Kuulustelut ja Annelin 'tunnustus'

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Ankkalinna
Harjunpää

Re: Kuulustelut ja Annelin 'tunnustus'

Viesti Kirjoittaja Ankkalinna »

Tara kirjoitti:Pannaan tuo Auerin julistus oikeaan kontekstiin, niin eiköhän valkene mikä se Annelin varsinainen 'konteksti' on.
Hyvä idea! Kerrankin olen Taran kanssa 100% samaa mieltä. Ilman muuta tekstejä tulee tarkastella oikeassa kontekstissa. Nyt pitää vain hakea se konteksti.

Valitettavasti en löydä ko. tekstejä. Eikä tämä ole mitään kettuilua, en todellakaan löydä niitä. Voisiko Tara tai joku muu asioista perillä oleva linkittää niitä tänne?
Tarkoitus ei ole ketään loukata. Kaikki viestissä mainitsemani on ihan faktaa, joka kyllä käy ilmi myös aiemmista viesteistä.
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Säteri kirjoitti:Annelin lapselleen tekemään tunnustukseen viitaten muutamalle palstalaiselle tarvittaisiin edunvalvoja, sen verran korkealentoista satua pukkaavat. Voihan toki olla että ovat jonkin dekkarikerhon jäseniä tai motiivit trollaukseen ovat hyvinkin henkilökohtaisia

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1983/19830851
Säterin lähettämään viestiin viitaten haluan saattaa tiedoksi, että hänen ollessaan viimeaikoina estynyt osallistumiseen ko palstalle on ainakin MissHolmes lähtenyt pahnoille lepäilemään, tämä vain siis päivitykseksi spekulointikarttojen ja -kaavioiden laadintaan.
Korostan, etten viittaa trollaukseen ja MissHolmesiin ainakaan tässä lauseessa. Tässä lauseessa vältän edunvalvonnan ja MissHolmesin yhdistämistä kaikin proosan keinoin. Seuraavassa lauseessa esitän oman, hyvinkin henkilökohtaisen mielipiteeni. Sivumennensanoen olen eri mieltä kanssasi, kyllä dekkarikerhoon pääsyn edellytyksenä tulisi olla lupalappu edunvalvojalta

Ps Me oltiin yhdessä/erikseen saatu Sirpa nauramaan vedet silmissä. Joulunaikana sitä mielellään naisia naurattaa ja iloa elämään levittää. Peace!
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Ankkalinna kirjoitti:
Tara kirjoitti:Pannaan tuo Auerin julistus oikeaan kontekstiin, niin eiköhän valkene mikä se Annelin varsinainen 'konteksti' on.
Hyvä idea! Kerrankin olen Taran kanssa 100% samaa mieltä. Ilman muuta tekstejä tulee tarkastella oikeassa kontekstissa. Nyt pitää vain hakea se konteksti.

Valitettavasti en löydä ko. tekstejä. Eikä tämä ole mitään kettuilua, en todellakaan löydä niitä. Voisiko Tara tai joku muu asioista perillä oleva linkittää niitä tänne?
Tämä keskustelu alkaa kuulua tuonne keittiöpsykologiaan

OT: Näyttää pahasti siltä että Annelin kotiäidit.net on suljettu. Siitä ei aukea yhtään mitään enää. Mutta hakusanalla löytää jotakin, löysin keskustelun (v 2005!), jossa Annelin antamia lapsenhoito-vihjeitä kritisoidaan (..Noi vihjeethän on KAIKKI aivan hulluja! Tyypillisiä esimerkkejä vastuuttomista ja laiskoista äideistä jotka eivät tajua mitään pienten lasten tarpeista...) , oli otettu yhteyttä myös viranomaisiin kun A ei ottanut huomautusta vastaan (vaarallisen ruokaohjeen antaminen, mikrobivaara, sylilapsia kuollut). Anneli tietenkin laisti vastuunsa ja syytti muita ja kehotti käyttämään maalaisjärkeä.

Annelin lastenhoitovinkkejä kotiäidit.netistä: Anneli kertoi leikanneensa tutista kärjen ja laittaneensa kastematoja sisälle - siihen loppui nuorimman lapsen tutin imeminen! Harso naamalle kun vauvan metelöinti harmittaa. Vaarallisia neuvoja minusta.

