Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
Muistan muutaman viikon takaa Tackleberryn voittaneen aivan asiallisin - ei ollut missään vittuiluita - perusteluin väkivalta-aiheeseen liittyneen keskustelun, mutta ylläpito poisti hänen viestinsä ketjusta (lähti sivuraiteille keissistä mutta häntä edellä olleen tyypin derailaus jäi voimaan) ja jätti jäljelle erään mieleisensä häirikön kannan aiheesta.
JOS Tackleberry olisi kautta linjan kettuilematta, hänellä olisi tykitettävää. Luulen että linjansa on valittu palstalle, se on kuittailulinja. En pidä ivatyylistä mutta sitähän on tällä palstalla paljon ja siihen kannustetaan (jos et hekota/hyväksy, olet tajuamaton jne), ilmapiiri ajetaan yhdensuuntaiseksi ja - mieliseksi, trollaaminen ja loputon sarkasmi on in.
JOS Tackleberry olisi kautta linjan kettuilematta, hänellä olisi tykitettävää. Luulen että linjansa on valittu palstalle, se on kuittailulinja. En pidä ivatyylistä mutta sitähän on tällä palstalla paljon ja siihen kannustetaan (jos et hekota/hyväksy, olet tajuamaton jne), ilmapiiri ajetaan yhdensuuntaiseksi ja - mieliseksi, trollaaminen ja loputon sarkasmi on in.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Haukkukaa nyt mutkin, samaan jaksuun,
#nobody
Ps. Nils kyl vetää hyvää linjaa täällä. Respect.
#nobody
Ps. Nils kyl vetää hyvää linjaa täällä. Respect.
- Tackleberry
- Adrian Monk
Juu, näitä sattuu jatkuvalla syötöllä. Kun jollekin pistää jauhot suuhun, niin usein kommentti poistetaan ja todetaan, että "pysytään aiheessa". Räikein esimerkki oli jossain liikenneonnettomuutta koskeneessa ketjussa, jossa ei saanut keskustella (onnettomuuteen liittyneistä olennaisista) liikennesäännöistä.Lassie kirjoitti:Muistan muutaman viikon takaa Tackleberryn voittaneen aivan asiallisin - ei ollut missään vittuiluita - perusteluin väkivalta-aiheeseen liittyneen keskustelun, mutta ylläpito poisti hänen viestinsä ketjusta (lähti sivuraiteille keissistä mutta häntä edellä olleen tyypin derailaus jäi voimaan) ja jätti jäljelle erään mieleisensä häirikön kannan aiheesta.
Vittuilulinjalle en yleensä lähde ilman toisen osapuolen aloitetta, mutta onhan täällä ainakin 3/4 sellaisia vatipäitä, että vaikeaa se on asiallisena pysyä.
Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn että onko Tackleberry joskus jollekin laittanut jauhot suuhun?Tackleberry kirjoitti:Juu, näitä sattuu jatkuvalla syötöllä. Kun jollekin pistää jauhot suuhun, niin usein kommentti poistetaan ja todetaan, että "pysytään aiheessa". Räikein esimerkki oli jossain liikenneonnettomuutta koskeneessa ketjussa, jossa ei saanut keskustella (onnettomuuteen liittyneistä olennaisista) liikennesäännöistä.Lassie kirjoitti:Muistan muutaman viikon takaa Tackleberryn voittaneen aivan asiallisin - ei ollut missään vittuiluita - perusteluin väkivalta-aiheeseen liittyneen keskustelun, mutta ylläpito poisti hänen viestinsä ketjusta (lähti sivuraiteille keissistä mutta häntä edellä olleen tyypin derailaus jäi voimaan) ja jätti jäljelle erään mieleisensä häirikön kannan aiheesta.
JOS Tackleberry olisi kautta linjan kettuilematta, hänellä olisi tykitettävää. Luulen että linjansa on valittu palstalle, se on kuittailulinja. En pidä ivatyylistä mutta sitähän on tällä palstalla paljon ja siihen kannustetaan (jos et hekota/hyväksy, olet tajuamaton jne), ilmapiiri ajetaan yhdensuuntaiseksi ja - mieliseksi, trollaaminen ja loputon sarkasmi on in.![]()
Vittuilulinjalle en yleensä lähde ilman toisen osapuolen aloitetta, mutta onhan täällä ainakin 3/4 sellaisia vatipäitä, että vaikeaa se on asiallisena pysyä.
Pelataanko täällä pulushakkia?
- John Kimble
- Michael Knight
Takku on jauhoja laittanut korkeintaan pyllyyn Blue Oyster "Salad" Barissa.kaarmis kirjoitti:Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn että onko Tackleberry joskus jollekin laittanut jauhot suuhun?
https://www.youtube.com/watch?v=nlGclIZV5JQ
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
-
MohammedMohammed
- Axel Foley
Ei, mutta kaverin huhutaan olevan homoseksuaali, että jotain muuta on laittanut ja usein.kaarmis kirjoitti: Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn että onko Tackleberry joskus jollekin laittanut jauhot suuhun?
