Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Tengu
Harjunpää

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tengu »

Tuskaa paatissa. heh

Rocket Cat tuli tiskin alta.
Eikö nää kaneli härpäkkeet oo nähty.

Kun oma habanero luovuttaa värinsä viinaan.
Ollaan tarttumassa kipuun, oikeesti.
Torture is best at bedtime.
J.Maybrick
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Röyhtäisen ihanan intialaisen linssikeiton päälle ja nautin kylmän spriten nieluni viilennykseksi.
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Heheh, röyhtäisyhän se oli ennenvanhaan paras kiitos kokille.

Täälläkin on valmisteltu kotiinjäävälle syötävää jääkaapin täydeltä, kun oma lomareissuni kutsuu. Mahtaakohan iso tupperwaarallinen jauhelihapihvejä ja kilon satsi lohikiusausta riittää yhden miehen eväiksi pariksi päivää? Jossei, niin nääntyköön nälkään tai hakeutukoon vanhemman polven ruokapöydän ääreen :)

Pelkkä kahvi, kiitos, matkalaukku kutsuu pakkaajaansa.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Tuhti annos votkaa, kiits.

Mukavan rauhaisa meininki jossakin(pari pubikommenttia yllä siis).
Minä olen lukenut palstaamme ja tullut siihen tulokseen, että minfossa voisi olla sellainen Pub Suicide, mihin osa porukasta voisi hypätä vaikka heti aamusta ja nimimerkki/-merkit lakkaisivat olemasta.

En tietenkään minä, Olen Anonymi Kaa, koska olen melkein täydellinen.

Edit 1 ja 2 - säädetty boldaukset oikein nimimerkistäni.
Viimeksi muokannut On Anoi Kaa, Ma Kesä 13, 2016 6:22 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
J.Maybrick
Axel Foley

Hehheh^. Täydellisiähän tässä ollaan, ainakin melkein.

maija turjukka - kyllä se pärjää tuolla ruokalastilla, jos kaapissa on hätävaraksi määrättömästi sarvimakaroneja ja riisiä. Kastikkeeksi riittää makea chilikastike, idän ketsuppi. Niillä pärjää, jos paremmat eväät pääsee loppumaan :)
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Gladys
David Starsky

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Iltaa taloon!
Hei linssikeitto kuulostaa hyvältä, samoin maija turjukan menyy :)

Kesälomaviikon ensimmäisen päivän kunniaksi leikkasin nurmikon (en tajua miten ruohonleikkuri voi olla joskus niin hankala) ja istuskelin auringossa tuijottelemassa juhannusruusua. Voisi olla huonomminkin asiat.

Pullo vissyä, tässä vielä lenkki ja sauna edessä. Kivaa iltaa kaikille.
All is pretty.
- Andy Warhol
Gladys
David Starsky

On Anoi Kaa kirjoitti: En tietenkään minä, Olen Anonymi Kaa, koska olen melkein täydellinen.
Aina joskus pohdin josko itse toteutat omaa kehoitustasi. Tahi käskyäsi, ihan miten vaan. :)
All is pretty.
- Andy Warhol
On Anoi Kaa

Gladys kirjoitti:
On Anoi Kaa kirjoitti: En tietenkään minä, Olen Anonymi Kaa, koska olen melkein täydellinen.
Aina joskus pohdin josko itse toteutat omaa kehoitustasi. Tahi käskyäsi, ihan miten vaan. :)
Nimimerkkini lähti maailmaan yhtenä iltana, kun olin lukenut palstaa jo kauan ja ärsyynnyin jostakin. Mistä niklkini: Ei mitään hajua, nyt yritän vaan puskea eteenpäin välittämättä paskasta nikistä.

Olen sellainen tyyppi, että näillä mennään. Toki paljon hienompaa olisi olla vaikkapa nikki Harry Bosch, mutta en halua näytellä kenenkään muun elämää - pelkästään ELÄÄ OMAA! Siinäpä se, tavoite meille kaikille. Voin kertoa teille, että arvostelijoita riittää, mutta heidän turvat menee tukkoon toteutettuasi sitå mitä haluat.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Gladys
David Starsky

^Ihan terve kehoitus kuitenkin, meille kaikille. Mikäs sen mukavampaa.

