Jo 1002 rekisteröitynyttä käyttäjää ! (8.11.2007)
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Saapi nähdä, tuo arvauksesi lokakuusta saattaa hyvinkin sattua kohdalleen. katsoin juuri käyttäjälistalta, että viimeisen viiden päivän aikana on rekisteröitynyt kolmisenkymmentä uutta.... Jos tahti yhtään kiihtyy, niin tonni paukahtaakin sitten jo syyskuussa!
-ans kattoo ny-
-ans kattoo ny-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Ylläpito tarjotaan mutta mitään ylellisyyksiä ei ole. Omia lehtiä saat ottaa mukaan (niissä ei kuitenkaan saa olla sinua käsitteleviä juttuja) ja tv:n/radion kunhan ne toimii akuilla/pattereilla. Laillistettu sähkömies tarkastaa nämä ennen kuin saat ne käyttöösi. Nurkassa on wc-pönttö ja vesiautomaatti.....Tampereen Tyttö kirjoitti:Hih, hih...*kikattelio*
Mä oon julkkis, tuli heti sellainen olo...
Jos sanon baarissa, että olen tampereentyttö murhainfosta, niin tarjotaanko koko ilta? Vai tuliskohan turpiin.
P.s. Talo tarjoaa ikivanhoja, toisten asiakkaiden jättämiä 7-päivää-lehtiä ja samoin ikivanhoja Alibeja. Kertomakirjallisuudesta löytyy mm. Väinö Linnaa ja Norman Maileria....
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Taidat olla oikeassa.... uusia rekisteröityjä käyttäjiä näyttäis tulevan tasaseen tahtiin 5-10 kappaletta päivässäDonHessu kirjoitti:Mulla on aavistus että tää tulee kasvamaan hirmu vauhtia ja.. *Gulps*
Tulee sellasta trollailu porukkaa -.-''
Vielä ujosti kysäisen: Jokos minut on luokiteltu?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
ihana Ava! Tervetuloa!maija turjukka kirjoitti:Taidat olla oikeassa.... uusia rekisteröityjä käyttäjiä näyttäis tulevan tasaseen tahtiin 5-10 kappaletta päivässäDonHessu kirjoitti:Mulla on aavistus että tää tulee kasvamaan hirmu vauhtia ja.. *Gulps*
Tulee sellasta trollailu porukkaa -.-''
Vielä ujosti kysäisen: Jokos minut on luokiteltu?(parikymmentä kommenttia neljässä päivässä...)
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena