Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Kilomies
System Administrator
Viestit: 373
Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 11:36 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kilomies »

sikakoira kirjoitti: To Kesä 22, 2023 9:56 pm ^
Sulla taitaaki olla tuntemusta asiasta. Tosiasia on että joidenkin tilien tweettejä ei tähän palstaan näemmä voi postailla. Homma on tuttu jo pidemmältä ajalta.

Anna nyt jotain esimerkkitilejä.
Ei kai tuon pitäisi olla mitenkään mahdollista.
Tai ei ainakaan meidän asettamana.

Twitterillä voi olla vaikka mitä asetuksia mistä emme tiedä.
Let's change the game mode, and we can disco dominate.

https://www.youtube.com/watch?v=CCLGUQ5LN-4
OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5393
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

sikakoira kirjoitti: To Kesä 22, 2023 10:36 pm
Kilomies kirjoitti: To Kesä 22, 2023 10:27 pm
sikakoira kirjoitti: To Kesä 22, 2023 9:56 pm ^
Sulla taitaaki olla tuntemusta asiasta. Tosiasia on että joidenkin tilien tweettejä ei tähän palstaan näemmä voi postailla. Homma on tuttu jo pidemmältä ajalta.

Anna nyt jotain esimerkkitilejä.
Ei kai tuon pitäisi olla mitenkään mahdollista.
Tai ei ainakaan meidän asettamana.

Twitterillä voi olla vaikka mitä asetuksia mistä emme tiedä.
Minäkään noista Twitter asetuksista tiedä mutta ihmettelen vain kuinka muutama tili siellä ei pelitäkkään täällä mikäli yrität postata. Kyse ei ole sisällöstä koska se löytyy muualtakin aina .

Jos yrität niin tulee viestiä



Vaikka Tweetti on ihan yleisessä jaossa . Huomioinut että asia lähinnä koskee muutamia nimimerkkejä joiden sisältö ei taida miellyttää muutamia. :lol:

Toki homma voi olla yleisempikin mutta itselleni vain tullut muutaman nimimerkin kohdalla huomanneeksi :wink:
No siis se on Twitter-tili kohtaisia asetuksia milloin voi upottaa ja milloin ei. Minä olen kommentoinut tuota Ukraina-ketjussa jo aikaa sitten, että tietyillä Twitter tileillä ei upotukset toimi, mutta taisit olla kuukauden lomalla silloin.
Menee jo liian naurettavaksi väittää että Minfo skannaisi Twitter tilejä ja estäisi tietyiltä Twitter tileiltä upotuksen ja vieläpä tiettyjen foorumi-nimerkkien osalta.
Avatar
Kilomies
System Administrator
Viestit: 373
Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 11:36 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kilomies »

sikakoira kirjoitti: To Kesä 22, 2023 11:01 pm No kyseisistä tileistä joista itse puhun on aikaisemmin onnistunut linkkien lisääminen ongelmitta.
Ongelmia tuntuu löytyneen kun tilit ovat alkaneet saada näkyvyyttä ja viesti ei ole niin mairitteleva jonkun mielestä :mrgreen:

Sitä lähinnä pohdin onko kyse jonkun henkilökohtaisista kaunoista vaiko vain uskomatonta sarttumaa :mrgreen:
No ei me tuollaista tehdä.
Rajoitukset tulevat Twitterin tai twiittaajien puolelta.
Let's change the game mode, and we can disco dominate.

https://www.youtube.com/watch?v=CCLGUQ5LN-4
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Kilomies kirjoitti: To Kesä 22, 2023 11:06 pm
sikakoira kirjoitti: To Kesä 22, 2023 11:01 pm No kyseisistä tileistä joista itse puhun on aikaisemmin onnistunut linkkien lisääminen ongelmitta.
Ongelmia tuntuu löytyneen kun tilit ovat alkaneet saada näkyvyyttä ja viesti ei ole niin mairitteleva jonkun mielestä :mrgreen:

Sitä lähinnä pohdin onko kyse jonkun henkilökohtaisista kaunoista vaiko vain uskomatonta sarttumaa :mrgreen:
No ei me tuollaista tehdä.
Rajoitukset tulevat Twitterin tai twiittaajien puolelta.
No ihmettelin vain suuresti kuinka aika tunnetut Tweettailijat eivät nyt saa suoraan näkyvyyttä vaan pitää kierrättää sama viesti toisen Tweetin kautta.

En epäile ettäkö mitään tästä tietäisitte mutta kuten sanoin niin ihmettelen suuresti :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Avatar
bumi
Jane Marple
Viestit: 1057
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2017 11:41 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja bumi »

Trollikoira ei taida juuri twitteriä tuntea. Päivityksissä voi valita onko se sallittua upottaa vai ei. Ihan joka postauksen kohdalla.

Edit: Miksi? Siksi että halutaan ajaa porukkaa sinne tilille, eikä sitä että sen voi lukea suoraan jostain foorumilta.
Viimeksi muokannut bumi, To Kesä 22, 2023 11:16 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Don MC

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Don MC »

Upotetun twiitin näkyvyys saattaa myös olla rajoitettu jos twiittiin on laitettu "sensitive content" -ruksi tjsp. Twitterin upotusten kanssa on eri foorumeilla ongelmia harva se päivä, kun Twitter muuttaa systeemejään miten sattuu. Mitään sensurointia se ei ole, vaikka kuinka haluaisi uskoa.
Yksi vittumaisimmista palveluista tuo Twitter. Ikinä ei tiedä toimiiko vai ei. Vaikka tiettyjen postaajien kohdalla sen soisikin olla toimimatta.
Avatar
bumi
Jane Marple
Viestit: 1057
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2017 11:41 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja bumi »

^^ Se nyt ei ole uutta että trollikoira luulee että televisiot kuuntelee ja pitää olla aina päässä se foliohattu kaninkolossaan kun sepittää salaliittojaan. :mrgreen:
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

bumi kirjoitti: To Kesä 22, 2023 11:15 pm Trollikoira ei taida juuri twitteriä tuntea. Päivityksissä voi valita onko se sallittua upottaa vai ei. Ihan joka postauksen kohdalla.

Edit: Miksi? Siksi että halutaan ajaa porukkaa sinne tilille, eikä sitä että sen voi lukea suoraan jostain foorumilta.
Niin siis että tällaisia säätöjä sitten tehdään tweettaajien parissa joiden viestit ongelmitta aikaisemmin ovat kulkeneet tällekkin palstalle. Puhumattakaan siitä että ne siirtyvät kaikkialle muualle ongelmitta :lol:

Kysymys siis onko palstan moderointi aikansa tasalla ja moderoiko mode sensuurin kannattajat pois omista piireistään ?
Viimeksi muokannut sikakoira, To Kesä 22, 2023 11:23 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Avatar
bumi
Jane Marple
Viestit: 1057
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2017 11:41 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja bumi »

En olettanutkaan että ymmärrät. Se twiittaaja ihan itse valitsee miten se twiitti käyttäytyy. Markkinointi ei taida olla sinulle kovinkaan tuttu aihe. Monesti jotain estetään, että saadaan väki paikalle ja seuraamaan.
Avatar
bumi
Jane Marple
Viestit: 1057
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2017 11:41 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja bumi »

Se twiittaaja voi estää upotuksen että käytetään linkkiä ja saadaan se väki sinne twitteriin katsomaan se päivitys ja mahdollisesti seuraamaan. Minfolla ole asian kanssa mitään tekemistä.


Siistitty vastausta.
OnyxPhoenix
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5393
Liittynyt: Pe Syys 25, 2020 12:16 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja OnyxPhoenix »

sikakoira kirjoitti: To Kesä 22, 2023 11:20 pm Puhumattakaan siitä että ne siirtyvät kaikkialle muualle ongelmitta :lol:
Kun twiitin upotus on estetty, tuskinpa se missään foorumissa toimii sen paremmin. Testasin juuri edellisellä sivulla ollutta esimerkkiäni io-tech:ssa, eikä sielläkään toimi.
Upotus ei toimi.PNG
Upotus ei toimi.PNG (17.08 KiB) Katsottu 754 kertaa
Viimeksi muokannut OnyxPhoenix, To Kesä 22, 2023 11:33 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Kilomies
System Administrator
Viestit: 373
Liittynyt: Ke Helmi 03, 2010 11:36 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Kilomies »

Ketjusta siivottu epäolennainen pois ja jätetty vastaukset, jotka selventävät tämän Twitter asian.
Let's change the game mode, and we can disco dominate.

https://www.youtube.com/watch?v=CCLGUQ5LN-4
Don MC

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Don MC »

Don MC kirjoitti: Su Kesä 25, 2023 11:43 pm *pltmtxtvp*tm
Ihan vaan ylläpidollekin tiedoksi: En tässä kirjoituksessani kommentoinut tämän palstan ryssätrolleja, vaan ihan oikeasti ryssän trolleja. Niitä joita lehdissä siteerataan. En edes lue palstan ryssätrollien juttuja enää. Ne on mulla ignorella.
Jos joku trolleista on siitä ottanut itteensä ja hakannut vasikkanappulaa, niin se vain todistaa sen millaisia he itse ovat.
Svimba
Neuvoja-Jack
Viestit: 570
Liittynyt: Pe Maalis 30, 2018 4:54 pm

Mix mun viestit poistetaan?

Viesti Kirjoittaja Svimba »

Mä en tajuu mitä väärää mä oon kirjottanut niin usein et viestit poistetaan, viimex tänään kun joku oli linkittänyt yhen videon Ylilaudalta, niin mä ystävällisesti vastasin siihen ja kysyin et mix noi ylixen videot ei näy mun kännykässä? Niin sekin piti sitten mennä poistamaan.
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
Zorro7
Jack Bauer
Viestit: 992
Liittynyt: La Helmi 05, 2022 7:14 pm

Re: Mix mun viestit poistetaan?

Viesti Kirjoittaja Zorro7 »

Chattailu on ainaki kielletty. Omakin viesti muokattu siitä syystä.
Viestin pitäisi myös tuoda jotain sisältöä mielellään ketjuun ettei täyty "turhilla" viesteillä, ellei sitten ketju ole esim. vapaan keskustelun alla missä voi keskustella vapaammin.
Vastaa Viestiin