United Brotherhood

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1227
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

^
Kyllä Kakolassa on paljon tuttuja ollut mutta tuon en ole kuullut siellä olleen. Ellei sitten ole ollut pikavisiitillä lännen ykkösellä tai pohjoisen ykkösellä.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
Rockyfist
Frank Drebin
Viestit: 398
Liittynyt: To Kesä 08, 2023 2:13 am

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Rockyfist »

Carl Adenauer kirjoitti: Ti Tammi 09, 2024 12:58 pm On lusinut muutaman vuoden yhteensä. Kakolassa hetken aikoinaan, Saramäessä pari kakkua. Jotain ressukoiden pitelyitä ja pikku paskapirin kauppaa. Ei siis mitään, mitä jo "aikido" mies antoi Rikospaikassa ymmärtää. Sen on kyllä kironnut alimpaan helvettiin tohon porukkaan aiemmin kuuluneet, patologinen valehteleva piripää.
Miksi pahoinpitelet ressukoita? Anna niiden mennä kotiin mamman luokse, vai onko ne loukannu sun kunniaa tai jäänyt noista pikkupireistä velkaa, kerroit olevasi kamppailu-urheilija.
Luulin, että se on kuollut, mutta se onkin aloittanut koteloitumisen.
altavastaaja
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: Ma Elo 14, 2023 5:56 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja altavastaaja »

Kenelle minä olen keksinyt lempinimen Tepa??? :O
Voi kulta pieni en mä pysty ottaa kunniaa kenenkää kutsumanimestä… Mikset sä kerro meille et miks se ei pidä paikkaansa et sä oisit häneen Sikarihuoneel tutustunu?? Oot tietäjä joka kertoo meille nobodyille miten asiat on joten avaa myös tätä asiaa :)
Carl Adenauer kirjoitti: La Tammi 06, 2024 11:53 am Altavastaaja. Kuten arvasin, et tunne tätä "Tepaa", jolle keksinyt oman lempinimen. Kaikki kyllä tietää, jotka asioista perillä mitä tarkoitin, siis täysin varmasti. Voisin vastata tietysti myös vankilasta tiedän nämä ukot. M -06 Sörkässä, S -08 Rixusta, ja tämä ystäväsi "Tepa" -10 Rixusta. Mutta mitä näitä muistelemaan, kun toi selvitti jo, ettet ymmärrä yhtään mitään.
Kuten itse sanoit, tietäjät tietää 😎😎!!! Mistä siis sinä tunnet "Tepan"?? Ja eikös se niin mennyt, että ei mitään selityksiä, vaan suora vastaus, kuten itse kirjoitit. Lue oma kysymyksesi, ja vastaappa itse nyt siihen!! Muista : Ei selityksiä, tarkista antamasi vastausohjeet, kun kerran olet sitä mieltä että tietäjät tietää!! Muu pelkkää paskanjauhantaa.
altavastaaja
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: Ma Elo 14, 2023 5:56 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja altavastaaja »

Mitä vittuu sä tääl kyselet et kuka on Tepa, mikset kysy sun hyvält ystävält Jimmy Immoselta :D Ei ku joo siks et kysy koska vastaus ois et jos et tiedä niin sit se ei kuulu sulle vittuakaa… No eihän se kuulu mullekaa! No sori sori tää sun trollaaminen on vaa iha vitun liian helppoo et siks en voi vastustaa kiusausta :D
Carl Adenauer kirjoitti: Ti Tammi 02, 2024 4:09 pm Eli jäitkö kuitenkin kiinni? Olitko kuitenkin lusimassa? Juuri näin.., tarina muuttuu sitämukaa, kun sen järjen vastaisuus selvää kaikille alalla olleille alusta lähtien.
Kymppi kukkaa himassa, siitä joutuu vankilaan, eikä nyt puhuta alun sky ja muuta paskaa, vaan amatööri pitää himassa kaman. No, toi tarina ollut niin erikoinen, että laitan sen samaan sarjaan kuin tarinan, joka alkaa :" Satu meni saunaan...".
Altavastaaja keksinyt kyllä uuden nimen "Tepa", josta en varma, ketä tarkoittaa. Kelasin että ilmeisesti tarkoitus esittää tuntevansa vähän paremmin jonkun, kannattaisi pysyä ihan tunnetuissa lempinimissä, koska joutui arvailemaan, kenet yrittää esittää tuntevansa.
Olisin voinut vastata kaikkiin henkilöihin vankilat ja vuodet, kun lusinut samassa talossa, mutta en näe tarpeelliseksi alkaa niitä luettelemaan. Tietäjät tietää!!!!, vai mitä "altavastaaja"??, tyydyttikö vastaus??, vai menikö yli hilseen? Epäilen 99% varmasti jälkimmäistä, koska tietämättömälle oli varmaan liian vaikea vastaus.
Carl Adenauer
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Ke Huhti 05, 2023 5:44 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

