Boldaamiini kohtiin.Vespa velutina kirjoitti:Näistä Auerin lasten raiskauksista tiedetään enemmän kuin pedofiilijutuista keskimäärin, koska esitutkintamateriaali on vuodettu lehtiin.
Sehän tästä niin uskomatonta tekeekin.
Muuramen pedofiilirinki ja Ville Vesanto eivät ole penetroineet sukupuolielimellä vaippaikäisiä, (koska nämä olisivat siihen todennäköisesti kuolleet) vaan tehneet just jotain muuta ällöttävää, mitä lapset voi laittaa tekemään ilman yhdyntää.
Auerin lasten kohdalla näin ei voida väittää, koska lapset itse ovat kertoneet muuta.
Uskoisin ihan aikuisten oikeasti, että Auerinkin lapsia olisi teoriassa voitu käyttää sillä tavalla hyväksi, ettei hyväksikäytöstä jää jälkiä. Tämä saattaisi minun mielestäni koko jutun täysin uuteen valoon.
Mutta kun lapset nimenomaan ovat kertoneet joutuneensa sellaisen seksin ja väkivallan kohteeksi, jonka on pakko jättää jälkiä ja joka on ikätasoon nähden hengenvaarallista. Missä ovat aivotärähdykset ja luunmurtumat, jos lapsia on vedetty jaloista pitkin portaita niin että pää osuu joka askelmaan? Paiskottu seiniin niin että veri lentää? Anaaliraiskattu alle kouluikäisiä useita kertoja? Hakattu remmillä osallistumaan orgioihin?
Ihan vaan, etteivät kertoisi isän murhasta, josta ei uusimmilla käräjillä ainakaan mitään uutta ilmennyt.
Minua ihan oikeasti ihmetyttää se, miten joku voi uskoa noihin juttuihin. Immenkalvot kasvavat koko porukalla takaisin, vaikka muualla maailmassa samanikäiset kuolee touhuun.
Me tiedämme lasten kertomuksista vain sen osan, mikä on vuodettu julki.
Eikös siellä käräjäoikeudessa ollut todistamassa myös lastenkirurgian erikoislääkäri?