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg
- Tackleberry
- Adrian Monk
Kaikille teille, jotka täällä jaksatte musta itkeä.kaarmis kirjoitti:Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn että onko Tackleberry joskus jollekin laittanut jauhot suuhun?Tackleberry kirjoitti:Juu, näitä sattuu jatkuvalla syötöllä. Kun jollekin pistää jauhot suuhun, niin usein kommentti poistetaan ja todetaan, että "pysytään aiheessa". Räikein esimerkki oli jossain liikenneonnettomuutta koskeneessa ketjussa, jossa ei saanut keskustella (onnettomuuteen liittyneistä olennaisista) liikennesäännöistä.Lassie kirjoitti:Muistan muutaman viikon takaa Tackleberryn voittaneen aivan asiallisin - ei ollut missään vittuiluita - perusteluin väkivalta-aiheeseen liittyneen keskustelun, mutta ylläpito poisti hänen viestinsä ketjusta (lähti sivuraiteille keissistä mutta häntä edellä olleen tyypin derailaus jäi voimaan) ja jätti jäljelle erään mieleisensä häirikön kannan aiheesta.
JOS Tackleberry olisi kautta linjan kettuilematta, hänellä olisi tykitettävää. Luulen että linjansa on valittu palstalle, se on kuittailulinja. En pidä ivatyylistä mutta sitähän on tällä palstalla paljon ja siihen kannustetaan (jos et hekota/hyväksy, olet tajuamaton jne), ilmapiiri ajetaan yhdensuuntaiseksi ja - mieliseksi, trollaaminen ja loputon sarkasmi on in.![]()
Tää palsta on täynnä katkeria luusereita, jotka uskottelee toisilleen, että he ovat joskus jonkun järkevän pointin tällä esittäneet.
Minä luulen, että sikakoira olisi edelleenkin valmis kenen tahansa hyväksikäytettäväksi, mutta mistä löytyisi sellainen joka haluaisi hyväksikäyttää sikakoiraa?
sikakoira kirjoitti:Lapsena ei olisi harmittanut vaikka naisopettaja olisikin hyväksikäyttänyt,mielessäni hyväksikäytin naisopettajaa.
en halua kutsua esim. mervi tapolaa hyväksikäyttäjäksi, mutta se on aika tyypillisen opettajan vartalolla ja olemuksella varustettu väsynyt wanha toimeensa kyllästynyt edustaja. Ehkä se fantasia kohdistuu juuri sellaisiin.putsari kirjoitti:Minä luulen, että sikakoira olisi edelleenkin valmis kenen tahansa hyväksikäytettäväksi, mutta mistä löytyisi sellainen joka haluaisi hyväksikäyttää sikakoiraa?![]()
sikakoira kirjoitti:Lapsena ei olisi harmittanut vaikka naisopettaja olisikin hyväksikäyttänyt,mielessäni hyväksikäytin naisopettajaa.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
-
MohammedMohammed
- Axel Foley
Eikös Mervi Tapola ole sen makkarafirman perijä? Tapolan musta makkara? Vai onko Suomessa montakin Mervi Tapolaa takku?meitzi kirjoitti:en halua kutsua esim. mervi tapolaa hyväksikäyttäjäksi, mutta se on aika tyypillisen opettajan vartalolla ja olemuksella varustettu väsynyt wanha toimeensa kyllästynyt edustaja. Ehkä se fantasia kohdistuu juuri sellaisiin.putsari kirjoitti:Minä luulen, että sikakoira olisi edelleenkin valmis kenen tahansa hyväksikäytettäväksi, mutta mistä löytyisi sellainen joka haluaisi hyväksikäyttää sikakoiraa?![]()
Suomi on siinä aivan kärjessä, että me tiedetään jokainen henkilö, joka tänne on tullut, minkälaisella taustalla hän on tullut ja me pystytään niin kuin rekisterin kautta näkemään sitä tilannetta, minkä tyyppisiä ihmisiä meille tulee. - Päivi Nerg
-
MohammedMohammed
- Axel Foley
Onko päivää ilman, että takkumarjaa ei olisi bannattu, ettei ottaisi?PoliisimestariSisu kirjoitti:Ja takkumarja otti taas triiditappion.
No henkilökohtaisesti tunnen kyllä yhden mervi tapolan, mutta en tarkoittanut häntä, vaan juurikin sitä mainitsemaasi.MohammedMohammed kirjoitti:Vai onko Suomessa montakin Mervi Tapolaa takku?
Aika moni päättää lauseensa minulle sanaan takku. Jos sillä viitataan yhteen palstan häiriköistä, eli että olisin sen alter ego, niin tuskin alter egot laittavat omaa kuvaansa profiiliinsa.
-
MohammedMohammed
- Axel Foley
Suvakki on niin kulunut sana, että takku ajanee saman asian.meitzi kirjoitti:No henkilökohtaisesti tunnen kyllä yhden mervi tapolan, mutta en tarkoittanut häntä, vaan juurikin sitä mainitsemaasi.MohammedMohammed kirjoitti:Vai onko Suomessa montakin Mervi Tapolaa takku?
Aika moni päättää lauseensa minulle sanaan takku. Jos sillä viitataan yhteen palstan häiriköistä, eli että olisin sen alter ego, niin tuskin alter egot laittavat omaa kuvaansa profiiliinsa.
Okei, no olen kyllä jo tavallisen tottunut siihen, että puolet väestä lokeroi natsiksi ja toinen puoli suvakiksi.MohammedMohammed kirjoitti:Suvakki on niin kulunut sana, että takku ajanee saman asian.meitzi kirjoitti:No henkilökohtaisesti tunnen kyllä yhden mervi tapolan, mutta en tarkoittanut häntä, vaan juurikin sitä mainitsemaasi.MohammedMohammed kirjoitti:Vai onko Suomessa montakin Mervi Tapolaa takku?