Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
A-pu-va!
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
Pilasinks mä nyt teidän Pink panther partynne?
Ihan kauheeta.
No just joo, te ja teidän älynne. Tuollaiset lehtien/toimittajien tempaukset on nimittäin nimimerkillä "siellä on jotakin sellaista mikä kannattaisi lukea" - Kai te nyt sen edes ilman rautalangasta vääntämistä tajuatte? Välitin taas vain tietoa.
Ihan kauheeta.
No just joo, te ja teidän älynne. Tuollaiset lehtien/toimittajien tempaukset on nimittäin nimimerkillä "siellä on jotakin sellaista mikä kannattaisi lukea" - Kai te nyt sen edes ilman rautalangasta vääntämistä tajuatte? Välitin taas vain tietoa.
Alethes doksa meta logu
-
huippumies
- Roger Murtaugh
Kuka on Amanda Dowler
?
Tässä yksi:huippumies kirjoitti:Kuka on Amanda Dowler?
Kirjoitin googlelle: who is Amanda Dowler
Reply: Amanda Jane "Milly" Dowler was a 13-year-old English girl who was abducted on her way home from school in Walton-on-Thames, Surrey, on 21 March 2002,
http://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Milly_Dowler
Mihin tää liittyy? .. noh, ei se mitään, ei kaikkea tartte tietää.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Tuollahan on edellisellä sivulla tekstiä ihan nokko ja amanda dowlerista jos kysyy englantilaisilta niin kaikki varmaan tietää, toista se on täällää suomessa.
Elekee hyvät immeiset ennee yllyttäkö sitä, minä jo menin painamaan väärää nappia ja niin siinä sitte kävi. Niin makaat ko petaat.
Elekee hyvät immeiset ennee yllyttäkö sitä, minä jo menin painamaan väärää nappia ja niin siinä sitte kävi. Niin makaat ko petaat.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Täällä on puolustuksen puheenvuorot ryhmätyössä ammuttu alas erittäin vakuuttavasti. Ryhdistäytykää, kerää joukkosi turre ja esittäkää väitteitä jotka ovat haastavia, faktoihin perustuvia, eikä niitä kuulopuheita ja olettamia mille ei löydy todisteista tukea.
Jos siellä oikeussalissakaan ei muuta ole, kuin väittämiä ilman todisteita niin pahalta näyttää päähenkilömme kannalta.
Ja missähän kohti häkenauhalla annu mamma itkee ja huutaa häkeä lähettämään apua???
Jos siellä oikeussalissakaan ei muuta ole, kuin väittämiä ilman todisteita niin pahalta näyttää päähenkilömme kannalta.
Ja missähän kohti häkenauhalla annu mamma itkee ja huutaa häkeä lähettämään apua???
annijatta kirjoitti:Täällä on puolustuksen puheenvuorot ryhmätyössä ammuttu alas erittäin vakuuttavasti. Ryhdistäytykää, kerää joukkosi turre ja esittäkää väitteitä jotka ovat haastavia, faktoihin perustuvia, eikä niitä kuulopuheita ja olettamia mille ei löydy todisteista tukea.
Ninpä tuosta taas näkenee ettet sinä mitään sitä nauhaa kuuntele; siellä se nyt vaan itkeskelee...ja on hädissään.
Näihin muihin:
Sanoo annijatta arvostelutuomari... voivoi kuule, ette te mulle ole ennenkään pärjänneet..
Osa teistä (ei toki kaikki) on sellasia joukkosieluja. Joukkopsykoosin vallassa (vai pitäiskö ilmaista joukkopsykoosin valhallassa). Teistä tulee käsitys, ettette oikein omasta mielestännekään pärjäile, ellette ole koko ajan komppaamassa ja kumartelemassa toisianne..
Ja us, tuolla toisaalla oli just juttua 'muunnetun totuuden puhumisesta', se tulee juurikin tuollaisesta joukkopsykoosista...
