Naiset vs. miehet (naisten ja miesten eroavaisuus)
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Tätä minä just tarkoitin,että sitten vielä vauvanrasvaa vauvelimaiseen peppuun,jo on aikoja eletty sanois joku.Katsa kirjoitti:- Jos olet todella herkkänahkainen, sivele ajon jälkeen ensin Septidinillä ja viimeistele Helosanilla tai tehokkaimpana keinona: vauvojen takapuoleen tarkoitetulla Sinkkivoiteella.
Totuus on tarua ihmeellisempää
-
Katsa
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Bombay kirjoitti:Haha, osui ja upposi!Katsa kirjoitti:Ei se tee minusta pervoa, jos sinulla on hivenen lennokas mielikuvitus.Patricia C. Itämaa kirjoitti:Tätä minä just tarkoitin,että sitten vielä vauvanrasvaa vauvelimaiseen peppuun,jo on aikoja eletty sanois joku.![]()
No offence.
Juu lennokas se on ainakin,eikä jätä pulaan,joten ei tartte niin tarkkaan joka karvaansa syynätä
Kuka upposi,en ainakaan minä,minä seilaan ihan hyvillä vesillä
Totuus on tarua ihmeellisempää
PCI: Ei ollut tarkoitettu loukkaukseksi tuo edellinen. En vain kyennyt hillitsemään itseäni.
(totuus: harvoin edes yritän)
Katsalle kiitos vinkeistä! Itse olen todennut lähes mitkä tahansa miesten höylät paremmiksi kuin naisten... Ikuinen urputtamisen aihe ukolle kun käytän sen teriä aina.
Katsalle kiitos vinkeistä! Itse olen todennut lähes mitkä tahansa miesten höylät paremmiksi kuin naisten... Ikuinen urputtamisen aihe ukolle kun käytän sen teriä aina.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Höhöh.... noinko päin se vanha kunnon Hassisen Koneen biisi olikinEuroJR kirjoitti:Jahas.... muista pitää jumalat jalassa ja housut mielessä!maija turjukka kirjoitti:^Vieläköhän ehtisi nuo hyvät neuvosi kokeilla..... pikkujoulut kutsuu muutaman tunnin päästä![]()
Ihan kiltisti mä olin.........
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Kalessin
- Adrian Monk
mä kyllä asettelen kaiken aina juuri niin kuin olen jättänytkin, ettei vaan jää kiinni, ja jos jään niin väitän vaan niin maan prkleesti, etten ole niihin koskenutDoctor Lecter kirjoitti:^ No nyt tajuan miksi ne omat höylät eivät ole koskaan siellä mihin olen ne jättänyt...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Sama, täydellinen kieltäminen vaa, ei se mitään epäile..Kalessin kirjoitti:mä kyllä asettelen kaiken aina juuri niin kuin olen jättänytkin, ettei vaan jää kiinni, ja jos jään niin väitän vaan niin maan prkleesti, etten ole niihin koskenutDoctor Lecter kirjoitti:^ No nyt tajuan miksi ne omat höylät eivät ole koskaan siellä mihin olen ne jättänyt...
Miehen vaatteitten lainaaminen (sen lempivaatteet = mun kotivaatteet) on toinen.. Siitä vaan tuppaa jäämään kiinni kummasti.