Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

annijatta
Javier Pena

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annijatta »

No niin oikeassa olet palstatilan tuhlausta on. Aivan kuten lukemattomat monet muutkin, kuvat ja tyhjänpäiväset kakan jauhamiset. Ja jos oikein tarkoiksi mennään, niin onko koko keskustelussakaan mitään muuta arvoa, kun että saa mielipiteitä vaihtaa ja kakkaa jauhaa?
:( :(
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

^^ Turre sitten kouluttamaan myös naakkelia kun hän huomenissa palaa työpaikalleen kuukauden lomailun jälkeen. On nimittäin tuulikaapin ohella eräs hänen tavaramerkkinsä tuo kilometrilainauksen jälkeinen lyhyeksi jäävä kommentti..
..saapa nähä..
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

Kyllä turre perää lyhyitä lainauksia, lähteitä, konteksistaan irroittamattomia sitaatteja...jne. Ja kas - kuinkas turre itse kirjoittelee. 3d mallinnuksetkin muuttui tarkemmiksi kuin poliisilla konsanaan ja huomaamattaan nimesi ne vielä valokuviksi. Pitkistä lainauksista tai pätkityistä sitaateista puhumattakaan.
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Saisin varmaan bannin, jos lainaisin ja laittasin malliksi edes muutaman valitun palan turumurheen 3D ns valokuvii..Jotenka anti ol. Ei saa lyyä lyötyä, sanoi jo mun äitikin muinoin. Kun muistaisi!
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Tara kirjoitti:Saisin varmaan bannin, jos lainaisin ja laittasin malliksi edes muutaman valitun palan turumurheen 3D ns valokuvii..Jotenka anti ol. Ei saa lyyä lyötyä, sanoi jo mun äitikin muinoin. Kun muistaisi!

Muistele vaan ihan vappaast. Nyt kun oravanmetsästyskausikin on juur loppunu, niin voinet hymyilläkin vähän leveämmästi... uskallat kait hauveliskin jo poistaa ja laittaa tilalle taas yhden kurren...

Mainitsemastasi bannista tulikin mieleen se, miksette neuvoisi itse annijattaa, teillä on hyvin tiedossa se että tuollaisista tulenee helposti viikko, halunnette hänet syrjään hetkeks vai..?
Mun pointtini oli asiallinen: tuo on surkea tapa lainata koko edellinen kirjoitus ja sitten itse pari riviä vääntää...
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Tara kirjoitti:Saisin varmaan bannin, jos lainaisin ja laittasin malliksi edes muutaman valitun palan turumurheen 3D ns valokuvii..Jotenka anti ol. Ei saa lyyä lyötyä, sanoi jo mun äitikin muinoin. Kun muistaisi!

Miksi sulle ei annettu banaania siitä mauttomasta nännimanipulaatiokuvasta?

Jotenkin sinusta Tara paistaa aika iljettävä ihminen läpi. Olet korppina lyömässä lyötyä (Anneli Aueria) kun tiedät ettei hän pysty antamaan sinulle takaisin. Väsäät nännimanipulaatioita hänestä, panettelet häntä, demonisoit häntä jne.

Muuten, IRL henkilöllisyytesi oli tosi helppo selvittää. Ei tarvittu edes poliisikeinoja. Jos meinaat Pahaksi Ihmiseksi (tm) ruveta, niin opettele edes sotkemaan jälkesi.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
huippumies
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja huippumies »

turumurre kirjoitti:

Muistele vaan ihan vappaast. Nyt kun oravanmetsästyskausikin on juur loppunu, niin voinet hymyilläkin vähän leveämmästi... uskallat kait hauveliskin jo poistaa ja laittaa tilalle taas yhden kurren...

Mainitsemastasi bannista tulikin mieleen se, miksette neuvoisi itse annijattaa, teillä on hyvin tiedossa se että tuollaisista tulenee helposti viikko, halunnette hänet syrjään hetkeks vai..?
Mun pointtini oli asiallinen: tuo on surkea tapa lainata koko edellinen kirjoitus ja sitten itse pari riviä vääntää...
Oh my god! Ekan kerran olen Turren kanssa samaa mieltä!! Ihan hyviä vinkkejä kaikille lainaajille. Vaikka vähän vinoilua oli joukossa, niin tottahan Turre puhuu. On ärsyttävää, kun lainataan koko hemmetin pitkä viesti. Ja samanmielisyys Turren kanssa oli nyt vain poikkeus :P
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Ulvilan murhan käsis on muuten saatu tästä kirjasta. http://www.huuto.net/kohteet/aulikki-ok ... /252635027
Valhalla
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Valhalla »

No koomistahan tuossa oli se, että neuvojana oli turre. Koomisuutta vain lisää, että turre olisi huolissaan bannista.
Tara
Horatio Caine

CSI kirjoitti:

Miksi sulle ei annettu banaania siitä mauttomasta nännimanipulaatiokuvasta?

