Tuota rinnakkaispuhelin-teoriaa nauroin ääneen nukkumaan mentyäni pimeässä huoneessa (olin aika väsynyt kyllä
Ja Anneli ärsyyntyy, kun Jukka tunkee linjalle, ja käy huutamassa, että Hei lopeta!!
Hyvä idea Jukalta tuo rinnakkaispuhelimen käyttö, mutta hänen olisi, näin jälkeen päin ajatellen, ollut järkevämpää huutaa linjalle vaikka että "Olen Jukka S. Lahti! Vaimo puukotti mua, tulkaa nopeasti apuun, se yrittää tappaa mut! Se valehtelee, se puukotti mua!"
Häke-ihminen varmaan ihmetteli, kun Jukan ääni kuiskasi rinnakkaispuhelimesta yhtäkkiä suoraan korvaan "Kylhä nous" , kun osa karjunnasta tuli nauhalta kauempaa
Tai sitten on ollut kyse suorastaan rinnakkaistodellisuudesta.
No, ei pahalla, tää oli oikeasti hauska teoria=)
Veristi:
"On vaikea uskoa, että Anneli olisi ollut ihan niin fiksu, että olisi yhtäkkiä kesken puhelun Jukan tokenemisen tajuttuaan osannut samalla mennä astaloimaan JA lausumaan repliikit, jotka samalla kävisivät huppikselle suunnatuiksi."
Pardon:
"Koko ajan vaan tehdään lapsen osuutta vaikeammaksi eli epäuskottavammaksi. Miten lapsi onnistuisikaan välttelemään puhumista nauhurista, rinnakkaisista puhelimista jne. Rupeaako AA nyt piilottelemaan myös puhelimia, nauhurin lisäksi? Ihan kuin ei olisi jo tarpeeksi piiloteltavaa. Mihin näitä tarvitaan?"
Molemmat kuin suoraan omalta näppäimistöltäni.
Minä yhdistän molemmat:
"Miksei joku asia kerrankin voisi olla niin kuin se näyttää olevan, eikä kukaan lavasta, piilottele eikä näyttele mitään?"