Lapset nukahtavat kevyeen ompelukoneen surinaan..Neiti Etsivä kirjoitti:Päivällä ei oikein lasten takia onnistu, että siksi mä puuhailen aina kaikkea öisin
Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
Nukahtaa ne muutenki, surisi tai ei ompelukone. Tuosta tuli mieleen lasten vitsi: Kaks puliukkoa jutteli puistossa: "Surisisitko sää jos mää kualisin?" Toinen: "No mitä surisemista siinä nyt olis?"
Nothing is quite what it seems
^ No johan oli kylmäkiskoinen lapsi 
Ei sinne päinkään.
Onko täällä sakea pieninä annoksina?
Kiitos kaikille yv:nä juhannusta toivottaneille. Livahdin erämaahan melko ajoissa ja huomasin vasta kaks tuntia sitten johannistervehdykset. Skåål kahdella å:lla
Onko täällä sakea pieninä annoksina?
Kiitos kaikille yv:nä juhannusta toivottaneille. Livahdin erämaahan melko ajoissa ja huomasin vasta kaks tuntia sitten johannistervehdykset. Skåål kahdella å:lla
-
Neiti Etsivä
- Frank Drebin
No meillä on ylivilkas esikoinen ja toinen uhmaikäinen ja molemmat alle 4 vuotiaita, että ei siinä paljoa päivällä ommellaMaybrick kirjoitti:^Mitä luenkaan, estääkö lapset sua elämästä? Oi eihän niin saisi olla kasiat lallellaan. Mehun maistan jos sulla sitä on, kiinnostaa kovasti.
Maybrickille siis yksi lasi mun ihan itse tekemää mehua
Mielenkiintoinen makuelämys varmaan...kyllähän tuota janoonsa juo, jos ei muutakaan ole saatavilla
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
^^ Heh, nyt tajusin. Lukihäiriö iski minuunkin. Illan viimeiset.. mehut.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Uusi kaunis päivä Pielisellä.Olutta taas tänään ja valmistuvan
tupakkakopin kunniaksi kaikille valkosipulidrinkit.Jälleen.
tupakkakopin kunniaksi kaikille valkosipulidrinkit.Jälleen.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
-
rosamarine
- Adrian Monk
Mulle riittää tää upcider omppu, kiitos! Joo, Pielisellä ilmoja pitelee, kaunis on ilma =)
Clydelle se valkosipulijuoma
Clydelle se valkosipulijuoma
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Hyvä! Pitää ensiyön vampyyrit loitollarosamarine kirjoitti:Clydelle se valkosipulijuoma
Nanika ga tooku matteiru to
-
Neiti Etsivä
- Frank Drebin
Onkohan se Maybrick vielä hengissä sen eilisen mun tarjoaman mehulasillisen jälkeen, kun ei ole näkynyt
. Ettei vaan ole taju pois jossain pubin vessassa
.
Taitaa olla parempi, että mä jätän mehujen keitot ammattilasille
.
Taitaa olla parempi, että mä jätän mehujen keitot ammattilasille
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
-
John Doe
- Christopher Lorenzo
Kummia "mehustelijoita" koko Prisoni täynnä nykyään.
No kylli nyt tarttee saada Kyllille Skumppaa ja mulle Lonkeroa,ämpärillä taas kerran. 
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Ehkä Maybrick sai vainun ja juoksee pitkin tuntureita kissansa perässä.Neiti Etsivä kirjoitti:Onkohan se Maybrick vielä hengissä sen eilisen mun tarjoaman mehulasillisen jälkeen, kun ei ole näkynyt.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
In John Doe we trust <3!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Skumppaa, kiitos! Ja jos sille tarttee keksiä syitäkin, niin kelvatkoon nyt syyksi vaikka se, että tätä Pub Prisonia on ihan kohta pidetty auki 200 sivun verran
Kippis ja kulaus kaikkien täällä aikoinaan viihtyneiden ja nyt jo ties minne poistuneiden muistolle...
Kippis ja kulaus kaikkien täällä aikoinaan viihtyneiden ja nyt jo ties minne poistuneiden muistolle...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Hörp. Kuten olen ennenkin rehvastellut, olen tuota totutellut mm.homeisiin leipiin ja muuhun kyseenalaiseen elintarvikkeeseen, jotenka vatsa kestää mitä tahansa. Mehu oli uskomaton elämys, en ole vuosiin nähnyt niin paljon monenlaisia unia kuin viime yönä. Nukuin johonkin 11:n, kun ei malttanut herätä.
Kissan jäljitys jatkuu viikonloppuna. Ei sitä nyt saa, kun kaira on täynnä metsämyyriä ja jäneksenpoikia. Haiskahdan nyt valkosiåpulilta (turkanen noita svetisismejä) joten pysykee kauemmassa pöydässä...
Kissan jäljitys jatkuu viikonloppuna. Ei sitä nyt saa, kun kaira on täynnä metsämyyriä ja jäneksenpoikia. Haiskahdan nyt valkosiåpulilta (turkanen noita svetisismejä) joten pysykee kauemmassa pöydässä...