Michael Jackson on kuollut.

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
elisa_day
Jack Bauer

Re: Michael Jackson on kuollut.

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

Neiti Etsivä kirjoitti:Sattuiko kukaan katsomaan tuota muistotilaisuutta, mikä äsken tuli?
Se tytär Paris ja ne muutamat sanat :cry:
Katselin hetken aikaa ja lähinnä hirvitti minkälainen spektaakkeli siitäkin oli tehty.. :( En ollenkaan ihmettele tätäkään kommenttia (Aamulehden sivuilta):
Paikalla ei myöskään ole Jacksonin kuuluisimpien levyjen tuottaja ja kapellimestari Quincy Jones. Jones ei halunnut tulla.

- Siellä on jotain yhdeksän miljoonaa ihmistä paikalla. Enkä minä halua nähdä sitä, Jones totesi haastattelussa.
Neiti Etsivä
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

Minä jäin vain miettimään, että olikohan tuo tyttö itse halunnut puhua tuolle miljoonayleisölle vai oliko hänen käsketty sanoa nuo sanat :roll: No koskettavaa se oli joka tapauksessa, joskin ehkä mautonta mielestäni. Minusta kuitenkin aika kamalaa tuoda lapset lavalle noin pian isän kuoleman jälkeen :?
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Neiti Etsivä kirjoitti:Minä jäin vain miettimään, että olikohan tuo tyttö itse halunnut puhua tuolle miljoonayleisölle vai oliko hänen käsketty sanoa nuo sanat :roll:
Ehkä.Onko typeryydellä enää rajaa? :roll:
http://www.iltasanomat.fi/videot/viihde/1708425
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
elisa_day
Jack Bauer

^Ihan kuin hyvin harjoiteltu näytelmä.. :roll:
Kakira
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Kakira »

^^ Tuollainen koskettaa aina suurinta osaa yleisöä... :(
Saa nähdä miten paljon lapset nyt "pääsevät" mediaan, vai jatkuuko samanlainen piilottelu kuin isänsä eläessä.
ELÄ ja anna toisten elää
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Neiti Etsivä kirjoitti:Minusta kuitenkin aika kamalaa tuoda lapset lavalle noin pian isän kuoleman jälkeen :?
Minusta koko tilaisuus oli hienosti toteutettu. Yhteiset hautajaiset yhdelle maailman vaikutusvaltaisimmista ihmisistä. Samaan tyyliin lapset olisivat yksityisemmissäkin hautajaisissa laulaneet ja puhuneet, jos surultaan olisivat pystyneet. Nyt on kuitenkin kyse lapsista, jotka ovat syntymähetkestään lähtien maailman seuratuimpien ihmisten listalla, joten en näe tuossa lavalle kapuamisessa mitään sen kummempaa. Jacksonin sopivuutta vanhemmaksi on myös spekuloitu lasten koko elämän ajan ja uskon huhujen kantautuneen lastenkin korviin. Paris yritti samalla varmasti katkaista huhuilta siivet.

Miksi tuo olisi ollut harjoiteltu näytelmä? Mitä typerää siinä on? Jos kyse olisi tavallisesta tyttärestä tavallisen isän hautajaisissa, olisiko mielipiteenne silloin toinen? Miksi ihmeessä?
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Koska kyseessä on Michael Jackson ja mikään häneen liittyvä ei voi olla todellista tai totta. :wink:
Onhan sitä varmasti joidenkin vaikea uskoa että pikkutytöllä on ikävä kuollutta isäänsä.
Kieltämättä aika koskettava video enkä ymmärrä miksi tuolla olisi lapsia pakotettu esiintymään.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Damien kirjoitti: Onhan sitä varmasti joidenkin vaikea uskoa että pikkutytöllä on ikävä kuollutta isäänsä.
Se on kyllä kieltämättä yllättävää... :lol:
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Damien kirjoitti:
Neiti Etsivä kirjoitti:Minä jäin vain miettimään, että olikohan tuo tyttö itse halunnut puhua tuolle miljoonayleisölle vai oliko hänen käsketty sanoa nuo sanat :roll:
Ehkä.Onko typeryydellä enää rajaa? :roll:
http://www.iltasanomat.fi/videot/viihde/1708425

tokihan ihan selvästi tyttöä kannustettiin puhumaan, ehkä ennalta oli sovittu noin suunnilleen mitä sanoo mut hetkeäkään en tytön vilpittömyyttä epäilisi.
Kyllä, MJ oli hänen isänsä, läheisin ihminen koko pienen elämän ajan joten kyllä, vaikka kuulostaa oudolta ni tyttö saattoi jopa oikeesti rakastaa isäänsä ja kaivata häntä erittäinkin paljon.
elisa_day
Jack Bauer