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
^Mites se nyt menikaan -- varas luulee etta kaikki muut varastavat? Sa yritat taas kauheasti arsyttaa tuolla valehtelu-kortillasi, jonka latkaiset aina poytaan kun kunnon argumentit loppuvat. Haukotuttavan tylsaa. Nukuttavan ennalta-arvattavaa. Ja harvinaisen idioottimaista enaa tassa vaiheessa sotaa. Usko nyt jo: ma naen sun ja sun onnettomien olkiukkojen lapi. Jossain vaiheessa ma odotin sinulta enemman mutta siita on piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitka aika.
Save you breath. You'll need it.
Save you breath. You'll need it.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)
When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Confucius
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
P.S.
Whenever Nature leaves a hole in a person's mind, she generally plasters it over with a thick coat of self-conceit.
Longfellow, " Intellect" ( 1857)
Vapaasti suomennettuna: Mita tyhjempi paa, sen paksummin omahyvaisyydella paklattu.
Lainaan paremmiltani:turumurre kirjoitti
voivoi kuule, ette te mulle ole ennenkään pärjänneet..
Whenever Nature leaves a hole in a person's mind, she generally plasters it over with a thick coat of self-conceit.
Longfellow, " Intellect" ( 1857)
Vapaasti suomennettuna: Mita tyhjempi paa, sen paksummin omahyvaisyydella paklattu.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Confucius
Confucius
Tämä on tapahtunut jo muutamaan otteeseen aiemminkin. Turre uppoutuu ja eläytyy Annelin vapauttamisargumentteihinsa. Piirtää, testaa ja kuvittaa. Nyt vielä äänikäppyröin ryydittää mutta aina keksii ja kehittää osan aineistostaan ihan itse. Siellä menee tuntikaupalla näppikset sauhuten kun turre suggesoi annelia vapaaksi. Ja kun siltikään ei vakuuta, täällä, minfossa - niin seurauksena on itkupotkupukuraivari ja kaikkien kelvottomien solvaus. Ja tietenkin omakehun vahva käry siihen päälle.
Tässä taannoi näihin tuli jarrua ja tauko kun oikeus ja syyttäjäviranomaiset toimeenpanivat sen verran jyrkkiä syytteitä, että turrenkin piti kerätä voimia. Oli mm aika, jolloin lsh-syytteistä ei saanut mainita kuin niille varatuissa otsikoissa - joita turre vältteli. No nyt tästäkin on päästy railakkaasti yli - kiitos valemuistojen, Hymy-lehden ja arvon blogistien.
Tuosta saisi aineistosta varmaan ammattilainen jo kevyen diagnoosinkin aikaiseksi. Mutta oli miten oli niin ihan kevyt ei kyllä ole taudin kuva.
Tässä taannoi näihin tuli jarrua ja tauko kun oikeus ja syyttäjäviranomaiset toimeenpanivat sen verran jyrkkiä syytteitä, että turrenkin piti kerätä voimia. Oli mm aika, jolloin lsh-syytteistä ei saanut mainita kuin niille varatuissa otsikoissa - joita turre vältteli. No nyt tästäkin on päästy railakkaasti yli - kiitos valemuistojen, Hymy-lehden ja arvon blogistien.
Tuosta saisi aineistosta varmaan ammattilainen jo kevyen diagnoosinkin aikaiseksi. Mutta oli miten oli niin ihan kevyt ei kyllä ole taudin kuva.
Ihan vaan häkenauhan innoittamana väsäsin tämän tekstin tuonne häkenauhaketjuun silloin marraskuussa. Bannia sain kun oli väärässä paikassa.
Laitan sen nyt tänne kakkeliin, olkoon se vaikka minun vaikutelmani kuullusta häkenauhasta.