"Rocky". En ole sanonut pahoinpiteleväni ressukoita, enkä olevani urheilija! Harrastus eri asia, eikä siellä ressukoita näe.
Ja joku - kukalie nyt olikaan, jos osaa vaan kysellä, muttei vastata, niin kertoo riittävästi. Ellei ymmärrä miten mainitsemani ravintola liittyy mihinkään, ei voi myöskään tietää asiasta mitään, josta tietävinään.
Aalto kuulemma muutaman kk:n Kakolan lännessä ollut joskus 20- vuotta sitten, varmaan jostain olemattomasta kaupasta.
En jaksa opettaa täällä ketään rikosmaailman asioissa, kun täällä vain muutaman nähnyt, mitkä tuntuvat tietävän mistä puhuvat. Sitten on näitä turhanpäiväisiä nobodyja, joilla ei mitään faktaa. Pelkkää urkkimista ja dissausta, jolle en anna mitään arvoa.
Ja mitä sitten, jos tunnen Lahden Immu? Tunnetko itse? Mikä oikea etunimi? Tähän en kyllä anna vastausta uteliaille.
Carl Adenauer
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Ke Huhti 05, 2023 5:44 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

"altavastaaja". Meinaatko ettei sun viesteistä näy täydellinen tietämättömyys, ja typerä trollaus? Ethän tiedä mistään mitään, niin on helppo trollata..,on myös helppo vastata ja naureskella typeryydelle.
Kyllä täällä muutama nimimerkki on selvästi kartalla mistä puhutaan, respectit heille, jotka eivät vaan ole utelemassa, dissaamassa, valehtelemassa ja trollaamassa.
En kyllä ymmärrä mikä pointti tulla rikosaiheiseen murhainfoon harrastamaan tuollaista paskaa. Isot pojat vetäneet turpaan, hiljaisen pelkurin ainoa paikka kostaa on keksiä täällä satuja. Ymmärrettävää, mutta tavallaan säälittävää, pieni on elämän sisältö.
Joku "altavastaaja" olisi omimmillaan nimimerkkinsä vihjaamilla sivuilla, ei tällä foorumilla. Pekka Haavistollakin on oma "altavastaaja", kyllä niitäkin saitteja löytyy.
Rikosaiheisille sivuille kun ei kerran näillä muutamalla mitään oikeaa asiaa, tuota väsynyttä trollausta, kun tekemisen puute. Ja kuten kerroin, katkeruus saa ihmisen kirjoittamaan pelkkää paskaa, kun on ottanut vaan nokkaansa, ei koskaan antanut. Varmaan tässä edesmenneessä bändissä ollut niitä, jotka joskus "kouluttaneet". Selittää tuon iänikuisen katkeruuden.
Kannattaa kirjoittaa Riksuun Milan Jaffille, kertoa että katujengiläiset on ihquja, siitä vaan altavastaaja tuumasta toimeen.
Yksittäistapaus
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Heinä 22, 2022 10:14 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Yksittäistapaus »

