Taas fraqilemielesi pirstoutui hajalle. Emojit ja copypastettaminen paljastaa joka kerta, kun silmäsi muljahtaa nurin.Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 4:45 pmhttps://fi.wiktionary.org/wiki/kertoaRL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 4:42 pmHyvä kuitenkin, että tajuat itsekin mitä sinulle on lapsena tehty ja mistä mielisairautesi osittain johtuu vesipäisyytesi lisäksi. Pedofiilitaipumuksesi on seurausta sinuun kohdistetusta insestipedofiiliasta.
Eittämättä olet hyvin älykäs, vaikka kertoa-verbi ei ole tuttu.
![]()
Kirkkonummen Kolmoismurhapäivät joskus alkuvuodesta 2025 - kaikki paikalle!?
Re: Kirkkonummen Kolmoismurhapäivät joskus alkuvuodesta 2025 - kaikki paikalle!?
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Re: Kirkkonummen Kolmoismurhapäivät joskus alkuvuodesta 2025 - kaikki paikalle!?
Sinun ihosi alle pääsi yllättävän helposti! Olin jotenkin ajatellut, että puhdas trolli olisi vaikeammin trollattava.RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 4:53 pmTaas fraqilemielesi pirstoutui hajalle. Emojit ja copypastettaminen paljastaa joka kerta, kun silmäsi muljahtaa nurin.Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 4:45 pmhttps://fi.wiktionary.org/wiki/kertoaRL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 4:42 pm
Hyvä kuitenkin, että tajuat itsekin mitä sinulle on lapsena tehty ja mistä mielisairautesi osittain johtuu vesipäisyytesi lisäksi. Pedofiilitaipumuksesi on seurausta sinuun kohdistetusta insestipedofiiliasta.
![]()
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Tyhmien pedofiilijuttujesi lisäksi alat aina lopulta ahdistuneena hokemaan jakomielitautisesti tuota trollaamistasi. Uskoakseni olet ainut täälläkin, joka pitää sinua "trollina". Me kaikki muut pelkästään pidämme sinua äärimmäisen tyhmänä, kouluja käymättömänä, työttömänä ja mieleltään sairaana surkeana totaalisena luuserina.Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 4:55 pmSinun ihosi alle pääsi yllättävän helposti! Olin jotenkin ajatellut, että puhdas trolli olisi vaikeammin trollattava.RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 4:53 pmTaas fraqilemielesi pirstoutui hajalle. Emojit ja copypastettaminen paljastaa joka kerta, kun silmäsi muljahtaa nurin.Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 4:45 pm
https://fi.wiktionary.org/wiki/kertoa
![]()
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Kiitos! En kuitenkaan usko, että olen ainut, joka pitää minua trollina. Tosin itse en pidä itseäni trollina tai "trollina".RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:00 pmTyhmien pedofiilijuttujesi lisäksi alat aina lopulta ahdistuneena hokemaan jakomielitautisesti tuota trollaamistasi. Uskoakseni olet ainut täälläkin, joka pitää sinua "trollina". Me kaikki muut pelkästään pidämme sinua äärimmäisen tyhmänä, kouluja käymättömänä, työttömänä ja mieleltään sairaana surkeana totaalisena luuserina.Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 4:55 pmSinun ihosi alle pääsi yllättävän helposti! Olin jotenkin ajatellut, että puhdas trolli olisi vaikeammin trollattava.RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 4:53 pm
Taas fraqilemielesi pirstoutui hajalle. Emojit ja copypastettaminen paljastaa joka kerta, kun silmäsi muljahtaa nurin.
Ymmärrän, että sinua vituttaa, koska onnistuin jälleen kerran tavoitteessani!
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
Kyllä sinä olet ainut kuka sinua pitää trollina. Me muut pelkästään kehitysvammaisena ja mielisairaana. En ymmärrä miksi luulet minua vituttavan sinun "trollaaminen"? Kerrotko tästä tavoitteestasi ja onko se mielestäsi siellä sinun kanssa samassa huoneessasi?Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:15 pmKiitos! En kuitenkaan usko, että olen ainut, joka pitää minua trollina. Tosin itse en pidä itseäni trollina tai "trollina".RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:00 pmTyhmien pedofiilijuttujesi lisäksi alat aina lopulta ahdistuneena hokemaan jakomielitautisesti tuota trollaamistasi. Uskoakseni olet ainut täälläkin, joka pitää sinua "trollina". Me kaikki muut pelkästään pidämme sinua äärimmäisen tyhmänä, kouluja käymättömänä, työttömänä ja mieleltään sairaana surkeana totaalisena luuserina.Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 4:55 pm
Sinun ihosi alle pääsi yllättävän helposti! Olin jotenkin ajatellut, että puhdas trolli olisi vaikeammin trollattava.
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Kiroilet, meuhkaat ja mesoat kuin yläasteikäinen kainuulainen. Siitä ei sellainen hyvinvointi ja hyväntuulisuus oikein välity.RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:23 pmKyllä sinä olet ainut kuka sinua pitää trollina. Me muut pelkästään kehitysvammaisena ja mielisairaana. En ymmärrä miksi luulet minua vituttavan sinun "trollaaminen"? Kerrotko tästä tavoitteestasi ja onko se mielestäsi siellä sinun kanssa samassa huoneessasi?Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:15 pmKiitos! En kuitenkaan usko, että olen ainut, joka pitää minua trollina. Tosin itse en pidä itseäni trollina tai "trollina".RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:00 pm
Tyhmien pedofiilijuttujesi lisäksi alat aina lopulta ahdistuneena hokemaan jakomielitautisesti tuota trollaamistasi. Uskoakseni olet ainut täälläkin, joka pitää sinua "trollina". Me kaikki muut pelkästään pidämme sinua äärimmäisen tyhmänä, kouluja käymättömänä, työttömänä ja mieleltään sairaana surkeana totaalisena luuserina.