Minä ihan vilpittömästi uskon, että tyttö rakasti ja ikävöi isäänsä ja hänen surunsa on aitoa. Lähinnä kummastutti tuo aikuisten järjestämä "show" lavalla. Poika ei kuitenkaan ilmeisesti halunnut puhua, vaikka lavalla näyttikin hengailevan. Tytölle nostan hattua rohkeudesta.
Alice Cullen
Roger Murtaugh

elisa_day kirjoitti:Minä ihan vilpittömästi uskon, että tyttö rakasti ja ikävöi isäänsä ja hänen surunsa on aitoa. Lähinnä kummastutti tuo aikuisten järjestämä "show" lavalla. Poika ei kuitenkaan ilmeisesti halunnut puhua, vaikka lavalla näyttikin hengailevan. Tytölle nostan hattua rohkeudesta.

Mä luulisin et enempi tollasessa tilanteessa toivoisi lapsen kannalta että sanoisi jotain, ne on ne viimeiset hyvästit jotka on surutyön kannalta hyvä jättää muutenkin.
elisa_day
Jack Bauer

Alice Cullen kirjoitti: Mä luulisin et enempi tollasessa tilanteessa toivoisi lapsen kannalta että sanoisi jotain, ne on ne viimeiset hyvästit jotka on surutyön kannalta hyvä jättää muutenkin.
Niin, toisaalta. Minä olen kuitenkin sitä mieltä, että hyvästien jättäminen on äärimmäisen henkilökohtainen asia, jota ei tarvitsisi tehdä kymmenien tuhansien live-vieraiden ja miljoonien televisio-katsojien edessä. Joten toivoisin, että tyttö on halunnut puhua, eikä häntä ole pakotettu.
Alice Cullen
Roger Murtaugh

elisa_day kirjoitti:
Alice Cullen kirjoitti: Mä luulisin et enempi tollasessa tilanteessa toivoisi lapsen kannalta että sanoisi jotain, ne on ne viimeiset hyvästit jotka on surutyön kannalta hyvä jättää muutenkin.
Niin, toisaalta. Minä olen kuitenkin sitä mieltä, että hyvästien jättäminen on äärimmäisen henkilökohtainen asia, jota ei tarvitsisi tehdä kymmenien tuhansien live-vieraiden ja miljoonien televisio-katsojien edessä. Joten toivoisin, että tyttö on halunnut puhua, eikä häntä ole pakotettu.

Joo toki mäkin henk.koht olen sitä mieltä, enkä mielellään hautajaisissakaan käy vaan ennemmin kotona muistelen, kun ei toi Jumalakaan ole tietään mun sydämmeen löytänyt niin tuntuu tökeröltä mennä hänen sanaansa hautajaisiin kuuntelemaan.
mutt eiköhän tuolla ole kuitenkin pikkuisen eri meininki, varsinkin kun kyse on Jacksonista.
Ja mä kyllä luulen et juuri noin MJ halusikin homman hoidettavan, miljoonien edessä.
Ei tohon voi sinäänsä omaa elämää verrata, saati omaa perhettä.
Copy
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Copy »

Tampereen suunnalta seuraava lainaus: http://www.aamulehti.fi

Jacksonin muistotilaisuus tyrmätään: "Maailman mauttomin show"

Erityisesti eurooppalaiset viihdekolumnistit haukkuvat Michael Jacksonin muistotilaisuuden mauttomuuden huipentumana.

- Kaupungissa oli eilen kaksi sirkusta ja paikoitellen oli vaikea erottaa niitä toisistaan. Toinen toi elefantit marssimaankadulle. Toinen toi Michael Jacksonin ruumiin, kirjoittaa Paul Harris Daily Mailissa ja niittaa:

- Popin kuninkaan hautajaiset Los Angelesissa pääsivät aivan uudelle tasolle kyseenalaisessa maussa.

Harris kuvailee tilaisuutta: mustan pörssin lipunmyyjiä, Jackson-kopioijia, laulavia ja tanssivia faneja.

- Kaikki oli täyttä showbisnestä... aina toimituksen loppuun asti kun Jacksonin lapset tuotiin lavalle.

The Sunin Gordon Smart on samoilla linjoilla:

- Tämä ei ollut muistotilaisuus pop-ikonille... Se oli muistutus siitä, miksi Michael jacksonista tuli syvästi onneton, yksinäinen mies, joka eli äärimmäisen oudossa maailmassa. Se oli makaaberi sirkus, hän kirjoittaa ja tuomitsee erityisesti lasten rahtaamisen lavalle.

