Kerro nyt se aikaraja, jota vanhemmista tapauksista aiheen aloittavat saavat varautua saamaan sinulta paskaa niskaansa "liian vanha aihe" tuomiolla.
Itse käytät termiä "kaksoisraiskaus". Uutisoinneissa tätä termiä näytetään käytettävän silloin, kun yksi henkilö on raiskannut kaksi henkilöä.Ei kahden ihmisen tekemä raiskaus ole mikään "joukkoraiskaus",
Kerro nyt, kuinka monta tekijää pitää olla, ennenkuin voidaan puhua joukkoraiskauksesta?
Ei.Jostain syystä Tapsa K ei halua laittaa koko selostetta tänne. Onko siinä jotain Tapsan näkökulman kannalta epäedullista?
Ei.Miksi sinä Tapsa K et julkaise koko selostetta? Onko siinä jotain, minkä et halua tulevan esille tässä keskustelussa?
Epäile vaan mutta ei., ja niin kauan kuin hän ei sitä julkaise, epäilen, että siinä on jotain, mitä hän ei halua näyttää.
Minulla ei ole tapauksesta mitään selostetta. Minulla on kopio tuomion julkisesta versiosta ja tuomiolauselmista. Liitän skannit ko. papruista seuraavaan viestiini. Selostetta voit kysellä Helsingin käräjäoikeudesta, jos heillä sattuisi olemaan.
Mikä on paras keino välttää "ei ole tarpeeksi kiinnostava" kritiikkisi?Tänne on tarkoitus tuoda edes jollakin tavalla kiinnostavia henkirikoksia ja muita rikoksia, joilla on jotain uutisarvoa,
Pitäisikö kaikkien ennen aiheen aloittamista kysyä sinun mielipidettä yksityisviestillä?