Urho

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

blackwidow kirjoitti:bodomiinko?
saanko nauraa, kjäh.
Jos et ole kokeillut vielä sitä pahaa? Maddyn perheestähän on jo melkein tehty selvää, viranomaiset hoitaa lopun?
Raid

urho

Viesti Kirjoittaja Raid »

tuomioistuin on kasitellyt nimimerkki "urhoa" koskevan asian. Vaikuttaa silta etta ihmisilla taalla ei ole kasitysta siita mista todellisuudessa on ollut kysymys. TUOMIOISTUIN antaa julkilausuman lahitunteina kyseisesta asiasta.

RAID
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kun tuo konsta nosti vaatimattoman persoonani myöskin framille siten, että olisin Urhoa jotenkin prvosoinut, niin sellaista en ole ainakaan tietoisesti tenyt.

Tapanani ei muutenkaan ole tahallaan saattaa ketään kiihtyneeseen mielentilaan ja täten saada henkilö tekemään jotain sellaista, että joutuu kirjoituksiensa vuoksi bannatuksi.

Olen sitä minäkin saanut omien kirjoitusteni vuoksi lokaa silmilleni, mutta pyyhkinyt pois, sillä Serlaa riittää suomenmaassa, vaikka Venäjä puutulleja nostaakin.

Kyllä sitä kirjoittaa saa ja pahastikin sanoa, mutta sellaiset viittaukset, kuten kirjoittajien mielenterveyteen ja pillereiden syöntiin, eivät mielestäni osoita, kuin kirjoittajan täydellistä sivistymättömyyttä.

Eihän sitä koskaan tiedä, kuka syö mitäkin lääkettä mielenterveys lääkkeitä ja netti on hänelle se henkireikä, joka auttaa jaksamaan elämän painaessa jokapuolelta pirullisella voimalla.

Silloin netti on hieno apu tuskaiseen olotilaan.

Olen itse jo onta vuotta taistellut pirullisten selkäkipujeni kanssa ja välillä tuskat ovat sellaiset, ettei edes vahvimmatkaan särkylääkkeet auta.

On siinä käynyt joskus mielessä yhtä jos toistakin, mutta saatuani muutaman nettituttavan, joilla on samanlaisia ongelmia, niin se jotenkin helpottaa, kun tietää, ettei ole ihan yksin tuskiensa tässä maailmassa.

En ole koskaan näitä ihmisiä tavannut, mutta ei se tapaaminen olisi ehkä viisastakaan, sillä naaman näkeminen voisi muuttaa sitä sielun kuvaa, jonka onaikojen kanssa toisesta muodostanut.

Niinpä antaa kaikkien kukkien kukkia ja kirjoitelkaamme sellaisia tekstejä, ettei kukaan saa niistä bultteja, ja täten joudu bannatuksi.
supernova
Martin Beck

Re: urho

Viesti Kirjoittaja supernova »

Raid kirjoitti:tuomioistuin on kasitellyt nimimerkki "urhoa" koskevan asian. Vaikuttaa silta etta ihmisilla taalla ei ole kasitysta siita mista todellisuudessa on ollut kysymys. TUOMIOISTUIN antaa julkilausuman lahitunteina kyseisesta asiasta.

RAID
eiköhän se liity tismalleen siihen mitä urho ilmoittikin.
Freyja
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Freyja »

blackwidow kirjoitti:
madeleine ketjussa urhon ja konstan viestit ovat pelkkä provoa ja lynkkäystä.
En ole huomannut. Joskus tuntuu sinun kirjoittelut sellaiselta. Ilmeisesti se on sitten omasta "puolueesta" kiinni.
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

^olen puolueeton. en provoa koskaan. eipä kannata maalata piruja seinille. :o
Freyja
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Freyja »

Tarkoitin enemmänkin sitä, että itse olen pitänyt Urhon ja Konstan viestejä hyvinkin tervetulleina Maddy-palstalla, sellaisia herättelyviestejä ne minusta ovat olleet. Sinne oli kertynyt yhtäkkiä niin paljon yksimielisiä McCann-vihaajia.
blackwidow

ketjussa oli jossakin viittaus s:24 törkypalstalle liittyen urhon hyllytykseen

ohhoijaa, ja kaikkien murhainfolaisten hyvä ystävä pekkala myös herätetty mukaan arvosteluun samalla

voi jummi-jammi :lol:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi? ... _mode=flat
_____
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja _____ »