Tavoite on kanssani samassa huoneessani. Tämä tavoite on ihan puhdas vittuilu ajanvietteenä muun minfoilemisen yhteydessä.
Vittuilet ottamalla iskuja sisään..Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:30 pmKiroilet, meuhkaat ja mesoat kuin yläasteikäinen kainuulainen. Siitä ei sellainen hyvinvointi ja hyväntuulisuus oikein välity.RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:23 pmKyllä sinä olet ainut kuka sinua pitää trollina. Me muut pelkästään kehitysvammaisena ja mielisairaana. En ymmärrä miksi luulet minua vituttavan sinun "trollaaminen"? Kerrotko tästä tavoitteestasi ja onko se mielestäsi siellä sinun kanssa samassa huoneessasi?Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:15 pm
Kiitos! En kuitenkaan usko, että olen ainut, joka pitää minua trollina. Tosin itse en pidä itseäni trollina tai "trollina".
Tavoite on kanssani samassa huoneessani. Tämä tavoite on ihan puhdas vittuilu ajanvietteenä muun minfoilemisen yhteydessä.
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Hauskinta hönttiydessäsi on, että luulet mielipuolisten höpötystesi olevan ainutlaatuisia.RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:45 pmVittuilet ottamalla iskuja sisään..Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:30 pmKiroilet, meuhkaat ja mesoat kuin yläasteikäinen kainuulainen. Siitä ei sellainen hyvinvointi ja hyväntuulisuus oikein välity.RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:23 pm
Kyllä sinä olet ainut kuka sinua pitää trollina. Me muut pelkästään kehitysvammaisena ja mielisairaana. En ymmärrä miksi luulet minua vituttavan sinun "trollaaminen"? Kerrotko tästä tavoitteestasi ja onko se mielestäsi siellä sinun kanssa samassa huoneessasi?
Kerrotko nyt lopulta millä tavoin olet mielestäsi trollannut ja vittuillut?Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:02 pmHauskinta hönttiydessäsi on, että luulet mielipuolisten höpötystesi olevan ainutlaatuisia.RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:45 pmVittuilet ottamalla iskuja sisään..Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 5:30 pm
Kiroilet, meuhkaat ja mesoat kuin yläasteikäinen kainuulainen. Siitä ei sellainen hyvinvointi ja hyväntuulisuus oikein välity.
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Kerroin jo toisessa ketjussa esimerkin.RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:11 pmKerrotko nyt lopulta millä tavoin olet mielestäsi trollannut ja vittuillut?Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:02 pmHauskinta hönttiydessäsi on, että luulet mielipuolisten höpötystesi olevan ainutlaatuisia.
Eli siis mielestäsi se on trollailua ja vittuilua, kun kirjoittelet Ylilaudalle sinun insestipohjaisia pedofiilifantasioita ja teet tänne päivittäin uusia nimimerkkejä, joilla paljastut aina heti ensimmäisen viestin jälkeen.Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:14 pmKerroin jo toisessa ketjussa esimerkin.RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:11 pmKerrotko nyt lopulta millä tavoin olet mielestäsi trollannut ja vittuillut?Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:02 pm
Hauskinta hönttiydessäsi on, että luulet mielipuolisten höpötystesi olevan ainutlaatuisia.
-
JasseHames
- Perry Mason
Hei Ripulisoturi, kuka/mikä sivupersoonistasi saapuu tähän tapaamiseen, sinä, Boss Lady vai joku muu? "Veikkaan", ettei mikään niistä, kun pelkästään sinä ja Boss Lady vietätte viestihistorianne perusteella viikonloput hyvin pitkälti netissä roikkumalla.
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Kai niissä jokin vituttaa, koska annat niin paljon huomiota ja itket tuhmista nikeistä kuin kainuulainen pikkupoika.RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:23 pmEli siis mielestäsi se on trollailua ja vittuilua, kun kirjoittelet Ylilaudalle sinun insestipohjaisia pedofiilifantasioita ja teet tänne päivittäin uusia nimimerkkejä, joilla paljastut aina heti ensimmäisen viestin jälkeen.Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:14 pmKerroin jo toisessa ketjussa esimerkin.RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:11 pm
Kerrotko nyt lopulta millä tavoin olet mielestäsi trollannut ja vittuillut?
-
Korpisoturi
- Perry Mason
Olet muuten itse saapumassa tapaamiseenne?JasseHames kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:24 pm Hei Ripulisoturi, kuka/mikä sivupersoonistasi saapuu tähän tapaamiseen, sinä, Boss Lady vai joku muu? "Veikkaan", ettei mikään niistä, kun pelkästään sinä ja Boss Lady vietätte viestihistorianne perusteella viikonloput hyvin pitkälti netissä roikkumalla.
Olet ainoa joka kokee täällä vitutusta ja hyvin sen aina ilmaisetkin noilla hymiöilläsi. Jatka ihmeessä "vittuilua" ja "trollailua".Korpisoturi kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:25 pmKai niissä jokin vituttaa, koska annat niin paljon huomiota ja itket tuhmista nikeistä kuin kainuulainen pikkupoika.RL11/6 kirjoitti: Su Tammi 26, 2025 6:23 pmEli siis mielestäsi se on trollailua ja vittuilua, kun kirjoittelet Ylilaudalle sinun insestipohjaisia pedofiilifantasioita ja teet tänne päivittäin uusia nimimerkkejä, joilla paljastut aina heti ensimmäisen viestin jälkeen.
![]()