- Lasten tuominen hautajaisiin on yksi vaikeimmista päätöksistä, joita vanhemmat joutuvat tekemään. Mutta popin kuninkaan nuoren tyttären puhe muistotilaisuuden kliimaksina ei vain ollut oikein.... surevan lapsen laittaminen parrasvaloihin on kyseenalaista.

Amerikkalaiset mediat ovat toistaiseksi olleet hiljaa. Aihe on ilmeisesti liian lähellä.

Amerikkalainen Fox News sentään avasi kansalaisille foorumin, jossa lukijat saivat kommentoida mietteitään Jacksonin muistotilaisuudesta. vastauksia on jo nyt tullut yli 3000.

"Loi uuden standardin tekopyhyydelle, häpeälle ja eksploitaatiolle", kommentoi yksi. Moni kommentoija muistaa myös Jacksonin pedofiliasyytökset. "Muistotilaisuus oli kaunis, mutta aivan liian lyhyt", kirjoittaa toinen. Mielipiteet vaihtelevat ääripäiden välissä.

Mutta medioiden viralliset kolumnistit ovat pidättäytyneet toistaiseksi muistotilaisuuden haukkumisesta. Jopa Fox Newsin teräväkielinen Bill O'Reilly totesi videokommentissaan, että hän ei millään muotoa halua hyökätä perheen surua ja muistotilaisuutta vastaan.

Mutta Jacksonin persoona sai enemmänkin ryöpytystä.

O'Reillyn mukaan Jackson oli suuri viihdyttäjä, mutta siinä kaikki. Hänen mukaansa Jackson oli itsekäs ja hänen käytöksensä lapsia kohtaan oli täysin mahdotonta hyväksyä. O'Reilly sanoo ja viittaa tietysti tunnettuihin syytöksiin.

- Ajatuksen siitä, että Jackson käytti satoja miljoonia dollareita itseensä samalla kun lauloi We Are The World, pitäisi tehdä kaikki järkevästi ajattelevat amerikkalaiset pahoinvoiviksi, hän sanoo.

O'Reilly kritisoi myös uupumatonta mediaa.

- Tämä kuvaa sitä, miten hulluksi USA on muuttumassa. Pelkurimainen media hyödyntää mitä tahansa katsojalukujen takia. Sama media, joka seurasi askel askeleelta Jacksonin pedofilia oikeudenkäyntiä. Mutta nyt kun hän on kuollut, hän on sankari! Miten tämä tapahtuu? O'Reilly kysyy.

Seppo Roth

Aamulehti
__________________________________________________________________________________________

Omamielipide on kyllä samoilla linjoilla kuin britti toimittaja/kolumnisteillakin. Ensimmäinen viihdetaiteilija kenen muistotilaisuuteen myydään lippuja, sangen mautonta. Julkkiksia on kuollut ja tulee aina kuolemaan, rahaa en tiedä että kukaan olisi tehnyt fanien "iloksi" tilaisuuksilla(jokainen tiennyt että levyn-myynti räjähti tuon tapauksen jälkeen ja taas tulee massia), paitsi tämä. Sen ymmärrän että mikaelilla on hieman rahakirstussa käteispuutetta mutta sen omaisuuden minkä perinnöksi jätti, on sangen suuri.

En ole koskaan pitänyt näistä "suurenluokan" pelleistä jotka luo ihmisille ja faneille vääristyneitä mielikuvia omalaatuisesta rikkaasta ja tuhlailevasta elämästä (vaikka kai niitä joitain minäkin ihailen), mutta nythän on kyse ko. herran kuolemasta eikä fanittamisesta. Älkää hyeenat vaivautuko tunteinenne.
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

...O'Reillyn mukaan Jackson oli suuri viihdyttäjä, mutta siinä kaikki...
- Ajatuksen siitä, että Jackson käytti satoja miljoonia dollareita itseensä samalla kun lauloi We Are The World, pitäisi tehdä kaikki järkevästi ajattelevat amerikkalaiset pahoinvoiviksi, hän sanoo...
eikös tuo aika sievoisia summia syytänyt hyväntekeväisyyteen? siitä yhdestä kappaleesta meni kaikki tuotot etiopian nälkää näkeville lapsille, lahjoitti rahaa myös rattijuoppojen uhreille jne. että en nyt sanois että ihan itseensä kaikkia varojaan tuhlasi.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Vastaa Viestiin