Eura: Rattijuoppo törmäsi mopoautoon - 13-vuotias tyttö kuoli. 11 vuoden tuomio taposta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Eriksson
Martin Beck

Re: Eura: Rattijuoppo törmäsi mopoautoon - 13-vuotias tyttö kuoli. 11 vuoden tuomio taposta

Viesti Kirjoittaja Eriksson »

Karjala89 kirjoitti: Pe Heinä 31, 2026 7:40 pm Sairasta miten voi vittu olla mahdollista että vapaana. Kuullut kans ton että kylmäks luvannut laittaa! Toivotaan
Lehtijutun perusteella tuossa vapaana olemisessa ei ollut muuta selitystä kuin että hullulle oli myönnetty hetkellinen loma. Tarkkaa vastausta kukaan ei toimittajan kysymyksiin antanut mutta tuollaiseen päätelmään toimittaja tuli.

Lehtijutussa huvitti se kohta erityisesti, kun tappaja kiistää tietysti nämä viimeisimmät typeryydet ja väittää että uhriksi joutunut nainen "yrittää mustamaalata minua".

Joopa joo, kyllähän se on tuo seinähullu tappaja joka on ihan itse itsensä mustamaalannut. Ei sitä kenenkään muun enää tarvitse tehdä.
Kuollut ryssä on hyvä ryssä.
Idkaf
Alokas

Re: Eura: Rattijuoppo törmäsi mopoautoon - 13-vuotias tyttö kuoli. 11 vuoden tuomio taposta

Viesti Kirjoittaja Idkaf »

Kuullut kans et joka kerta ku oli lomilla ni aina jäätävät naamat. Tän vuoksi vissiin tää muikkelikin tajus ottaa ja lähtee. Yksinään tuo ansaitseekin olla koko (toivottavasti lyhyen) elämänsä ! Aivan naurettavaa ! Kai ne on ne unelmahää pari ketkä on tän mukana ollut ryyppäämässä aina. Hyi helvetti mitä sakkia ! Toivottavasti tosiaan lunastaa lupauksensa ja antaa viimeisen napautuksen!
Idkaf
Alokas

Viesti Kirjoittaja Idkaf »

Eriksson kirjoitti: Pe Heinä 31, 2026 8:12 pm
Karjala89 kirjoitti: Pe Heinä 31, 2026 7:40 pm Sairasta miten voi vittu olla mahdollista että vapaana. Kuullut kans ton että kylmäks luvannut laittaa! Toivotaan
Lehtijutun perusteella tuossa vapaana olemisessa ei ollut muuta selitystä kuin että hullulle oli myönnetty hetkellinen loma. Tarkkaa vastausta kukaan ei toimittajan kysymyksiin antanut mutta tuollaiseen päätelmään toimittaja tuli.

Lehtijutussa huvitti se kohta erityisesti, kun tappaja kiistää tietysti nämä viimeisimmät typeryydet ja väittää että uhriksi joutunut nainen "yrittää mustamaalata minua".

Joopa joo, kyllähän se on tuo seinähullu tappaja joka on ihan itse itsensä mustamaalannut. Ei sitä kenenkään muun enää tarvitse tehdä.

Tämäpä juuri ! Helvetin naurettavaa! Ja kuulemma tää Nieminen on myöntänyt tän teon ja pyytänyt tältä naisuhrilta anteeks käytöstään. Mut ei ku yritetään mustamaalata 🤣🤣🤣
Vastaa Viestiin
Null