Tuota noin, konteksti on se mikä jää jäljelle tekstistä kun siitä on poistettu ns kuorrutus, eli kaikki se (oikein hyvät ja hienot ideat, uutuudet, kauniit lupaukset jne)millä ideologiat on tarjoiltu aina ennenkin. Annelin konteksti on hänen käsityksensä mukainen ns 'oikea elämä'. 100% varmuutta siitä mikä on jonkun vakaumus tai maailmankuva ei aina voi saada, koska sellaiset perustuvat uskomuksiin enemmän kuin tietoon, tai sellaisiin tosiasioihin jotka toisetkin voisivat tarkistaa) mutta minusta sellaisen (99%) voi A:n teksteistä löytää ihan helposti - sen verran suorasukaisia ovat hänen jotkut ilmauksensa.. olkoot! Sitäpaitsi tuon 'äidit kotiin'-feminismin' kritiikki olisi vielä ihan oma lukunsa.

Siis tästä 'kontekstista' me keskusteltiin jo toukokuussa. Sitä miten hyvä jokin kakku oikeasti on, ei päältäpäin näe: kaikki sievistely ja koristeet, sovinnaisuudet ym tekstistä sivuun, sieltä se sitten löytyy lopulta... Tuolla (joitain minun kirjoittaminen siellä alkoi siepata todella, mutta ei ihan kaikkia :D ) se vanha keskustelu ja känääminen on tuolla, en millään jaksaisi enää siitä:

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 38#p312738

Kotiäidit netin vauvavinkit Annelin vihjeitten kritiikkiä

http://blogit.claymountain.com/ike/inde ... tml#c39339

Jaa-a... siis toisaalta, eipä Anneli tuolloinkaan kantantut ylläpitäjän vastuuta antamistaan ohjeista vaan syytti muita! Joten hänen tunnustuksensa laatu ei enää minua ihmetytä. Kotiäidit.net ei ollut keskustelupalsta!
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Ankkalinna
Harjunpää

Tara kirjoitti:OT: Näyttää pahasti siltä että Annelin kotiäidit.net on suljettu. Siitä ei aukea yhtään mitään enää.
Samaan tulokseen tulin minäkin. Eli tiivistettynä: ellei kenelläkään ole AITOJA ja ALKUPERÄISIÄ Auerin tekstejä tallessa koneellaan, me emme enää pääse niitä tutkimaan. Harmi.

Minulla ei ole mitään mielenkiintoa käydä vänkäämään lapsenhoitoneuvoista, joiden alkuperää tai merkitystä ei pysty todentamaan. Palaan asiaan, jos vielä joskus on asiaa, johon palata.
Tarkoitus ei ole ketään loukata. Kaikki viestissä mainitsemani on ihan faktaa, joka kyllä käy ilmi myös aiemmista viesteistä.
Tara
Horatio Caine

Ankkalinna kirjoitti:
Tara kirjoitti:OT: Näyttää pahasti siltä että Annelin kotiäidit.net on suljettu. Siitä ei aukea yhtään mitään enää.
Samaan tulokseen tulin minäkin. Eli tiivistettynä: ellei kenelläkään ole AITOJA ja ALKUPERÄISIÄ Auerin tekstejä tallessa koneellaan, me emme enää pääse niitä tutkimaan. Harmi.

Minulla ei ole mitään mielenkiintoa käydä vänkäämään lapsenhoitoneuvoista, joiden alkuperää tai merkitystä ei pysty todentamaan. Palaan asiaan, jos vielä joskus on asiaa, johon palata.
Minulla oli joitain kopioita niistä, mutta kone jossa ne ovat, on sanonut itsensä irti! Vain joitain katkelmia on täällä jossakin ketjussa 4 sekä kyökkipsykologia-ketjussa. Siis jos saan jollain ilveellä edellisen läppärin käyntiin, niin.. ehkä tuonne kyökkipsykologiaan voisi jotain laittaa..saa ny nähdä.

On noita Annelin lastenhoitovinkkejä ollut täälläkin, löysin mm tuon 'kastematoja tuttiin' täältä minfosta, linkkeineen, mutta eihän se auennut.

Perhekerhossa on jossain aika sairaita (IMO) vitsejä lastenhoidosta kyllä.. joku postitti minulle niitä yv:nä. Ei viitsitty laittaa julki, olivat niin mauttomia, väkivaltaisia ja todella typeriä. Eivät ole Annelin keksimiä, mutta hänen valitsemiaan...on olemassa vitsejä ja vitsejä:

tuollahan niitä onkin, Hauskaa-osastossa:
Voit taputtaa häntä päähän niin että vihkisormuksesi osuu pehmeään kohtaan kallossa ja sekoittaa hänen aivonsa

http://www.perhekerho.net/hauskaa/22.htm

Joo, antaa olla,. ellei tule jotain järkevää syytä jatkaa tästä aiheesta.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
alpo holisti
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja alpo holisti »

Tästäkö te AL ja T käytte debattia:
En ota mitään kantaa aiheeseen,
mutta kyllähän tää teksti löytyy netistä muutaman sekunnin googlettamisella...

