Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Damien »

rosamarine kirjoitti:Halvat on huvit.
Nyt ollaan naulan kannassa.Nimittäin joka ainoalla minfolaisella on halvat huvit,
ellei sitten maksa tähtitieteellisiä summia netistään. :lol:
Jokainenhan täällä on ihan omista tarkoitusperistään ja syistään ja tablaa niinkuin itselleen
parhaaksi kokee eikä kukaan ole miellyttämässä muita.
http://www.youtube.com/watch?v=3ZZoX7rH63c
"Mai grändfaater is ö martyyr...
Mai änkel is ö martyyr...
Änd mai brather is ö marthyyyr...
Änd van dei ai vill bee ä martyyyr tuu."
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Saga
Harjunpää
Viestit: 331
Liittynyt: Ti Marras 18, 2008 2:49 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Saga »

Juuri tällä hetkellä ärsyttää nämä tyypit, jotka avaavat uuden keskustelun ajankohtaisesta asiasta ilman että viitsivät käyttää kaksi sekuntia kallisarvoista aikaansa sen tarkistamiseen, onko asiasta jo tuore ketju (jos jollekin on epäselvää, niin näkyy etusivulla vasemmalla, http://www.murha.info/index.php).

Tänäänkin jo kaksi eri tapausta. Koska tämän asian tajuaminen näyttää olevan lähinnä aloittelijoiden ongelma, uudistan aiemman ehdotukseni, että täällä pitäisi olla joku rajoitus uusien keskustelujen avaamiseen.
Alice Cullen
Roger Murtaugh
Viestit: 884
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2009 5:40 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Ärsyttää ettei vaan osata käyttää sitä copy/pastea sen verran että ilmoittaa sen lähteen viestin mukana.
Varsinkin jos se on suoraan kopioitu jostain tietyltä saitilta ja itsekkin sen lähteen löytää melko näppärästi googlella.
Huoh.
Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Waja »

Ärsyttää ettei ärsytä mikään.

Enemmän värikynää mielipiteisiin.

J.K.Älä äpärä änkytä,äskenkö äidin älykäs ämpärikin ärsytti äijän ähkyä älyttömästi ? (Ei liity mihinkään millään tavoin).
Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Waja »

Ei ärsytä,mutta pohdituttaa..

...Höpö höpö-toteamuksella alkavat kommentoinnit edellisen kirjoitukseen.

Höpö höpö-toteamushan ei viittaa käsiteltävään asiaan,vaan kohdistuu mielipiteen esittäjän epäkelpoon ajatusmaailmaan.

Tiedä sitten ymmärtävätkö -höpö höpö ilmaisua viljelevät- asian ydintä,mutta eiks muut kuin asia erimielisyydet pohdita täällä lautamiehien lauteilla,leppoisissa löylyissä..

Joo,ei se mua ärsytä,mutta jos pilkkuja pilkotaan..
Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Waja »

Aiheeseen löyhästi liittyen:

Tekstuaalinen fundamentalismi tarkoittaa tiukkaa pysymistä tekstiin ja sen kirjaimelliseen merkitykseen.
Tekstin tulkitseminen tarkoittaa vain sen varsinaisen merkityksen löytämistä ja kaikki muu tekstin tulkitseminen on sen vääristämistä.
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja skoone »

Minua ärsyttää jotkut nikit, jotka avaavat/nostavat esiin ikivanhoja juttuja esim "kadonneet"- ja "henkirikokset kotimaa" -osastoihin saadakseen tietoja omiin "tutkimuksiinsa" toisilla sivustoilla.

Näin ajankohtaiset aiheet juuri nyt kadonneista peittyvät näiden historiallisten tapausten alle...

Lisäksi olisi hyvä, että ulkomaan kadonneet ja kotimaan kadonneet olisivat eri osastoissa.
Muista lähdekritiikki!
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja matlockb »

skoone kirjoitti:Minua ärsyttää jotkut nikit, jotka avaavat/nostavat esiin ikivanhoja juttuja esim "kadonneet"- ja "henkirikokset kotimaa" -osastoihin saadakseen tietoja omiin "tutkimuksiinsa" toisilla sivustoilla.

Näin ajankohtaiset aiheet juuri nyt kadonneista peittyvät näiden historiallisten tapausten alle...

Lisäksi olisi hyvä, että ulkomaan kadonneet ja kotimaan kadonneet olisivat eri osastoissa.
Tämähän on rikosaiheinen sivusto joten mielestäni on erittäin hyvä että niitä vanhempiakin tapauksia nostetaan esiin (vai tarkoitatko esimerkiksi yli 50 vuotta vanhoja juttuja vai 15 vuotta vanhoja?). Missään ei ole sanottu että esimerkiksi yli 20 vuotta vanhoista henkirikoksista tai katoamisista ei ketjua saisi availla ja tietoa pyytää ja antaa. En kyllä henkilökohtaisesti usko että ajankohtaiset peittyvät niiden alle huolesi tästä on täysin turha, en ole itse ainakaan tällaista havaintoa tehnyt vaan olen erittäin tyytyväinen että esimerkiksi Doctor Lecter antaa vanhoista asioista tietoa ja nostaa niitä esille. Enemmän olen huolissani siitä että tämä sivusto on mennyt vähän liikaa vapaan keskustelun puolelle.

