eli kyselit riittäisikö aika pyörähtää sieltä khh:sta. Kyllä se riittäisi - kokeilin itse vastaavaa matkaa ja ehtii ottaa jonkun rätin eteen ja vasaran käteen. Aivojen palasista en mene sitten puolestaan ollenkaan takuuseen.
Eli edelleen oma teoriani painottaa tiettyä etukäteispohdintaa (vaikka leikkimielellä) täydellisestä murhasta mutta haluan uskoa tämän illan tapahtumien lauenneen spontaanisti. Vaihtoehtona spontaanisuudelle spekuloisin Pelle Pelotonta ja pikku-avustajaa. Eli huppiksen tilalle kaksi muuta satuhahmoa, heh...
Naakalle vielä, että kuten olen kokoajan sanonut, niin ehdottomasti yritän itse olla täysin neutraali pohdinnoissani ja etsä sitä loogisinta vaihtoehtoa. Yhdessä postissa jo puhuit, että olisin "kääntänyt takkia" täysin nauhan kanssa. Minun kanssani tuo ei voi toteutua - kukaan ei voi ns. "pelata minua pussiin", koska minulla ei ole mitään syytä jäädä tiettyyn olettamukseen, kun lisää informaatiota tulee. Eikä ole mikään häpeä olla väärässä tulkinnoissaan.
Minusta olisi todella huojentavaa nähdä, kun "huppumies" tuomitaan vankeuteen, Jensin ja Annelin lsh:t todistetaan perättömiksi, jne... Ja koska olen yksi niistä, joka mieltää poliisin ryssineen koko homman etenkin alussa, niin näkisin mielelläni poliisin väärintekijät tuomiolla. Ja EI, minulla ei ole mitään äärivasemmistolaisia ajatuksia poliisista eikä poliisin toiminnasta yleensä.
Minulla ei ole aukotonta teoriaa, mutta toisaalta omassani selittyy sellaisia asioita, kuten hielle haisevan ihmisen täydellinen katoaminen koiran kuonosta, jälkien puute, ajan puute 70 iskua + kuoliniskut, häketallenteelta puuttuvat äänet pystypainista, puukotuksista, tappelusta ja pakenemisesta. Se myös selittää nyk epäillyn uhkarohkean käytöksen tilanteessa, jossa talossa on arvaamaton tappaja.