palstalle. Tänään vasta onnistui kirjautuminen (29.4-2010), koska en ole saanut vielä tähän päivään mennessä vahvistusta sähköpostiin. Onnistuuko se ensimmäinen kirjautuminen ilman sähköpostiin tulevan ilmoituksen vahvistamista? Nimittäin minä en ole vahvistanut sitä ilmoitusta, koska minulle ei ole tullut vahvistusta. Entisellä puolisolla kyllä on mahdollisuudet päästä minun sähköpostiin, joten olisiko hän tehnyt vahvistuksen? Asia vaivaa minua kovasti saattaa olla, että olen aivan väärillä jäljillä.Hyvä kuitenki, että pääsen tälle palstalle kirjoittelemaan omia mielipiteitä rikollisesta toiminnasta. Täytynee vaihtaa sähköpostin salasanat varmuuden vuoksi. Hyvää vappua kaikille palstalaisille ja ylläpidolle. Terv: Kiikkuli :D
Talla hetkella palstalla on ongelma uusien rekisteroityneiden vahvistusviestin lahetyksen kanssa seka rekisteroityminen ei aina onnistu... Asiaaaaaa korjaillaan ;-)

RAID
HulluPilvishti
Alokas

Viesti Kirjoittaja HulluPilvishti »

Itse pääsin sisään ilman vahvistus viestiä, jota ei ole luultavasti vieläkään tullut. :lol:
Live is overrated
Bias
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Bias »

Sivuille ei pääse suoraan, vain jonkun anonyymipalvelun kautta. Ennen näin ei ollut, sama kone, käyttis ja selain. Ja sama käyttäjä. Turhauttavaa!

Missä mättää?
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Sajaki
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Bias kirjoitti:Sivuille ei pääse suoraan, vain jonkun anonyymipalvelun kautta. Ennen näin ei ollut, sama kone, käyttis ja selain. Ja sama käyttäjä. Turhauttavaa!

Missä mättää?
Mailasin ylläpidolle, ja sanoivat että ongelma on Soneran päässä. Yrittävät kuulemma selvittää asiaa, eli odottelemme...
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Bias
Andy Sipowich NYPD

Sajaki kirjoitti:
Bias kirjoitti:Sivuille ei pääse suoraan, vain jonkun anonyymipalvelun kautta. Ennen näin ei ollut, sama kone, käyttis ja selain. Ja sama käyttäjä. Turhauttavaa!

Missä mättää?
Mailasin ylläpidolle, ja sanoivat että ongelma on Soneran päässä. Yrittävät kuulemma selvittää asiaa, eli odottelemme...
Ylläri, että Soneralla ei hommat pelaa... Mitään vikaa ei aina ole, kukaan vaan ei pääse minnekään, kun reititys ei pelaa :roll:
Josif Stalin
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Tiedä häntä, voiko tästä pelkästään Soneraa syyttää. Kyllä mä pääsen kotikoneella (ja Soneran yhteyksillä) kaikille muille sivuille, missä normaalistikin käyn, vain tämä murhainfo ei pelitä :evil:

Plääh :|
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Bias
Andy Sipowich NYPD

maija turjukka kirjoitti:Tiedä häntä, voiko tästä pelkästään Soneraa syyttää. Kyllä mä pääsen kotikoneella (ja Soneran yhteyksillä) kaikille muille sivuille, missä normaalistikin käyn, vain tämä murhainfo ei pelitä :evil:

Plääh :|
Viittasinkin yleisesti Soneran reititysongelmiin. Tuntuvat välillä olevan ominaisuus noissa yhteyksissä :roll:
Josif Stalin
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Olisiko ylläpidolla mahdollista vaihtaa aiheen "Mies puukotti kahdeksan hengiltä Kiinassa" ( http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 12&start=0 ) nimeksi "Kiinan yltyneet lapsisurmat" tai vastaavaa, sillä viime aikoina ketjuun on ollut helppo lisätä useita Kiinassa tapahtuneita lapsisurma-uutisia ilman, että niille olisi kannattanut vähäisen keskustelun vuoksi avata jokaiselle omaa aihettaan.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Ankkalinna
Harjunpää

Muokkaa-toiminto

Viesti Kirjoittaja Ankkalinna »

Eikö muokkaa-toiminnolla pysty muokkaamaan omista viesteistään muita kuin viimeksi lähetettyä? Omissa viesteissäni muokkaa- ja poista-napit näkyvät vain siinä viimeisessä.

Kuuluuko niin olla?
Tarkoitus ei ole ketään loukata. Kaikki viestissä mainitsemani on ihan faktaa, joka kyllä käy ilmi myös aiemmista viesteistä.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Vain viimeisintä voi muokata mutta viestiä ei voi poistaa jos joku on kirjoittanut sen perään.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Sorry Damien, mutta täällä sä et kuulu ylläpitoon/modeihin, toisin ku Nymfossa!!! Voisitko siis painua sinne palstallesi JA PYSYÄ SIELLÄ!!!??? 8) :twisted:
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Lukittu