Näitä keskusteluja kun lukee niin suurin osa aivan täyttä sitä itseään, kuka tuntee kenetkin,kuka on kova kuka ei ja niin edelleen... Olen itse asunut Lahdessa koko ikäni ja sattuneesta syystä tiedän nämä sankarit joista täällä kovasti puhutaan, olkoon sitten Kirka tai Eikka, tai joku muu. Kyseiset ihmiset ovat syystä tai toisesta tehneet paskoja valintoja joita varmasti itsekin katuvat. Kyseisessä porukassa vain vahvat pärjäävät ja niitä on juuri se 1%. Ei väestöstä kuten moni sen mieltää. En ole koskaan voinut ymmärtää miten pitää sotkea bisnekseen kaikki tuo pelleily jota edesmennyt kerho on järjestänyt. Tunnen useamman kovan jätkän ja ne ei ole kerhoihin liittynyt ei vaikka pyydettiin. Tyhmimmät ovat lähteneet huoraamaan ja juoksemaan pusseja hiluista 🤣. Nämä nyky päivän pennut kuten M.M. Ovat täysiä idiootteja. Tatuoinnit ja hormoni pöhö kun ei tee kenestäkään kovaa paitsi kakaroiden silmissä. Onneksi elävät lyhyen ja paskan elämän vaikka itse eivät sitä tajua. PS. Kaikille nuorille jotka tämän lukee niin älkää milloinkaan edes miettiä mihinkään jengiin liittymistä. Ainoa syy miksi porukkaa haalivat on juoksuttaa ja kärsiä kaiken siitä koituvan paskan. Ei mulla muuta.
Carl Adenauer
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Ke Huhti 05, 2023 5:44 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

No siinä oli valistuspuhe. Itse en myöskään ole ollut missään porukassa, mutta jos kaikki niissä olisi niin paskaa, ei olisi kukaan muukaan.
Kaikkialla eri porukoilla on järjestys ja säännöt, kyseessä ei demokratia, jonne voi marssia sisään päälliköksi. Kovan lajin ovat valinneet, vaatii vitusti henkisesti, siellä ei pehmeät ja lusimiseen varautumattomat selviä.
Nuorille neuvoksi, että parempi Suomalainen porukka kuin mamu katujengi. Kyllä niissä pärjää hyvinkin, kun vaan tietää omat rahkeensa, ja moraali rakennettu selkärankaan. On niissä paljon etujakin, olen omin silmin nähnyt.., poliisi varoittelee jengistä, koska haluavat olla ainoa järjestäytynyt ryhmä.
Itse lopetin kauan sitten rikokset, yksinäisten susien aika kun on ohi, ei syvissä vesissä kauan yksin uida.
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2355
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

*pltmtxtvp*tm
Carl Adenauer
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Ke Huhti 05, 2023 5:44 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

"RL". En ymmärtänyt viestistäsi sanaakaan, mutta kun punainen väri, niin helppo päätellä, että näytät taas viisautesi rikosaiheiseen foorumiin. Tietysti jos haluaa tietämätön, utelias, trolli täällä näyttää typeryytensä, on sekin johonkin rajaan asti sallittua.
Olisi mielenkiintoista joskus kuulla muutamalta nimimerkiltä jotain faktaa, mutta se tietysti turha toive, ei nettitrollit pysty kun olemattomaan dissaukseen, tullakseen huomatuksi.
Loppuaika menee varmasti Suomi 24:ssä, sielläkin voi huudella mitä tahansa.
Onneksi täällä muutama, jotka perillä asioista, muuten en jaksaisi koko sivuja katsoa / kommentoida. Noi trollit nyt on nähty, ei mitään hajua mistä / kenestä kirjoittavat, yksinäisyys saa ihmisen tekemään erikoisia asioita.
Rockyfist
Frank Drebin
Viestit: 398
Liittynyt: To Kesä 08, 2023 2:13 am

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Rockyfist »