Perhekerho - Artikkelit
http://www.kotiaidit.net/artikkelit/trendi2000.htm

Anneli Auer:

UUDEN VUOSITUHANNEN NOUSEVA TRENDI:
KOTIVANHEMMUUS

Sattuneesta syystä kotiäitiyttä ja -isyyttä koskevat jutut ovat viime aikoina tarttuneet silmään entistä hanakammin, ja - yllättävää tai ei - niitähän riittää. Tässä kaksi eri lehdistä saksiin sattunutta lainausta, joissa ei sinänsä ole mitään yllättävää. Yllättävää on se, mistä ne on löydetty.

Esimerkki 1: "Kotiäitinä Paulalle on tärkeintä se, että hän voi antaa kodin rauhan ja aikaa lapsilleen. On etuoikeus saada seurata heidän kehittymistään läheltä. Paula ei halua tuputtaa kotiäitiyttää muille, mutta heidän perheessään se on tuntunut hyvältä ja oikealta ratkaisulta."

Esimerkki 2: "Jukka Ylitalo jätti toista vuotta sitten paikkansa FIM Pankkiiriliikkeen toimitusjohtajana, myi osuutensa yhtiöissä ja ryhtyi sijoituksilla eläväksi koti-isäksi. Lala-kuopuksen lisäksi perheessä on kaksi kouluikäistä tytärtä."

Onko nämä leikkeet löydetty Kotiliedestä, Vauva-lehdestä vai kenties Annasta? Ei sinne päinkään. Niistä ensimmäinen on peräisin viimesyksyisestä Ekonomi-lehdestä, jälkimmäinen tuoreimmasta Talouselämästä.

Se on ajan henki nyt, yhä laajenevassa määrin. Eikä se edusta paluuta menneisyyteen, vaan askelta eteenpäin. Uran jättäminen taka-alalle ja täysipäiväisen vastuun ottaminen perheestään on muotia, ja se on nimenomaan rohkean ja itsenäisen edelläkävijän valintaa - koti-isiä ja -äitejä ei mediassa suinkaan kohdella minään luusereina. Ja mitä paremmissa rahavaroissa olevat edellä, sitä suuret massat perässä, kunhan elintaso kohoaa.

Mennyttä maailmaa varten rakennetut tukisysteemit murenevat tuskastuttavan hitaasti, mutta elämä täällä oikeassa maailmassa jatkaa omaa rataansa. Yhä usempi tulee huomaamaan, että lasten kanssa vietetty aika on suurenmoisen hieno ja opettavainen kokemus, eikä pelkästään lapsille, vaan myös aikuisille itselleen. Koska tämä tilaisuus tulee yleensä vain kerran elämässä, yhä useampi alkaa tosissaan miettiä, kannattaako sitä päästää menemään.

Ei ole mitään epäilystä siitä, etteikö koti-isyys ja -äitiys olisi yksi alkaneen vuosituhannen nousevista trendeistä.
Tara
Horatio Caine

Hah-ha-- siis.. persekerhostako löysit? Kotiäiditnetin.. :lol: no kiitos. Mä en kyllä jaksa tuosta enää. Olisihan se kiva sellainen pankinjohtaja-sijoittaja iskä joka näppäilis kotona rahaa netin kautta äidin kanssa, mutta herran tähden sentään. Mistä niitä riittää kun joittenkin on tehtävä nua putkityötkin?

Löytyykö se tasa-arvon kauhistelu-juttu tuolta jostain myös?
Ja Lasten vaarantamisvihjeet?

PS: Ei aukea. Mun koneen asetukset näyttävät estävän pääsyni tuonne! Saavat olla rauhassa.