He tutkivat häkenauhaas
Jotkut putosi sun ansaas
Mä tiesin että Anneli
On kiero niinkuin rinkeli
Kun pilvelleni pyrähdin
Oon uhri henkirikoksen
Tarpeeksi pistoja saanut en
Siks veitsen kanssa leikkimään
jäi vaimo vielä värkkäämään
Voi kun ois päässä ollut kypärä
Ja kohta päästän ääniä
kovia ja tuskaisia
Kun pistää niin kuuluu älä-älää
auttaisko lapsi kärsivää
On vedottu nyt huppariin
Ja tukeuduttu ensi valheisiin
Vaik kuullaan siel ei mitään oo
Vaik käyttäis kirkkainta valoo
Siel kaikuu kun huutaa "haloo"
Sä tarvitset mun haavoja
Syviä ja pinnallisia
Kun mikään ei tunnu miltään
vaimo viiltää veitsellään
Ei anna armoo laisinkaan
Nöyränä varton kuolemaa
Kun pistää ei kuulu mitään
häkeen ääniä suorana
yksi yksi kaksi, kaksi neljä kolme kaks- xxx
vähä voit auttaakii
huudan puhelinvastaajaan
Et saisit äänen ja et jäis kii
Muuttaisit mut taas eläväks
Kuulevaks sekä näkeväks
nolla viisi kolme, huijaa, hälyytys, aiih-sabotage
Hoen sun vastaajaas
Sä tarvitset mun huutoja
kovia ja tuskaisia
Kun kukaan ei voi aavistaa
että voisit lavastaa
vale ei voita milloinkaan
totuus vartoo vuoroaan
Kun kukaan ei sua usko enää
ei sieltä kuulu vieraan ääniä
Laitan sen nyt tänne kakkeliin, olkoon se vaikka minun vaikutelmani kuullusta häkenauhasta.
He tutkivat häkenauhaas
Jotkut putosi sun ansaas
Mä tiesin että Anneli
On kiero niinkuin rinkeli
Kun pilvelleni pyrähdin
Oon uhri henkirikoksen
Tarpeeksi pistoja saanut en
Siks veitsen kanssa leikkimään
jäi vaimo vielä värkkäämään
Voi kun ois päässä ollut kypärä
Ja kohta päästän ääniä
kovia ja tuskaisia
Kun pistää niin kuuluu älä-älää
auttaisko lapsi kärsivää
On vedottu nyt huppariin
Ja tukeuduttu ensi valheisiin
Vaik kuullaan siel ei mitään oo
Vaik käyttäis kirkkainta valoo
Siel kaikuu kun huutaa "haloo"
Sä tarvitset mun haavoja
Syviä ja pinnallisia
Kun mikään ei tunnu miltään
vaimo viiltää veitsellään
Ei anna armoo laisinkaan
Nöyränä varton kuolemaa
Kun pistää ei kuulu mitään
häkeen ääniä suorana
yksi yksi kaksi, kaksi neljä kolme kaks- xxx
vähä voit auttaakii
huudan puhelinvastaajaan
Et saisit äänen ja et jäis kii
Muuttaisit mut taas eläväks
Kuulevaks sekä näkeväks
nolla viisi kolme, huijaa, hälyytys, aiih-sabotage
Hoen sun vastaajaas
Sä tarvitset mun huutoja
kovia ja tuskaisia
Kun kukaan ei voi aavistaa
että voisit lavastaa
vale ei voita milloinkaan
totuus vartoo vuoroaan
Kun kukaan ei sua usko enää
ei sieltä kuulu vieraan ääniä
sisotalo kirjoitti:..Turumurre on mennyt yhteen ansaan. Hän ei suostu siihen, että Amanda näki murhaajan pois menon niin kuin Alpo sen kuvaa 02.41..
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... &start=585

Ja mutta, eihän tuo olekkaan turre vaan serkkukoira..
Jotain kertoo ihmisestä se että viitsii tuollaisia eläinrääkkäyskuvia edes katsella... 
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Tara kirjoitti:Jotain kertoo ihmisestä se että viitsii tuollaisia eläinrääkkäyskuvia edes katsella...
Eiks sä katsellukkaan tota? ...amerikas on tälläst touhuu...
Oikeastaan etsisin netistä synonyymiä taral ja törmäsin tuollaseen elikkoon...
-
Lähtöruutu
- Neuvoja-Jack
Kulmahammasta ja kidutusta. Tähänkö täällä, tai pikemminkin Tm:lla on päädytty. Tuonne varsinaiseen ulvilaan en taida kurkatakaan, sellaiselta näyttäytyy tämä esikartano jo. Auuts!