Jotenkin sinusta Tara paistaa aika iljettävä ihminen läpi. Olet korppina lyömässä lyötyä (Anneli Aueria) kun tiedät ettei hän pysty antamaan sinulle takaisin. Väsäät nännimanipulaatioita hänestä, panettelet häntä, demonisoit häntä jne.

Muuten, IRL henkilöllisyytesi oli tosi helppo selvittää. Ei tarvittu edes poliisikeinoja. Jos meinaat Pahaksi Ihmiseksi (tm) ruveta, niin opettele edes sotkemaan jälkesi.
Hitto kun et tajua. Näyttää tikulla: Se animaatio oli annaannalle, sinne hänen tissi-avaukseensa, ihan lahjaksi laitoin, häntä ilahduttaakseni.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Tara kirjoitti:Hitto kun et tajua. Näyttää tikulla: Se animaatio oli annaannalle, sinne hänen tissi-avaukseensa, ihan lahjaksi laitoin, häntä ilahduttaakseni.
Ilahdutit toista ihmistä toista ihmistä polkemalla? Aivan. Eipä muuta kommentoitavaa.

No, psykopatiahan ei ole mitenkään harvinaista Lauerman mukaan.
Tara
Horatio Caine

Î Tuossa ei joku tiedä ollako lintu vai kala.

Lauerma ei tietääkseni ole moista yksinkertaista yleistystä suustaan päästänyt. Vai onko? Missä?

Jo pelkkä käsite psykopatia on kaikkea muuta kuin helposti ymmärrettävä tai jonkun henkilön kohdalla todennettavissa.
Viimeksi muokannut Tara, Ke Helmi 06, 2013 8:35 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
annijatta
Javier Pena

Katsohan Howlerilla (salainen agentti 86) keittää. Kovin olet myöhässä siinä tissiasiassa. Vanha juttu. Eihän tollanen pitäs niin rautasta mimmiä hetkauttaa sinne eikä tänne. Ei se tollasesta voi loukkantua kun ei loukkaannu edes lastensa puolesta kun heistä niin pahasti kirjoitetaan.
Tuksuki se näyttelee tissejään ihan huvikseen ja mun tietääkseni tuksu ei oo ketään teurastanu.
Niin on älykkäitä ja tyhmiä psykopaatteja. Arvaa kummat istuu kaltereiden takana ja kummat rivieralla nauttimassa elämästä?
Tara
Horatio Caine

Itsepä tuo asusteensa valitsee. Annumamma. On varmaan omin silmin nähnyt netistä lausuntoja valinnostaan, vuosien varrella. Ilmeisen hällä väliä asia mammalle. Joitain tuo Auerin vaatetus on saanut innostumaan, esim ehdottelemaan muillekin naispuolisille rennompaa suhtautumista 'yläkehoonsa', lue tisseihinsä. Katso annaannan avaus! Hänen mielestään miesten tulisi saada katsella naisten 'ylävartaloita' ihan rauhassa, ilman että heti nimetään tirkistelijöiksi. Tästä syystä aloin ihmetellä mahtaako tupla olla sitä mitä nikin perusteella monet ovat luulleet. Nyt en muista kiittikö hän saamastaan animaatiosta.
annijatta
Javier Pena

Tara kirjoitti:Itsepä tuo asusteensa valitsee. Annumamma. On varmaan omin silmin nähnyt netistä lausuntoja valinnostaan, vuosien varrella.
Niinhän se on että makuasioista ei voi kiistellä, rumat ne vaatteilla koreilee, mutta kyllä kaikki jotka mediassa esiintyvät tulevat arvostelluksi, jopa pressan vastaanotolla sikaariportaan rouvien allit huomataan ja pukuvalintoja arvioidaan.
Vastaa Viestiin