Naiset vs. miehet (naisten ja miesten eroavaisuus)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Kiitos Katsa, osa oli tuttuja vinkkejä mutta osaa en olekaan kokeillut. Pistän sinulle raporttia sen tullessa ajankohtaiseksi :wink:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Katsa kirjoitti:- Jos olet todella herkkänahkainen, sivele ajon jälkeen ensin Septidinillä ja viimeistele Helosanilla tai tehokkaimpana keinona: vauvojen takapuoleen tarkoitetulla Sinkkivoiteella.

:P
Tätä minä just tarkoitin,että sitten vielä vauvanrasvaa vauvelimaiseen peppuun,jo on aikoja eletty sanois joku. :lol:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:Tätä minä just tarkoitin,että sitten vielä vauvanrasvaa vauvelimaiseen peppuun,jo on aikoja eletty sanois joku. :lol:
Ei se tee minusta pervoa, jos sinulla on hivenen lennokas mielikuvitus. :wink:
No offence.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Vieläköhän ehtisi nuo hyvät neuvosi kokeilla..... pikkujoulut kutsuu muutaman tunnin päästä 8)

-raporttia onnistumisesta turha odotella, kärsin hätiköimisestä johtuvat mahdolliset kutinat nahoissani-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

maija turjukka kirjoitti:^Vieläköhän ehtisi nuo hyvät neuvosi kokeilla..... pikkujoulut kutsuu muutaman tunnin päästä 8)
Jahas.... muista pitää jumalat jalassa ja housut mielessä!
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Katsa kirjoitti:
Patricia C. Itämaa kirjoitti:Tätä minä just tarkoitin,että sitten vielä vauvanrasvaa vauvelimaiseen peppuun,jo on aikoja eletty sanois joku. :lol:
No offence.
Haha, osui ja upposi!
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Bombay kirjoitti:
Katsa kirjoitti:
No offence.
Haha, osui ja upposi!
:lol: :lol:
Juu lennokas se on ainakin,eikä jätä pulaan,joten ei tartte niin tarkkaan joka karvaansa syynätä :wink:
Kuka upposi,en ainakaan minä,minä seilaan ihan hyvillä vesillä :lol: ja karvan verran iloisin mielin. :lol: :lol:
Totuus on tarua ihmeellisempää
Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

PCI: Ei ollut tarkoitettu loukkaukseksi tuo edellinen. En vain kyennyt hillitsemään itseäni. :oops: (totuus: harvoin edes yritän)

Katsalle kiitos vinkeistä! Itse olen todennut lähes mitkä tahansa miesten höylät paremmiksi kuin naisten... Ikuinen urputtamisen aihe ukolle kun käytän sen teriä aina.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

^onneksi joku muukin tekee samalla lailla kuin mä..ajattelin jo olevani täysin kieroon kasvanut :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

^ No nyt tajuan miksi ne omat höylät eivät ole koskaan siellä mihin olen ne jättänyt... :o
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

^^ Ja kertakäyttöiset ovat parhaita.
Every ship must sail a world.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

EuroJR kirjoitti:
maija turjukka kirjoitti:^Vieläköhän ehtisi nuo hyvät neuvosi kokeilla..... pikkujoulut kutsuu muutaman tunnin päästä 8)
Jahas.... muista pitää jumalat jalassa ja housut mielessä!
Höhöh.... noinko päin se vanha kunnon Hassisen Koneen biisi olikin :roll: Täytyypä tarkistaa tuokin juttu jostain.

Ihan kiltisti mä olin......... 8) kun stagella oli vaan Antti Tuisku (nössö)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
jamppa
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Se menee kumminkin päin :)
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Doctor Lecter kirjoitti:^ No nyt tajuan miksi ne omat höylät eivät ole koskaan siellä mihin olen ne jättänyt... :o
mä kyllä asettelen kaiken aina juuri niin kuin olen jättänytkin, ettei vaan jää kiinni, ja jos jään niin väitän vaan niin maan prkleesti, etten ole niihin koskenut :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Kalessin kirjoitti:
Doctor Lecter kirjoitti:^ No nyt tajuan miksi ne omat höylät eivät ole koskaan siellä mihin olen ne jättänyt... :o
mä kyllä asettelen kaiken aina juuri niin kuin olen jättänytkin, ettei vaan jää kiinni, ja jos jään niin väitän vaan niin maan prkleesti, etten ole niihin koskenut :lol:
Sama, täydellinen kieltäminen vaa, ei se mitään epäile..

Miehen vaatteitten lainaaminen (sen lempivaatteet = mun kotivaatteet) on toinen.. Siitä vaan tuppaa jäämään kiinni kummasti.
Vastaa Viestiin