Zodiac bodomiin syyllinen ?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Mariacka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Sariola kirjoitti:Ai, että äidin nimikirjaimet olivat nuo, BS. Muistanko oikein, että Wagner toisaalla mainitsi, että tyynyliinassa olivat nimikirjaimet BS. Samat etukirjaimet, voi viitata joko samaan tai eri henkilöön. Saatan muistaa väärinkin.
Tyynyliina oli lähteiden mukaan jotenkuten käsin kokoonkursittu tekele, tuskin kenenkään morsiuskapio. Nimikirjaimia siinä ei tiettävästi ollut, yhdessä kuvassa tyynyliinassa tai sen kuvassa on jälkikäteen tussilla tehtyjä merkkauksia, jotka näyttäisivät numeroiduilta/koodatuilta näytteenottokohdilta.

Tyynyliina tässä:kuva 63 (papillonin viestistä)
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Mitä lienee tarkoittavan merkintä 7.7.97, eli onko siinä otettu jokin näyte johonkin vertailtavaksi?
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

DNA

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Sariola kirjoitti:Kuten aikaisemmin totesin, vanhat keskustelijat Muuralan ajoilta tietävät hyvin kenestä on kysymys. Eli henkilön nimi on tiedossa. Lieneekö poliisi oikein tosissaan tutkinut Arskan menemisiä ja tulemisia.

Ai, että äidin nimikirjaimet olivat nuo, BS. Muistanko oikein, että Wagner toisaalla mainitsi, että tyynyliinassa olivat nimikirjaimet BS. Samat etukirjaimet, voi viitata joko samaan tai eri henkilöön. Saatan muistaa väärinkin.

Tuo tyynyliina on kyllä ilmaantunut siihen aamulla. Illalla ja yöllä se olisi kiinnittänyt leiriytyjien huomiota ja se olisi nostettu johonkin sivummalle tikun nokassa. Tosin tuo tyynyliina on voitu tuoda siihen myös harhautusmielessä vasta aamulla. Tai se on jäänyt epähuomiossa. Se on tärkeä johtolanka, ainakin se voi olla sitä. Ja se DNA on vielä löytymättä.
Ehkä kaikilta Suomen miehiltä pitäisi ottaa DNA ja verrata sitä tuohon.
:x 8)
Juuri niin. Tosin otos voisi olla ennen 1946 syntyneet valkoihoiset, sillä jos pakolaiset otetaan mukaan, tutkinta suuntautunee uusimpiin rikoksiin ja Bodomiin palataan tutkintapriorisoinnin ja poliisin resurssipulan vuoksi vasta vuosien kuluttua..ei tämä ole rasismia, vaan realismia, jonka tilastot vahvistanevat jo nyt.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Anile
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Anile »

Wagner, oletko yrittänyt ratkaista Zodiacin salakirjoituksia käyttämällä tämän "Arskan" nimeä koodiavaimena?
yövuoro
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

BS on myös Gustafssonin vaimon tyttönimen kirjaimet.
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Anile kirjoitti:Wagner, oletko yrittänyt ratkaista Zodiacin salakirjoituksia käyttämällä tämän "Arskan" nimeä koodiavaimena?
Olen. Nimen perusteella kryptaus vaikuttaa dynaamiselta ja laskostetulta.
Tässä linkki kirjeeseen MyNameIs
8)
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Anile
Martin Beck

Dynaamiselta ja laskostetulta?
Siis häh?
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Kuka teki mitä häh

Anile kirjoitti:Dynaamiselta ja laskostetulta?
Siis häh?
Esimerkki:

DYNAAMINEN LASKOSTETTU voisi olla DZNOPVCIUPZIJSHICTEUTT, kirjainta vastaava kryptausmerkki siis on muuttuva ja kaikkia kirjaimia ei edes korvata kryptauksella.

Laskostaminen tarkoittaa esimerkiksi sitä, että puolet lauseesta kryptataan vasemmalta oikealle ja loput oikealta vasemmalle.

Esimerkki (ei kryptattuna, vain laskostettuna):

LASKOSTETTU = LASKOSUTTET

8)
Anile
Martin Beck

Eli, jos nyt oiken ymmärsin, et saanut siitä järkevää tekstiä esille.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Anile kirjoitti:Eli, jos nyt oiken ymmärsin, et saanut siitä järkevää tekstiä esille.
Eli et ymmärtänyt.
8)
Anile
Martin Beck

*poistettu viestiketjuun kuulumatonta asiatonta tekstiä*tm
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Anile
Martin Beck

Mistä tiedät että se on dynaaminen ja laskostettu jos et saanut mitään järkevää tekstiä siitä salakirjoituksesta esille?
Mistä edes tiedät vastaako yksi merkki yhtä kirjainta ennen kuin tiedät mikä se alkuperäinen teksti on ollut? Sehän voi olla vaikka salakirjoitettu niin , että jokaista tavua vastaa yksi merkki. Tai ainakin siinä Zodiac-tekstissä jonka olen aiemmin nähnyt oli enemmän erilaisia merkkejä kuin kirjaimia aakkosissa.
Anile
Martin Beck

Baretta
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Baretta »

Kiinnostuin minäkin senverran tästä Zodiakista että hommasin itselleni Joulupyhinä tapauksesta kertovan elokuvan... Kun ehtis vielä katselemaan filmin. Kiinnostava ceissi on Jenkkeilläkin purtavana ja kytkökset Suomeen vielä kiinnostavammat, sanoisinpa jopa satumaiset.
Vastaa Viestiin