PS2: korjaan tähän yhden hölmön virheen edellisessä postissani:

SIELLÄ LUKEE: Annelin konteksti on hänen käsityksensä mukainen ns 'oikea elämä'. 100% varmuutta siitä mikä on jonkun vakaumus tai maailmankuva ei aina voi saada, koska sellaiset perustuvat uskomuksiin enemmän kuin tietoon, tai sellaisiin tosiasioihin jotka toisetkin voisivat tarkistaa)

pitää olla: tai ei sellaisiin tosiasioihin jotka toisetkin voisivat tarkistaa. Esim joku ihmiskäsitys, joittenkin mielestä me ihan totta ollaan sodassa kaikki kaikkia vastaan kaiken aikaa, koska ihminen nyt vain on sellainen, heikot sortukoot!
Ankkalinna
Harjunpää

alpo holisti kirjoitti:Tästäkö te AL ja T käytte debattia:
Kiitos, alpo! Juuri tämä on yksi kaipaamistani teksteistä. Ja pakko kompata Taraa; ei avaudu minunkaan koneellani tuo linkki :?:

Mnjoooo-o:
Anneli Auer kirjoitti:"Mennyttä maailmaa varten rakennetut tukisysteemit murenevat tuskastuttavan hitaasti, mutta elämä täällä oikeassa maailmassa jatkaa omaa rataansa." "Ja mitä paremmissa rahavaroissa olevat edellä, sitä suuret massat perässä, kunhan elintaso kohoaa."
Tara kirjoitti: Auer: "yhteiskunnan tukirakenteet murenevat tuskallisen hitaasti" - "70-luvulta haiskahtava tasa-arvon idea kuuluu menneeseen maailmaan". "Mitä varakkaat edellä, sitä köyhät perässä -kun elintaso nousee".
Tara kirjoitti:Tuossa siniseksi maalatussa tekstissä, joka on suoraan Annelin omia sanoja ei ole mitään tulkittavaa, Ankkalinna.
Lihavointi minun.
Tara
Horatio Caine

Ankkalinna kirjoitti:
alpo holisti kirjoitti:Tästäkö te AL ja T käytte debattia:
Kiitos, alpo! Juuri tämä on yksi kaipaamistani teksteistä. Ja pakko kompata Taraa; ei avaudu minunkaan koneellani tuo linkki :?:

Mnjoooo-o:
Anneli Auer kirjoitti:"Mennyttä maailmaa varten rakennetut tukisysteemit murenevat tuskastuttavan hitaasti, mutta elämä täällä oikeassa maailmassa jatkaa omaa rataansa." "Ja mitä paremmissa rahavaroissa olevat edellä, sitä suuret massat perässä, kunhan elintaso kohoaa."
Tara kirjoitti: Auer: "yhteiskunnan tukirakenteet murenevat tuskallisen hitaasti" - "70-luvulta haiskahtava tasa-arvon idea kuuluu menneeseen maailmaan". "Mitä varakkaat edellä, sitä köyhät perässä -kun elintaso nousee".
Tara kirjoitti:Tuossa siniseksi maalatussa tekstissä, joka on suoraan Annelin omia sanoja ei ole mitään tulkittavaa, Ankkalinna.
Lihavointi minun.
osa lihavoinneista Tara

Hei, se '70-luvulta haiskahtava tasa-arvon idea joka kuuluu menneseen maailmaan' on toisesta artikkelista! En ole väittänyt että lainaamani lauseet ovat samasta artikkelista.

Mutta: Niitten kaikkien sisällön voi kiteyttää kahteen sanaan: Tasa-arvo on syvältä, ilmoittaa artikkeleissaan Anneli Auer, se haisee! Se on mammapalstan historiikista..

Ja Anneli itse lausuu nuo ideansa vielä rehvakkaammin, ei epäilystäkään, ideologisista artikkelista toiseen.. On se niin ihmeellistä kun äidit ja isät jäävät (siis varakkaat isät ja äidit) kotiin niin jotenkin se elintaso sitten nousee- niin, ja sitten ei-varakkaat seuraavat varakkaiten esimerkkiä. Tällaista on Annelin ekonomiaivojen ajattelu. Ihmeellistä. Kukas Aurin vessanputket aukaisee?? Korjaa ikkunat ? tai mitä se nyt onkaan paiskonut rikki.

referointi on välttämätöntä välillä, koska eihän aina voi laittaa koko artikkelia (sitä sinä varmaan pidät kontekstina!!

Takerrut yksittäisiin sanoihin, ja referaatten pätkiin, ja teet valtavan numeron siitä, että saatoin erehtyä rereraatista ja suorasta lainauksesta, takerrut pelkkään pintaan, et sisältöön. Siitä et ole ymmärtävinäsi mitään. Huomaan että tämä keskustelunpätkä on tuhoon tuomittu. Viisaampi väistyy.