Toinen pullo vissyä unijuomaksi kiitos.
All is pretty.
- Andy Warhol
On Anoi Kaa

^Elämä on arpapeliä, sanoi eräs anonyymi.

Votkaa vähäsen. Silleen että jaksaa huomenna jotain hommiia tehdä eli pullo pöytään. Otetaan nyt vaikka sitä missä joku heinä sojottaa.
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

On Anoi Kaa kirjoitti:
Gladys kirjoitti:
Nimimerkkini lähti maailmaan yhtenä iltana, kun olin lukenut palstaa jo kauan ja ärsyynnyin jostakin. Mistä niklkini: Ei mitään hajua, nyt yritän vaan puskea eteenpäin välittämättä paskasta nikistä.

Olen sellainen tyyppi, että näillä mennään. Toki paljon hienompaa olisi olla vaikkapa nikki Harry Bosch, mutta en halua näytellä kenenkään muun elämää - pelkästään ELÄÄ OMAA! Siinäpä se, tavoite meille kaikille. Voin kertoa teille, että arvostelijoita riittää, mutta heidän turvat menee tukkoon toteutettuasi sitå mitä haluat.
Lukeeko tuolla rivien välissä mielessä pyörineen viime aikoina kaksoisnikkeilyn koittaminen, mutta a. Luovuit ideasta tai b. Siirsit myöhemmäksi, uuden läppärinhankinnan yhteyteen?

Kerro rehellisesti runkkari omin sanoin osuinko oikeaan.

Itselle tuli juuri äsken mieleen niin raflaava ja hauskasti tulkittava nikki, että mietin sen käyttöönottoa.

Vallaton Vulva.

Käännettäisiinköhän sitä koskaan vallattomasti fittaniksi.
Tai . . .

Ei mitään juotavaa minulle, kiitos. En oikeastaan edes käy täällä.
On Anoi Kaa

Hyi saatana, mikä tuo haiseva, limainen vana tuossa lattialla on? Jaa, se on kuulemma tupla-annan vulvasta valunutta mähmää.

Hän oli käynyt sekoilemassa täällä omasta ja toisten nimimerkeistä, lääkitystä hänellä on joko liikaa tai liian vähän. Tämä on se tyyppi joka ei osannut edes allekirjoitustaan oikein kirjoittaa, sekin vaati muiden ohjausta: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 35#p752540

Tilaan ongelmajätesiivoojat hoitamaan tuon sotkun lattialta.

ASIAAN! Sama kai se on hörppiä muutama tumma bisse ja lukea päivän lehdet, aika muslimipainotteisia rikoksia oli, kun hieman vilkaisin.
Gladys
David Starsky

Ikävä ilmapiiri täällä tänään.

No mutta menen hetkeksi keskenäni terdelle, yksi kylmä lonkku sinne kiitos janojuomaksi. Onneksi on hyvä kirja mukana :)
All is pretty.
- Andy Warhol
J.Maybrick
Axel Foley

Saanko istua tähän ulos seuraanne hetkeksi? Todella ikävä ilmapiiri pubissa. Mykistää. Ei huvita puhua.

Mutta täällä ulkosalla tuntuu raikas viri, aaah! Nautin tänään saunan lauteiden pesemisestä pihalla omenapuiden katveessa. Luomupesuaine ei haitanne niitä. Omenia ei kuitenkaan tule, kun kukkimisaika päättyi hyiseen keliin, joka karkotti pölyttäjät juuri ratkaisevina päivinä.
Kirjahan se pitää aina olla repussa mukana. Ei ilman uskalla minnekään lähteä...
paccasucco
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Mutta kuinkas onnellisesti taas kävikään:pyöräilin sattuman suuresta oikusta Pub Prisonin terrasin ohi.Gladys ja May siellä suloisesti käsiänsä huiskuttavat tervehdyksen merkiksi.Päiväni pelastettu tältä osin!
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
Vastaa Viestiin