Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Svimba
Neuvoja-Jack
Viestit: 573
Liittynyt: Pe Maalis 30, 2018 4:54 pm

Re: Mix mun viestit poistetaan?

Viesti Kirjoittaja Svimba »

Jaa, nykyään näkee usein että lukee jotain punaisella:@#€@#€@€@€poistettu ylimääräinen öyhötys&(#@€&@
Mut mun viestit vaan häviää pois, ei mitään selitystä.
Ois kyllä kiva lukee mitä niissä ylimääräisissä öyhötyxissäkin on lukenut.
Vituttaa kun kirjotan tänne kännykästä ja se on vähän veemäistä ja sitten viesti on hävinnyt.
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1494
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Mix mun viestit poistetaan?

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Svimba kirjoitti: Ke Heinä 05, 2023 5:44 pm Mä en tajuu mitä väärää mä oon kirjottanut niin usein et viestit poistetaan, viimex tänään kun joku oli linkittänyt yhen videon Ylilaudalta, niin mä ystävällisesti vastasin siihen ja kysyin et mix noi ylixen videot ei näy mun kännykässä? Niin sekin piti sitten mennä poistamaan.
Viestisi ei antanut mitään uutta käsiteltävään aiheeseen ollen ot, off-topic. Nyt kun asiaa miettii, niin olisin voinut ohjata kysymyksesi Testit ja Kyselyt -alueelle. Yritä sitä kautta uudestaan, jos joku osaisi vastata. Toivotaan, että apu ongelmaasi löytyy.
-NILS-
Ne tietää, jotka tietää...
Svimba
Neuvoja-Jack
Viestit: 573
Liittynyt: Pe Maalis 30, 2018 4:54 pm

Re: Mix mun viestit poistetaan?

Viesti Kirjoittaja Svimba »

Joo, JEE, kiitos 😃.
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4671
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja dazu »

dazu kirjoitti: Su Heinä 09, 2023 3:41 pm
damfin kirjoitti: Su Heinä 09, 2023 1:06 pmYmmärrän hätäsi, mutta disinformaatiota syötät sinä.
Ahdistelusyytökset on todettu perättömiksi vaikka sinä jaksat uskoakin että jos kerta on epäilty ja syytöksiä esitetty niin niissä on pakko olla perää, ellei kyseessä ole Anneli.
Nähdäkseni sitä disinformaatiota tässä on nyt syöttänyt sekä foorumin ylläpito tällä uudella otsikollaan, että nimimerkit damfin ja canis lupus. Nimimerkki annaanna ei ole syöttänyt disinformaatiota, mutta hänen ilmaisu on ollut vähemmän terävää.
Mitään ahdistelujuttuja ei ole todettu perättömiksi. Perättömäksi ei ole todettu myöskään sitä, että Rydman on lähemmäs kolmekymppisenä tapaillut alle suojaikärajan olevia tyttöjä.
Mielenkiintoista, että ylläpito linjasi tuolla keskustelussa, että nimimerkki damfin saa perättömästi syyttää nimimerkki annaannaa "disinformaation syöttämisestä", mutta minä en saanut perustellusti syyttää damfinia, canis lupusta ja ylläpitoa "disinformaation syöttämisestä".
Samat säännöt eivät näköjään päde kaikkia kohtaan. Ilmeisesti puoluekanta ratkaisee? Itselläni ei tässä siis ole puoluekantaa, vaan pyrin ainoastaan totuuteen. Vastapuoli pyrkii peittämään totuuden.

Viestiini ilmestyi: *poistettu pohdintaa ylläpidosta ja toisista nimimerkeistä. Sellaisen paikka on Lautamiehissä*tm

Nimimerkki damfinin viestiin ei tällaista ilmestynyt.

viewtopic.php?p=1482472#p1482472

Svimba kirjoitti: Ke Heinä 05, 2023 6:32 pmJaa, nykyään näkee usein että lukee jotain punaisella:@#€@#€@€@€poistettu ylimääräinen öyhötys&(#@€&@
Mut mun viestit vaan häviää pois, ei mitään selitystä.
Ois kyllä kiva lukee mitä niissä ylimääräisissä öyhötyxissäkin on lukenut.
Vituttaa kun kirjotan tänne kännykästä ja se on vähän veemäistä ja sitten viesti on hävinnyt.
Minun viestit on hävinnyt mm. Peter Nygårdia koskevasta ketjusta. Olin siellä esittänyt näkemykseni siitä, että Nygård on todennäköisesti itsevarma voima -ja hallinta -tyypin sarjaraiskaaja.


*ylläpidosta ja toisista nimimerkeistä kirjoitetaan Lautamiehissä. Muualta ne poistetaan sitä mukaa kun niitä löydetään. Viestien vasikointi auttaa*tm
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
ASierra
Remington Steele
Viestit: 218
Liittynyt: Ti Tammi 25, 2022 12:15 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Miten on TAAS mahdollista, että skloddi/ annanana levittävät väärää tietoa Pähkinärinteen tapahtumista, lähteenä tunnettu vasemmistovajakki Laku Laine.

Muiden viesti poistetaan kun tissiposket vasikoivat ja heidän valheet jätetään?