Huomaan, ettet ymmärrä mitään kontekstista. :mrgreen: Mutta ehkä sinä sitten jaat nuo Annelin arvot, noh.. mitäpä tuosta. Siitä vain.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Bannin uhallakin sanon Taralle: Juuri nuo sieltä täältä leikkelemäsi, muuntelemasi ja Auerin tuotokseksi väittämäsi tekstit saivat sinut vielä muutama kuukausi sitten - pseudokielitieteellisesti - päättelemään, suorastaan hekumoimaan ajatuksella, että Auer viedään Niuvanniemeen. Mitä se kertoo sinusta ihmisenä? Mieti itse, en viitsi tähän ajatuksiani tästä laittaa.
Tara
Horatio Caine

Mariacka kirjoitti:Bannin uhallakin sanon Taralle: Juuri nuo sieltä täältä leikkelemäsi, muuntelemasi ja Auerin tuotokseksi väittämäsi tekstit saivat sinut vielä muutama kuukausi sitten - pseudokielitieteellisesti - päättelemään, suorastaan hekumoimaan ajatuksella, että Auer viedään Niuvanniemeen. Mitä se kertoo sinusta ihmisenä? Mieti itse, en viitsi tähän ajatuksiani tästä laittaa.
Please, voisitko olla puhumatta minusta? Annelilla on omasta mielestään ekonomin aivot, hän ottaa työstään jääneen pankkiri-isän esimerkiksi ihanteellisesta koti-isästä - mitä vääristelyä tässäkään on? Muita esimerkkejä ei ole löytynyt! Haiskahtaako tasa-arvo? Onko se jotenkin vanhanaikaista? jne

Voisitko valaista minua, mitä demokraattisen yhteiskunnan idean kannalta katsoen myönteistä on Annelin aatoksissa ja ideoissa:(tiivistäen: 'kotini on linnani, minä haluan palkkaa ja eläkkeen kotiäitinä olemisesta, minä en halua "asiantuntija-hoitajia" lapsilleni *)- he voivat luottaa äitiinsä, yhteiskunnan tukirakenteita ei tarvita, ' jne?

*) lainausmerkit Auerin. Annelin juttuja kun luki, niin tuntui, että hänelle lasten kunnallinen päivähoito on suurinpiirtein lasten varastamista, ties mitä.

Itse siellä hekumoit minun kimppuun käymällä. Annelin puhetapa JJ:lle oli alun alkuaan läpeensä valheellista (IMO),samoin häkeselostus, sellaisena se olisi voinut olla vaikka millaisen mielenvikaisen (onhan hän itsekin epäillyt olleensa sekaisin silloin tällöin :wink: ),. mutta ymmärsinhän sen jo ennen mielentilatutkimusta, että sairaasta ei ole kysymys (etp:t saatuani, ja selattuani niitä tunnustuksiin asti, ja viimeistään kun A ne perui). Sen sinä autuaasti unohdat. Peluri mikä peluri. Utopisti omaa lajiaan.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Tara kirjoitti:Please, voisitko olla puhumatta minusta? Annelilla on omasta mielestään ekonomin aivot, hän ottaa työstään jääneen pankkiri-isän esimerkiksi ihanteellisesta koti-isästä - mitä vääristelyä tässäkään on? Muita esimerkkejä ei ole löytynyt! Haiskahtaako tava-arvo? Onko se jotenkin vanhanaikaista? jne

Voisitko valaista minua, mitä demokraattisen yhteiskunnan idean kannalta katsoen myönteistä on Annelin aatoksissa ja ideoissa:(tiivistäen: 'kotini on linnani, minä haluan palkkaa ja eläkkeen kotiäitinä olemisesta, minä en halua "asiantuntija-hoitajia" lapsilleni *)- he voivat luottaa äitiinsä, yhteiskunnan tukirakenteita ei tarvita, ' jne?

*) lainausmerkit Auerin. Annelin juttuja kun luki, niin tuntui, että hänelle lasten kunnallinen päivähoito on suurinpiirtein lasten varastamista, ties mitä.