Tuosta viimeisestä lauseestasi olen täysin samaa mieltä, itseäni suorastaan ärsyttää suuresti kun ulkomaan kadonneet ja kotimaan kadonneet ovat saman otsikon alla. Olen jo aiemmin ehdottanut yp:lle toisessa ketjussa täällä lautamiehissä että perustettaisiin omat osastonsa näille mutta eihän ne nyt edes jaksanu tyrmätäkään ideaani eli ei kommentoineet mitään (vaikka ketjun nimi on kysy mitä vaan ylläpidolta, no, eihän siinä vastauspakkoa ole) varmaan meni olankohautuksella ohi se ehdotukseni.
En missään tapauksessa väheksy ulkomailla kadonneita ja varmasti on keskustelijoita joita ne kiinnostavat paljon mutta en voi sille mitään että itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa esimerkiksi Madeleinen tapaus (kiitos lehdistön joka kulutti aikanaan asian niin puhki että jäi jokainen iltapulu ostamatta jossa MC:n kuva oli, aivan kuin sitä palstatilaa ei olisi voinut käyttää suomessa kadonneiden löytämiseksi).
Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Waja »

Pakko jauhaa vanhoja ja vapaata kun kukaan ei ole viime aikoina aktivoitunut avohoidon puolella.Onneksi.
Paprika
Armas Tammelin
Viestit: 89
Liittynyt: To Joulu 23, 2010 3:15 pm
Paikkakunta: Savon mettä

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Paprika »

Kun viestit häviävät bittiavaruuteen...

Noh, opinpahan painamaan CTRL+C
On tämäkin yhteiskunta,
kun möröt saavat syödä kenet haluavat.

- Muumipappa (Muumit)
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja matlockb »

skoone kirjoitti:Minua ärsyttää jotkut nikit, jotka avaavat/nostavat esiin ikivanhoja juttuja esim "kadonneet"- ja "henkirikokset kotimaa" -osastoihin saadakseen tietoja omiin "tutkimuksiinsa" toisilla sivustoilla.

Näin ajankohtaiset aiheet juuri nyt kadonneista peittyvät näiden historiallisten tapausten alle...

Lisäksi olisi hyvä, että ulkomaan kadonneet ja kotimaan kadonneet olisivat eri osastoissa.
Noniin, ole edes helvetti tyytyväinen kun yhtään vähän vanhempaa rikosketjua ei ole enää viestisi jäkeen avattu. Oot aikaansaava persoona palstalla. Kiitos vitusti. Nyt on loppuneet vanhojen juttujen availut joiden vuoksi suurin osa tälle (nykyään) paskapalstalle on tullut.
On ihan saatanan mukava lukea huoran häitä ym ym jotka eivät viestisi perusteella selvästi ole tarpeettomia vaan päinvastoin. KIITOS SKOONE!

Palstasta: Vittu mitä pelleilyä varoitusten kanssa, haistakoo kaikki yp:t vitun tmv. jos nyt jollain sattuu pano olemaan.
Ja ei kannata antaa mulle viikon bannia, ikuinen kelpaa paljon paremmin jos siltä tuntuu! Alkaa vituttamaan tää paska palsta nii helvetisti, suoli24:ssä sitte itketää ku tuli tuomiota ja haukuttua muita ja haukutaan muut keskustelijat.
75 prosenttia viesteistä kuuluisi suoli 24:ään.
Se nyt taas on minfon nk. yp:lle anteeksiantamatonta että ovat perkele antaneet availla tälle paskafoorumille ketjuja henkirikoksista!! Ketä siis kiinnostaa täällä nykyään enää henkirikokset ja venhemmat kadonneet?? EI KETÄÄN (paitsi minua)
Joten katsokaa peiliin ja hävetkää, onhan skoone ny Vittu ollu palstalla vuosia joten kuunnelkaa häntä. Vielä enemmän nimimerkkejä Mopoterrotistri ja kaiken eniten nimimerkki Nux Vomicaa, heillä on jotain annettavaakin palstalle, älkää heitä(KIN) karkottako täältä kohti vittua!

-Suoli24:n sanoin, ystävällisesti mätälokki b-sarjaa, haistakaa nyt OIKEESTI SE VITTU!!!!!!!!!!!!!

E: Olen pyrkinyt tekemään alustuksia jutuista jotka kiinnostavat lukijoita, mutta tähän asti olen vain saanut paskaa niskaani, vaikka olen vilpittömästi pyrkinyt tekemään aloituksia jutuista jotka herättäisivät keskustelua ja kiinnostaisivat lukijoita, toimittaja kun olen.
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1280
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Matblockb, jos palsta noin vituttaa, niin eihän täällä ole mikään pakko käydä :) Ei kai siihen mitään bannia tarvita?
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Cassandra kirjoitti:Matblockb, jos palsta noin vituttaa, niin eihän täällä ole mikään pakko käydä :) Ei kai siihen mitään bannia tarvita?
No nyt vituttaa ja en todellakaan muuta käsitystäni jollain viikon olemattomalla bannilla, jos palstan päätän jättää niin siihen ei banneja tarvita. No, huomenna voi olla toinen ääni kellossa mutta tietyt asiat vain saavat vitutuskynnyksen nousemaan niin äärirajoille että oikein hävettää omskin käytös.
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Huutaminen täällä jostain vitun S24:sta,mitä helvettiä sitä paska palstaa pitää käydä lukemassa ja sitten vielä tulla tänne itkemään??
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Henkilökohtaisesti olen sillä tavalla vinksahtanut, että minua(kin) kiinnostavat eniten juuri vanhat henkirikokset ja katoamiset, joten mielelläni luen aikaansaavien ja asiaan paneutuneiden alustuksia tai nostoja vanhoista jutuista. Jos joku samalla saa niiden avulla tietoja "omia tutkimuksiaan varten" vaikkapa muilla palstoilla, so what? Niissä vanhoissa jutuissa on sitä jotain, jota ei uusissa aina ole, omasta mielestäni. Tuksun vaiheet ja muut vastaavat vois jättää pois, mutta niitähän ei ole pakko seurata.
Nothing is quite what it seems
Lukittu