Onko tuo nyt ihme, että lähti. Kun harmittavan suuri osa aktiivisista – terveen järjen säilyttäneistä – palstalaisista eivät tiedä tapahtuman faktoista mitään, kyllästyyhän siinä ”tietävämmät” ennen pitkää. En vain ymmärrä, miksi tämä lähtö piti muka tehdä näinkin teatraalisesti. Yksi keskustelija, yhdellä forumilla muiden joukossa, ei sen enempää vaikka toki Bodom-keskusteluiden veteraaneja. Turha draama ja marttyyrileikit pois, aikuinen mies! Sillon kun lähdetään, niin silloin lähdetään, turha siinä on selitellä anonyyminä muille anonyymeille. Onhan aihekin toki koluttu jo niin läpi kuin olla ja voi, että sikäli ihan sama. Mode-setillehän tämä vain tuo lisää työtä, mikäli nämä haluavat että Bodomin mutu-faktat pysyisivät edelleen mutuna ja faktat faktoina, tapaukseen vähemmän tutustuneiden osalta. Sikäli kun tapaukseen vähemmän tutustuneet ovat saaneet tähänkään mennessä mitään irti sisällöstä.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Tuolla Ulvila ketjussahan oli näitä poistettuja viestejä ja varoituksia,liittynee siihen asiaan.
Totuus on tarua ihmeellisempää
blackwidow

KOPIOITU TUOMIOISTUIN OSIOSTA,
tummenus blackwidowin

Hyvä Urho,

Olet useasi ottanut yhteyttä ylläpitoon ja pyytänyt bannauksia eri kiistakumppaneillesi. Keskiviikkona 19.09.2007 mittasi tuli täyteen. Kirjoitit jättäväsi palstan.

Ensiksi haistatit paskat muutamille nimimerkeille. Moderaattorit poistivat nämä viestit. Sitten kerroit kuinka pystyt itsekin provoilemaan. Kirjoitit viestejä joissa kerroit moderaattorien ja ylläpitäjien olevan pedofilejä. Myös nämä viestit poistettiin. Tämän jälkeen kirjoitit ylläpidolle yksityisviestejä joissa ilmoitit että nyt riittää. Kerroit siirtyväsi toimenpiteisiin jotka vahingoittavat palstan toimintaa. Samalla ilmoitit toiveesi ja mielipiteesi palstasta ja sen tulevaisuudesta.

Tämä johti kirjoitusoikeuksiesi poistoon.

Lähtösi on menetys palstalle. Mukanasi poistuu suuri määrä tietoa ja taitoa.

Kiitämme Sinua nimimerkki Urho, panoksestasi palstalle ja toivomme kaikkea hyvää urallesi ja elämääsi,

Kyöpeli
Ylläpito, Raid ja Moderaattorit
eiköhän tästä kirjeestä tulee varsin selvästi esille, mistä on ollut kyse.

Tämä huomasi jo jonkin aikaa sitten että urholla viiraa päästä.
kertakaikkiaan ala-arvoinen jätkä. näinkin nätin kirjeen kirjoittanut palstan y/p hänelle, ei ole kyllä ansaittu mitenkään. :shock:
_____
Harjunpää

Mutta ns Hessulogiikallahan (huom, ei mitään tekemistä kyseisen nimimerkin kanssa. Ehkä.) moderaattorit ja ylläpitäjät ovat pedofiileja, koska missään ei ole mainittu että näitä olisi tutkittu tuolta osin. Vai miten se nyt menikään?
blackwidow

_____ kirjoitti:Mutta ns Hessulogiikallahan (huom, ei mitään tekemistä kyseisen nimimerkin kanssa. Ehkä.) moderaattorit ja ylläpitäjät ovat pedofiileja, koska missään ei ole mainittu että näitä olisi tutkittu tuolta osin. Vai miten se nyt menikään?
sinun logiikalla mennään.

onko sitten sinut tutkittu tältä osin, vai oletko kenties pedofiili?
_____
Harjunpää

blackwidow kirjoitti: sinun logiikalla mennään.

Mitä minun logiikallani on tämän kanssa tekemistä? Tai minun pedofiiliydellä?
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

_____ kirjoitti:
blackwidow kirjoitti: sinun logiikalla mennään.

Mitä minun logiikallani on tämän kanssa tekemistä? Tai minun pedofiiliydellä?
Selvita ensiksi itsellesi mita sana logiikka tarkoittaa. Lue sitten viestisi uudestaan. Siina on looginen virhe. Toivottavasti huomaat sen.
---------
Allekirjoitus.
Vastaa Viestiin