Itse siellä hekumoit minun kimppuun käymällä. Annelin puhetapa JJ:lle oli alun alkuaan läpeensä valheellista (IMO),samoin häkeselostus, sellaisena se olisi voinut olla vaikka millaisen mielenvikaisen (onhan hän itsekin epäillyt olleensa sekaisin silloin tällöin :wink: ),. mutta ymmärsinhän sen jo ennen mielentilatutkimusta, että sairaasta ei ole kysymys (etp:t saatuani, ja selattuani niitä tunnustuksiin asti, ja viimeistään kun A ne perui). Sen sinä autuaasti unohdat. Peluri mikä peluri. Utopisti omaa lajiaan.
Miksi en puhuisi sinusta, kun saat sinällään ja itsenäisinä aivan loogisista ja ymmärrettävistä artikkeleista tulkinnoillasi aikaan varsin erikoisen vaikutelman? Miksaat surutta kahta tai useampaa, todennäköisesti eri ihmisten tai vähintäänkin eri asiayhteyksissä kirjoitettua tekstiä yhteen ja teet tästä - itse asiassa omasta tekstistäsi - tulkintoja. Toisin sanoen tarjoat oman tuotoksesi esimerkkinä häiriintyneen, utopistisen, kieron etc. ihmisen kirjoituksista. Huomaatko itse?

Ymmärrän kyllä, että on vaikea tajuta, että miehensä murhasta tuomittu oli vain "tavallinen" kotiäiti ilman vakavaa tai kenties minkäänlaista mielenterveysongelmaa. Sinun kohdallasi tuntuu, että yrität sen (sairauden, kieroutuneisuuden) väkisin rivien väliin tunkea ja se pistää ikävä kyllä miettimään, minkälaisia äitiyden ja naiseuden traumoja taustalla voi ollakaan ja miten ne nyt tähän kyseessä olevaan henkilöön projisoituvat.

Sitä en kiistä, etteivätkö Auerin henkilökohtaiset ideaalit kotivanhemmuudesta romuttuneet pahemman kerran, niin raa´asti, ettei pahemmasta väliä. En kuitenkaan lähtisi etsimään miehen surman motiiveja vuosien takaisista kirjoituksista enkä luomumaidon puolustelusta (millähän sitä ennen elettiin kun äidinmaitoa ei riittänyt?).

En itse näe kotivanhemmuudessa minkäänlaista uhkaa demokratialle, päinvastoin. Kuten Auer sanoi, harvalla siihen on kuitenkaan nyky-yhteiskunnassa mahdollisuutta. Toki se voi johtua muistakin kuin taloudellisista syistä. Mutta sen analysointi menee vielä isommin tämän topicin ohi. Ja ihan IMO:na vielä: ei se parisuhteessa eläminen ja lasten kasvattaminen yleensä niin kuolemanvakavaa touhua ole, etteikö sillä voisi vitsaillakin. Vaikka näiden vitsien keräily Perhekerhoon Auerin kohdalla jälkikäteen irvokkaalta tuntuukin.
Ankkalinna
Harjunpää

Tara kirjoitti:Hei, se '70-luvulta haiskahtava tasa-arvon idea joka kuuluu menneseen maailmaan' on toisesta artikkelista! En ole väittänyt että lainaamani lauseet ovat samasta artikkelista.
Et niin. Olet kuitenkin väittänyt niitä suoriksi lainauksiksi, mikä siis osoittautui valheeksi.
Tara kirjoitti:Mutta: Niitten kaikkien sisällön voi kiteyttää kahteen sanaan: Tasa-arvo on syvältä, ilmoittaa artikkeleissaan Anneli Auer, se haisee! Se on mammapalstan historiikista..
Ja mistähän mammapalstan historiikista tuo mahtaakaan olla..? En viitsi edes pyytää lähdettä, koska tiedän kyllä, mikä näiden "lainaustesi" lähde on: sinun pääsi ja oma mielikuvituksesi.
Tara kirjoitti:Ja Anneli itse lausuu nuo ideansa vielä rehvakkaammin, ei epäilystäkään, ideologisista artikkelista toiseen..
Ymmärrätkö, että valheesi ei muutu todeksi sillä, että toistelet sitä riittävän monta kertaa?
Tara kirjoitti:referointi on välttämätöntä välillä, koska eihän aina voi laittaa koko artikkelia (sitä sinä varmaan pidät kontekstina!!
Ei, konteksti on laajempi kuin yksittäinen artikkeli. Etkä sinä referoi, sinä valehtelet.

EDIT: Itsenäisyyspäivän kunniaksi loivensin hiukan ilmaisuani.
Tara
Horatio Caine

viimeinen kommenttini Ankkalinnalle aiheesta Anneli Auerin utopistinen maailmankuva ym lähinnä kyökkipsykologiaan kuuluva..

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 04#p357604
Säteri
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Säteri »

ei taida noita "huppumiehiä" löytyä juuri muualta kuin mielikuvituksesta

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... i-mummonsa

tuonkin keissin olisi joku huumepoliisi voinut sössiä
Vastaa Viestiin