Carl Adenauer kirjoitti: Pe Tammi 12, 2024 10:39 am "Rocky". En ole sanonut pahoinpiteleväni ressukoita, enkä olevani urheilija! Harrastus eri asia, eikä siellä ressukoita näe.
Hyvä, ettet pahoinpitele ressukoita.
Sain tuosta sun aiemmasta kirjoituksesta sellaisen kuvan, että olet istunut linnassa ”ressukoiden pitelyistä ja paskapirin kaupoista.” Anteeksi ymmärsin väärin.
Luulin, että se on kuollut, mutta se onkin aloittanut koteloitumisen.
Carelin
Rico Tubbs
Viestit: 1267
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:37 am

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Carelin »

Jokainen, joka uhraa tämän ainutkaisen elämänsä jonnekin helvetin rosvoporukkaan on päihdeongelmainen idiootti. Siis näitä molempia 100 % varmuudella.
Jos ihminen on lojaali ja suoraselkäinen, niin kai hän pärjää ihan muutenkin elämässään, kuin liittymällä jonnekin päihdekerhoon.
Ne ovat kuin pyramidihuijauksia. Joku vähän terävämpi ketku juoksuttaa tyhmiä ja kerää hillot itselleen. Yleensä on vielä joku kyttien kätyri, niin saa puuhastelua ihan vapaasti ja muut lähtevät aina lusimaan.
Jokainen nuori joka lukee näitä palstoja, niin miettikää nyt kahdesti ennen kuin lähdette pilamaan elämänne näihin jengeihin.
Carl Adenauer
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Ke Huhti 05, 2023 5:44 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

En ole pitelyistä kertonut lusineeni. Kauan sitten kax pitkähköä kakkua kamakaupasta, piristä en ole puhunut.
Ehkä savu, nipsut ja keula olivat tuomioiden syynä, mutta nämä kauan sitten elettyä elämää.
Otin opikseni toisen kerran jälkeen. Koska : Fiksu oppii toisten virheistä, tyhmä ei opi omistakaan virheistä, idiootti toistaa omia virheitään. Kun huomasin lipsahtaneeni viimeksi mainittuun, lopetin hommat. En ollut enää "anonyymi,nobody" sikojen kirjoissa, homma hankaloitui vitusti, kun olivat kahdesti tuominneet.
Jengeihin ei ollut mielenkiintoa, kun huomasin miten kova laji loppupeleissä kyseessä. Tutustuin kyllä moneen salilla ja kongilla, koska olin ollut samalla alalla monen kanssa ja pöytäkirjat kestivät päivänvalon.
Mutta itselleni riitti lusiminen, nyt käynyt duunissa vuosia, muija, pari lasta ja elämä kondiksessa.
Silti noi vuodet jätti varmaan jälkensä, ei normaali elämää haittaavia, mutta jotkin vankiloiden ja tuomioiden epäoikeudenmukaisuudet, ymmärtäminen miten vaativa ammatti kyseessä loppuelämäksi, viha virkakoneistoa kohtaan, vasikointia olen aina halveksinut. Jo ala-asteella, jos joku kertoi opettajalle, niin välitunnilla tuli sanomista. Se on sisäänrakennettu ominaisuus, jolle en itse voi - enkä edes halua voida mitään.
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2355
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Jännä miten näillä Hessu Hopoilla on aina sama teema: ei olla koskaan mukamas vasikoitu, omataan John Rambon ulkonäkö ja taistelukyky sekä joku ihmeen nuorison kaitsemistarve. Tämäkin yksi sekakäyttäjä kirjoittaa näitä höpötyksiään etu- ja keskisormi sätkätupakasta keltaisina karpalolonkeron voimalla jostakin kehareiden asumisyksiköstä. Taustalla lyhyt tuomio mummon raiskauksesta.
Carl Adenauer
Poliisikoira Rex
Viestit: 272
Liittynyt: Ke Huhti 05, 2023 5:44 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

*poistettu pohdintaa toisesta kirjoittajasta*tm
Vastaa Viestiin