On se hyvä, että palstalla on yksi, jolla on järkevät mielipiteet, nimittäin sinä.WalkingDisaster kirjoitti:Ei ole. Sirulta sentään löytyy järkeviäkin perusteluita. Atlanta sitä vastoin on ilman mitään järkeviä perusteluita tuomitsemassa milloin kenetkin. Tässäkin tapauksessa tuon tytön, väittämällä, että tuon ikäiset ovat kalastamassa keski-ikäisiä miehiä asemalla.rajurolle kirjoitti: Jotenkin minusta tuntuu, että Atlantan nimimerkin takaa löytyy tuttuakin tutumpi nimimerkki Siru83, itse asiassa olen varma, niin yhteneväiset heidän juttunsa ovat.
Minä (kuten sinäkin) väitän, että ne harvat tytöt ovat hulppeasti 13 vuotiaita vanhempia.
Itse en tässä osaa syyttää, kuin noita äijiä (suurimmat paskat), sekä lasten vanhempia, jos eivät yhtään paremmin 13 vuotiaiden perään katso.
Kenellekään muulle ei tullut edes mieleen syyttää tytön vanhempia. Harvat teinit kuuntelevat, mitä vanhemmat sanovat tai yrittävät ohjata.
Ja kyllä se 13-vuotiaskin jo vanhemmalta näyttää, kun on kunnolla meikissä. Se on varmaan hämännyt monet luulemaan teinejä vanhemmiksi.
Minä käytin meikkiä jonkun verran jo siinä iässä enkä enää leikkinyt nukeilla enkä millään muullakaan.