Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
Ehkä sittenkin - olen nytkin täyskuulla nukkunut tosi hyvin.
Harmittaako sinua oikean vuorovesi-ilmiön puuttuminen (koskee Suomessa asuvia minfolaisia)?
Harmittaako sinua oikean vuorovesi-ilmiön puuttuminen (koskee Suomessa asuvia minfolaisia)?
Nothing is quite what it seems
-
Lumienkeli
- Martin Beck
Ei.
Mites, hetkauttaako 9/11 vuosipäivä mitenkään?
Mites, hetkauttaako 9/11 vuosipäivä mitenkään?
Eipä paljon heilauta suuntaan eikä toiseen.
Sama seuraavalle.
Sama seuraavalle.
Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.
Ei muuten kuin se on tyttöni synttärin aatto
Sama vielä seuraavalle: Heilauttaako 119 millään tavalla?
Sama vielä seuraavalle: Heilauttaako 119 millään tavalla?
Ei tänä päivänä enää, silloin kun tapahtui niin kyllä silloin heilautti.Maybrick kirjoitti: Sama vielä seuraavalle: Heilauttaako 119 millään tavalla?
Oletko ehtinnyt olla nuhainen/flunssainen ?
Be like water
Enpä ole ehtinyt. Hyvin harvoin olen nuhainen/flunssainen.
Pelkäätkö sikainfluenssaa?
Pelkäätkö sikainfluenssaa?
Pelkään, että koko H1N1 -touhu menee hyvin pian liian överiksi ja ihmiset alkavat pelätä sitä ihan liikaa. Kuten alkaa jo nyt mennä hieman yli koko touhu... Sillä pelotellaan ihmisiä ihan liikaa. Itse H1N1 en pelkää.
Laitetaanpa sama uudelleen.
Laitetaanpa sama uudelleen.
Nanika ga tooku matteiru to
En osaa pelätä sikainfluenssaa etukäteen. Olen hieman utelias näkemään, kuinka monta henkeä perheestämme kaatuu flunssaan jos se luokkautuu porukkaamme.
Jos sinulla on nuhaa ja yskää, sanotko tutuille kun he aikovat tulla käymään, että "Mulla on ihan tavallista nuhaa ja kausiflunssan poikasta" jos tällaisia oireita on?
Jos sinulla on nuhaa ja yskää, sanotko tutuille kun he aikovat tulla käymään, että "Mulla on ihan tavallista nuhaa ja kausiflunssan poikasta" jos tällaisia oireita on?
Itseasiassa olen toistanut tuota viimeiset 2 vkoa kestäneen kurkkukivun puolustuspuheeksi 
Pystytkö katsomaan "pokkana" WTC-dokumenttia jossa ihmiset putoavat/hyppäävät kaksoistorneista vai tuleeko ällöttävä olo?
Pystytkö katsomaan "pokkana" WTC-dokumenttia jossa ihmiset putoavat/hyppäävät kaksoistorneista vai tuleeko ällöttävä olo?
Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.
Kukkuu! May täällä taas. Pystyn kyllä katsomaan ihan pokkana sitä poukkoilua, se näyttää niin epätodelliselta. Sen sijaan huumedokkareita tai muita niihin liittyviä en voi katsoa - oksettaa.
Kykenetkö katsomaan sujuvasti ilman kuvotusta huumedokkareita tai filmiä jossa parhaillaan ruiskutetaan suoneen? (Sori kohos jo vesi suuhun kuin oksennuksen edellä)
Kykenetkö katsomaan sujuvasti ilman kuvotusta huumedokkareita tai filmiä jossa parhaillaan ruiskutetaan suoneen? (Sori kohos jo vesi suuhun kuin oksennuksen edellä)
-
Lumienkeli
- Martin Beck
Toki. Ei oo neulakammoa tai muutakaan vastaavaa. Ei ellota. Työnkin puolesta tulee tökittyä neuloja suoneen, ei tosin ihmisille
Enkä tosin pistele ihmishuumeitakaan.
Pannaan sama seuraavalle, kun ei pää oikein toimi.
Pannaan sama seuraavalle, kun ei pää oikein toimi.
Neulakammo löytyy. Ei toimi ruudun kautta. Pyörtyminen lähellä verikokeissa. Olen jo päässyt eroon siitä, että muita pistäminen ei pelota. Piti vain ajatella, että eihän se minua satu
"Pelkäätkö" verta?
"Pelkäätkö" verta?
Nanika ga tooku matteiru to
En, sitä tullut nähtyä senverran (oman ja muiden) , ettei se enää hätkäytä.Clyde kirjoitti:"Pelkäätkö" verta?
Osaatko perus ensiavun, elvytyksen jne?
"Yöperho on koteloitunut"
-
Lumienkeli
- Martin Beck
En varmaan enää, ihmisen siis. Eläimen kyllä. En tiedä miten vanhat out of date -taidot toimisivat esim. onnettomuuspaikalla. Siksi en lähtisi ensimmäisten joukossa elvyttämään, mutta ainoana paikalla varmasti yrittäisin kaikkeni.
Oletko koskaan ollut onnettomuuspaikalla?
Oletko koskaan ollut onnettomuuspaikalla?
-
rosamarine
- Adrian Monk
Kyllä olen. Tapaus oli sellainen, että ajoin kotiin töistä Teiskontietä pitkin ja näin peruutuspeilistä, että takaa tuli vanha auto lujaa, joka heittelehti kaistalta toiselle. Kohdallani sain auton melkein kylkeen. Mietin siinä, että kohta toi kuski on katollaan.Lumienkeli kirjoitti:Oletko koskaan ollut onnettomuuspaikalla?
No niinhän se olikin. Kuski oli onnistunut törmäämään metallikaiteeseen, joka erottaa vastaantulevan kaistan ja oli ilmalennolla heittänyt itsensä vastaantulevien kaistan puolelle ja ojaan rullaten mäkeä alas.
Pysäytin auton ja juoksin katsomaan, josko auto syttyy palamaan, että saisin nopeasti kuskin pois autosta. Auto oli ylösalaisin. Mukaani tuli muitakin autoilijoita. Sisältä ryömi umpikännissä oleva kaveri, joka sanoi, että kuski juoksi metsään, ja yritti itse paeta myös. Joku isompi sälli otti kaverista kiinni ja sanoi, että nyt sä odotat poliiseja. Humalaisen tuurilla, tällä kaverilla oli vaan poski auki. Poliisit tulivat nopeasti, samoin ambulanssi. Joku virkavalta tarkisti, että tällä kaverilla on hepatiitti, joten ei saanut koskea häneen, kun vuosi verta. Mitään toista kuskia ei ollut, vaan hän oli itse naisystävänsä autolla täräyttänyt tieltä ja taisi olla muutakin kuin humalassa...
Jatketaan samalla, oli hyvä kysymys.
Lumienkeli kirjoitti:Oletko koskaan ollut onnettomuuspaikalla?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...