Koska lähteenä on voitu pitää tunnettua vasemmistoöyhöä? Saanko minäkin pitää lähteenä äärioikeiston FB kirjoituksia?
Collie
Christopher Lorenzo
Viestit: 1695
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2019 7:16 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Collie »

Ovatko nimimerkit Skloddi ja annaanna jonkinlaisessa erityissuojelussa tällä palstalla, koska saavat trollata ja sotkea ketjuja mielin määrin, esim. Vantaan Pähkinärinne - Väkivaltatapaus -ketjussa ylläpidon siihen juurikaan puuttumatta? Esimerkki Skloddin trollaamisesta jossa keksii tapahtumia omasta päästään ja esittää ne tosiasioina (kyseessä ei ole spekulointi): viewtopic.php?p=1482843#p1482843
Knobster kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 12:31 amPaskon jatkuvasti pihalleni kun en vain osaa tehdä sitä muuten. Jostain syystä pihallani on ollut paskaa vuodesta 2007. Sen määrä on myös jotenkin lisääntynyt.
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1494
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Pähkinärinne on nähty ja käyty. Ketjua siivottu. Sklodi ja annaanna eivät ole erityissuojelussa.
-NILS-
Ne tietää, jotka tietää...
annaanna

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Moderaattorit kirjoitti: Ti Heinä 11, 2023 9:43 am Pähkinärinne on nähty ja käyty. Ketjua siivottu. Sklodi ja annaanna eivät ole erityissuojelussa.
-NILS-
Kiitos ylläpidolle tyhjentävästä vastauksesta. Melkein vietin unettoman yön peläten, ettei selkeää vastausta anneta ja joudun palstalla kantamaan niskassani ikävän disinformaation aiheuttamaa mainehaittaa.
AtteKumiorava
Nikke Knakkertton
Viestit: 170
Liittynyt: La Huhti 24, 2021 9:53 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja AtteKumiorava »

Moro. Voisko perustaa rikos aiheisen podcast-ketjun?
Niit on jo niin monessapaikassa ja jotkut satunnaisesti käsittelee rikoksia.

Ei siis mitää jaarittelua jaksoista vaan nimi ja linkki/alusta. Ehkä aihe tms. mainita
VaroimukettA
Avatar
janis
Sabrina Duncan
Viestit: 375
Liittynyt: La Tammi 30, 2010 8:14 pm
Paikkakunta: wonderland

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja janis »

AtteKumiorava kirjoitti: Ti Heinä 11, 2023 4:26 pm Moro. Voisko perustaa rikos aiheisen podcast-ketjun?
tuskin tarvitset erillistä lupaa aloittaaksesi uuden keskustelun. ääni tälle, perusta ihmeessä.
allekirjoitus.
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1494
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

AtteKumiorava kirjoitti: Ti Heinä 11, 2023 4:26 pm Moro. Voisko perustaa rikos aiheisen podcast-ketjun?
Niit on jo niin monessapaikassa ja jotkut satunnaisesti käsittelee rikoksia.

Ei siis mitää jaarittelua jaksoista vaan nimi ja linkki/alusta. Ehkä aihe tms. mainita
Sellainen on jo olemassa Vapaan keskustelun puolella: viewtopic.php?f=10&t=26710 Otsikon mukaan siinä tosin käsitellään myös elokuvia, dokumentteja sekä sarjoja: Elokuva- dokumentti- podcast- ja sarjavinkkejä!. Podcast -sana on lisätty otsikkoon vuosi tai pari sitten.
-NILS-
Ne tietää, jotka tietää...
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5192
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Miksi poistettiin uutinen vainajasta Kaukajärvellä

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Otsikossa asian ydin.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3092
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Tampereen Tyttö kirjoitti: To Heinä 13, 2023 9:47 pm Otsikossa asian ydin.
Siirretty näköjään tuonne:
viewtopic.php?f=10&t=38976
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Olisin kysellyt kuinka USA:n kemikaalivaratojen palamisesta aloittamani ketju joutui testit ja kyselyt osioon.

Otsikointi taisi olla väärä kun se oli kysymyksen muotoon aseteltu. Tosiasia on kuitenkin että juuri äsken kärähti taas uusi kemikaalilaitos USA:ssa.

Olihan se toki kysely siinä mielessä että otsikko oli "Miksi USA:ssa palaa kemikaalitehtaat liukuhihnalla."

Ajankohtainen asia kuitenkin koska parastakin aikaa palaa.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Kysy mitä vaan ylläpidolta (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

sikakoira kirjoitti: La Heinä 15, 2023 4:00 pm Olisin kysellyt kuinka USA:n kemikaalivaratojen palamisesta aloittamani ketju joutui testit ja kyselyt osioon.

Otsikointi taisi olla väärä kun se oli kysymyksen muotoon aseteltu. Tosiasia on kuitenkin että juuri äsken kärähti taas uusi kemikaalilaitos USA:ssa.

Olihan se toki kysely siinä mielessä että otsikko oli "Miksi USA:ssa palaa kemikaalitehtaat liukuhihnalla."

Ajankohtainen asia kuitenkin koska parastakin aikaa palaa.
Tämän voisi siirtää vaikkapa salaliittoteorioihin koska minulla on teorioita vaikka itse uutiset ovatkin ihan tosia.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Vastaa Viestiin